Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Aflevering af bestilling - Safre

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Aflevering af bestilling - Safre - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 3:08 am

Safre faldt sammen, alt blev sort for hendes øjne og hun forsvandt hen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 3:21 am

* Det var ikke så godt * Var Hadrians første tanke, men heldigvis var hun faldet sammen i sengen så Hadrian kunne bare gå hen og fjerne våbnet forsigtigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 3:29 am

Safre var stadig helt væk, hun lå bare slapt i en arkavet stilling.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 3:39 am

Hadrian vidste ikke helt hvad han skulle gøre så han lagde hende bare tilrette i sengen. Det her var ikke helt godt men Hadrian havde ikke travlt og Rose havde nok ikke taget fysisk skade.
Hadrian gav sig til at pakke våbenet sammen. Han havde ikke travlt og hun måtte vågne på et tidspunkt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 5:11 am

Safre begynde at komme tilbage, hun åbnede forsigtigt øjnene, hun var stadig svimmel. Hun turde ikke bevæge sig for meget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 6:02 am

Hadrian var i mellemtiden gået ud på altanen og tændte en cigaret. Han måtte bare vente til hun vågnede. Det var ikke lige hvad Hadrian havde forventet men i det mindste virkede jakkesættet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 6:04 am

Safre rørte forsigtigt på sig. Hun havde voldsomt kvalme og havede det som om hun kunne kaste op hvornår det skulle være. "Hadrian" Hviskede hun svagt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 6:11 am

Hadrian slukkede cigaretten ude på altanen og gik ind igen.
" Er du okay, jeg tror du gik i chock, husker du hvad der skete? " Sagde Hadrian spørgende for at kunne bekræfte at der forhåbentligt ikke var sket noget slemt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 6:13 am

Safre tog sig til hovedet hun fik en dunrende hovdepine. "Nej jeg kan kun huske du bad mig finde en metal kuffertfrem." Hviskede Safre nervøst.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 6:19 am

Hadrian vurderede han lige ville vente med at fortælle det hele.
" Har du brug for et glas vand "
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 6:21 am

Safre nikkede forsigtigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 6:22 am

Hadrian gik ud på badeværelset og hældte et glas vand op som han gik tilbage med.
" Værsågod, og jeg kan sige at jakkesættet fungerer perfekt " Sagde Hadrian opmundrende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 6:29 am

Safre tog taknemligt imod glasset og tømte det hurtigt. "Det var sikkert derfor jeg fik det dårligt" Safre så ned. "Undskyld"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 6:36 am

" Det gør ikke noget, jeg skulle ikke havde presset dig " Sagde Hadrian undskyldende, men Hadrian var inderst inde tilfreds ved at teste andres grænser og Hadrian var meget tilfreds med jakkesættet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 6:40 am

Safre lagde sig igen. "Undskyld undskyld undskyld at jeg er så svag hr. Hadrian."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 6:45 am

" Nej der er ingen grund til at undskylde " Hadrian var ærligt talt begyndt at blive en smule irriteret over undskyldningerne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 6:56 am

Safre så ned, hun kunne godt mærke hans irritation. Hun satte sig forsigtigt op.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 7:52 am

* Bare hun ikke siger undskyld igen * tænkte Hadrian, " Du har det vel ikke dårligt vel? "
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 8:05 am

"Ja jeg har det meget skidt, jeg skal nok gå. Glæder mig at jakkesættet passer og virker." Safre rejste sig forsigtigt men hun var meget usikker og rystede stadig voldsomt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 8:30 pm

" Er du sikker på at du ikke bare lige skal slappe lidt af, er du svimmel ? " Hadrian ville ikke havde at hun fik det dårligt og besvimede på vej hjem
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 9:15 pm

"meget" hviskede Safre. "Men jeg vil ikke forstyrre Dem yderliger.!" Safre så ned.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 9:18 pm

" Okay jeg forstår hvis du godt bare vil hjem " Hadrian hentede den lille metal håndkuffert med betalingen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 9:59 pm

Safre så på kufferten. Det var jo den hun ville komme for.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 4 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 4:59 am

" Tak for at du leverede " Sagde Hadrian mens han gav kufferten til Rose
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 4 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 7:35 am

Safre smilede venligt tog kuffertterten, bukkede elegant. "Altid en ære og sig til hvis der er andet De ønsker."
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 4 Icon_minitime

Aflevering af bestilling - Safre
Tilbage til toppen 
Side 4 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» En sur bestilling Hadrian
» Solskin - Safre
» det er ikke som det ser ud //Safre//
» indkøb - Safre
» The tale of two girls - Safre

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum