Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Solskin - Safre

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Solskin - Safre Empty
IndlægEmne: Solskin - Safre   Solskin - Safre Icon_minitimeMan Maj 28, 2012 9:30 am

sted: en gade i centrum
omgivelser: en del mennesker som handler eller bare går rundt
vejr: solskin, ingen tegn på regn.

Nikolas sad op ad en væg og kiggede op på himmelen, ingen skyer, godt. Han havde fundet ud af, at hvis man sad stille sådan her længe nok, så ville mennesker smide penge hen til en, så det gjorde han. Han havde beskidt og efterhånden rimelig slidt tøj på, når han engang havde fået samlet penge nok, ville han få gjort noget ved det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solskin - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin - Safre   Solskin - Safre Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 2:11 am

Safre kommer gående med en stofrolle med noget blåt gemmensigtigt stof. Hun fik øje på nikolas og gik forsigtigt hen til ham. "Er de ikke tørstig min gode herre?" sprugte hun og smilede venlig. Hun havde en lårkort grå kortærmet kjole med hætte og et par højhælede sandaler/støvler der gik op til knæet.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Solskin - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin - Safre   Solskin - Safre Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 6:38 am

Han kiggede forskrækket op på hende, hvem var hun? "Hvorfor?" spurgte han mistroisk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solskin - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin - Safre   Solskin - Safre Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 7:41 am

Safre smilede venligt. "Det er en varm dag og mange glemmer at drikke nok, og det virker ikke som De selv husker at drikke nok."
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Solskin - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin - Safre   Solskin - Safre Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 8:01 am

Han så stadig mistroisk på hende, "Hvad betyder det for dig, om jeg får nok at drikke?" spurgte han undrende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solskin - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin - Safre   Solskin - Safre Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 8:05 am

Safre så ned. "Du liner bare ikke en der kan tage sig af sig selv og hvis nogen ikke gør det er der ingen der gør det!" Sagde hun hårdt og begynde at gå væk fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Solskin - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin - Safre   Solskin - Safre Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 8:15 am

Han så undrende efter hende, "undskyld, det var ikke for at fornærme dig?" sagde han forvirret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solskin - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin - Safre   Solskin - Safre Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 8:19 am

Safre vendte sig om imod ham og smilede. "Jeg vil bare hjælpe men hvis du ikke har brug for hjælp er der jo ikke så meget at gøre." Sagde hun venligt og varmt.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Solskin - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin - Safre   Solskin - Safre Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 8:21 am

Han tænkte lidt over det, måske var der ikke noget at risikerer ved at tage imod et glas vand? "jo ... jeg tror godt jeg kunne tænke mig et glas vand ..." sagde han en smule tøvende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solskin - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin - Safre   Solskin - Safre Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 8:24 am

Safre lyste glad op. "Vand, te, sodavand, is bare sig frem jeg giver gerne." Sagde hun med et smil og blinkede til ham.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Solskin - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin - Safre   Solskin - Safre Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 8:34 am

"øhm ... bare et glas vand" sagde han, ikke helt tryg ved situationen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solskin - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin - Safre   Solskin - Safre Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 8:38 am

"Okay, har du tvavlt? Venter du på nogen eller noget?" spurgte Safre venligt og studerede ham. *Nøj hvor den knægt trænger til rent tøj!*
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Solskin - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin - Safre   Solskin - Safre Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 8:39 am

Han rystede på hovedet, "nej ... det gør jeg ikke" for sent gik det op for ham, at han burde have løjet her, nu vidst hun at han var alene og at ingen ville lede efter ham, hvis han forsvandt ...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solskin - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin - Safre   Solskin - Safre Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 8:43 am

"Jamen så har du jo tid til at spise kage med mig!" Sagde Safre muntert, hun fik julelys i øjnene ved tanken om kage.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Solskin - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin - Safre   Solskin - Safre Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 8:46 am

Han så lidt mistroisk på hende, men tanken om gratis mad var for stor en fristelse ... hun virkede heller ikke som den typiske dusørjæger, eller hvad det nu var han havde hyret. "joe ..." sagde han tøvende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solskin - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin - Safre   Solskin - Safre Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 8:48 am

"Så kom!" Hun hoppede glad på stedet og hvis hun havde haft sine hænder fri ville hun have hevet ham op.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Solskin - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin - Safre   Solskin - Safre Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 8:51 am

Han rejste sig og fulgte en smule mistroisk efter hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solskin - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin - Safre   Solskin - Safre Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 8:57 am

Hun smilede venlig og førte ham over til en af sine ynglings cafeer.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Solskin - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin - Safre   Solskin - Safre Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 8:58 am

Han fulgte efter hende i et par meters afstand, "hvor går vi hen?" spurgte han uroligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solskin - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin - Safre   Solskin - Safre Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 9:02 am

"min ynglings cafe, de har de lækreste cup-cakes. Hvordan kan det være du har så laset tøj på?" spurgte hun og vendte sig om for at gå baglens så hun kunne studere ham.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Solskin - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin - Safre   Solskin - Safre Icon_minitimeTors Maj 31, 2012 7:52 am

"Mit andet set er til vask" sagde han ærligt, det var endnu mere beskidt end det her og havde virkelig trængt til at blive vasket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solskin - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin - Safre   Solskin - Safre Icon_minitimeTors Maj 31, 2012 8:27 pm

"Okay så, uh cupcakes cupcakes!" Sagde Hun muntert og hoppede afsted.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Solskin - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin - Safre   Solskin - Safre Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 5:54 am

Han kiggede underligt på hende, "cupcakes?" sagde han spørgende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solskin - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin - Safre   Solskin - Safre Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 7:09 pm

"Ja, du får at se hvad det er for nogle, de er helt ufarlige. Eller er der noget du ikke kan tåle?" Spurgte hun muntert.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Solskin - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin - Safre   Solskin - Safre Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 6:52 am

"øh ... det tror jeg ikke, er det normalt ikke at kunne tåle dem?" spurgte han forvirret.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Solskin - Safre Empty
IndlægEmne: Sv: Solskin - Safre   Solskin - Safre Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Solskin - Safre
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» is i solskin - Hadrian
» indkøb - Safre
» det er ikke som det ser ud //Safre//
» Aflevering af bestilling - Safre
» Kom endelig ind i mørket /Safre/

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: