Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Dont ask!! Part 2 //Lyon//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Dont ask!! Part 2 //Lyon// Empty
IndlægEmne: Dont ask!! Part 2 //Lyon//   Dont ask!! Part 2 //Lyon// Icon_minitimeMan Jul 09, 2012 10:59 am

Efter en en længere gåtur ankom Seraph sammen med Lyon til Uptown. Solen er stadig høj og bagende.
Rundt omkring er der dyre hoteller, luksus højhuse og diverse klubber.
Seraph går i et rask tempo mod et af højhusene mens han sagde "så er vi snart der hvor jeg bor, der kan vi starte." til Lyon.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dont ask!! Part 2 //Lyon// Empty
IndlægEmne: Sv: Dont ask!! Part 2 //Lyon//   Dont ask!! Part 2 //Lyon// Icon_minitimeMan Jul 09, 2012 11:04 am

*wow... det her er nok det mest luksuriøse sted jeg har set... Det er betagende....* tænkte Lyon der kæmpede for at holde sin maske af bar forbløffelse *det ser så meget mere forskelligt ud en der hvor jeg bor* han gik efter Seraph og beundrede bydelens mange højhuse og hoteller "Øhm Jamen selvfølgelig hvorfor ikke?" *Tilbage på spore* tænkte Lyon og koncentrede sig endnu en gang om den ringende fornemmelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dont ask!! Part 2 //Lyon// Empty
IndlægEmne: Sv: Dont ask!! Part 2 //Lyon//   Dont ask!! Part 2 //Lyon// Icon_minitimeMan Jul 09, 2012 10:01 pm

Seraph guidede Lyon hen til et af de store lejligheds komplekser og ind, op i Seraphs lejlighed.
Det er en Penthouse lejlighed, med en østvendt panoramavindue. Seraph viser Lyon hen til en bar, hvor Seraph sætter sig på en stol.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dont ask!! Part 2 //Lyon// Empty
IndlægEmne: Sv: Dont ask!! Part 2 //Lyon//   Dont ask!! Part 2 //Lyon// Icon_minitimeMan Jul 09, 2012 10:07 pm

Lyon Satte sig ned. Lejeligheden var mange gange større end hans egen og den så langt mere velholdt ud. *Nu hvor jeg har ham væk fra andre mennesker kan jeg konfrontere ham sikkert* tænkte Lyon og kastede et hurtigt blik over baren *en bar? i en Lejelighed? hmmm nu jeg håber da ikke han har tænkt sig at drikke med mig*
"Uhm Ahem det er en meget pæn lejelighed meget pænere end der hvor jeg kommer fra... Men sig mig... Hvorfor har du en bar i din lejelighed? jeg troede ikke du kunne lide fester?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dont ask!! Part 2 //Lyon// Empty
IndlægEmne: Sv: Dont ask!! Part 2 //Lyon//   Dont ask!! Part 2 //Lyon// Icon_minitimeMan Jul 09, 2012 10:10 pm

"Jeg kan ikke lide fester, men den var her da jeg kom, og jeg har aldrig taget mig sammen til at få den fjernet.."
Seraph fandt en danskvand frem fra køleskabet og satte sig til at drikke den, mens han stirede mistroisk på Lyon.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dont ask!! Part 2 //Lyon// Empty
IndlægEmne: Sv: Dont ask!! Part 2 //Lyon//   Dont ask!! Part 2 //Lyon// Icon_minitimeMan Jul 09, 2012 10:15 pm

Lyon lagde mærke til hans blik. *hmmm interessant han mistænker mig for noget... Hmmm*
Lyon fokuserede igen på den ringende fornemmelse. Jo den var der endnu og den kom fra ham ingen tvivl om det.
Lyon sukkede
"Okay lad os komme til sagen." Sagde Lyon og lænede sig en smule tættere på Seraph.
"Jeg ved du ikke er et menneske. Intet menneske udstråler sådan en stærk aura som du gør. Så hvad er du?" Spurgte Lyon mens han gjorde sin luft magi klar bare for en sikkerheds skyld.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dont ask!! Part 2 //Lyon// Empty
IndlægEmne: Sv: Dont ask!! Part 2 //Lyon//   Dont ask!! Part 2 //Lyon// Icon_minitimeMan Jul 09, 2012 10:21 pm

Suk, "ja, jeg er ikke et menneske, og du er ikke et normalt menneske, lad mig gætte, troldmand?" sagde Seraph spydigt, men fortsatte i et blidere tonefald "Lad mig vise dig hvad jeg er" Seraph udfoldede sine store hvide engle vinger, men de havde røde "indervinger".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dont ask!! Part 2 //Lyon// Empty
IndlægEmne: Sv: Dont ask!! Part 2 //Lyon//   Dont ask!! Part 2 //Lyon// Icon_minitimeMan Jul 09, 2012 10:27 pm

Lyons øjne kæmpede for at holde sig selv i sine huller. *D-D-Det kan ikke passe! Hvad er det VINGER!??! Han er ikke en elver! Men hvad er han så... En... Engel?* Bare tanken kunne have fået ham til at slå sig selv. *Hold nu op engle findes ikke... vel? hmmm Min mester sagde godt nok noget om dem engang.. Men det er så længe siden* Lyon tog sig sammen. *Uanset hvad han er så har han noget mod troldmænd... Jeg må holde min magi oppe* Tænkte Lyon mens han blev ved med at holde sin luft magi klar hvis det skulle blive nødvendigt.
"H-Hvad er du? Og hvad har du mod Troldmænd?" Spurgte Lyon mens han knyttede sin venstre hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dont ask!! Part 2 //Lyon// Empty
IndlægEmne: Sv: Dont ask!! Part 2 //Lyon//   Dont ask!! Part 2 //Lyon// Icon_minitimeMan Jul 09, 2012 10:32 pm

"Den sidste troldman jeg mødte smed ildkuler efter mig, jeg ved ikke om du har prøvet det?" Seraph foldede sine vinger ind igen. "Jeg er en engel" fortsatte Seraph mere forsigtigt.
"Var det det du ville vide?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dont ask!! Part 2 //Lyon// Empty
IndlægEmne: Sv: Dont ask!! Part 2 //Lyon//   Dont ask!! Part 2 //Lyon// Icon_minitimeMan Jul 09, 2012 10:39 pm

*Ildkugler? Usmageligt!* tænkte Lyon mens han granskede Seraphs vinger. *Nu giver hans navn dog mere mening... en engel... huh de findes altså...* Lyon smilede
*Så skylder jeg altså min mester en drink... pokker tage hende!*

"Jeg kan forsikre dig om at jeg ikke har nogen intentioner om at kaste ildkugler efter dig... Så længe vi kan snakke om tingene altså" Sagde Lyon og fjernede blikket fra Seraphs vinger
"Men sig mig Mr Engel... Hvad laver en... engel... som dig her? Jeg troede i alle sammen var en form for frelserens hær der boede ydmygt og gav alt hvad i ejede til de trængende... Ikke ligefrem hvad jeg ville kalde det her" Sagde han og slog armene ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dont ask!! Part 2 //Lyon// Empty
IndlægEmne: Sv: Dont ask!! Part 2 //Lyon//   Dont ask!! Part 2 //Lyon// Icon_minitimeMan Jul 09, 2012 10:44 pm

*Endnu en som tænker stereotyp engel*
Seraph smilede opgivende.
"En engel er et væsen der er født af mennesker eller af andre engle, og de kan bare lidt magi, engel i en nøddeskal"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dont ask!! Part 2 //Lyon// Empty
IndlægEmne: Sv: Dont ask!! Part 2 //Lyon//   Dont ask!! Part 2 //Lyon// Icon_minitimeMan Jul 09, 2012 10:48 pm

*interesant.. Må vist læse op på det senere*
"Og har vinger" Tilføjede Lyon og pegede på der hvor hvid/røde vinger havde været for få øjeblike siden.
"Så der er altså ikke den store forskel på dig og en troldmand? Udover du har kunnet magi siden fødselen og har et par nydelig vinger?" Sagde Lyon med et smil. *mon han ved noget om andre magiske væsner her i byen? Måske endda denne her bys magiske biblotek... der kommer sikkert massere af elvere! Spørger ham om det bagefter*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dont ask!! Part 2 //Lyon// Empty
IndlægEmne: Sv: Dont ask!! Part 2 //Lyon//   Dont ask!! Part 2 //Lyon// Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 7:56 pm

"det kan du vel godt kalde det, men jeg har ikke den samme versitelitet som en troldmand, men jeg har da mine frønsegoder"
*Seraph så forundret på Lyon, [En troldmand der ikke kender til engle? den var ny]*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dont ask!! Part 2 //Lyon// Empty
IndlægEmne: Sv: Dont ask!! Part 2 //Lyon//   Dont ask!! Part 2 //Lyon// Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 8:03 pm

Lyon kiggede på Seraph. *Engle.... Hmmm Betyder det at der også findes dæmoner? Og hvis der gør er de så fanget i en kkæmpe konflikt ligesom elverne?* Lyon begyndte at ginde sine tindinger. "okay så du har ikke samme versitelitet? Hvad mener du med det? Svaghed overfor sølv eller sådan noget?" *NÅH JA! skal huske at spørge ham om det biblotek....*
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dont ask!! Part 2 //Lyon// Empty
IndlægEmne: Sv: Dont ask!! Part 2 //Lyon//   Dont ask!! Part 2 //Lyon// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dont ask!! Part 2 //Lyon//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Dont ask!! //Lyon//
» Don't judge me - Lyon
» You dont have too //Jaiden
» Dont panic. - Alias
» Do you belive? I dont. //Constantine

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Uptown-
Gå til: