Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 En sur bestilling Hadrian

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian Empty
IndlægEmne: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian Icon_minitimeOns Apr 25, 2012 9:22 am

Det er sent på dagen. Safre havede fået en masse bestillinger og farede rundt i sin butik. Udenfor var fårårs-solen på vej ned, det havde været en varm og solskrinsrig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 1:18 am

Det Havde ikke været en god dag for Hadrian hans forretninger gik skidt og en af hans faste kunder var død og så havde vejarbejde og gps ikke arbejdet sammen så Hadrian måtte køre en lang omvej før han kom til den rigtige adresse.
Hadrian trådte ind i butikken og han var glad for at han snart kunne komme hjem og slappe lidt af.
Hadrian er klædt i et fint jakkesæt med hvid skjorte og rødt slips. Han kigger sig om i butikken da han træder ind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 1:27 am

Safre får øje på Hadrian og slipper hvad hun har i hænderne. Hun var ved at klippe noget stof ud, halvfærdige kjoler sidder på ginerne. Der er nemlig kort tid til modeugen og flere designer har bedt Safre om hjælp. Hun skynder sig over imod Hadrian. "God eftermiddag Sir, hvad kan jeg gøre for dem?" Hun bukkede kort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 8:53 am

Hadrian så på butikkens ejer som han regnede med at hun var. " Mit navn er Hadrian, jeg har bestilt et jakkesæt over nettet fra den her e-mail adresse " Sagde Hadrian mens han viste hans visitkort hvor e-mail adressen stod skrevet.
Han håbede virkelig arbejdet var gjordt perfekt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 8:57 am

Safre smilede træt. "Jo hvad med at De tager en kop te imens jeg gør det sidste klar" Hun havde lavet det, eller næsten det eneste hun manglede var at sy knapper i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 6:26 am

" undskyld mig er mit jakkesæt da ikke færdig?! " sagde Hadrian koldt og hårdt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 6:34 am

"Det eneste jeg mangler er at tjekke om alt er i den skønneste orden. Ved De ikke hvilken tid på året det er? Der er under en måned til mode-ugen og både Larvine og Rockwelt (navne på anerkende tøj designer) har bedt om min hjælp, for deres kollegtioner er langt fra færdige!" Safre sætter sine nåle til at sy knapper i så hurtigt som de overhovedt kan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 7:05 am

" Jeg ved udmærket hvad tid det er og det er sent på dagen og jeg skal videre. Jeg fik anbefalet stedet her men ligemeget hvor godt du gør dig arbejde så er servicen elendig " Sagde Hadrian en smule irriteret men stadigvæk roligt tempo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 7:10 am

Safre så bare ned. "Vil De have te eller kaffe?" spurgte Safre venligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 7:48 am

" Jeg regner med at det er amerikansk kaffe " sagde Hadrian næsten venligt men skiftede så til et koldt og hårdt tonefald " og hvis det er amerikansk kaffe vil jeg ikke havde noget! "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 7:52 am

"er blue mountain kaffe (ultra fin kaffe) tilstækkelig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 3:20 am

" Lad mig prøve " Sagde Hadrian koldt. Selvom han udmærked vidste det var en god kaffe ville han ikke lade sit humør stige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 7:54 am

Safre løb op lavede Kaffe, hendes synåle syede videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 8:02 am

Hadrian kiggede efter butikkens ejer mens hun løb efter kaffe. Hadrian trippede lidt med foden for at få hende til at skynde sig endnu mere. Han kiggede også om hun lavede fejl eller om hun klarede det stille og roligt, professionelt eller panisk over tidspres.
Hadrian havde lært at tolke mennesker rimeligt godt men han lagde ikke mærke til synålene der fortsatte deres arbejde ovre ved bordet mens ejeren løb omkring.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 8:17 am

Alle de halvfærdige kjoler så ud til at være af god kvaligtigt. Safre kom ned med kaffe. "Sådan der Hr."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 8:20 am

Hadrian tog imod kaffen. " tak " han syntes det lignede et godt sted han havde fået anbefalet. Hadrian havde dog ikke planer om at lade hende vide det.
Kaffen smagde også meget godt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 8:26 am

Safre kiggeder på jakkesættet. to knapper manglede, ellers så alt ud til at være fint. Hun åndende lidt lettere op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 8:46 am

Hadrian stod blot op med kaffekoppen i hånden og drak langsomt. Det var heldigvis en rigtig god kaffe og det var lige hvad Hadrian behøvede for at slappe lidt af. Hadrian stod blot og iagtog kvinden mens hun syede færdig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 8:57 am

Safre smilede tilfreds da den sidste knap blev syet i. Hun gemmen tjekkede hurtigt om alt var i orden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 9:14 am

Hadrian stod blot og ventede mens han var godt igang med at tømme kaffekoppen. Han håbede at der ikke var flere problemer nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 9:18 am

Safre pakkede hurtigt sættet ind i noget papir og derefter i en fin kasse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 9:23 am

Hadrian var ved at vågne lidt op igen pga. kaffen og han stod og stirrede mens han kiggede på at jakkesættet blev pakket ind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 9:28 am

Safre gik forsigtigt over til ham med kassen. " så skulle den være i orden"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 9:39 am

Hadrian tog imod kassen. " Hvor meget bliver det? " Nu burde det hele være i orden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 9:42 am

Safre tænkte sig kort om "Ville 750 være rimligt?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En sur bestilling Hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En sur bestilling Hadrian
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Aflevering af bestilling - Safre
» Forretninger //Hadrian//
» På et hotel ~ Hadrian
» is i solskin - Hadrian
» Et tilfældig møde (Hadrian)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: