Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Dont panic. - Alias

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Dont panic. - Alias Empty
IndlægEmne: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias Icon_minitimeOns Feb 05, 2014 11:11 am

Sted: Trailerparken i skoven.
Omgivelser: Træer og skov.
Tidspunkt: Ca. 16:00
Årstid: Tilsvarende til nu.
Vejret: Køligt, men ikke frostvejr, en smule sol.

"Daryll, du har en måned ellers bliver din lille ulveklan pulveriseret, you got that?" sagde den læderklædte man iskoldt og nedstirrede Walter Daryll, pack leader og alpha - og selvfølgelig Ceits storebror ikke at forglemme!
Walter knurrede vredt, men han svarede ikke. Han vidste hvad det her gjaldt, og han skulle aldrig.. aldrig have blandet sig med jægerne. Nu brugte de hans race imod ham, og ikke mindst hans familie. "Jeg forstår.." mumlede han så bare, og begyndte at gå tilbage mod trailerparken, med den læderklædte mand i hælene. "Hyggeligt sted ellers" kommenterede han tørt, og grinede lidt. "Måske kunne i plante nogen blomster, det ville måske også få lugten af våd hund til at forsvinde, huh?" drillede han videre og var nær stødt ind i Ceit som faktisk stødte ind i jægeren. Walter skød en hånd ind imellem dem og hev Ceit til sig der havde en vasketøjskurv i armene og sine t-shirt ærmer rullet op over skuldrende. Den læderklædte dusørjæger stod allerede med sin pistol rettet mod Ceits mørkeblonde hoved og fnøs så. "Pas på hvor du går knægt.." begyndte han og pakkede pistolen væk. Ceit fnøs tilbage og overvejede at kaste en sok efter ham som forsvar, han kunne da skyde ligeså tosset han ville!
Den læderklædte mand stoppede lidt op efter at have sat sin pistol tilbage i hylsteret under armen, og stak en smøg i munden. Walter tog blidt fat om ryggen på Ceit "Gå nu..." brummede han stille, beskyttende... ville ikke have andre blandet ind i det. "Vent..." mumlede den læderklædte og sendte Ceit et underligt blik "Er du ikke ham den lille mærkelige varulv der render rundt med ham vampyren fra Frankrig? Hvad er det han hedder? Allan? Al? Ali?..noget i den stil ikke?" sagde han og grinede. En latter som kun en der kunne have røget i over 30 år kunne have. Rå og grim. Ceit blegnede dog betydeligt og slog hælene i de rådnende blade i skovbunden og stirrede på manden i læderjakken. "For det første er jeg ikke mærkelig! For det andet... så.. hvad... hvordan vidste..." begyndte han, og blev generelt forvirret af sine egne tanker. Manden i læderet lettede på sine solbriller og stirrede lidt på ham med et humoristisk glimt i øjet. Ceit syntedes dog ikke han så hverken glad eller ud som om han morede sig, nej, han lignede nok nærmere en der kunne finde på at sluge ham og grine sin grimme latter igen bagefter! Hans blik var dødt , men alligevel koldt og bereregnende, som om han vidste hvad der foregik i Ceits hoved.
"Det er ellers en fin ven du har dig der... eller skal man måske nærmere kalde ham din velgører og sengekammerat?" sagde han drillende og tog et sug af smøgen. Walter strammede grebet "Ceit" mumlede han, da Ceits ansigt blev rødt af vrede og skam. Han havde aldrig fået noget af Alias! Andet end.. almindelige ting, og.. sådan så han slet ikke på det! Han ville ikke have ting, han.. Ceit spruttede af vrede, og kastede kurven fra sig med en arrig bevægelse og forsøgte at komme ud af Walters greb "Kom herover og sig det igen! I dare you! I double dare you fuckhead!" råbte han hidsigt. Den læderklædte mand grinede bare. Denne gang koldere. "Jeg ville ikke true en dusørjæger, specielt ikke når du ikke ved hvor mine mænd kunne være i dette øjeblik... de kunne eksempelvis være hos din lille vampyr og aflægge ham et lille besøg... et kærligt et af slagsen, med træpæle og den slags" sagde han koldt. Og så gik han. Ceits vrede forduftede med det samme, og blev erstattet af noget andet.. noget der byggede sig op langsomt... roligt... men stødt og hastigt. Panik. "Alias.." gispede han skræmt, og vred sig som en orm i Walters arme "Slip! Slipslipslip!" sagde han panisk. Walter kunne ikke holde ham, ikke ti vilde heste kunne! (Okay, det kunne de måske..), men Walter kunne ikke, måske fordi Ceit til sidst jog en albue i siden på ham og stak af. Hjem til Alias. Han stoppede ved hans hoveddør, uden måske at overveje at han ikke var hjemme, og han var allerede ved at segne af træthed, og tilsyrede ben og sved, han troede måske ovenikøbet at han havde slået sin rekord! Men det havde han ikke tid til at tænke på. Han trykkede knappen til lejligheden i bund og hamrede febrilsk på døren "Alias!" råbte han panisk.


Sidst rettet af Ceit Tors Feb 13, 2014 1:49 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Dont panic. - Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias Icon_minitimeOns Feb 05, 2014 11:41 am

"Hvornår skal du så se ham igen?" sagde han blidt og hældte roligt te op i kruset og stilede te kanden tilbage, inden hun vendte sig mod Alias med koppen i hånden. "Det ved jeg ikke.. har ikke lige planlagt noget" sagde han roligt og vendte siden i avisen, "Hvornår rejser du igen?" spurgte han så for ligesom at dreje samtalen hen på noget andet end lige netop Ceit, hvorfor var hun så nysgerrig? Skulle altid rode i andres.. rod.. havde hun ikke nok i sit eget eller hvad. "Det ved jeg ikke når jeg bliver træt af dig" grinede hun så og daskede kærligt til ham, "Eller når jeg bliver træt af dig skat" sagde han så bare og vendte lod øjnene glide ned over en artikel med et rimelig drabligt mord. "Er det dig?" mumlede han stille og pegede på en skygge af en kvinde og smilede så kort "Du er total meget i avisen skat" brummede han.. og så ikke rigtig op, han lagde først rigtig mærke til hendes tavshed da hendes hånd gled gennem hans hår og om i hans nakke, i en alt for sensuel bevægelse. "Du bliver da aldrig træt af mig, gør du Alias?" hviskede hun sukkersødt, så han fik kuldegysninger over det hele.. Den eneste person i verden der kunne give ham det.. og få ham til at føle sig så.. uf.. hun kunne være uhyggelig.. og meget… meget fræk.. hvis der var en man ikke kunne få, så skulle det være hende. "Ikke nu Julia" hviskede han hæst og kunne godt mærke hvordan han allerede var på vej ind i.. svedige håndflader.. fasen.. uden at de var svedige selvfølgelig. "Hvorfor.. tror du Ceit bliver sur?" grinede hun så og lod sine lange negle glide ned over hans kæbe og drejede hans hoved mod sit. "Ceit?" sagde han stille og så hende ind i øjnene.. "Du kan lige vove på at bruge det der mod mig!" sagde han så højt og rejste sig, og på den måde gled han også ud af hendes greb. "Julia stop det, jeg gider ikke har jeg jo sagt" brummede han så og tog sin kaffe og avis og gik hen og satte sig i stedet i sofaen. "IH!" skreg hun højt og trampede hysterisk i gulvet.. Jesus Christ altså. "Du er slet ikke sjov mere! Du er helt vildt bøsse Alias!" sagde hun surt og surmulede lidt. "Jaja.. men jeg har Ceit, og det er nok for mig lige nu" sagde han bare hurtigt "Du kan få hvem som helst alligevel så lad være med at surmule så" brummede han. "Ja alle undtagen dig åbenbart!" sagde hun stædigt.. bare fordi han var god til at undvige hendes evne.. hmm. "Du er så blind Alias, men du er total forelsket i den dreng der.. ligesom med Stefan.. jeg synes du skal stoppe nu, imens legen er god.. du ved hvad der sker.. du kan ikke finde ud af det! Når det bliver alvor så bakker du ud alligevel! Du ville have det meget bedre i Frankrig, så kan du hos mig, og være sammen med alle dem du vil, hele dagen lang!" sagde hun og sendte ham et solstråle smil. Han stirrede tomt på hende. "Og være din slave.. nej tak, jeg bliver her" sagde han så og rystede på hovedet.. Fuck.. det første gad han slet ikke kommentere på.. slet ikke. 
"Men Ceit er jo forhelved en..!" begyndte hun men blev afbrudt af en klar tone efterfulgt af et råb.. "Når man snakker om solen" sagde han glad og rejste sig igen. "Opfør dig ordenligt" brummede han så til Julia. Som bare var.. sur.. forhelved altså. "Jaja.. hvis du bare lader være med at være så kedelig" mumlede hun for sig selv. Han kunne dog ane et startende smil.. åh humørsvingninger.. det var hun en ægte han af hva? 
"Kom op" brummede han ind i telefonen og trykkede på en knap, han åbnede også døren til lejligheden så Ceit bare kunne komme ind.  Han havde savnet ham.. ærlig talt. "Bøsse" mumlede Julia bag ham. "Bitch" brummede han tilbage og hørte hendes grin bag sig.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Dont panic. - Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias Icon_minitimeOns Feb 05, 2014 12:26 pm

Ceit havde nær flået døren af dens hængsler, det tog for lang tid, han kunne ikke... Panikken og adrenalinen pumpede rundt i kroppen på ham. Gennem hans årer, gennem hans hoved, hans tanker... Så lød Alias stemme, og Ceit fik døren op. Han nåede op af trapperne på ingen tid og faldt nærmest ind af døren "Hvor er de?! Hvad er der sket? Er der sket..." begyndte han forpustet, men her lugtede ikke af andre.. jo, der var en svag duft af parfume, men det fik han hurtigt pinned på Julia som sad i stuen. Ingen mennesker, ingen jægere, ingen krudt eller gunpowder. Ceit kunne være gået i knæ, og bare flydt ud midt i det hele af bar lettelse, men... begrænsede sig til at stå stille.. eller.. nu fik han endelig puffet døren i bag sig. "Hej.." fik han så endelig sagt. Det var ikke meningen han skulle være her, han forstyrrede og han følte sig pludselig temmelig malplaceret. Det skete tit når der var flere vampyrer i lokalet end der var varulve, eller omvendt. Så fik han øje på Alias og han var ret sikker på at lettelsen i han udstrålede var til at tage og føle på, og uden at tænke over det gik han over og lagde armene omkring livet på ham og knugede hans skjorte mellem sine fingre. Bare et sekund, bare... Han tog en dirrende mundfuld luft, og slap ham så. Han åbnede munden og lukkede den så igen. Han sank kort, skulle lige... den der tsunami af indtryk og følelser gjorde ham helt rundforvirret. "Undskyld, jeg vidste ikke.." begyndte han og gjorde en bevægelse i retning af Julia og sank igen "Jeg øhm.. jeg.." mumlede han, tom for ord for en gangs skyld, og kørte en hånd gennem sit hår. Han var bare.. glad for at der ikke var sket noget.. lettet ud over det sædvanlige. Det hele steg ham til hovedet, og hans hjerte ræsede afsted som om det planlagde at banke sig vej ud gennem hans ribben. "Jeg... glem det, det var ikke noget, det er fint, jeg vil ikke forstyrre" sagde han så og sendte Alias et lille smil, han havde også vasketøj, og skyldte Walter en undskyldning for det mindre overfald og panik. Han trak vejret dybt, han havde savnet Alias.. det var rart lige at se ham igen.. selvom han prøvede at lade være med at se for meget på ham for han fik det lidt underligt når han gjorde det. Ikke dårligt, bare... hans hjerte speedede ligesom op igen, og han fik det varmt. Han som ellers levede i konstant varme... yeah, no. "God.." mumlede han "Yeah.. okay, ja, hejhej" sagde han så hurtigt til Julia og vendte sit blik mod Alias "Vi ses" sagde han så stille. Prøvede at lade være med at tænke på hvor rart det ville være at trykke det kys mod hans læber som havde naget ham siden han havde fået øje på ham.. nej, hvor var det nu døren var? Ja nåå.. der var den.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Dont panic. - Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias Icon_minitimeOns Feb 05, 2014 9:43 pm

Alias var næsten væltet omkuld da Ceit kom styrtende ind helt forpustet og svedig og kunne næsten ikke få sine ord ud.. wow. "Hva?" sagde han stille og kiggede over på Julia der rystede langsomt på hovedet.. hun vidste det sikkert allerede. "Hej?" sagde han stille og sendte ham et strengt blik "Ceit? Hvad er der galt?" spurgte han så roligt. Han grinede lidt da Ceit pressede sig ind mod hans krop i et meget voldsomt kram, "Du har godt nok savnet mig hva?" hviskede han stille drillende og lagde sine arme om Ceit og trykkede et blidt kys mod hans pande. "Så så.." hviskede han beroligende og strøg ham blidt over håret, som var ret fugtigt, havde han løbet hele vejen her hen? Hold da fast. "Du behøver ikke undskylde, jeg kan godt lide at have dig på besøg" sagde han så drillende og lod Ceit krybe ud af krammet igen, selv om han ikke havde lyst til at give rigtig slip på ham. "Skat" brummede han så lidt mere alvorligt. "Hov du.." brummede han og rakte ud og tog fat om Ceits håndled "Har du slet ikke tænkt dig at fortælle mig hvad der sker?" sagde han så og sendte ham et strengt blik. "Jeg skal nok lige tjekke op på sitationen, så kan i lige få lidt alene tid" sagde Julia så og rejste sig, hun bunede sin te og gik mod døren, allerede iklædt fuld overtøj. "Kan i hygge jer drenge" sagde hun drillende på vej ud og smækkede døren bag sig. "Så?" sagde han roligt og låste den bag hende imens han trak Ceit ind og ned og side på en skammel. Han satte sig på knæ og hjalp hans sko og strømper af og satte det til siden. Så rejste han sig og hev hans jakke af, og derefter hans t-shirt. Han satte sig igen og åbnede hans bukser og krænkede dem af ham, til Ceit sad tilbage i undertøj. "Kom" sagde han blidt og tog hans hånd og trak ham med ud på badeværelset hvor han tændte for vandet. "Så fortæl så" sagde han roligt imens han begyndte at klæde sig selv af.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Dont panic. - Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias Icon_minitimeTors Feb 06, 2014 12:42 am

Ceit kom ikke så langt eftersom Alias greb fat om hans håndled og tilbageholdt ham fra at gå. Ceit skævede til Julia der kom på benene og lovede at tage et kig på tingene. Ceit åbnede munden, men lukkede den så igen... Julia virkede ikke som typen der gerne ville advares, eller blive bedt om at blande sig udenom for den sags skyld. Hun var også Alias ven, så det var vel naturligt at hun gerne ville passe på ham, men.. Hvorfra vidste hun..? Han blev afbrudt midt i sit tankemylder af Alias stemme der tonede igennem. Han så hurtigt på ham og tøvede, før han rystede lidt på hovedet "Nej..." sagde han så. Det var der absolut ingen grund til. Det havde været et panik anfald, han havde ikke tænkt.. overhovedet. "Det var en fejltagelse, jeg troede.." mumlede han og lavede en lille bevægelse med sin hånd, som hvis det forklarede alt. Det gjorde det naturligvis ikke. "Jeg troede der var noget galt.." mumlede han så stille. Det var vidst den korte forklaring. Men det passede jo, han havde troet at dusørjægeren havde talt sandt, at der rent faktisk var nogen der havde opsøgt Alias, fordi han var vampyr. Ceit fulgte Alias' bevægelser og så spørgende på ham da han begyndte at fjerne tøjet, hvor han startede med Ceits sko og strømer og til sidst trak hans bukser af ham. Han lod sig trække med ud på badeværelset og fulgte hans bevægelser med øjnene da han selv begyndte at trække tøjet af. Han kørte en hånd gennem sit hår, og bed sig i underlæben. Ceit kom ikke udenom.. Alias havde ikke tænkt sig at lade ham slippe så let. Og han ville måske også foretrække at fortælle ham historien selv, istedet for at lade Julia gøre det. "Jeg gik ind i dem ved et uheld, jeg skulle vaske tøj, så... og lige pludselig stod de der bare, og jeg gik ind i..." han bed tænderne sammen ved mindet i en slags passiv aggressiv reaktion. "En dusørjæger, han har været der et par gange før.. snakker altid med Walter." mumlede han kort. Han så ikke længere på Alias, nu sad han og stirrede lidt på vasken. "Han sagde noget om dig.. og mig, and I kinda.. lost my temper a bit." tilføjede han stille og kørte en hånd gennem sit hår igen i frustration "Og så sagde han at jeg ikke burde true en dusørjæger fordi han unne være ti skridt foran mig, og der kunne allerede være nogen her.." han gjorde en bevægelse med hånden i retning af resten af lejligheden "Med træpæle.." hviskede han så, og rystede på hovedet "Jeg tænkte ikke.." indrømmede han så "Undskyld" mumlede han, og så lidt på ham igen... okay, no clothes.. right. Han
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Dont panic. - Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias Icon_minitimeTors Feb 06, 2014 7:23 am

Alias nikkede bare da Ceit endelig begyndte at tale, så var det derfor at Julia havde været så hurtigt ude af døren, hun ville nok sikre sig at der ikke var nogen der strejfede rundt med en pistol i nærheden, og hvis der var så var de helt sikkert døde nu. "Aha?" sagde han stille og vendte sig om og justerede varmen inden han skubbede det sidste af sit tøj af. "Hvad vil han med Walter så?" sagde han stille og trak så Ceits underbukser ned og skubbede ham blidt ind under brugseren og lukkede glas døren bag dem, så der ikke kom vand ud over alle kanter. Heldigvis var det en stor brugser så der var godt med plads, brugsehovedet var også stort så de fik begge to vand på sig. "Mhmm du behøver ikke bekymre dig sådan skat, jeg kan sagtens klare et par dusørjægere.. det der undre mig er bare.. hvorfor har Walter ikke klaret dem endnu?" mumlede han stille imens han trykkede Ceit op mod fliserne og greb ud efter en flakse shampoo, hældte lidt ud i sin hånd og begyndte at nusse det ind i Ceits hovedbund, "Du skal snart klippes" mumlede han stille, det var bleven ret langt var det ikke? Mhmm jov.. sød.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Dont panic. - Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias Icon_minitimeTors Feb 06, 2014 8:21 am

Ceit trak på skuldrende "Jeg ved det ikke.." sagde han så, og rynkede sine øjenbryn i en tænksom grimasse. Alias havde ret.. hvad gjorde dusørjægerene egentlig i trailerparken? Han lod sig skubbe lidt rundt og fandt sig også i at være nøgen uden det store brok. Han rystede sit hoved lidt da vandet løb ned over ham og spruttede en smule. Varmt vand.. åh det var rart. Derhjemme var det lidt af en luksus, eftersom det afhang af om der var sol der havde varmet det op i løbet af dagen. Om vinteren var det som regel et helvede. Iskoldt helvede. Og det var også ret sjældent at han havde en gudesmuk vampyr med sig i bad. Ceit nikkede stille.. tja.. men han havde været bange for at de havde overrasket ham, og... det var gået galt. Han vidste ikke hvordan det ville være gået, men han var glad for at det aldrig var sket. "Jeg tror ikke det var meningen at Walter skulle klare dem... jeg har ikke hørt noget, men de talte sammen" sagde han så og trak på skuldrende "Så jeg tror ikke det var meningen han skulle udgøre en fare" hviskede han, måske mest til sig selv. Ceit fornemmede fliserne mod sine skuldre og løftede sit blik og så Alias i øjnene... nøgen.. Han smilede lidt til ham da han kommenterede hans hårlængde og trak vejret dybt i velbehag da han nussede shampooen ind i hans hår og bøjede sin nakke lidt så Alias bedre kunne komme til. "Jeg ved det.. jeg skulle også have spurgt Sawyer om han ikke kan nå at tage det værste i den her uge..." mumlede han stille Han løftede hovedet lidt og fangede hans blik med sit og rakte så ud og fik fat om hans nakke og smilede skævt til ham inden han trak ham lidt tættere på og trykkede sine læber mod hans. Det havde han haft lyst til længe nok. Han fik lidt sæbe i øjet og det sveg lidt, men det gik nok. Han led gerne lidt for kysset.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Dont panic. - Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias Icon_minitimeSøn Feb 09, 2014 11:35 am

Alias hævede øjenbrynet lidt da Ceit sagde han ikke vidste det.. nåe.. ja okay, hvorfor skulle de også fortælle ham det, han var jo.. det der.. ja.. noget. Hmm. Han fortsatte bare sit nusseri imens han lyttede til Ceit snakke, det var beroligende og rart. "Aha.." brummede han stille "Måske skal jeg tage en snak med ham" forslog han stille, det kunne han vel godt? Altså tage en snak med Walter.. Han følte godt han kunne tillade sig at blande sig nu når det ligesom også var blevet hans problem.. tja. "Men det gør han vel hvis han truer dig?" sagde han stille "Og mig?" brummede han stille, "Det ville jeg kalde fare.. og jeg vil helst ikke have der sker dig noget.. og du omvendt formoder jeg" brummede han stille og smilede lidt. "Jeg kan tage dig med til frisøren imorgen" sagde han blidt og skulle til at vaske shampooen ud da Ceit lænede sig frem og kyssede ham, han smilede kort for sig selv inden han gengældte kysset. "Jeg har også savnet dig skat" hviskede han blidt og skyllede så shampooen ud. "Bliver du ikke natten over?" sagde han stille og kyssede ham hurtigt på kinden.
"Skal jeg ikke vakse dig?" mumlede han stille og fandt body sæben frem og hældte lidt ud i hånden, det duftede frisk og lækkert. han smurte det ud i sine hænder så det rigtigt skummede og begyndte med Ceits arme, gav ham en langsom massage imens han smurte sæben ud.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Dont panic. - Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias Icon_minitimeSøn Feb 09, 2014 12:09 pm

Ceit sukkede tungt, åh det var rart... "Han burde fortælle mig det dog.. jeg er trodsalt hans bror" hviskede han stille. Det var de jo, brødre af blod og familie og pack! Og han elskede Walter selvom han var dum i nakken rigtig ofte, men han var sikker på at det var gengældt. "Nej.." sagde han hurtigt og så på Alias "Ikke fordi... ikke fordi det ikke er en god tanke, og jeg er overbevist om at den ville hjælpe på mange andre, men.. Walter er bare ikke sådan... du ved.." mumlede han og gestikulerede let med sin ene hånd. Ordet han ledte efter, eller rettere ordene var nok noget i retning af nem at snakke med. Han rystede på hovedet, det var en tosset ide! Walter ville aldrig lytte til ham, og det ville bare ende dumt.. meget dumt. Ceit sukkede igen, denne gang lettere frustreret ovenpå Alias tilbud om at han kunne snakke med Walter om det "Jeg håber stadig det bare var tomme trusler.." brummede han så lavmældt, stadig frustreret. Fuck. Han brummede i et lidt blidere tonefald da Alias hviskede ham i øret, og skævede til hans øjne og bed sig lidt i læben. Det var ikke særlig optimalt, han skulle op tidligt imorgen og på arbejde på havnen. Men han var dårlig til at sige nej når det var Alias.. Så han nikkede og smilede en smule til ham "Men jeg skal op imorgen og på arbejde, så jeg kan nok ikke komme med til frisøren.." undskyldte han. Ceit nåede dog ikke så langt med sine undskyldninger, eftersom Alias hænder pludselig var at finde på hans arme og masserede ham, og han sank tydeligt en smule i skuldrende. Han tog sig den frihed at læne sig ind til ham igen og læne sin pande lidt mod hans skulder "Missed you too.." mumlede han ind mod hans hud så det knap nok var forståeligt, fristet til at undskylde ud over det hele en gang til, men det var fjollet og han vidste selv hvor irriterende det var.. "Jeg skal nok snakke med ham.." hviskede han blidt mod Alias hud, han skulle nok sørge for at truslen ikke skete igen. Bum.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Dont panic. - Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias Icon_minitimeSøn Feb 09, 2014 1:10 pm

Alias smilede lidt "Mhmm" mumlede han, han ville helst ikke blande sig i det, selv om han nok var enig, han syntes ikke rigtig Walter behandlede Ceit ordenligt.. han burde støtte ham i alt hvad han gjorde ikke? Det var sgu da det brødre var til for, var det ikke? Hmm. "Okay" mumlede han bare, han gad ikke snakke mere om det nu.. Desuden ville han gerne have Ceits tanker hen på noget andet, få ham til at slappe lidt af.. og det hjalp nok ikke at blive ved med at køre rundt i det. Han havde været bange.. det slog ham først nu.. Ceit havde været helt oppe og køre… hmm? Hvordan skulle han fortolke det helt præcis.. hm? "Shh vi snakker ikke mere om det nu" brummede han så bare og skiftede til den anden arm, og så ned over hans bryst og mave. "Vend dig om" hviskede han blidt og ventede på Ceit havde drejet rundt, til han forsatte massagen og indsæbningen. Startede med hans skuldre så hans ryg, og til sidst hans lære lille røv. "Mhmm.. bare slap af.." hviskede han stille og kyssede ham blidt i nakken imens han kælede for hans røv.. kunne ikke rigtig lade den være selv om burde være gået vider til hans ben.. men.. mhmm røv.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Dont panic. - Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias Icon_minitimeSøn Feb 09, 2014 1:33 pm

Ceit kommenterede ikke på Alias korte svar, han ville også gerne skifte emne. Han rystede lidt på hovedet og smilede så stille til ham, og trak vejret ind gennem næsen og lod vandet regne ned over ham. Det føltedes anderledes... Alias føltedes anderledes under vand, næsten som hvis han havde en puls, og varmt blod i årerne.. det måtte være fordi vandet var varmt og varmen blev siddende på ham. Han så op da han bedte ham vende sig, og gjorde det uden indvendinger. "Mm.." hviskede han stille, og trak vejret dybt mens han fulgte Alias fingre der bevægede sig ned.. og ned.. og..åh! Hov! Han kom med et suk der med en smule god vilje sagtens kunne oversættes til et støn! Han løftede sit hoved lidt og skævede om til ham og hævede flabet et øjenbryn og smilede drillende. "Are you getting lonely back there?" mumlede han og fangede hans blik.. bare lige.. kort. For der var ret mange andre fantastiske ting at se på når man kiggede på Alias... den der overkrop f.eks. Og.. Ceit ville helst ikke gøre det alt for åbenlyst hvor han kiggede hen, men med det der smørrede smil og uskyldige blik så kom han vidst ikke så langt... nej. "Må jeg vende mig igen?" spurgte han så og fangede hans blik igen.. for at være en smule.. seriøs, nej se en hofte!
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Dont panic. - Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias Icon_minitimeSøn Feb 09, 2014 1:46 pm

Alias smilede stille og lagde sin ansigt ind mod Ceits nakke, det passede lige med at han mund nu var ud for Ceits øre. Han hvilede sin hage på hans skulder og ventede på Ceit ville opdage.. hans lidt pludselig gramsen.. mhmm men han havde bare sådan en lækker røv! Han lod sine negle glide ned over den og ind mellem hans baller og smilede lidt, kærtegnede hans åbnening, så Ceit automatisk spredte sine ben lidt. Han smilede ved hans brummende og slikkede ham i øret da han spurgte om hans måtte vende sig om. "Er det virkelig det du har lyst til?" hviskede han drillende og rykkede lidt tætter på Ceit så han kunne mærke Alias boner mod sin røv. "hm?" hviskede han og nappede ham igen i øret. Han slap dog til sidst lidt ufrivilligt hans røv, men han kunne jo sagtens befamle den selv om han vendte den anden vej ikke? Og så kunne han se iidt mere af ham også, ikke helt dårligt endda. Han vendte ham langsomt om og pressede ham tilbage op af de kolde fliser dog sådan at hans hånd lige kunne være imellem, eftersom han hurtigt lagde sin ene hånd på hans røv igen. Han smilede frækt til ham "Wanna have som fun?" hviskede han stille og bøjede sig over ham, lod sine læber glide over hans hals, sammen med sin tunge, og ned til hans overkrop.. lod sine læber fange hans nippel, suttede og nappede.. lod sin tunge glide i cirkler omkring den.. nød Ceits støn, og pressede sine læber lidt hårde omkring hans nippel og hev ud i den med lidt hårdt nap. "Mhm" hviskede han drillende og kyssede sin vej over til hans anden nippel hvor han igen startede turen forfra.. åh ja!
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Dont panic. - Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias Icon_minitimeMan Feb 10, 2014 1:11 am

Ceit lukkede sine øjne et øjeblik og lyttede til hans åndedræt der pludselig var sådan.. mere eller mindre plantet lige ud for hans øre. Det gav ham gåsehud, på trods af at de stod under det varme vand. Han gav et halvkvalt støn fra sig, og så et til.. "Måske.. ikke alligevel.." mumlede han usammenhængende "God, why are you always naked? That ain't fair.." mumlede han drillende og grinede så lidt. Han blev dog vendt om alligevel, men det havde han jo også bedt om, og det var ikke et helt dårligt syn der mødte ham. Ceit skævede kort efter Alias hånd der fandt tilbage på hans røv og smilede så skævt til ham "Du giver mig ikke rigtig noget.. valg" sukkede han, men selvfølgelig havde han lyst, det lyste sikkert ud af ham.. og gav endnu et støn fra sig da Alias angreb hans brystkasse med nap og slik og hvad han ellers... argh! "Erh.. my god.." gispede han og lod sine hænder glide op i hans hår og trak lidt i det, inden han lænede sin pande mod hans våde hår, men lod sin ene hånd blive i hans nakkehår, mens den anden.... hæh, søgte nedover hans brystkasse og mave til han fandt hans lem.. eller fandt, han var godt klar over at det var der. Det kunne han vidst heller ikke undgå at ligge mærke til. Han strøg sine fingre nedover det og tog så fat omkring det. "Mmh.." gispede han da Alias startede forfra, hmff, åh!
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Dont panic. - Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias Icon_minitimeMan Feb 10, 2014 6:20 am

Alias grinede kort mod Ceits bryst og rystede lidt på hovedet af ham, han gemte altid sin nervøsitet i skæve kommentarer.. ikke at det gjorde noget, men han kunne nu godt lide at gøre ham lidt.. nervøs og speechless.. mhmm.. bare en gang imellem ikke? Han måtte godt være lidt.. uskyldig og sød.. og sådan lidt ja.. mhmm. "Mhmm?" mumlede han stille da Ceit mente at Alias ikke gav ham et valg? Aha.. så han følte sig krænket?" føler du dig krænket?" grinede han stille og slap ham langsomt og fjerende hans hånd fra sit lem. Han rakte ud efter shampooen og vaskede hurtigt sit eget hår og kyssede kort Ceit på panden. "Du kan bare smutte ud" mumlede han så, nu gav han ham da i hvert fald et valg.. hm. Han vaskede så sig selv med bodyshampooen og slukkede vandet til sidst. Åbnede døren og viklede et håndklæde om livet, inden han trådte ud foran vasken og tjekkede sit eget spejlbilled hmm.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Dont panic. - Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias Icon_minitimeMan Feb 10, 2014 6:58 am

"Krænket?" spurgte han forvirret.. virkede han sådan? Han blev lidt mundlam, øh.. okay.. så. Misforståelser var de i hvertfald rigtig gode til, men Ceit orkede ikke at fortælle ham at det ikke var sådan han havde ment det. Det var jo ikke fordi han gerne ville have et valg! Og selvfølgelig havde han et valg, han kunne jo bare sige nej, og.. iih. Han trådte ud derfra og greb et håndklæde og fik tørret sig inden han trak sit tøj på og gik ud af badeværelset. Han satte sig på hans seng et øjeblik og trak vejret dybt inden han gik igang med at lede efter Alias telefon. Han havde glemt sin egen nemlig.. Han fandt den også og dumpede ned på sofaen inde i stuen istedet og trykkede nummeret til Walter inden han ringede. Walters stemme tonede frem i den anden ende og Ceit lukkede øjnene et par sekunder og forventede lidt et møgfald, men der kom ikke noget "Undskyld.." mumlede han så stille "I didn't mean to harm you" hviskede han så. Han skammede sig lidt, selvom han godt vidste det ikke havde gjort noget.. han havde ikke brækket noget på ham, og han havde vel knap nok givet ham et blåt mærke. Walter sukkede bare, og Ceit kunne næsten høre ham ryste på hovedet "Du burde komme hjem igen Ceit.." mumlede han, og Ceits dårlige samvittighed blev ikke bedre, og han gned sig kort i øjet og lod en hånd glide gennem sit hår. "Walter.. jeg er gammel nok til selv at vurdere hvornår jeg kommer hjem" brummede han så lidt krigerisk, han kunne ikke lide at Walter lød så... så.. forkert. Han lød ikke som sig selv. "Men der er ting vi skal tale om Ceit" , der var et lille spark af Walter og Ceit smilede svagt "There you were.. see you whenever I get home, don't kick my ass" sagde han hurtigt og lagde på inden Walter nåede at svare, og lod sin nakke glide lidt bagover og trak vejret dybt. Han var tilgivet. Godt.. så manglede han kun Alias.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Dont panic. - Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias Icon_minitimeMan Feb 10, 2014 7:10 am

Alias kiggede lidt efter ham og trak på skulderende. Han vidste ikke rigtigt, men Ceit havde det med at komme men sådan nogen kommentarer.. som han åbenbart ikke kunne finde ud af at tolke rigtigt, men så måtte han sgu da sige hvad han mente, det var ikke fedt.. at han lavede sjov med ikke at have lyst.. seriøst? Det var nederen faktisk. Han trak et par underbukser på og sørgede for deo og barbering. Han lyttede lidt til Ceits samtale, egentlig kunne han ikke undgå det om han så prøvede.. men faktisk var han lidt ligeglad. "Skal jeg køre dig hjem?" spurgte han roligt da han kom ud til Ceit i stuen imens han tørrede sit hår og så ham i øjnene. Det her forhold.. var på vej til lossepladsen, han kunne mærke det. Det var så så længe Alias orkede at være sammen med den samme fyr.. hm. Han sendte ham et roligt opgivende blik, og overvejede hvordan han skulle få det sagt.. eller om han overhovedet skulle sige noget?
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Dont panic. - Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias Icon_minitimeMan Feb 10, 2014 7:35 am

Well.. Alias beat him to it. I hvertfald til at sige noget. Og det han sagde lukkede munden på Ceit. Så.. det var det? Han sank kort og rystede på hovedet, og så væk fra hans blik. "Nej.." sagde han så og lagde telefonen fra sig inden han rejste sig. Han så ikke på Alias, han havde det underligt med ordende... havde det underligt med blikket.. havde det... i det hele taget underligt. Han gik forbi ham og hen til døren "Ses.." mumlede han over skulderen. Der var ingen grund til at blive hængende og vade i det. Det havde aldrig været noget. Det havde aldrig... været ment til at være noget. Det havde været sex, og Ceit havde... blandet for meget ind i det, og.. trådt i spinaten flere gange nu. Han forstod det godt. Samtidig lod det ikke ligefrem til at hans krop forstod. De kunne ligeså godt stoppe mens legen var god. Selvom Ceit havde på fornemmelsen at legen havde været mere end det nu... for ham selv i hvertfald. God.. hvor dum kunne man være? Som om varulve og vampyrer var.. ment til at være noget som helst! Som om.. Alias nogensinde havde set ham som andet end legetøj. Han gik hjem. Det tog lang tid, men han kom faktisk hjem.. til Walter som havde lugtet ham på afstand, han stank jo sådan set stadig af Alias. Han stoppede op lidt fra ham og sank lidt i sine skuldre. Walter bed sine tænder lidt hårdere sammen for ikke at sige noget der sikkert kunne såre Ceit mere, han lignede allerede en hundehvalp der var blevet efterladt i regnen. "Du må ikke se ham mere." sagde han så bare. Ceit løftede hovedet og så kort på ham.. han orkede ikke at skændes og han orkede ikke at fortælle hvad der var sket og han med største sandsynlighed aldrig så ham igen alligevel. Han rystede bare på hovedet og gik forbi Walter og ind i husvognen og begravede sig under sit tæppe i sin seng. Fuck. The worst part was that everything reeked of him. Of Alias. It woud take days, no, weeks to get the smell out of covers, and clothes... of him.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Dont panic. - Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias Icon_minitimeMan Feb 10, 2014 9:47 am

Alias så lidt efter ham.. what ever. Han havde jo ikke tænkt sig at indrømme det alligevel, og det havde Ceit heller ikke, de var begge to så stædige.. pis også. Selv om han måske havde følelser for den.. dreng altså! Så kunne han jo aldrig.. han kunne jo ikke finde ud af det.. Han så op da Julia kom ind, "Well that escalated quickly.. huh?" grinede hun og smøg sig forbi ham og ind på værelset. Han så efter hende og rystede bare på hovedet, what ever. Han smækkede døren i bag sig da han gik ud. 

//en uge sener//

Han fandt sig selv siddende mellem meget fremmed mennesker, eller Julias venner, selv om han var ret sikker på de også var fremmed for hende, men ingen kunne jo modstå hendes charme så.. ja. Han bestilte endnu en øl og kastede et par shots ned.. mhmm.. han havde det nu meget godt lige nu, han var ikke engang sikker på han stadig kunne gå lige, men det var også virkelig lang tid siden han havde været så fuld, så han var faktisk ligeglad.. hm.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Dont panic. - Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias Icon_minitimeMan Feb 10, 2014 10:11 am

Ceit lå mere eller mindre under sit tæppe i to dage før Sawyer kom og rev ham ud i et bad og fik pjasket ham og hans tøj til med sæbe og shampoo... knap så elegant eller sexet som Alias havde gjort det. Der var faktisk slet ingen sex. Og Ceit havde sådan set stadig tøj på! "God you smell awful! All...vampire-ly! Føj!" nærmest råbte han ud i husvognen, mens Ceit kæmpede for at få vejret og ikke blive kvalt i vand og shampoo. Men Sawyer smøjede bare ærmerne op og helmede ikke før Ceit var ren. Eller... ikke duftede af Alias længere. Da han var kommet ud af sit våde tøj og havde fået noget tørt på, fik de ham endelig klippet og bagefter brændte de hans sengetøj.
Efter det begyndte hans hverdag ligesom at vende tilbage, langsomt. Det startede med tøjvask, så børnepasning og så endelig arbejdet som mekaniker på havnen. Om fredagen bestemte de sig så for at skulle ud.. eller..
"Jeg vil ikke med! Fat det nu din fatsvage idiot! Fucking tard! Sæt mig ned!" skreg han arrigt, men modtog bare latter for sine besværligheder på Thures skulder. Ceit gjorde det dog ikke nemt for ham, næh nej! Han jog sine knæ i maven på ham så ofte han kunne, og smilede ondskabsfuldt når han hørte de der grynt af ubehag når han ramte rigtigt. Men med kom han altså. Et eller andet sted vidste han jo godt de bare gjorde det for hans egen skyld. De opførte sig nogenlunde normalt da de endelig om til stedet og blev lukket ind. Ceit trak vejret dybt så snart de var indenfor og blev overvældet af de mange dufte som altid. Mennesker, dæmoner, engle...vampyrer. Det fik ham til at se ned, og han var nær faldet over Sawyer, hvis det ikke havde været fordi Walter havde et solidt greb om hans skulder. "Går du ikke med ned i baren og hjælper?" spurgte han, og Ceit nikkede og fulgte med ham da han snogede sig igennem mængden af mennesker og væsner.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Dont panic. - Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias Icon_minitimeMan Feb 10, 2014 10:40 am

Alias smilede bare lidt flabet da en af pigerne kravlede op på ham og begyndte at danse ind over ham.. really? Hun bøjede sig ned og hviskede noget, der sikkert var meningen det skulle lyde frækt.. men altså.. lige nu.. ja. Han tog en dyb indånding da en velkendt duft nåede hans næse og han brummede sagligt.. Ceit. "Du kan lige våge på det!" hvæste Julia der nu stod og holdte ham nede. "Slip" brølede han og skubbede hende hårdt væk, efterfulgt af pigen der nu så meget forskrækket ud og væltede ned på gulvet. Han var oppe og stå på ingen tid. "Ceit" hviskede han stille og så sig omkring i det mørke lokale. "Alias" sagde Julia i et mere blidt tonefald, "Det dur ikke.." sagde hun så. Han vendte sig om og næsten skreg af hende inden han skubbede hende hårdt væk igen og gik bestemt op i baren hvor han vidste Ceit var. "Ceit!" råbte han og fik øje på den brunhåret knægt.. hold kæft hvor så han godt ud.. og han var blevet klippet.. mhmm.. de øjne der.. "Hey jeg tænkte på om vi ikke lige kunne.." begyndte han og kom tætter på.. da han fik øje på Walter.. han stoppede op.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Dont panic. - Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias Icon_minitimeMan Feb 10, 2014 11:10 am

Walter puffede blidt til Ceit oppe i baren "Hey.. smil" sagde han så og smilede til ham som en opmuntring. Ceit drejede hovedet langsomt og så Walter i øjnene og blottede så sine tænder sarkastisk. Men bagefter smilede han, for han kunne jo ikke gå og se sur ud for evigt. Det gjorde han heller ikke, han var ikke sur. Bum. Han fik skubbet to fadøl i hænderne, som han knap nok kunne holde på fordi de var så store, idet han hørte sit navn. Han genkendte godt stemmen, men det tog lige to sekunder for hans hjerne at opfatte hvad der rent faktisk skete, og så stod han der.. lige foran ham. Det var som at få en mavepuster, og han åbnede munden for at sige noget, men der kom ikke noget ud. Walter havde også vendt sig om og nu rakte han ud og trak Ceit baglæns væk fra Alias. Ceit selv vaklede en smule idet han blev trukket bagud, stadig temmelig... hvordan var det overhovedet muligt?! Hvordan kunne de havne samme sted, samme aften.. samme tidspunkt? "Wait.. Walter.." begyndte han lidt befippet, og prøvede så at komme af med øllet og Walters hånd der hvilede tungt på hans skulder. Walter var slet ikke så optaget af at overveje den slags, han blottede sine frygtindgydende tænder diskret, og flashede sine røde øjne. Ceit nåede ikke engang at tælle sekunderne så havde Walter trukket Alias med udenfor. "Fuck!" sagde han panisk og fik endelig skubbet de elendige øl fra sig og forsøgte at komme udenfor. Udenfor smækkede Walter Alias op af den første og den bedste mur, ligeglad med det sten og puds der faldt ud af væggen ved sammenstødet. "Du holder dig fra Ceit hvis du har dit liv kært!" knurrede han dybt nede fra et eller andet gutturalt-undergrunds-dæmon-ulve-dyr, eller hvad der nu var galt med hans stemmebånd "Er du med?".
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Dont panic. - Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias Icon_minitimeMan Feb 10, 2014 11:30 am

Alias kiggede på Ceit, okay han var pænt fuld, det her var en dårlig ide.. åh men han kunne ikke lade være, han måtte bare have ham, hvad havde i det hele taget fået ham til at tænke andet, det var for dumt! Ville bare have ham tilbage. Så skete der pludselig en masse ting og han stod så ude i kulden og stirrede ind i Walter klamme fjæs.. fuck ham. "Seriøst bro?" mumlede han bare og hvæsede selv og blottede sine hugtænder, som Walter blev Alias øjne også blod røde.. han var forhelved også et dyr.. bare fordi idioten kunne forvandle sig, gjorde det ham ikke sejere.. fucking spasser. "Slip.." sagde han så og lagde sine hænder på Walters brystkasse og skubbede ham hårdt fra sig. "Ellers hvad?" grinte han så bare og smilede flabet til Walter. Døren gik så op igen og ud kom Julia som nedstirrede ham, "Din fucking idiot!" skreg hun og så så fik han sig en ordentlig lussing, en af dem der kunne mærkes.. hun slog pænt hårdt faktisk. "Ah" skreg han surt og fandt hende hurtigt med øjnene. "Hvad fanden?!" sagde han surt og skubbede hende væk fra sig. "Og hvis i ellers er færdige.. " sagde han surt, "Så går jeg ind til Ceit igen nu" mumlede han og gik forbi dem. "NÆH NEJ!" råbte Julia efter ham og spærrede vejen. "Hvad fuck er dit problem" råbte han op og kiggede på Julia, og så over på Walter. "Hvad fuck er dit problem egentlig" sagde han så mere rasende end før og nedstirrede Walter.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Dont panic. - Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias Icon_minitimeMan Feb 10, 2014 11:45 am

Ceit fik bakset sig igennem de mange mennesker, tydeligvis.. jo hurtigere du gik, jo langsommere kom du igennem. Og Ceit havde nærmest kravlet sig vej igennem, aset og maset sig. Først nu stod han ovre ved deres bord, lettere stakåndet af anstrengelse "I er nød til.. vi er nød til.. for helvede!" sagde han frustreret "Vi bliver nød til at stoppe det!" sagde han så, og var nærmest på vej ud af døren da Sawyer greb ham i armen "Ceit.. lad dem nu for en gangs skyld ordne det, det har ligget som torden i luften siden de så hinanden første gang, der er ikke nogen der dør af et par flade" brummede han. "Are you a fucking mental case?!" råbte han vredt, og fik trukket sig løs. Men Sawyer var hurtigere. Fucking Beta. Walter bakkede et par skridt bagud, og knurrede så mere vredt af vampyren. "Ellers så trækker jeg din rygsøjle ud gennem nakken på dig din forbandede igle!" hvæsede han, og blev pludselig afbrudt af en kvindestemme. Det forvirrede ham, og han kendte jo ikke Julia.. var hun en kæreste eller en eks eller sådan noget? Hun teede sig sådan. "Kan du ikke styre dine kvindelige bekendtskaber en smule" brummede han så forvirret. "Er du snotdum eller vil du bare gerne være det? Det at du ikke holder dig fra min bror er mit problem vampyr, hold dig væk og så har vi ikke noget problem." sagde han advarende og gik en halv cirkel omkring ham mens han stirrede tilbage. Ceit var desperat efter at få lov at komme udenfor, hvorfor forstod de ikke at de var nød til at afbryde det her? Det kunne gå galt! Som i afrevne lemmer og smertefuld død-galt. "Thure, check det" brummede Sawyer så, og den lidt yngre mand gik hen til døren og kiggede ud. "Der er en kvinde derude også.." råbte han så tilbage. Ceit blegnede.. han troede først at Julia var på Alias side "Walter.." pev han skrækslagen "Hun er en vampyr, Sawyer, please!" bønfaldt han. Sawyer mumlede et eller andet og bed tænderne sammen, før han så tog Ceit under armen nærmest og slæbte ham med udenfor sammen med Thure.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Dont panic. - Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias Icon_minitimeMan Feb 10, 2014 12:00 pm

Alias stirrede på Walter og hævede et øjenbryn af ham "virkelig?" mumlede han bare og lukkede øjnene og sukkede, "Julia gider du godt fuck af!" sagde han så surt og vendte sig mod hende "Det her kommer slet ikke dig ved lad mig være" sagde han surt til hende. Hun stirrede tilbage i hans øjne, "Alias" hviskede hun og gik et skridt tætter på ham. "Drop det, dit pis virker ikke på mig" sagde han så bare surt og skyndte sig at se væk.. okay det virkede til dels, men hun behøvede øjenkontakt, i hvert fald når det gjaldte ham. Han vendte sig igen mod Walter. "Hvorfor er det lige præcis at det er dit problem?" sagde han så og hævede et øjenbryn "Jeg har aldrig gjordt Ceit noget undt.." sagde han og rystede på hovedet af ham. Julia vendte om på foden og forsvandt ind af døren.. godt så. Alias gik trunede frem mod Walter igen, "Jeg har ikke tænkt mig at holde mig fra ham ham" sagde han så bare og stirrede ham ind i øjnene. Døren gik så endnu en gang op og Julia kom ud igen nu med Ceits hoved  mellem sine arme, hun holdte på ham.. på sådan en måde.. Alias vidst at et vrid og hans ville være dø. "JULIA!" skreg han så og vendte sig mod hende, hun var hurtigere end ham.. han følte sig lammet til jorden. "Stop det" sagde han så og stirrede hende ind i øjnene, hvad var hendes problem i det hele taget? "Forhold jer i ro eller drengen dør" sagde hun højt og roligt og stirrede rundt på hele flokken. "Fortæl ham hvem du virkelig er Alias!" sagde hun så højt og holdte hans blik fast "Og tag med mig tilbage til Frankrig.. " sagde hun så.. det var hendes betingelser. Alias stod et sekund sener bag walter og gav ham så et så hårdt slag han kunne i ryggen og lod ham vælte forover.. ups. "JEG SAGDE HOLD DIG I RO ELLER UNGEN DØR!" skreg Julia. Alias vendte sig mod hende igen, "Slår du ham ihjel slår jeg dig ihjel.." hviskede han så og gik frem mod hende, da blodet begyndte at løde fra sår der åbnede sig på hendes arme, arme der holdte fast om Ceit. Hun gav et skrig fra sig og slap ham. Alias samlede ham op på ingen tid og stod nu selv med ham trykket op mod væggen med ryggen, og med Ceit beskyttede foran sig, mod alle de andre, og en sin elskede kniv foran Ceits hals. Han lænede sig roligt ned til hans øre "Jeg vil gerne snakke med dig.." mumlede han så.. for at afslutte hvad han havde begyndt inden Walter afbrød. Julia skreg op igen "Få det til at stoppe, du slår mig ihjel!" skreg hun højt. "Vampyrer kan ikke dø" mumlede han bare hurtigt til Julia, og gjorde ikke noget for at stoppe det i at bløde.. hun havde et par liter endnu.. hm. "Skat" hviskede han stille til Ceit igen.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Dont panic. - Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias Icon_minitimeMan Feb 10, 2014 7:37 pm

Walter rystede på hovedet "Jo.. du har." fnøs han "Og det at du ikke ved at du har gjort det er netop en af grundene til at i ikke skal se hinanden mere." sagde han så. "Men det er jo kun en grund af mange.." sagde han så. De blev dog afbrudt af Julias dramatiske blanden, og Ceit. Ceit sprællede lidt, men fik ikke meget ud af det for han vidste også at hvis han kom til at vride sig for meget så ville Julia brække nakken på ham. På trods af at han var stærk nok til at give hende lidt modstand, så ville det ikke være nok. Walter var stivnet bag Alias og stirrede på hende. Sawyer og Thure kom endelig udenfor også, Julia havde overmandet dem halvvejs udenfor. Ceit gav en høj lyd fra sig da Walter væltede forover og bed tænderne sammen da Julia ikke helt selv kunne finde ud af at holde sig i ro. Ceit nåede at skæve til Julias arm og spærrede øjnene op i vantro da han så blodet... hvad... i alverden?! Det her var jo sygt! Han.. Han nåede ikke særlig langt, for Julia slap ham, og før han nåede at komme op og stå så havde Alias trukket ham op og lagt en kniv ved hans hals. Han gav et huff af varm luft fra sig og skævede til Walter. Ceit så hurtigt på Sawyer og Thure, han kunne ikke holde ud at se på Julia.. ikke fordi blod gjorde ham dårligt tilpas.. men hun... hun.. Han sank og hørte Alias hvisken i øret, og nikkede så meget stille for ikke at skade sig selv med kniven "Okay.." hviskede han, okay.. Walter kom med en protest idet han kom på benene, og sendte Alias et hadefuldt blik gennem smalle røde sprækker. Men det havde gjort ondt, det kunne Ceit se, han havde højst sandsynligt brækket noget. Det var dog ikke noget vigtigt for Walter kunne stadig stå, og så ville det heale indenfor det næste stykke tid. "Walter nej." sagde Ceit så hurtigt. Nej. "Jeg kan godt selv ordne det her.." sagde han så hurtigt, og skævede til Alias "Hvor?" mumlede han. Han forestillede sig ikke at Alias havde lyst til at tale her... foran Walter, Sawyer og Thure.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dont panic. - Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Dont panic. - Alias   Dont panic. - Alias Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dont panic. - Alias
Tilbage til toppen 
Side 1 af 7Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» You dont have too //Jaiden
» skovens skønhed - Alias
» Do you belive? I dont. //Constantine
» Why dont you buy a drink? //Jayce//
» Dont ask!! Part 2 //Lyon//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: