Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Godaften, åbent

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Godaften, åbent Empty
IndlægEmne: Godaften, åbent   Godaften, åbent Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 9:12 am

Hun havde snakket med en tilfældig dreng et stykke tid nu. Han ville gerne være meget tæt på hende, og hver gang hun sagde, eller rettere: råbte en eller anden ligegyldighed til ham over musikken, rykkede han tættere på. Så rykkede hun lidt væk, selv om han nu egentlig var meget flink. Bare lidt for - langt væk. Mentalt. Fysisk var han for tæt på. Aenor strakte sig og stirrede ned i den lyseblå drink, hun havde bestilt og ikke rørt. Den stod foran hende og bad om at blive drukket, gør det nu, kaldte den. Isen var næsten smeltet. Sugerøret blev ved med at ville flyde op. Hun var i virkeligheden ligeglad, som hun sad der. Den lugtede så stærkt, og hun var træt. "Hvad er klokken," sagde hun med meget høj stemme, der næsten druknede i musikken, til den unge mand. Den var kun to, sagde han, og mente ikke, at hun skulle gå nu. Hun trak på skuldrene, sagde noget om, at hun skulle møde en veninde eller have en smøg, et eller andet. Han ville gerne med, hun sagde, han skulle finde sine venner først, før hun strøg af sted, ålede sig gennem menneskemængden og smuttede ud på dametoilettet.

Der var forholdsvis tomt derude. Fem små bitte båse var stablet sammen langs den ene væg, overfor døren, der førte tilbage til musikken og festen. Ved et par håndvaske ved siden af, og en bænk op ad et stort spejl. Hun satte sig ned og strøg en bleg hånd over den blågrønne kjole for at glatte et par folder. Ved håndvasken lagde en brunette ny makeup. En eller anden kastede op i den fjernere bås, og to tynde duller lo over noget med en dreng, før de begge bukkede sig om en pilleæske.

Tid: 02.34, Sted: Bloody Moon, nærmere bestemt pigernes toilet.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Godaften, åbent Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 9:24 am

Thyra lo højt og snurrede en gang rundt om sig selv ude på gulvet, sikke et fantastisk sted! Hun kiggede sig omkring i baren og indsnusede lugten af misbrug, hor, mennesker og alt for meget alkohol, så lo hun igen, mennesker var fantastiske. Hun gik over til baren og bestilte en drink, den samme hun havde fået sidst hun var her. Bartenderen kom med drinken og hun tog det første sip, præcist lige så god som sidst.
Efter at have drukket lidt, gik hun mod toilettet. Hun tog sin drink med, noget sagde hende at det her ikke var et godt sted at stille efterlade den ubevogtet. Da hun trådte ind på dametoilettet mødte lugten af opkast og urin hende, hun sukkede svagt bagsiden af den ellers fantastiske bar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godaften, åbent Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 9:43 am

Døren blev åbnet og høj musik nærmest skyllede ind på det trange toilet, da endnu en pige åbnede døren og trådte ind. Aenor kastede et kort blik på hende, og så derefter igen på de to piger, som fnisede foran en vask, før hendes øjne igen blev draget tilbage på den nyankommne. Der var noget over denne kvinde, noget helt, helt specielt, som tog pusten fra én, og fyldte det urolige hjerte med store blegvingede natsværmere, der flaksede forvildet omkring og baskede ind i hinanden, som om lyset var forsvundet. Eller måske ramte denne pludselig betagelse kun Aenor. Ingen af de andre havde fået kuglerunde øjne, ingen af de andre havde faktisk sluppet deres beskæftigelser. Hun kiggede væk, og tog sig til brystet, hvor hendes hjerte hamrede hårdere, end det havde gjort længe. Hun blev helt forpustet - det var en elver. En rigtig, ægte elver. Hun var ikke i tvivl, ikke et øjeblik - og det var ikke ørerne, der vakte denne sikkerhed, det var hele fremtoningen. Noget af det, hun kendte fra sig selv, noget af det, hun holdt allermest af, så bare - meget stærkere. Den fine hud, trækkene, det hele, der var så meget anderledes, end det ville være hos et menneske. Hun selv gemte sine ører væk med fine fletninger, der trykkede dem flade og fik dem til at klø, men ønskede alligevel at dette - dette overjordiske ville trænge igennem så alle kunne se - kunne se, at hun ikke var menneske. Og så kom denne - denne elverpige her og var bare langt mere umenneskelig, og Aenor ønskede inderligt, virkelig inderligt, at de kunne tale sammen, og samtidig var hun rædselsslagen, for tænk hvis, tænk hvis de ikke ville have hende. Den evige problematik. Du er ikke en elver, ville de sige, og hun ville ikke høre til noget sted, rodløs ville hun blive overladt til de vilde vinde og til intetheden, der ville opsluge hende og efterlade hende på den anden side af endeløsheden, hvor alting ville ophøre og begynde forfra.

"Hey," sagde hun, og lød så fuldstændig rolig, at hun var nødt til at takke sig selv tusind gange i tankerne.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Godaften, åbent Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 9:53 am

Thyra kiggede på pigen, som havde talt til hende. Hun så godt ud og noget ved hendes træk fik hende til at virke elvisk, en anden elver her? Hun trak svagt på skuldrene, det var sådan set ligegyldigt, så sendte hun pigen et stort smil, "goddag, kan jeg hjælpe med noget?" spurgte hun. Hun sippede endnu engang til sin drink, sød og frisk den perfekte kombination, hun var vist lidt forelskede i den. "du burde virkelig prøve en af dem her" sagde hun begejstret og holdt drinken frem, "de smager virkelig fantastisk!".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godaften, åbent Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 10:28 am

Aenor sank noget, og spurgte, med en stemme, der var ret afslappet: "Hvad er der i?" før hun, uden at vente på kvindens svar, rejste sig og tog imod glasset. Forsigtigt smagte hun på det, og håbede, den anden viste, hvor stor en tiltro, hun viste. Tag ALDRIG imod noget, der ikke kommer direkte fra kilden, var en af de vigtigste gå-i-byen-regler, men det her var noget andet. Det her var fra en - fra en veninde. Ikke en person, som ville ondt. Hendes øjenbryn gjorde et lille ryk, og hun nikkede annerkendende og rakte glasset tilbage. "Wow, det smager virkelig godt!" sagde hun, mens hendes hjerte hamrede derudaf og tiggede hende om at sige noget - et eller andet, hvad som helst, til den fremmede. "Kommer du tit her?" blev det til. Aenor ville have slået sig selv. Det lød som en dårlig scorereplik på en eller anden tragikomisk måde. I stedet for at ty til vold valgte hun at vende sig halvvejs mod spejlet bag sig og kaste et blik på sig selv og elver-for hun var sikker på, det var en elver-pigen, og til sin glæde fandt hun i hvert fald et par ligheder i det korte sekund, hun tillod sig selv at stirre. Hun vendte sig tilbage og smilede genert. "det kan være, jeg også skal have sådan én." hun rakte hånden frem: "Jeg hedder Aenor"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Godaften, åbent Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 10:39 am

"Det er hyldebærsaft og brandevin i" sagde hun og smilede til hende, "ja, er den ikke? jeg tror det er min yndlings drink ... selvom jeg selvfølgelig ikke har prøvet så meget andet" hun lo svagt. Hun betragtede pigen lidt, selvom hendes træk var tydeligt elviske var der stadig noget menneskeligt over dem, måske halvblods? "jeg kommer her så tit jeg kan, selvom jeg først for nyligt har opdaget stedet, hvad med dig?" spurgte hun og sendte hende et smil. Hun tog imod hendes hånd, "mit navn er Thyra og jeg kan da klart anbefale at du også køber en drink" hun kiggede sig lidt om, "men skal vi ikke gå tilbage i selve baren, her er ikke just ... hygiejnisk" foreslog hun og slog ud med hånden i retning af døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godaften, åbent Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 11:18 am

Hyldebær og brændevin, Aenor nikkede og smilede genert igen. Så var det det, det burde hun have sagt sig selv - men på den anden side, hvilken forstand havde hun på alkohol? Bortset fra, at det nogen gange var meget fint til at drukne visse ting i. Hun tog sig til halsen, hvor et hvidt ar strakte sig. Alkohol. Det svækkede hendes reflekser, og det var ikke noget, hun brød sig om, men en enkelt lille drink? Det gik nok i ny og næ, og den smagte virkelig godt.

"Jeg kommer her faktisk ikke så tit," svarede hun og slog håret om bag skuldrene. Og det var så Thyra. Smukt navn til en yndig pige. I Aenors tanker lignede alle rigtige elvere Thyra. Hun havde mødt andre i Rusland, men de havde været - anderledes. Elviske men anderledes. "Tilbage til selve baren vi skal," udbrød hun med en stemme, der var lige så let, som hendes hjerte pludselig var. Hun fnisede kort og sagde med dæmpet stemme, idet hun trådte lidt tættere på Thyra: "jeg gik kun herud for at slippe af med en dreng.." Så tog hun med så lidt af sin hånd som muligt fat i dørhåndtaget og åbnede ud til den dunkende rytme.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Godaften, åbent Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 11:34 am

Thyra lo og rystede på hovedet, "hvorfor dog prøve at slippe af med ham?" spurgte hun drillende. "det var en skam, du burde måske komme her mere ofte, medmindre selvfølgelig du ikke kan lide stedet?" spurgte hun nysgerrigt og sendte hende et lille smil. Hun fulgte efter hende ud i baren og et smil bredte sig på hendes ansigt da larmen slog dem i møde, hun kunne virkelig godt lide stedet her, så kiggede hun sig omkring for at se, om hun kunne finde den dreng Aenor havde talt om. "hvor sidder ham fyren henne?" spurgte hun mens hun fortsat kiggede sig omkring i lokalet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godaften, åbent Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 11:49 am

"Ah, det må du vide," smilede Aenor, "du må have tonsvis af beundrere." hun talte højt for at overdøve musikken. "Og jeg kan virkelig godt lide det her sted! Og jeg vil gerne have.. Eh.. Sådan en," tilføjede hun råbende, henvendt til en bartender, idet hun pegede på Thyras drink. "Med hyldebær, jatak!" hun lænede sig ind over baren for at høre prisen, betalte og vendte igen front mod Thyra, der ville have gutten udpeget. Aenor fnisede genert, det føltes som evigheder siden, hun havde snakket om drenge. Havde hun nogensinde gjort det? Hun spejdede omkring. Der var varmt, og den mærkelige belysning gjorde det svært at se. Hendes drink blev langet over baren, og hun vendte sig om og takkede smilende bartenderen. "Vi sad herovre," sagde hun, henvendt til Thyra, og gjorde tegn mod en lille samling borde, "men jeg kan ikke se ham nu, skal vi gå over og kigge efter ham?"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Godaften, åbent Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent Icon_minitimeSøn Jun 24, 2012 10:01 am

Thyra lo svagt, "jeg har da haft en eller to, men jeg plejer ikke at stikke af fra dem". Hun betragtede hende mens hun bestilte sin drink, "godt at høre, så kan det jo være vi ses i gen" sagde hun med et lille smil, "jeg regner i hvert fald med at komme her ofte". Hun kiggede mod bordene, men kunne heller ikke umiddelbart se nogen som skilte sig ud, "ja, lad os gøre det" sagde hun og begyndte at gå, "måske blev din fyr træt af at vente?" spurgte hun med et drillende smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godaften, åbent Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent Icon_minitimeSøn Jun 24, 2012 10:16 am

"Måske," tøvende begyndte Aenor at gå over mod bordene, snoede sig mellem grupper af mennesker, og besluttede, at hun ville begynde at komme på The Bloody Moon noget oftere. Hun så sig over skulderen for at se, om den anden pige var med, og smilede forsigtigt, før hun kastede med hovedet og slog det lange, lyse hår om bag skuldrene. Drengen var væk, og der var kommet nye til. Hendes glas var blevet stillet op på træstykket, er adskilte to båse med polstrede sofaer fra hinanden, og den gamle drink så skummel ud, som den stod der, gennemsigtigt blå og ensom. "Det ser sådan ud," begyndte hun og trak på skuldrene idet hun vendte sig om mod Thyra. "Skal vi se om vi kan finde et sted at sidde, eller - Er du her egentlig med nogen?"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Godaften, åbent Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent Icon_minitimeSøn Jun 24, 2012 10:30 am

Thyra kiggede nysgerrigt på drengene, mon det var en af dem? "En skam, jeg ville ellers gerne have mødt ham" sagde hun med et grin, "nej jeg er her ikke med nogen, ikke udover dig selvfølgelig", hun sendte hende et smil og kiggede sig omkring, der var nogle ledige borde ikke så langt der fra, "hvad med der over?" spurgte hun og pegede mod bordene. Hun begyndte selv at gå der hen ad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godaften, åbent Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent Icon_minitimeSøn Jun 24, 2012 10:41 am

Et svagt smil smøg sig om Aenors ansigt, hun var i byen. Hun var i byen - MED nogen. Det var i sig selv en stor forandring, men det var bedre end som så: Hun var i byen med Thyra! Pludselig følte hun sig som en del af det hele, nu hørte hun ligesom til, gik i byen med veninder.
Thyra spottede et bord og viste vej. "Kanon!" udbrød Aenor højt, idet hun fulgte efter, holdt sin drink hævet foran sig i brysthøjde, og gik sidelæns mellem to mænd, hvis ansigter var udtværede i den dunkle hygge-barbelysning, før hun med et lille hop satte sig til rette på en høj barstol.
"Det er virkelig et fedt sted, det her!" hun lænede sig frem mod Thyra. "Det er sådan rigtig.. Levende, hvis du forstår, der sker hele tiden noget, man kan virkelig mærke, at man er en del af en større verden og en by, der pulserer af liv, ikke? Se derovre, jeg tror ikke, de laver noget helt lovligt..."
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Godaften, åbent Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent Icon_minitimeSøn Jun 24, 2012 10:58 am

Thyra satte sig på en stol ved siden af Aenor, "jeg er helt enig, her er meget ... ja jeg tror levende er det bedste ord" sagde hun med et grin, "så fuld af følelser, ægte følelser, sorg, glæde, kærlighed, smerte, afhængighed, liv" hun lo svagt, "der er noget ved den her slags steder, som altid har betaget mig" sagde hun og kiggede fornøjet rundt på the bloody moon. Hun så i retning ag det sted hun havde udpeget, "det tror jeg de færreste her inde har, de fleste ser ud til enten selv at være på stoffer eller prøve at få andre med" konstaterede hun med et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godaften, åbent Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent Icon_minitimeSøn Jun 24, 2012 11:15 am

"Ja, i hvert fald noget nær.." Noget nær alle. Det var ikke noget for hende. Sanserne skulle ikke sløres - og selv de.. Ting.. Der lovede superevner ville alligevel, vidste Aenor med en sikkerhed, der lå som en sten i hendes mave, på en eller anden måde frarøve hende kontrol. Og det var aldrig godt. Kontrollen var hendes livline. Så længe, kroppen var under kontrol, var situationen det også.

"Hvad laver du egentlig i byen? Jeg mener.. Du ved" Aenor kiggede på Thyra gennem et gardin af blonde lokker, gned sig på panden og strøg håret tilbage igen. "Du må komme langt væk fra, ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Godaften, åbent Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent Icon_minitimeSøn Jun 24, 2012 11:25 am

Hun smilede svagt, stoffer var heller ikke noget hun selv tog, ikke mere i hvert fald, der havde været en periode da hun var yngre. "jeg kan godt lide byer, der er så meget liv og så mange mennesker" forklarede hun, "selvom jeg nu ikke bor super langt herfra, ikke længere end at man kan komme her ind på under en dag" sagde hun og trak svagt på skuldrene, "hvad med dig, bor du i byen, eller ...?" spurgte hun nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godaften, åbent Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent Icon_minitimeSøn Jun 24, 2012 11:42 am

"Ja, jeg bor her," Aenor tog en tår af sin drink og lagde hovedet i sin venstre hånd, "okay tæt på centrum i en lejlighed. Det er sådan noget lidt gammeldags byggeri.." Hun gjorde et lille kast med hovedet som for at illustrere, i hvilken retning, man skulle gå, hvis man ville besøge hende. "Det er nok bygget i 10'erne eller 20'erne.. Hvor gammel er du egentlig, Thyra?" Selvfølgelig havde de kun lige mødt hinanden, og de havde ingen forudgående muligheder for at vide noget som helst, men alligevel havde hun et øjeblik bildt sig ind, at hun havde kendt Thyra i - i hvert fald længere end fra toilettet til bordet.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Godaften, åbent Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent Icon_minitimeSøn Jun 24, 2012 11:51 am

Hun nikkede, "det lyder hyggeligt" sagde hun med et lille smil. "Hvor gammel jeg er? har du ikke hørt at det er uhøfligt at spørge en kvinde om hendes alder?" udbrød hun med et grin, "ej, jeg er 24" løj hun med et lille smil, selvom pigen var halvelver eller elver var der ikke nogen grund til at komme med unødvendige afsløringer, "og hvad med dig, hvor gammel er du? gammel nok ti at vær et sted som det her, håber jeg" sagde hun med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godaften, åbent Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent Icon_minitimeSøn Jun 24, 2012 12:02 pm

"Haha, ja, øh eller.. hvis nu aldersgrænsen er 18, så er jeg," sagde Aenor, det røg bare ud af hende, og hun var næsten ved at begynde at danse over det svar, tænk, hvor var hendes underbevidsthed dog egentlig finurlig. Målt blandt mennesker var hun en gammel gubbe - gubbe, var det bundet til hankønnet, et øjeblik blev hun i tvivl, men det var ikke noget, hun skulle sige til nogen, så det kunne være ligegyldigt. Blandt elverne var hun en vårunge uden sidestykke. "Og hvis vi taler erfaring," fortsatte hun ufortrødent, "så er jeg totalt klar til steder som det her.. Eller.. Jah, det lød somehow forkert," hun lo, "jeg.. Du ved, har ikke gået fantastisk meget i byen, men jeg har besøgt steder, der -" hun lænede sig endnu længere frem "- får det her til at se meget uskyldigt ud.."
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Godaften, åbent Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent Icon_minitimeMan Jun 25, 2012 8:43 am

Thyra lo svagt, "ja det tror jeg vist den er, selvom der vist ikke er nogen, som tager sig særligt af det" hun trak svagt på skuldrene. "hvilke steder har du da været?" spurgte hun nysgerrigt, hvis de lå i nærheden kunne det være hun ville tage et kig forbi, "hvordan var de, de må have været ret .." hun tænkte lidt over hvilket ord, der ville passe bedst, "slemme? hvis de kan få det her til at se uskyldigt ud" sagde hun med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godaften, åbent Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent Icon_minitimeMan Jun 25, 2012 10:12 am

"Jeg har rejst en del i Østen," begyndte Aenor og rettede en af kjolens stropper, så den sad glat over hendes kraveben. "og der var nogen steder derude, især i Indonesien, hvor alle slags mennesker kom -og jeg mener virkelig alle. " hun lo let og kastede et blik rundt. Ikke et af de blikke, piger, der spejder efter drenge, kaster, men et kort blik, der sikrede hende, at hun kendte afstanden til udgangen samt den nemmeste vej derover. Bare af refleks. Hun smilede igen til Thyra og fortsatte: "Men her i byen er der ikke så meget - måske et par små værtshuse, hvor der foregår alt muligt sjovt, men der lægger alle mærke til én, ikke at de ikke gjorde det derovre, men, her har det bare mere betydning, for jeg bor her jo, og jeg kunne finde på at vende tilbage.. Samtidig er klientellet også ret meget ældre end her. Men altså, hvis man leder efter gode steder, så er Black Bird også helt fint - hvis man altså er til noget, der er lidt mere skrabet end her.."
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Godaften, åbent Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent Icon_minitimeTirs Jun 26, 2012 10:14 am

Hun nikkede, det lød ikke som et bedre alternativ, "ej, Indonesien er vist lidt langt væk" sagde hun med et grin, "og de andre steder lyder ikke som noget for mig, jeg tror bare jeg holder mig til the moon, her er sådan en dejlig stemning" fortsatte hun med et svagt smil. Hun spejdede også kort om i lokalet, mest for at kigge efter drenge, "så ... nu da din date gik, har du så tænkt dig at finde en ny'?" spurgte hun drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godaften, åbent Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent Icon_minitimeTirs Jun 26, 2012 10:42 am

Aenor kvalte et fnis og så rundt i rummet. "Det er ikke utænkeligt," begyndte hun forsigtigt og tog en tår af sin drink. "Det kunne være, vi skulle have en hver?" hun viklede en tot hår om sin finger og lænede sig endnu længere frem, endnu med øjnene rettet mod omgivelserne. "Hvad går vi så efter?" spurgte hun, hemmelighedsfuldt og følte sig helt opstemt - som om det var noget langt mere farligt og storslået end at finde en pæn gut eller to.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Godaften, åbent Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 9:03 am

Thyra tænkte lidt over det, "det lyder som en plan" sagde hun med et grin og lænede sig også ind over bordet, "det ved jeg ikke, hvad vil du have?" spurgte hun med et skævt smil. Selv hvis pigens præferencer ikke matchede med hendes, kunne hun altid finde en anden senere, enten senere på aftenen eller en anden dag. Hun nippede til sin drink og nød smagen, den var stadig fantastisk. Hun smilede lidt for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godaften, åbent Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 1:22 pm


Hvad hun gik efter? Et øjeblik var Aenor helt i vildrede, så lo hun og slog håret tilbage. "Jeg går efter.. En udadvendt én, tror jeg.. En som tør tale til mig. Men også én som fatter, at det spændende foregår her oppe," hun gav tegn mod sit ansigt, "Og én som ser okay ud, selvfølgelig.." hun fnisede dæmpet ned i sin drink og lagde hovedet på skrå idet hun igen rettede sine lyseblå øjne mod Thyras ansigt. "Og ikke er for kedelig. Men måske har jeg for høje krav.."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Godaften, åbent Empty
IndlægEmne: Sv: Godaften, åbent   Godaften, åbent Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Godaften, åbent
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Åbent hus - Zig
» Sol, åbent
» Aften ude - åbent
» Another bright day ~ Åbent.
» Stargazer, åbent

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: