Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Aflevering af bestilling - Safre

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Aflevering af bestilling - Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 9:13 am

Safre så ned. "Det ville glæde mig hvis De kiggede i kassen, og jeg er temmelig sulten, men vil ikke presse mig mere på end jeg allrede gør." Safre bukkede med hovedet og overkroppen. Hun var vandt til at blive behandlet godt af sine stamkunder, de bød hende tit på mad eller te, men regnede derefter med at det ville blive trukket fra i prisen bag efter. Kun få kunder, der i blandt designerene, var ligeglade med om hvor dyrt mad hun spiste på deres regning.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 9:21 am

Hadrian vinkede en tjener hen til bordet " En til kop kaffe og et menukort " Sagde Hadrian mens han gjorde tegn til at menukortet skulle være til Rose. Hadrian tog i mellemtiden kassen til sig og åbnede forsigtigt.
" Du presser dig skam ikke på, du aner ikke hvor glad jeg er for at tale med en som jeg ikke er bange for vil forsøge at dræbe mig " Sagde Hadrian stadig smilende men med en træt tone og man kunne fornemme at Hadrian ikke havde sovet meget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 9:26 am

Safre kunne tydeligt se det på ham. "Jeg kan lave et tæppe til Dem eller en pyjamas, hvis det skal være" Sagde Safre bestemt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 9:31 am

Hadrian kunne ikke lade være med at smile.
" Jeg tror desværre ikke jeg for brug for det for jeg skal alledere bruge en nat mere uden søvn, men natten bliver meget mere tryg med det her på " sagde Hadrian mens han tog jakkesættet op af æsken og smilte tilfreds da han så halstørklædet og handskerne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 9:34 am

"For yderlige beskyttelse til sårbare punkter" Sagde Safre og så genert ned.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 9:41 am

" Det er virkelig fantastisk " Sagde Hadrian mens han følte på stoffet og smilte tilfreds.
Der kom en tjener hen til bordet.
" Er du klar til at bestille " Sagde tjeneren henvendt til Rose
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 9:43 am

"Jamen det kan jeg da ikke tillade mig!" Udbrød Safre bestemt men ydmygt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 9:44 am

" Jo bestil nu bare jeg er jo kunde på hotellet og du er min gæst så der er ingen regler imod det og med den rabat du gav mig og når du endda leverer kan jeg da ikke tillade mig andet end at insistere "
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 9:51 am

Safre blev helt overvældet og paf. "Jamen...øm...så... vil jeg gerne" safre bladrede hurtigt frem til kagerne og derefter drikkevare. "en kirsebærkage og citron te" Safre så stadig meget paf på Hadrian.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 10:34 am

Hadrian smilte mens han tog en tår af kaffen.
Tjeneren tog imod bestillingen og gik ud i køkkenet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 10:36 am

Safre så ned på sine sko. "Øm passer hanskerne?"spurgte hun nervøst.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 10:53 am

Hadrian prøvede handskerne på. " De passer skam udmærked " Sagde Hadrian opmundrende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 5:07 pm

Safre ådnede lettet op. Hun havde været meget bange for at han ikke ville kunne passe den eller lide dem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 2 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 12:04 am

Tjeneren kom hen til bordet med kage og te som blev sat foran Rose.
Hadrian tog også halstørklædet op for at prøve det. Hadrian smilte tilfreds.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 2 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 12:27 am

"Håber du kan lide farvene" Sagde Safre stille imens hun nervøst tog en bid af kagen med kage-gaflen der var blevet lagt ved siden af.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 2 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 12:30 am

" Det er meget pænt " Sagde Hadrian mens han tog en tår til af kaffen og indså at han drak sin kaffe lidt for hurigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 2 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 1:42 am

Safre spiste langsomt sin kage, det var tydeligt at se hvor meget hun nød den. forsigtigt drak hun teen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 2 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 2:21 am

Hadrian afventede blot at Rose spiste færdig mens han fortsat følte på stoffet. Det var stadig ikke til at fatte at det her tøj var skudsikkert.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 2 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 2:35 am

Safre smilede. "Du er velkommen til at teste om det virker." Sagde Safre stille og nervøst.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 2 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 2:40 am

" Jotak men jeg tror det er bedre at vi tester det på mit værelse det er ikke så godt at begynde at skyde her på restauranten, så vi kan lige vente til du har spist " Sagde Hadrian stadig tilfreds og træt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 2 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 2:55 am

Safre nikkede og spiste videre. *nøj en dejlig kage*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 2 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 3:20 am

Hadrian smilte tilfreds mens han lagde handskerne og halstørklædet tilbage i æsken.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 2 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 3:28 am

Safre spiste færdigt og drak teen færdigt. "Skal vi teste din bestilling?"spurte Safre muntert en side af hende elskede våben og tanken om hvilken død og øddelæggelse de kunne skabe.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 2 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 7:48 am

" Jo det kan vi godt men det bliver på værelset og denne gang med lyddæmper " Sagde Hadrian som var overrasket over at der ikke var kommet politi dengang de testede i Rose's butik.
Hadrian rejste sig for at vise vej, han vidste at tjeneren skrev det på regningen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 2 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 8:12 am

Safre tog kassen og gik nervøst efter Hadrian. Hun så meget efter hvor hun gik, kun ville nødigt tabe kassen med jakkesættet.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Aflevering af bestilling - Safre   Aflevering af bestilling - Safre - Page 2 Icon_minitime

Aflevering af bestilling - Safre
Tilbage til toppen 
Side 2 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» En sur bestilling Hadrian
» indkøb - Safre
» Solskin - Safre
» det er ikke som det ser ud //Safre//
» Kom endelig ind i mørket /Safre/

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum