Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Dont panic. - Alias

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Dont panic. - Alias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias - Page 6 Icon_minitimeTors Mar 13, 2014 10:09 am

Alias vendte sig mod Ceit efter han havde klædt om til lidt mere rent tøj.. det var rart alligevel, han brød sig ikke om at være smurt ind i blod i længere tid af gangen, det var så.. klisteret.. som Ceit så fint havde beskrevet det.. den dag.. hmm nå ja. "Det ved jeg godt, men du bliver nød til at give mig en chance for at forklare mig" sagde han roligt "det er ikke noget jeg har gjort med vilje, eller for at såre dig.. faktisk bad jeg dig om at gå for ikke at såre dig" sagde han stille "Jeg var i koma.. jeg kunne have gjort alting, sagt alting.. og det eneste fornuftige jeg kunne finde på var at få dig til at gå, så det ikke gik ud over dig" sagde han stille og sukkede langsomt. "Jeg tror vores snak hylede mig lidt ud af den.. kom til at tænke på.. en dag fra længe siden, som jeg hader at tænke på.. og så knækkede det ligesom bare sammen inden i mig" sagde han stille og så op igen "Jeg synes ikke du er åndsvag, selvfølgelig er du også ked af det.. men det er jo derfor jeg kommer for at forklare mig selv.." sagde han stille "Jeg vil ikke miste dig Ceit, hvis jeg ville det var jeg ikke kommet idag.." sagde han stille og rakte frem og tog hans hånd "Og hvis jeg nogen sinde får sådan et flip igen.. så bare smut og lad mig være, jeg skal nok blive god igen.." sagde han blidt.. var det forklaring nok? Han håbede det lidt. "Faktisk havde jeg planlagt en picnic? Men nu ved jeg ikke helt om klokken er for mange.. er du sulten?" sagde han stille og viste ham kurven der stod i bilens bagende.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Dont panic. - Alias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias - Page 6 Icon_minitimeTors Mar 13, 2014 10:41 am

Ceit gned sig kort i ansigtet med et suk "Jeg ved det.." mumlede han stille, og gjorde en opgivende bevægelse med den ene hånd "Jeg skulle være gået, jeg skulle have lyttet første gang" hviskede han så. "Jeg var bare.. bekymret.." brummede han "Det er ikke særlig ofte du skriger.." tilføjede han så stille, og sendte ham et lille blik der nok stadig bar spor af at han bekymrede sig for ham. "Det kan godt være du er udødelig, men... det er du jo ikke Alias.. de kan jo.. de kunne også have slået dig ihjel før, og jeg ville aldrig..." han stoppede og bed sig i læben "Fuck.." mumlede han så stille og skubbede sig væk fra bilen og gik op til bilens forende. Han ville jo aldrig have kunnet tilgive sig selv hvis det var sket. "Jeg ved ikke om du ved det, men varulve er meget.. familie orienterede.. det gælder også venner, bekendte, kald det hvad du vil, men jeg.. kan ikke bare stoppe, det ligger til min natur at være overbeskyttende, eller bare... beskytter gen" forklarede han så stille, og vendte rundt og gik ned til bagagerummet og så lidt på Alias, mens han forklarede og tog hans hånd. "Det er jeg glad for.." hviskede han så, eftersom Alias indrømmede at han ikke ville af med Ceit lige nu i alt fald. Ceit fangede Alias øjne og nikkede så "Jeg skal nok gøre det hvis det sker igen.." sagde han. Han havde ikke lyst til det, men.. Han måtte jo også stole på Alias ord. Han skulle nok blive god igen. Ceit rakte forsigtigt ud og trak ham tættere på sig, og lagde så armene om ham og trykkede sig lidt ind til ham. "Undskyld.." mumlede han lavmældt.. for det hele... Han løftede sit hoved og så op på ham fra krammet af "Picnic?" gentog han overrumplet, og fulgte hans hånd der pegede på kurven. Han havde fået horribel morgenmad, havregrød, verdens undergang og næsten Ceits værste mareridt så han havde praktisk talt ikke spist noget siden morgenen, og... Så rumlede hans mave lidt uhøfligt midt i det hele. Det fik ham til at grine lidt, og han slap Alias blidt "Jeg har ikke noget imod at holde picnic om aftenen tror jeg" mumlede han "Hvorfor også være så traditionelle, right?" sagde han så og smilede skævt til ham. "Og ja... til det med at være sulten" skyndte han sig så at indskyde.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Dont panic. - Alias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias - Page 6 Icon_minitimeTors Mar 13, 2014 10:57 am

Alias nikkede "Ja" sagde han roligt, "men det behøver du ikke være, for mig" sagde han hurtigt, Ceit skulle ikke bekymre sig, hvis han gik og gjorde sådan noget.. så ville han være bekymret hele tiden, Alias var.. unormal.. ikke ligesom andre, der var masser af ting ved ham Ceit kunne bekymre sig om.. det holdte jo bare ikke vel. "Nej.." hviskede han stille og bed det i sig, han skammede sig faktisk, han kunne ikke lide at udstille sig svag overfor andre.. slet ikke på den måde, og slet ikke foran Ceit.. han skulle ikke have hørt det.. men det var det der havde vækket ham, det kunne han godt regne ud nu. Han smilede så lidt for sig selv da Ceit sagde at han kunne være blevet dræbt. "Nej Ceit de kunne ikke have slået mig ihjel.." hviskede han stille "Hvis der havde været selv den mindste chance for det, så havde jeg bare smidt dig over skulderen og løbet af sted med dig.. så ville jeg aldrig være blevet og kæmpet.. " sagde han stille "Jeg ved godt din familie tror at der ikke er så meget forskel på vampyrer og varulve styrke mæssigt.. men der er andre forskelle.. der gør det jeg kan til en fordel som i ikke har" sagde han bare og trak på skulderne. "Jeg kan vise dig det" sagde han så og nikkede for sig selv inden han så sig om efter en sten. Han fandt så en og samlede den op. Han lod dog lige Ceit.. få det der kram der, han følte også selv han havde brug for det, det var rart, at blive krammet igen. "Jeg forstår" hviskede han stille "Men du behøver ikke beskytte mig.. jeg beskytter dig.." hviskede han stille "Jeg ville aldrig bare lade dig dø.. Du ville have gjort det samme" hviskede han blidt, hvilket han var helt sikker på Ceit ville.. lige der havde de måske noget tilfælles? Det var rart at tænke på. Han slap ham igen og trak hans hånd hen til sin og lagde stenen i hans hånd. "Prøv at ramme mig" sagde han kækt og smuttede så lige.. cirka ti meter væk fra Ceit, ligesom i skoven før, hvor jægerne havde ramt ham i maven.. det ville dog ikke ske denne gang, Ceit ville aldrig ramme. Og da han endelig havde kastet stenen og Alias havde flyttet sig. Gik han roligt tilbage til ham, og samlede en ny sten op. "Prøv at undgå og blive ramt" sagde han så drillende og holdte sin arm strakt to meter fra Ceit og lod så bare.. i slowmotion.. stenen i sin hånd komme tætter på Ceit i takt med han flyttede sig langsomt.. så Ceit havde alverdens tid til at flytte sig. Da han ligesom var færdig med at demostrere smed han stenen fra sig igen, tog fat om picnic kurven og lukkede bagagerummet i igen. "Ser du.. jeg var ikke i livsfare" sagde han stille "Jeg var bare lidt sløv til sidst.. derfor ramte idioten mig i maven.. selvom han sigtede efter mit hjerte.." brummede han "Hvilket allerede ikke ville have dræbt mig.. såret mig alvorligt måske.. men ikke dræbte mig.. " mumlede han og tog Ceits hånd og trak ham med sig ind mellem træerne, i retning af den lille sø. "Sollys, og en træpæl gennem hjertet.. det er det eneste der virkelig kan få ramt på mig" mumlede han. Nej de der trækugler virkede ikke ordenligt.. dog kunne de gøre stor skade, så de i mellem tiden kunne komme tæt nok på vampyren til at flå en træpæl gennem hjertet på den.. men at dræbe med de kugler der.. njaaa.. det havde han aldrig oplevet.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Dont panic. - Alias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias - Page 6 Icon_minitimeTors Mar 13, 2014 12:03 pm

Ceit var uenig med Alias, selvfølgelig kunne de slå ham ihjel! Med besvær.. selvfølgelig, vampyrer var ikke særlig lette at lege med, så var det nemmere at slå andre racer ihjel. Ikke helt så nemt som at slå et menneske ihjel, men stadig. Ceit ville være nemmere at tage livet af end Alias. "Men.." protesterede han, indtil Alias ligesom begyndte på det der beskytte-halløj, og om at han ikke ville lade Ceit dø, og så smeltede han alligevel lidt, og så fik han en.. sten? Ceit løftede den spørgende. Den var let i hans hånd, og han ville kunne ramme ham.. Hvis han ikke flyttede sig naturligvis. Hvilket han gjorde. Han hævede et øjenbryn da Alias så kom imod ham med stenen, og gik til siden selvom det var lidt komisk at han bevægede sig så langsomt. Han trak på smilebåndet og grinede stille "I get it, cut the crap.." brummede han og skubbede drillende til ham. "Mmhm.." mumlede han og skævede kort til Alias mave, men der var jo ikke noget mere.. han havde jo selv taget projektilerne ud. "Just don't die alright?" sagde han så og smilede til ham og lod sig trække med. "Undskyld for dit tøj.." sagde han så og rakte frem og kærtegnede Alias sweater "Men bare rolig, du ser stadig godt ud!" skyndte han sig så at tilføje. Alias så altid godt ud, hallå.. Da han satte kurven fra sig et sted, skævede Ceit kort rundt før han hjalp med at finde et tæppe frem fra kurven og ligge det ud så de kunne sidde sådan. Så stod han og kiggede lidt på det... det var lidt sjovt, for det føltedes lidt som en date. Det var lidt som at få sommerfugle i maven og klamme hænder fordi... han anede ikke hvorfor, okay? Han havde set manden tusind gange uden tøj på, måske var han bare lidt syg af resterne af den der sølvkugle. Blagh! Så lod han sig dumpe ned og sidde og klappede på tæppet "Sit.." sagde han flabet og fangede Alias blik. Det var bare fedt... at være lidt sammen med ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Dont panic. - Alias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias - Page 6 Icon_minitimeTors Mar 13, 2014 7:35 pm

Alias smilede drillende, da Ceit ligesom sagde at han havde forstået det.. godt.. så kunne han måske lade være med at gå og være så bekymret hele tiden. "Super" mumlede han bare roligt og strøg ham blidt over hånden, han havde rent faktisk savnet ham, det var svært at forholde sig til.. men det var sådan det var. Han havde brug for Ceit nu.. Og han ville ikke undvære ham, hvis han kunne undgå det. "Mhmm" hviskede han stille, det havde han nu heller ikke tænkt sig. Når man tænkte på det han ind til videre havde været igennem, og overlevet.. jov så ville han nu sige det gik rimelig godt, det der med at overleve. Han gik med ind mellem træerne og stoppede op et par meter fra søen og smilede for sig selv. "Det er lige meget, jeg køber bare noget nyt" hviskede han blidt og rystede på hovedet, det var lige meget jo, det var bare tøj.. heller tøjet gik i stykker end Ceit gjorde. "Tak" grinede han bare og rystede lidt på hovedet af ham, da han bad ham sætte sig, gjorde han det også. Han sendte ham dog et lidt ømt blik og lænede sig frem og kyssede ham blidt på kinden. Han havde lovet sig selv ikke at være.. som han plejede.. prøve at vise en lidt anden side af sig selv, den side han også havde, og som ikke særlig mange personer kendte.. men han ville gerne åben op for Ceit.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Dont panic. - Alias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias - Page 6 Icon_minitimeFre Mar 14, 2014 8:49 am

Ceit havde ikke helt haft chancen for at skifte tøj, men det gjorde ikke så meget, han havde grebet en sweatshirt fra et tørrestativ og skiftet da han et øjeblik var gået bag Alias hen mod bilen. Den blodige t-shirt havde han smidt fra sig, den kunne nok ikke reddes.. nope. Han nikkede til ham og smilede skævt, og nød kysset på kinden og betragtede hans smil. "I like that smile.." mumlede han og fik fat i hans trøje og fik skubbet ham ned og ligge og satte sig på hans mave "Okay, let's see what you have in the basket" sagde han så og smilede til ham og fik fat i nogen servietter og balancerede nogen af de ting der ikke var mad på Alias brystkasse, mens han annoncerede hvad det var og grinede lidt da Alias himlede med øjnene af ham. Ceit flyttede dem igen og bøjede sig ned og så ham kort i øjnene og blinkede til ham inden han trykkede sine læber mod hans et øjeblik for bare lige.. at gøre det, at mærke den der gnist i maven antænde og sende ildebrand ud i hans årer. Så slap ham hans læber, og gav ham en chance for at komme op og sidde igen inden han tog den vin frem som Alias havde taget med og hældte et glas op til ham. Han var jo ikke ligefrem typen der spiste mad, så han måtte have en masse vin!... og dog.. "Vil du have noget mad?" spurgte han så og lagde hovedet lidt på skrå og betragtede ham.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Dont panic. - Alias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias - Page 6 Icon_minitimeFre Mar 14, 2014 9:52 am

Alias rystede lidt på hovedet af ham.. hvilket smil. Han sukkede stille og lod sig så skubbe ned, var han ikke lidt voldsom? Måske var det bare Alias der var anti voldsom.. og anti fræk.. men han ville bare gerne vise, at han også havde andre sider.. men det tog vel også noget tid, at få Ceit til at se det.. han måtte bare holde fast i det. Han lod ham dog bare sætte sig og kigge i kurven, hvor han blandt andet fandt te krus, og en varmedunk med te selvfølgelig. Der var også små trekantet sandwiths i, med lidt forskelligt fyld. Han så lidt op på ham og lukkede øjnene lidt, "Nej tak" sagde han blidt "Måske vil du?" mumlede han og nussede Ceit lidt på maven, den havde jo rumlet før.. hvilket var lidt sødt.. men han skulle vel også have noget af sin energi og sine kræfter tilbage, ellers gik det jo ikke vel. "Kan du lide te?" mumlede han stille og rakte ud og trak en sodavand op af kurven også "Ellers er der også sodavand" mumlede han stille.. han havde faktisk været i gang med at lave saftevand.. da det gik op for ham at det måske var lige.. den grad.. for.. ja.. njaaa.. sodavand!
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Dont panic. - Alias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias - Page 6 Icon_minitimeFre Mar 14, 2014 10:15 am

Ceit så Alias i øjnene og lagde hovedet lidt på skrå og så forskende på ham. Okay, Alias havde taget det med at være anderledes ret bogstaveligt, det måtte han nok hellere lige tage lidt hensyn til. Han så ned på hans hånd på hans mave og smilede svagt til ham. Han lagde nysgerrigt hovedet på skrå og stak næsten hovedet ned i kurven "Te?" gentog han og snusede ind, og fandt tebrevene "Ja, jeg kan godt lide te" sagde han så og snusede til et af tebrevene og lod duftene eksplodere i hans fintfølende næse "Tak" sagde han og sendte ham et smil "Men jeg kan nu godt drikke noget te tror jeg.." mumlede han stille og lagde et tebrev i en af kopperne, og et i en af de andre kopper og rakte den frem mod Alias og fik fumlet lidt rundt med det der varme vand til han fik hældt noget af det i sin kop og rakte det frem mod Alias så han også kunne få noget vand i sin kop. Efter det lagde han sine fingre omkring kruset og løftede det op på sit knæ og lod en af de der små sandwiches hænge mellem sine læber mens han lod teposen bounce lidt op og ned i det varme vand.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Dont panic. - Alias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias - Page 6 Icon_minitimeFre Mar 14, 2014 10:49 am

Alias nikkede roligt "Tjaa.. tænkte det måske ville være hyggeligt" mumlede han stille, personligt fortrak han jo kaffe, men te smagte også virkelig godt, og så var det hyggeligt på en anden måde.. desuden gav det bedre ånde, men det var nok også lige godt det sammen nu når han røg og den slags. "Nå okay" sagde han blidt og fulgte med i ceits bevægelser til de begge to havde te i deres krus. "Tak skat" sagde han blidt og strøg ham over kinden igen, måske en startende vane? Men han kunne bare godt lide de der kinder der.. Ceit havde virkelig flotte kindben.. han var bare virkelig flot.. i det hele taget. Selv om han havde det der flabet smil.. altid lidt flabet.. bare han så en gang imellem kunne få det der søde.. forelsket smil frem, bare en gang imellem ikke? "Så.. vi er okay?" spurgte han stille og lænede sig lidt frem mod ham, selv om det var lidt svært når Ceit sad der og flagrede oven på ham. hmm. "Skal vi være kærester?" spurgte han så roligt og sendte ham et sukker sødt smil.. det var lidt komiske.. men det røg ligesom bare ud af ham.. så måtte Ceit godt drille lidt.. men altså.. ja.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Dont panic. - Alias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias - Page 6 Icon_minitimeFre Mar 14, 2014 11:14 am

Ceit fangede hans hånd mellem sin kind og sin skulder og trykkede sin kind mod hans hånd, og strejfede hans hånd håndflade med næseryggen og lod sine øjne glide en smule i. "Mmhm.." mumlede han stille "Det er hyggeligt.." hviskede han og tillod sig at slappe af et par sekunder, lade sine tanker blive blanke bare et øjeblik, selvom han havde fuld kontrol over tekopper og diverse. Han nikkede stille og slap hans hånd så han kunne få den igen, og smilede til ham og åbnede sine øjne ordentligt igen. "We're good" sagde han så og grinede da han spurgte om de skulle være kærester, og så det der sugary sweet smile. Ceit satte kopperne ned og lænede sig ned til ham, hvor fjollet det end lød så gjorde spørgsmålet ham glad. "Ja da, det syntes jeg godt vi kan være" svarede han så og grinede så lidt igen og lænede sin pande mod Alias brystkasse og prøvede at tage sig en smule sammen, inden han rykkede sig tilbage til tæppet så Alias kunne sætte sig op "Ved du hvad?" sagde han så, og rakte ham hans te igen "Jeg lærte faktisk nogen af ungerne at svømme igår.. altså, de skal stadig lige træne lidt ik', men de var vilde med det" sagde han og smilede stort til ham, inden han fik teposen ud af sin te og lagde den væk og tog en tår af den varme te. "Hooomygod.. det er lang tid siden jeg har dukket te" sukkede han.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Dont panic. - Alias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias - Page 6 Icon_minitimeLør Mar 15, 2014 12:21 pm

Han smilede oprigtigt, et glad.. måske enda et lykkeligt smil, "Ja" mumlede han stille, det var det faktisk.. rigtig hyggeligt. "Godt" mumlede han stille, det var godt.. Så kunne de måske slappe af i lidt tid, og bare.. ikke tænke.. over alt muligt.. og måske kunne Alias også prøve at blive venner med Ceits familie? Det ville være rart, han var trætte af de der flabede kommentar og onde øjne.. Det gjorde han faktisk lidt ked af det.. utrolig at Ceit kunne stamme fra sådan en.. flok idioter.. Jesus. "Fedt" sagde han kækt og satte sig så op da Ceit flyttede sig, selv om han ikke have noget imod at han sad oven på ham, det var hyggeligt nok. "Ja?" sagde han og grinede lidt af ham og teen.. "Det lyder hyggeligt" mumlede han, han kunne lige forstille sig det. "Er det altid dig der passer dem? Troede det var sådan et pige.. job.. noget" mumlede han, det havde han altid være vant til i hvert fald.. det var vel derfor det hed barnepige? Tjaa.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Dont panic. - Alias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias - Page 6 Icon_minitimeLør Mar 15, 2014 3:07 pm

"Det er fedt!" sagde han eintusiastisk og smilede stort til ham. Han var vildt glad for at kunne det, og nu kunne de mindre også drage nytte af det! Hell, de svømmede sikkert væsentligt bedre end han gjorde! Hah.. "Du skulle have set dem, du ville sikkert have syntedes det var sjovt.." snakkede han videre i et væk da Alias spurgte om hans børnepasning. Han løftede hovedet og rystede så lidt på det "Nej, jeg deler et par vagter med et par piger og Thure.." forklarede han så "Jeg har jo også vækstedet at passe med Walter og Sawyer, specielt hvis en af dem har travlt en dag, så er jeg erstatning" sagde han og smilede til ham, og trak på skuldrende. "Well... Who would teach them to swim if I weren't there?" grinede han "Og jeg synes jeg er den eneste der giver klar besked om at man ikke må bide i skolen, fordi.. du ved.. tænder også videre, de er lidt skarpe.." mumlede han og kørte en pegefinger rundt langs kanten af sit krus. "Og det er tit jeg skal sige til dem de ikke må skifte til varulv" grinede han så. Selvom det var underholdende, de var jo nogen små hårboller, og de kunne som regel ikke finde ud af det så de skiftede som regel frem og tilbage ved uheld. "Jeg kan godt lide dem.. børnene altså" indrømmede han så og smilede stille til ham mens han fangede hans blik "Så jeg har ikke noget imod at passe dem indimellem, men jeg laver også en masse andre ting.." mumlede han og tog en tår af sin te "Jeg hænger ud med dig eksempelvis" tilføjede han så og lænede sig frem og rakte tungen prøvende frem, men han kunne ikke nå ham lige umiddelbart... tsk!
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Dont panic. - Alias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias - Page 6 Icon_minitimeSøn Mar 16, 2014 12:25 pm

Alias kunne ikke lade være med at beundre Ceit lidt imens han talte, den måde han talte på.. jov han var ikke i tvivl, den fyr ville blive en pænt god far, eller onkel måske? Underligt at tænke på, Ceit var alt for lille til at være nogen som helst far, men stadig.. Alias var jo også ung, og han havde to børn? Så det kunne vel sagtens.. men nå ja han kom selvfølgelig også fra en tid hvor man blev gift i en ret tidelige alder, og fik børn.. fordi der ligesom ikke rigtig var nogen form for beskyttelse, overhovedet. "Okay" sagde han stille og kiggede lidt på ham og sendte ham et roligt smil "Det er godt" sagde han stille og overvejede om det var et passende tidspunkt at fortælle Ceit lidt om sin fortid.. "Jeg har to" hviskede han stille og lukkede øjnene, det skar.. det gjorde det hver gang, selv efter så lang tid, så kunne han stadig gå helt ned bare tanken om dem.. En dyb indånding hjalp. "To børn altså" mumlede han og åbnede øjnene lidt igen "Eller altså.. jeg havde, engang" sagde han og kiggede op på himlen, det var ved at blive godt mørkt, men man kunne stadig se skyerne. "Nu er de i himlen" mumlede han bare.. det håbede han i hvert fald.. et sted han aldrig selv ville opleve, aldrig. Hvis han en dag skulle dø altså, så ville han nok ikke haven der oppe, nej, han kunne ikke tilgives.. og det var alt sammen hendes skyld.. åh.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Dont panic. - Alias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias - Page 6 Icon_minitimeSøn Mar 16, 2014 1:39 pm

Ceit så spørgende på ham da han sagde han havde to, og åbnede munden for at spørge ind til det, men Alias nåede at sige det. Ceits øjne blev store, store og runde og...excited! "Virkelig?!" han overvejede slet ikke... Han nåede heller ikke videre for Alias fortalte videre og åbnede sine øjne og Ceit fik øje på... det der... som han ellers var så god til at skjule. Alias var ked af det, Alias havde mistet... mistet mere end Ceit nogensinde ville kende til. Han rykkede diskret lidt tættere på, og så søgende på ham og nikkede så stille. Ja.. himlen.. eller et eller andet godt sted. Ceit rakte forsigtigt frem og lagde sin varme hånd på hans kind "I bet they were wonderful.." hviskede han så, og kærtegnede blidt hans kind. Han ville gerne... have mødt Alias børn, han ville gerne... have set hans tideligere liv, men han havde slet ikke tænkt over at der kunne være så meget smerte involveret, han havde jo aldrig tænkt over hvor mange mennesker Alias havde mødt gennem sit liv,som var døde og borte nu. Det ville jo også komme til at ske for Ceit.. han levede ikke evigt, varulve levede ikke evigt.. Godt nok ældedes han ekstremt langsomt, når han var 60 ville han ligne en på fyrre, Walter lignede jo heller ikke en på 37, han lignede en på højst 22... i det rette lys... den grimmert. Ceit stilte sin te fra sig og lagde sine arme om Alias og trak ham ind til sig, for at trøste ham, for at processere sine egne tanker en smule, og for at sige.. "Det er jeg ked af.." fordi han havde indset at Alias liv måtte have været fucking hårdt.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Dont panic. - Alias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 17, 2014 9:59 am

"Mhmm" mumlede han stille og kiggede kort på Ceit inden han igen sank, og prøvede at få lidt styr på sig selv igen, han burde godt kunne tale om dem, uden at dø halvt imens. "Det var de.." hviskede han og nikkede lidt for sig selv, inden han lænede sig lidt tilbage, "Annabell og Anthony" sagde han så roligt, han havde selv valgt deres navne.. den gang.. med Claudine.. åh. "Tak" mumlede han stille.. men han havde jo lovet ham det.. Ceit fortjente at kende lidt til Alias fortid.. det var jo sådan man lærte hinanden at kende ikke? "Jeg har været gift to gange og forlovet en gang" slyngede han så ud, når det kom til stykket så var det vel også noget af det der virkelig var vigtigt.. at fortælle om tideligere forhold og den slags? "Den første var hende jeg fik mine børn med, Claudine" sagde han stille og smilede lidt af Ceits omfavnelse.. det svære var overstået.. hans familie.. det var hans ømmepunkt. Der var næsten ingen der kendte til det.. men nu gjorde Ceit altså, så måtte han bare.. håbe han kunne stole på ham.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Dont panic. - Alias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 17, 2014 10:15 am

Ceit rumlede stille, sådan en blød kurren der ikke kunne bestemmes helt. It was soothing, calming. Han slappede lidt af da Alias fortalte videre, og lyttede uden egentlig at sige noget. Mens han talte satte han sig dog lidt bedre op på hans skød så han kunne se ordentligt på ham, og ligge sit hoved på skrå når han lyttede rigtig intenst. Jep. Got it. "Jeg havde ikke tænkt over du måttehave mistet så mange... og vigtige personer i dit liv.." mumlede han "Never thought of that.. I should have.." mumlede han, og så ham lidt i øjnene. "Så du har haft 3 familier... hvordan var det?" spurgte han så og lagde hovedet på skrå til den anden side og smilede prøvende til ham. 3 meget vigtige mennesker... Ceit følte han burde kende dem, men det burde han nok slet ikke. Han havde altid haft indtrykket af at varulve var jaloux, specielt i forhold.. han havde bare ikke rigtig haft chancen for at være jaloux, og fankly havde han ikke lyst til at prøve. Men han var nysgerrig på Alias familie.. eller.. familier. Også selvom de måske ikke var til længere, så ville han gerne vide mere, for det omhandlede jo ikke kun dem, det omhandlede også Alias, og hans baggrund. Ting der kunne have formet ham.. hændelser der kunne have formet ham.. til den han var idag.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Dont panic. - Alias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 17, 2014 11:05 am

Alias smilede lidt, det var nemmere at tale om.. ikke fordi Stefan var nem at tale om, eller Claudine, eller.. Jennifer.. for den sags skyld, men.. der var ting der var.. der sad.. dybere i ham, end andre, selv om det selvfølgelig var meget svært, det hele. "Det er okay, du behøver ikke tænkte på det, jeg ville bare gerne.. fortælle dig lidt om mig selv" sagde han blidt, og begyndte så at pakke lidt sammen "Det er ved at blive sent.. og koldt.. vi kan snakke videre på vej tilbage til bilen?" forslog han og pakkede sammen, han skubbede blidt Ceit væk og kom op og stå og trak ham så op og ind til sig, han havde vidst lidt glemt at.. kysse ham.. og.. røre ved ham, i alt det her.. altså ja.. ikke frækt.. bare kontakt.. han havde ikke vist nogen form for kontakt.. hmm. Derfor gav han ham et blidt kind kys inden han slap ham og tog hans hånd og kurven i den anden. På vej tilbage mod bilen svarede han på Stefans spørgsmål. "Nej kun en faktisk" sagde han blidt og rystede lidt på hovedet "Den anden jeg har været gift med var min skaber, og det var.. ikke.. helt af fri vilje.. hvis man kan sige det" mumlede han stille og trak på skulderen, hvis der var nogen han hadet at tale om så var det hende.. virkelig.. meget.. ville ikke. "Og den sidste er kun omkring et halv år siden.." sagde han og smilede skævt til Ceit.. gad vide hvordan han egentlig havde det med det.. det havde han ikke tænkt over.. hmm? Han klemte hans hånd lidt hårdere "Men som sagt.. jeg er dårlig til forhold.. så jeg fucked det op" mumlede han bare og trak lidt på skulderen.. selv om han og Stefan nok havde været lige gode om det.. tjaa.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Dont panic. - Alias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 17, 2014 11:33 am

Ceit nikkede. Han var glad for at Alias havde haft lyst til at dele det med ham... He really was. "I'm glad.." sagde han så og smilede lidt til ham. Han lod sig glide ned fra hans skød da Alias skubbede ham ned. Han ville have rejst sig, men Alias trak ham op og Ceit lod sig villigt indramme i hans arme. Han strakte sig kort, mens han nikkede "Yeah.. let's do that.." sagde han så og smilede itl ham inden han hjalp med at pakke det sidste sammen. Da de gik tilbage til bilen skævede Ceit lidt undrende til Alias.. var der en der havde tvunget ham til at gifte sig? "Det lyder helt absurd.." mumlede han og rynkede sine øjenbryn. Hm. Ceit hjalp ham med at smide tingene ind i bilen, og rydde op efter dem, og skævede til deres hænder da Alias gav den et klem. Han smilede til ham og klemte den blidt tilbage "Dont worry, I'm fucked up too.." sagde han så, og smilede skævt til ham. I hvertfald lidt... hvordan kunne man undgå det når man havde sådan en familie som han havde? "Jeg kan godt lide dig som du er Alias.. også selvom jeg er hidsig indimellem og er dårlig til at vise det, og gemmer alting bag sarkasme.." hviskede han så, og rettede lidt på hans skjorte. "Men jeg prøver.. og jeg ved du også prøver.." fortsatte han så og fangede hans blik, inden han sendte ham et frækt smil "Come on, let's go I'm freezing my butt of here.." mumlede han så opmuntrende og gik hen til bildøren og ventede på Alias ligesom steg ind.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Dont panic. - Alias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 17, 2014 11:55 am

Alias sukkede stille og nikkede så "I know" mumlede han stille og smilede stort til ham.. han var nu meget dejlig.. ja han var sgu så. "Mhmm" mumlede han, han fulgte Ceit med øjnene "Det er indviklet" mumlede han.. det var så mindst femte gang han brugte den sætning om sin egen fortid.. satans. "Den får du en anden dag" mumlede han så bare, det måtte være nok for nu.. nu synes han godt de kunne snakke om de nemme ting, som ynglings.. alt muligt.. hmm. "Fryser.. du?" grinede han bare og rystede lidt på hovedet, han satte sig dog alligevel ind på i bilen sammen med Ceit, og tændte hurtigt for den, og sørgede på den måde for varme. Han ventede til Ceit havde taget sele på inden han bakkede ud, "vil du hjem?" spurgte han blidt "Jeg kan hente dig imorgen hvis du har lyst?" sagde han så roligt, han kunne godt forstå hvis Ceit lige.. skulle hjem.. der var jo en del der nok lige skulle ordnes.. og tages hensyn til.. og snakkes om.. bestemt fra Walters side.. men han ville helst ikke vente endnu en uge, så han ville gerne se ham imorgen hvis det var. "Mhmm i know.. vi kan være skøre sammen" mumlede han stille og lænede sig hurtigt over og kyssede ham igen på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Dont panic. - Alias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 17, 2014 12:13 pm

Ceit kunne ikke lade være med at prøve at undertrykke det der grin der ligesom trængte sig på eftersom Alias havde brugt den sætning så mange gange nu at det næsten virkede latterligt. Men Ceit undertrykte netop latteren eftersom han vidste at Alias sagde det fordi... det var indviklet, og Ceit forberedte sig på at han nok ikke ville forstå et muk når han endelig gav ham hele historien. "Ja jeg gør så.." brummede han "Eller... min røv er kold.. det er måske ikke så meget at fryse.." grinede han. Ceit hævede hovedet og skævede til ham.. om han ville hjem? Han sank stille.. men Alias tilbød at de kunne ses igen den følgende dag.. måske var det bedst, han burde snakke med Walter. "Det er måske en meget god ide.." mumlede han så, og smilede stille til ham. "Gotta get home.. beat up Walter and stuff" grinede han så, selvom han bestemt ikke planlagde det. Han var træt.. vildt træt faktisk... "Du kan jo hente mig på havnen..?" hviskede han stille og søgte kort hans øjne, og smilede lidt af kysset "Got an early morning shift with Isaac and Sawyer" forklarede han så stille, og rakte ud og trak ham tilbage igen og trykkede sine læber mod hans. For hvis han blev ved med at kysse ham på kinderne, så kyssede han da huden af! Desuden, var det godt... kys var godt. Alias' kys var gode. Han slap ham blidt igen og gled tilbage i sit sæde med et lille smil. Da Alias satte bilen igang og kørte ud i mørket faldt Ceit lidt til ro.. og lidt mere til ro.. og til sidst overmandede søvnen ham, så han endte med at sidde lidt akavet i bilsædet, hovedet faldet baglæns mod nakkelænet, den ene arm flettet ind i selen, den anden slap mod hans lår. Selv hans tøj var rodet, og hans trøje var gledet lidt op så den afslørede hans buksekant, og lidt af hans side der stadig bar rustrøde spor af blod. Han havde jo ikke ligefrem haft tid til at skifte tøj.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Dont panic. - Alias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias - Page 6 Icon_minitimeFre Apr 18, 2014 11:06 am

Klokken var ikke mere om syv om morgen, da han vækkede ham. "Ceit" sagde han roligt, da den trætte dreng satte sig halvsovende op i sengen og gned sig i øjnene. "Jeg vil gerne have du flytter ind" brummede han så, det var måske ikke det bedste tidspunkt at diskutere det på.. mest fordi der ville komme en diskusion ud af det, han var næsten sikker, Ceit ville ikke bare sådan flytte ind, ville han? Nå ja.. men Alias ville gerne have ham til at bo der, længere var den ikke. "Du skal flytte ind" rettede han så sig selv, det var ikke til diskusion okay! Her var det Alias der bestemte, og han skulle nok sætte Ceit på plads hvis det var! Jaja, han kunne godt være blød og sådan, og han havde vist Ceit lidt af den side, af sig selv.. men der var ingen af dem der brød sig særlig meget om det, så han pakkede det helst væk, og hyggede sig med Ceit, på den rigtige måde.. yearh.. så måtte de jo tage den derfra, hvis det.. kom til at.. ja.. whatever. Han slog ud med armene "Så var dog" brummede han. Han avr måske lidt hård ved ham ind i mellem.. eller.. tit.. men det var fint nok, Ceit kunne svare igen, og desuden skulle han nok sige fra hvis det blev for meget, så meget havde Alias dog lært om ham. Han kunne klare sig selv, han behøvede ikke.. yearh.. dog ville han gerne passe lidt på ham, en gang imellem.. han var træt af de fjolser til varulve han boede sammen med, de fuckede bare op.. og han ville ikke miste Ceit.. nix.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Dont panic. - Alias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias - Page 6 Icon_minitimeFre Apr 18, 2014 12:51 pm

Ceit mumlede sløvt "Hvad..?" og vendte sig om. Men Alias var ret åbenbart ikke sådan at ryste af sig, så til sidst måtte han sætte sig op og stirre morgentræt på ham, gennem små bitte blå sprækker som øjne. "Klokken er meget lidt.." forsøgte han, da Alias smed en bombe. Der omhandlede indflytning. Der. I hans lejlighed. Hos ham. Ceit tabte underkæben og stirrede på ham, nu med lidt større øjne end før. "Wow.. wow... shit, wow.." mumlede han desorienteret, og gned sig i ansigtet og grinede lidt "Way to wake me up.." og så på ham igen, og hævede et øjenbryn da Alias blev lidt smådominerende. "Flytte ind her.." gentog han "Du ved godt det er mig du spørger?" sikrede han sig, og værgede sig for et dræberblik "Er du.. sikker? Tror du det er en særlig god ide?" spurgte han, og følte sig pludselig meget... voksen! Ansvarlig. "Har du tænkt over det? For altså.. fuck, jeg roder af helvedes til" udbrød han så, og tabte lidt tråden derefter, og så kort ned i dynen "Eller du ved.. jeg.. er også god til nogen ting.." skyndte han sig så akavet at tilføje. "Jeg.. jeg vil godt, jeg mener.. det er slet ikke det!" skyndte han sig så hurtigt at sige, for Alias havde virkelig.. taget ham på sengen, han havde knap nok tid til at finde på noget åndsvagt at sige.. det havde han faktisk slet ikke tid til. "Hvis jeg flytter ind, så har du mig jo hele tiden.. gennem heat, når der er fuldmåne, eller bare.. When I really wanna jump your bones.. that might be a problem too?" sagde han og rødmede "Or.. yeah.." mumlede han. "Vil du virkelig gerne have mig her?" spurgte han så stille og søgte hans blik lidt forsigtigt, for nu havde han ligesom trådt en hel masse i emnet, og gjort det.. akavet. Fedt.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Dont panic. - Alias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias - Page 6 Icon_minitimeFre Apr 18, 2014 1:26 pm

Alias lagde armene over kors imens han ventede på en reaktion på Ceit, selvfølgelig aldrig det man regnede med.. men man kunne ikke så tit regne med noget når det kom til Ceit, han var meget spontan, ikke? Altså ikke fordi man ikke kunne stole på ham, det kunne man godt, han var en dejlig dreng.. de havde det godt. "Ja" sagde han roligt og rystede kort på hovedet "Jeg kan give dig pisk når du glemmer at ryde op" sagde han bare og trak på skulderen, det ville nok ikke være noget problem. "Du kan lave mad til dig selv" sagde han bare og smilede kort, det var vel det vigtigste, resten måtte de jo bare prøve sig frem med.. altså.. nu havde de ligesom været sammen et pænt stykke tid, og de var her næsten hele tiden, begge to.. godt nok skændes de lidt en gang imellem.. men det gjorde alle par vel.. han syntes selv det gik ret fint, så hvorfor ikke. "Du flyyter ind" sagde han så bare og slentrede roligt over mod sengen, han havde et par lavt siddende, hullede bukser på, der sad virkelig pænt på hans hofter, meget sexet, og så selvfølgelig bar overkrop, andet tøj havde han faktisk ikke på, bare.. bukserne. "Du kan lære mig om dit varulve halløj på et andet tidspunkt" brummede han og sendte ham et farligt blik, som en tiger på spring.. mhmm. "Jeg vil gerne have dig" hviskede han så bare grav alvorligt, men sendte ham alligevel et meget intenst frækt blik.. hæh. Han kravlede langsomt op i sengen og forsatte op over Ceit, til han sad over ham, han fandt også nemt hans håndled, og samlede dem over hovedet på ham. "Jeg elsker når du er hjælpe løs.. " hviskede han stille "Du er så fræk" hviskede han og bøjede sig ned over ham og trykkede et langsomt intenst kys mod hans læber.. bedste overtalnings strategi ever.. yearh.. sex var smart.. "Flyt ind" hviskede han stille mod hans læber, og lod sin tunge glide ind mellem hans læber, imens hans fingre flyttede sig ned langs hans arme, fra hans håndled, til hans nøgne side.. mhmm.. det var ret lækkert, at han var nøgen.. mhmm! Så kunne man bare.. når man lige fik lyst.. yearh.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Dont panic. - Alias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias - Page 6 Icon_minitimeLør Apr 19, 2014 2:15 am

Ceit fnøs "Selvfølgelig kan jeg lave mad til mig selv" sagde han og lavede en eller anden fesen håndbevægelse, som han hurtigt pakkede ned under dynen for at undgå at gøre sig selv komplet til grin. Ceits øjne havde været fokuseret på Alias ansigt, og indimellem når han lavede dumme ting på dynen. Men nu kom Alias hen imod ham i bar overkrop og de der bukser.. hnngh! "Didn't see what you were wearing there.." mumlede han lidt ukoncentreret, mens han stirrede lidt åbenlyst på Alias hofter. Og god, hvis han vendte sig om ville Ceit ikke være i stand til at rejse sig med den boner der truede med at poppe op når som helst. Han havde dog dyne på, så de kunne snakke uden at blive distraheret. Ceits blik strøg op til Alias øjne "Hm?" han havde ikke lige hørt efter... der var ligesom.. eyecandy and an almost naked, hot person right there! Hans hoved gled lidt på skrå da Alias blik ændrede sig. Ceits mundvige trak sig op i et skævt smil og han fik et eller andet legesygt i blikket da Alias kravlede op i sengen, og hans mave slog en kolbøtte "Aha..." sagde han fraværende, og lagde sig ned så han kunne komme til og lod ham tage hans hænder. "Hjælpeløs? Mig?" grinede han og rystede på hovedet "Have you even met me?" drillede han og knurrede bagerst i halsen på sådan en blød, ikke-truende måde "And you are so incredibly hot right now.. are you using it to blackmail me into saying yes? Because I might be tempted.." hviskede han og mærkede hans læber mod sine og lukkede sine øjne, og grinede lidt da Alias bad ham flytte ind igen.. "Okay okay.. jeg skal nok" mumlede han overbevist. Hallå.. Alias var halvnøgen, Ceit havde ikke en chance! Han gengældte hans kys og kom med et lille støn mod hans læber og flyttede sine hænder ned i Alias hår og lod sine fingre glide gennem det og lagde sine ben bedre omkring hans hofter.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Dont panic. - Alias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias - Page 6 Icon_minitimeSøn Apr 20, 2014 10:55 am

Alias smilede drillende og trak sig en lille smule tilbage, han kunne mærke Ceits åndedræt mod sine læber, som det blev mere hektisk, og hans puls, under hans fingre, streg.. hans krop var vidst helt med på hvad der skete.. han var altid så klar.. mhmm! "Selvfølgelig" hviskede han stille "Så ser jeg intet problem" mumlede han og smilede lidt, da han benægtede at være hjælpeløs, "I can make you beg.. baby" hviskede han som en stille trussel.. han kunne sagtens gøre ham hjælpeløs.. allways. "I like it when your naked.. " hviskede han sensuelt mod hans læber, og fangede kort hans blik og slikkede ham kort over læberne, han pressede sine krop mod hans, godt nok var der en dyne i vejen.. men han kunne sagtens mærke hans voksende boner.. frække lille.. hjælpeløse Ceit.. mhmm.. *And i will make you beg.. mhmm* lød hans stille tanke.. mhmm. Han lænede sig tilbage og nød lyden af Ceit der overgav sig. "Godt så har vi en aftale" sagde han roligt, et sekund efter stod hans i døren, og sendte Ceit et drillende smil.. Han smuttede hurtigt ud, lod ham ligge der.. tændt.. og helt oppe at køre.. total hjælpeløs.. hæh. Han luntede ud i køkkenet, og fandt en smøg som han stak ind mellem læberne og tændte, imens han satte en kaffe over.. mhmm. Han lænede sig lidt ind over køkken bordet, imens han tog et langt hiv og askede.. han ville vædde med han så ret.. lækker ud, lige i den stilling, med røgen stingende omkring ham.. og Ceit der forhåbentlig snart ville komme ud med et dyrisk blik og en boner.. mhmm.. nu skulle der leges.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dont panic. - Alias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dont panic. - Alias
Tilbage til toppen 
Side 6 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» You dont have too //Jaiden
» skovens skønhed - Alias
» Do you belive? I dont. //Constantine
» Why dont you buy a drink? //Jayce//
» Dont ask!! Part 2 //Lyon//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: