Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 En sur bestilling Hadrian

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian - Page 2 Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 9:43 am

" Det ved jeg for ´fanden da ikke det er dig som har lavet jakken " Sagde Hadrian lidt surt nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian - Page 2 Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 9:46 am

"hvad giver du normalt for et jakkesæt?" Sagde Safre strættende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian - Page 2 Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 10:10 am

" 1400 $ for et armani jakkesæt, men jeg tvivler på at du er på det niveau eller betragter du dig som en af de der unikke skræddere der tager overpris for deres egne mærker som kun i laver " Sagde Hadrian koldt " Jeg tror bare jeg betaler de 750 "

// offgame jeg var lige nød til at google for jeg ved intet om jakkesæt //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian - Page 2 Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 10:16 am

//samme her ved intet om jakkesæt^^'//

"Det er fint nok med mig" sagde safre og smilede træt."Og du ønskede ikke nogle særlige egenskaber?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian - Page 2 Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 9:22 pm

" Det kommer da helt anpå prisen? og hvad det er du taler om " Sagde Hadrian koldt, mens han overvejede hvad butikkens ejer kunne tilbyde.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 1:19 am

"Jeg kan gøre jakkesætte skudsikkert og eller brændsikkert. Men så vil der gå en uge mere og prisen bliver en anden"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 30, 2012 1:58 am

Ja det burde Hadrian havde regnet ud, selvfølgelig var hun magiker det var jo nok grunden til at stedet var blevet anbefalet til Hadrian. " Jatak det vil jeg gerne havde, altså begge dele " sagde Hadrian
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 30, 2012 2:04 am

"Okay, så bliver prisen 14.000 og der går en ude, for at sirkere stoffet bliver hærdet ordenligt." Sagde Safre travlt, hun viste at hun nu måtte sidde oppe flere nætter for at så det hele ordnet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 30, 2012 3:27 am

" 14.000 mener du det?! de dyreste skudsikre veste koster nutildags 800 og de gør samtidig at det næsten er behageligt at blive ramt? jeg har ikke styr på hvad brandmandstøj koster men det virker lidt dyrt. Er det i stand til at stoppe alle slags kugler? og bevarer det samme lethed som stof? Jeg vil gerne vide hvad jeg får hvis jeg skal betale prisen for 10 af de dyreste armani jakkesæt " Sagde Hadrian overrasket over prisen, han havde forventet noget men ikke så dyrt så enten var hun dårlig til forretninger ellers var hun så god at hun mente hun kunne tage sådan en pris for det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 30, 2012 4:52 am

Safre sukkede træt. "de dyreste skudsirkre veste er kun veste! De er tykke, de er ubehagelige og de beskytter kun det lille sted de dækker." Safre hev noget tyndt gemmensigtigt stof frem. "Tag f.eks. det her stof, jeg kan gøre dette tynde lette stof skudsikkert og brændsikkert. Du ville kunne smide det i et bål og der ville ikke ske stoffet noget! Du kunne prøve at ramme det med en missil det ville stadig være upåvirket! Men det ville stadig være lige så let og tyndt. Og selv prosessen i sig selv er meget krævende! Derfor tager jeg den pris for det. håber det er forståeligt. Jeg ville være villig til at gå ned til 11500 men heller ikke mere, da prosessen for disse egenskaber mere eller mindre dræner mig for liv!" Safre så alvorligt op på Hadrian.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 30, 2012 4:59 am

" Hvad med fleksibilitet? det nytter ikke at stoffet ikke tager skade vis det er så fleksibent at kugler blot rykker stoffet ind i kroppen så man tager næsten ligeså meget skade. Stoffet er brandsikkert siger du men kroppen bliver vel stadigvæk kogt ligesom i en gryde? " Sagde Hadrian opritigt interreseret i hvordan prosessen virkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 30, 2012 5:03 am

"Har du nogle våben på dig? en pistol eller noget så lad mig demonstrer det." spurgte Safre træt og tog en af sine hatte hun havde hængende på væggen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 30, 2012 5:12 am

Hadrian trak sin store revolver som var ladet med sølvkugler. " Kan den her bruges? Den larmer en del ? " Sagde Hadrian spørgende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 30, 2012 5:18 am

"Det går nok, men prøv at mærke på denne huge, jeg gar selv skrikket den af new zealandsk uld. Hvor præcist rammer du?" Safre studered Hadrian.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 30, 2012 5:23 am

" Jeg rammer godt nok til at du ikke tager skade hvis du har styr på dine egne ting, det her er et af de kraftigste håndvåben så jeg er overrasket hvis din hue overlever... duer det også mod knive og lignende? " Sagde Hadrian
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 30, 2012 5:28 am

"nej ikke helt så godt som skud, men jeg forsker i hvordan jeg kan gøre stoffet knivsikkert." Safre så ned og tog huen på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 30, 2012 6:40 am

" Er du sikker på at du kan stå helt stille for hvis du bevæger dig vil dit ansigt ende på væggen bag dig " sagde Hadrian mens han så tænksomt på huen og overvejede worst case scenario " Din magi er vel ikke svag overfor sølv vel "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 30, 2012 6:55 am

"Jeg har prøvede det mange gange før, såe bare rolig... Det har det fint nok, det er mere hastighed det drejer sig om, det virker imod knive hvis knivende bliver trukket hurtigt nok." Safre sukkede træt, hun havede gentaget det mange gange før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 30, 2012 7:01 am

Så lod Hadrian sig ikke vente han hævede pistolen hurtigt og trykkede aftrækkeren i bund så der lød et højt brag og Hadrian var spændt på resultatet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 30, 2012 7:38 am

Da kuglen nærmede sig huen, ætsede kuglen op i et svagt lys. Safre sukkede opgivende. "tilfreds?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 2:37 am

Det var bedre end Hadrian havde forventet. " Jatak jeg kommer når du ringer og siger min bestilling er klar, så har jeg også alle pengene med? kontant eller check ? " Sagde Hadrian mens han satte æsken på disken og overvejede hvor man kunne tjæne på sådan nogle evner. Hadrian havde lige fået en ny favorit skrædder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 3:08 am

"Jeg tager imod begge dele, så det er nu bare hvad der passer Dem best. Jeg lover jeg nok skal skynde mig og ringer så snart jeg er færdig med prosessen hr. Hadrian" Safre bukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 6:04 am

" Jotak og jeg tror ikke jeg fik fat i dit navn? " sagde Hadrian mens han var begyndt at bevæge sig mod døren. Han tænkte på om nogle mon havde hørt braget fra pistolen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 6:10 am

"Rose, håber De kunne lide kaffen" Safre bukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En sur bestilling Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 6:18 am

" Den var god.. Rose " sagde Hadrian lige før han gik ud af døren. Det havde været en møgdag og alligevel formåede Rose át få den til at blive lidt bedre. Hadrian kunne se frem til at overleve en del længere.
Hadrian tændte computeren ude i bilen for at være sikker og ganske rigtigt der kunne måles magi fra Rose og computeren viste at hun var elver.

// out //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En sur bestilling Hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sur bestilling Hadrian   En sur bestilling Hadrian - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En sur bestilling Hadrian
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Aflevering af bestilling - Safre
» På et hotel ~ Hadrian
» is i solskin - Hadrian
» Et tilfældig møde (Hadrian)
» Maybe we aren't so different Hadrian...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: