Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Aflevering af bestilling - Safre

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Aflevering af bestilling - Safre - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 8:16 am

Hadrian viste vej til elevatoren som gik til 7. etage hvor Hadrian havde sit værelse som han låste op for. " Så her bor jeg altså midlertidigt "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 8:24 am

Safre blev overvældet af det lusiriøse værelse. "Wow" gled automatisk over hendes læber. Derefter så hun op på Hadrian. "De må være meget velhavende."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 8:28 am

" Jeg tjener en del men det er skam også hårdt at arbejde sådan, jeg kan lige gå ind på badeværelset og skifte til jakkesættet. Bare find dig til rette " Sagde Hadrian smilende mens han tog hånden frem for at modtage kassen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 8:31 am

Safre så med julelys i øjnene på Hadrian. "Bed om tilladelse til at afprøve deres seng. Jeg har aldrig set sådan en stor seng før!" udbrød Safre muntert.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 8:41 am

" Ja ja gør du det " sagde Hadrian som gik ud på badeværelset med kassen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 8:48 am

Safre tog sine sko af og hoppede op i sengen og puttede sig ind i de mange dyner der var.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 8:54 am

" Prøv lige at åbne kufferten under sengen! " Råbte Hadrian ude fra badeværelset.
Under sengen ligger en metal kuffert fyldt med våben, og lyddæmpere. Netop hvad Hadrian skulle bruge til at teste jakkesættet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 9:00 am

Safre tog forsigtigt metal kufferten og åbnede den meget forsigtigt. Hun viste overhovedt ikke hvordan man skulle bruge dem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 9:03 am

Hadrian kom ud fra badeværelset med jakkesættet på også iført handskerne og halstørklædet.
" Vil du hjælpe mig med at teste? " Sagde Hadrian mens han hentydede til våbnene i kufferten. " Ved du hvordan man gør? "
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 9:07 am

Safre rystede nervøst på hovdet. En del af hende vist godt hvordan man skulle dræbe kun dræbe. Safre så nervøst op på Hadrian. "Jeg har aldrig brugt en før sir."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 9:09 am

" og forhåbentligt bliver jeg heller ikke skudt idag, hvis jakkesættet virker " Sagde Hadrian i et muntert tonefald mens han tog en maskinpistol op og skruede lyddæmper på.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 9:15 am

Safre kiggede nervøst til, hun hev en af dynerne op forand ansigtet. Hun var altid nervøs når andre blev skudt, men aldrig for sig selv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 9:19 am

Hadrian havde monteret lyddæmperen og foldede kolpen ud så våbnet blev stabilt og satte en laser lys fast til maskinpistolen som han tændte så der kom en rød prik hvor den sigtede.

" Prøv at se her nu er det rigtigt nemt for man holder den bare så den røde prik viser hvor man rammer " Sagde Hadrian mens han viste hvordan man skulle holde den.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 9:39 am

Safre rystede helt. "Jeg kan ikke sir!"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 11:42 pm

" Jeg vil ikke presse dig hvis du ikke kan, men det ville være rart at vide at jakken duer " Sagde Hadrian i et afslappet tonefald mens han satte maskinpistolen ned.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 11:45 pm

Safre så ned. "Kan du ikke bare skyde dig selv?" spurte Safre nervøst. Hun var bange for den anden side af hende der havde lyst til at dræbe på stedet og hurtigt ville finde ud af hvordan.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 12:15 am

" Det er ikke helt så nemt, min pistol som du så sidst vi mødtes er meget kraftig så man skal holde den rigtigt hvis ens hånd ikke skal ryge af når man skyder.. Hvis jeg skal skyde mig med maskinpistolen så kommer jeg til at holde den helt ind til jakken og selvom det virker så kommer der krudtslam på jakken og så skal den vaskes " Sagde Hadrian afslappet for at forklare situationen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 12:20 am

Safre så nervøst ned. "Jeg kan godt prøve" Hun så på maskinpistolen og gøs kort. En anden del af hende frydet sig og at hun ville få lov til at holde noget så dødbringende i hånden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 12:26 am

" Er du sikker? du skal endelig ikke føle dig presset, men hvis du godt gider skal du ikke være bekymret du skal bare affyre enkelte skud ikke automatisk " Sagde Hadrian opfordrende for at overtale Rose.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 12:30 am

Safre så alvorlig på Hadrian. "Jeg er bange for ikke at kunne styrre mig. Men jo jeg skal nok, du skal jo være sikker på at det er sikkert." Safre så nervøs ned.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 12:35 am

Hadrian gik hen i enden af værelset og tog halstørklædet op så det dækkede mest muligt.
" Godt så tag maskinpistolen op og tænd laseren så du kan se hvor du sigter, det er lettest hvis du ikke har prøvet det før "
Hadrian undlod at forklare at han havde to vagter på værelset ved siden af som overvågede vha. skjult kamera i tilfælde af at Rose gik amok
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 12:39 am

Safre tog forsigtigt maskinpistlen og tog sigte med laseren. Hun sigtede imod maven. Hun prøvede at lade være med at ryste og fik styr over sit åndedræt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 1:43 am

" Slå sikringen af ved hjælp af din tommelfinger og sørg for at den står så den affyrer enkelte skud.. Du skyder bare når du er klar " Sagde Hadrian opfordrende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 2:17 am

Safre slog sikringen fra og skød hurtigt. kort før kuglerne ramte blev de opløst i et lys.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 2:42 am

" det klarer du da fint og jeg er stadig i live " Sagde Hadrian lettet da han kort før kuglen blev opløst havde forestillet sig 'worst case scenario'
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 3 Icon_minitime

Aflevering af bestilling - Safre
Tilbage til toppen 
Side 3 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» En sur bestilling Hadrian
» indkøb - Safre
» Solskin - Safre
» det er ikke som det ser ud //Safre//
» Kom endelig ind i mørket /Safre/

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum