| Aflevering af bestilling - Safre | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre Ons Maj 09, 2012 8:02 am | |
| " Jeg skal nok huske dig, til en anden gang jeg skal bestille tøj " Sagde Hadrian smilende, nu kunne han komme til at slappe af før han skulle arbejde i nat, Rose ville blive overrasket når hun kommer hjem åbner kufferten og finder de 14000$ som var den pris hun havde nævnt først uden rabatten som hun havde givet. Hadrian havde tidligere afgjordt med sig selv at det havde været en rimelig pris efter hun havde demonstreret sine evner i butikken |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre Ons Maj 09, 2012 8:26 am | |
| Safre smilede venligt. "Det er jeg meget glad for at høre. Pas nu godt på dem selv^^" Hun dukkede endnu en gang og forlod rummet, stadig meget usikkert på benene. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre Ons Maj 09, 2012 8:36 am | |
| " Jeg burde kunne passe godt på mig selv takket være dig nu " Sagde Hadrian smilende. Hadrian lukkede døren da Rose gik, hun måtte selv finde elevatoren.
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre Ons Maj 09, 2012 8:51 am | |
| Safre nåede ikke så langt som hun gerne ville, hun faldt om igen ud på gangen lige forand elevatoren. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre Tors Maj 10, 2012 9:23 am | |
| Hadrian havde lige sat sig ned i lænestolen på værelset da han fik et opkald fra hans vagter i rummet ved siden af. De havde nemlig set at Rose var faldet om foran elevatoren vha. hotellets overvågning som de havde hacket sig ind på. Hadrian gik hurtigt ud på gangen og hans ene vagt kom også ud af det andet rum og sammen fik de Rose tilbage i Hadrians seng. Nu måtte hun bare ligge der indtil hun havde det godt og måske måtte Hadrian leje et værelse til for sig selv. Vagten gik tilbage til hans værelse og Hadrian checkede lige om Rose var kommet til skade da hun var faldet om, og om hendes puls og vejrtrækning var normal. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre Tors Maj 10, 2012 9:29 am | |
| Safre havde fået et par blå mærker, hun havede en ufattelig høj puls og hev efter vejret. Onde drømme borede sig fast i hendes hukommelse, marerigt, hun ville gerne vågne men kunne ikke. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre Tors Maj 10, 2012 9:38 am | |
| " Møg " mumlede Hadrian mens han tog sin mobil op og tastede vagtens nummer. Han gav hurtigt besked på at vagten skulle skaffe, penicilin, astmamedicin, isterninger og heroin (Hadrian havde ikke så mange ideer som var gode). Vagten skulle skynde sig og Hadrian overvejede kraftigt om han skulle ringe efter en ambulance. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre Tors Maj 10, 2012 9:43 am | |
| Safre's marerigt tager til, hun ligger meget uroligt. Ud fra hendes taske sniger sig tre nåle op. De begynder at fare rundt i lokalet og er ligeglade med om de rammer noget. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre Tors Maj 10, 2012 6:41 pm | |
| Hadrian aner ikke hvad han skal foretage sig man han trækker halstørklædet op som forhåbentlig også beskytter mod nåle. Vagten kommer ind i lokalet og Hadrian begynder at indse at det er farligt når en bevidstløs magiker laver magi. Hadrian ordner en kanyle med mildt Heroin koncentrat som virker afslappende og forhåbentligt får Rose til at sove normalt. Hadrian benytter sig af rent Heroin som er egnet til medicinsk brug og som i små doser ikke skaber afhængighed. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre Tors Maj 10, 2012 6:48 pm | |
| Safres nåle falder øjeblikketligt til ro efter medicinen. Safre falder også selv til ro og sover nu roligt og nynner stille i søvne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre Tors Maj 10, 2012 6:54 pm | |
| * Endelig * tænkte Hadrian nu var der ro og Hadrian kunne slappe af, så det var tid til en cigaret på altanen. Hvis ting begyndte at flyve igen så havde Hadrian ikke lyst til det her mere. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre Tors Maj 10, 2012 6:59 pm | |
| Safre sov længe imens hun nynnede fredeligt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre Tors Maj 10, 2012 7:11 pm | |
| Hadrian endte med at sidde i liggestolen og se tv mens han ventede og hvis Rose sov længe ville han bare bestille mad fra roomservice for Hadrian skulle ikke nå noget før det blev nat. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre Tors Maj 10, 2012 8:22 pm | |
| Safre vågnede og så over på Hadrian. "Jeg har opdaget en ulempe, jeg kan ikke skade noget af det tøj jeg kan lave eller sker det her, det må det være." sagde Safre stille. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre Fre Maj 11, 2012 5:06 am | |
| Hadrian var overrasket over at Rose var vågnet op. " Nå nu er du vågen Rose, ved du hvor længe du har sovet? " Sagde Hadrian lettet over at hun var vågnet igen og at der forhåbentlig ikke var flere problemer. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre Fre Maj 11, 2012 5:24 am | |
| Safre så på Hadrian. "Jeg har sovet i et par timer, har jeg ikke?" Safre så på sin arm og opdaget stikket. "måtte du berolige mig?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre Fre Maj 11, 2012 5:30 am | |
| " Kun en lille smule beroligelse, og du har mindst sovt to timer " Sagde Hadrian bekræftende, " og du skal ikke afsted lige med det samme i tilfælde af at du falder om som sidst " Sagde Hadrian i et mere bestemt tonefald |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre Fre Maj 11, 2012 5:46 am | |
| "Jeg beklager det er kun rimlig at jeg betaler en del af beløbet tilbage." Safre så ned. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre Fre Maj 11, 2012 6:06 am | |
| Hadrian ville ikke diskuttere det overhovet. " Nu dropper du det der okay? du har det meget dårligt og nu skal du bare blive liggende og blive normal igen for jeg lader dig ikke gå så længe der er chance for at du falder om og begynder at få synåle til at flyve " Sagde Hadrian bestemt. " Hvis du virkelig vil gøre noget til gengæld så skal jeg nok sige til, men penge er jeg ikke interreseret i dem har jeg nok af " |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre Fre Maj 11, 2012 6:18 am | |
| Safre nikkede og puttede sig ind i nogle dyner. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre Fre Maj 11, 2012 8:04 am | |
| " Det kan ske at jeg en dag får brug for din hjælp ligesom jeg hjalp dig da du faldt om, mere forventer jeg ikke og det skal der ikke sættes en pris på " Sagde Hadrian beroligende, men Hadrian overvejede at hvis han virkelig fik så mange problemer at han ikke selv kunne løse dem så var der ingen der kunne løse dem |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre Fre Maj 11, 2012 7:34 pm | |
| Safre smilede varmt til ham. "Ja du har ret, er det i orden jeg sover videre?" spurgte Safre nervøst. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre Lør Maj 12, 2012 7:58 pm | |
| " Sov du bare, videre jeg tror jeg smutter ned i hotellets restaurant hvis du kan klare dig alene, du kan bare smække døren når du går så den låser " Sagde Hadrian mens han rejste sig og gik hen mod døren |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre Lør Maj 12, 2012 8:33 pm | |
| "Tak søde Hadrian" sagde Safre sødt og puttede sig ind i nogle dyner. Hun fylde kun halvdelen af sengen så der ville være masser af plads til andre. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre Søn Maj 13, 2012 9:49 am | |
| Hadrian smuttede ud og lukkede døren efter sig. Han vidste ikke hvor længe Rose ville sove men hun kunne bare finde ham i restauranten når hun vågnede. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre | |
| |
|
| |
| Aflevering af bestilling - Safre | |
|