Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Do you belive? I dont. //Constantine

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Do you belive? I dont. //Constantine Empty
IndlægEmne: Do you belive? I dont. //Constantine   Do you belive? I dont. //Constantine Icon_minitimeSøn Okt 12, 2014 11:39 pm

T: 2:30 om morgen
S: Alteret I kirken
O: Ingen, præsten sover men lysene i kirken er tændt
V: Overskyet og koldt

Sally stod stille ved alteret i kirken, hun havde sorte bukser på og en sort bluse med bar ryg på, hendes hår lå så man ikke kunne se hendes bare hud.
Sally tog stille pinden der blev brugt til at tænde et lys og tændte et eneste lys, slukkede pinden og så bare på lyset, nu havde hun gjort det her, hun ville ikke bede en bån, hun ville ikke folde hænderne eller gå på knæ, hun havde tændt et lys og det måtte være nok.
Hun så stille op på korset der hang foran hende og sukkede, at være i kirken gjorder hende nervøs, en dæmon i en kirke, hvorfor dog være nervøs? Men det var ikke derfor hun var nervøs, hun troet ikke på gud, og hvis hun gjorder, troet hun ikke han var hvem folk sagde han var, hvis det overhovedet var en han.
Sally så stille ned på lyset igen "... Jeg håber du okay" hviskede hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Shaun

Shaun


Race : dæmon
Bosted : en stor lejlighed i den rige del af aterswell
Tilmeldings dato : 09/10/14
Antal indlæg : 26

Do you belive? I dont. //Constantine Empty
IndlægEmne: Sv: Do you belive? I dont. //Constantine   Do you belive? I dont. //Constantine Icon_minitimeMan Okt 13, 2014 7:06 am

Constantine stod ved døren af kirken og blev budt velkommen af en præst, de snakkede begge på latin "efter lad dine våben her" han så på hylsteret under hans jakke og hans sværd der var slet skjult bag hans jakke, han lagde dem alle sammen på et bord før han satte sin støvle mod bord kanten og trak en butterfly kniv frem. han lagde en hånd ind i sit ærme og fiskede 3 træ pæle ud, præsten så på ham "også dine kort" Constantine smilede bare og tog et spil kort frem og lagde det på bordet "er du tilfreds" han gik lige forbi præsten og op mod alteret og tog en pind og tændte den med sin lighter før han tændte 5 lys "fem liv mere der gik tabt i krigen" han mumlede til sig og så ikke den pige der var ved siden af ham. han vendte sig om og satte sig på en bænk og trak en PSP frem som han begyndte at spille på.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Do you belive? I dont. //Constantine Empty
IndlægEmne: Sv: Do you belive? I dont. //Constantine   Do you belive? I dont. //Constantine Icon_minitimeMan Okt 13, 2014 7:46 am

Sally kiggede stille på manden der kom ved siden af hende, og var overasket over hvor uopmærksom han var, men træk stille på skulderne og vendte sig om og begyndte at gå.
Sally stoppede dog op da hun hørte nogen mærkelige lyde bag sig, hun vendte sig om og så på manden som havde trykket noget der lignede et lille tv op.
"Hvis du færdig med hvad du skulle burde du nok gå, den her bygning er ikke bare en sideplads hvor du kan slappe af, og at behandle den som en er respektløs"
Tilbage til toppen Go down
Shaun

Shaun


Race : dæmon
Bosted : en stor lejlighed i den rige del af aterswell
Tilmeldings dato : 09/10/14
Antal indlæg : 26

Do you belive? I dont. //Constantine Empty
IndlægEmne: Sv: Do you belive? I dont. //Constantine   Do you belive? I dont. //Constantine Icon_minitimeMan Okt 13, 2014 8:01 am

Constantine så op på den pige der stod foran ham "er det ikke lidt respektløst for en dæmon at sige det til en mand af kirken" han viste hans tunge som var tatoveret med et kors. han så på hende, der var ingen tvivl om hun var dæmon "men du har ret, jeg er ikke velkommen her" han modstod trangen til at spytte på alteret, han havde stadig lidt respekt for gud, men der var ikke meget tilbage efter hånden. han rejste sig og så på hende "du har pirret min nysgærrighed hvad fanden laver en dæmon her"
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Do you belive? I dont. //Constantine Empty
IndlægEmne: Sv: Do you belive? I dont. //Constantine   Do you belive? I dont. //Constantine Icon_minitimeMan Okt 13, 2014 8:08 am

Sally øjne blev store da fyren sagde hun vad en dæmon, og han rækte tunge af hende!
Sallys øjne lyste rødt og hun smilede stille "Hvad ved jeg, måske jeg her for at slå præsten ihjel, for hvordan jeg blev føldt har så meget at gøre med hvem jeg er nu"
Hun gik lige forbi ham, ville nu bare ud her fra.
Tilbage til toppen Go down
Shaun

Shaun


Race : dæmon
Bosted : en stor lejlighed i den rige del af aterswell
Tilmeldings dato : 09/10/14
Antal indlæg : 26

Do you belive? I dont. //Constantine Empty
IndlægEmne: Sv: Do you belive? I dont. //Constantine   Do you belive? I dont. //Constantine Icon_minitimeMan Okt 13, 2014 8:33 am

han smilede til hende da hun gik forbi ham "hey, vi er begge freaks" han tog fat i hendes skuldre "i følge kirken var min mor en heks og min far en dæmon" han smilede hende og tog hans kontaktlinser ud, han havde blod røde øjne "jeg kan se folks sande væsen, det var derfor jeg kunne se du var dæmon" han lagde sin PSP i sin lomme "jeg ved alt om at blive hadet" han rullede sine ærmer op og fjernede sine handsker. der var ar fra forbrændinger over alt på dem og på begge hans håndrygge var der et brænde mærke "jeg kommer ikke tit i kirker mere, men i den her uge har jeg mistet tre af mine gamle kammerater, jeg syntes det ville være det mest passende at give dem et lys hver" ham smilede lidt bedrøvet før han gik mod døren "tillad mig at introducere mig selv " han vendte sig rundt og bukkede "Constantine Agtione" han smilede til hende for at løfte humøret på hende og tog sine våben "tillad mig at byde på en drink
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Do you belive? I dont. //Constantine Empty
IndlægEmne: Sv: Do you belive? I dont. //Constantine   Do you belive? I dont. //Constantine Icon_minitimeMan Okt 13, 2014 8:38 am

Sally slog hurtigt fyrens hånd væk da han tog fat i hende og så koldt på ham, men blev dog overasket over hans øjne og hans sår.
Sally holde stille øje med ham mens han tog sine våben og sukkede "Virkelig, du tro jeg vil ud og drikke med dig?" Hun rystede stille på hovedet "Hvorfor? Hvad kunne jeg få ud af det?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Do you belive? I dont. //Constantine Empty
IndlægEmne: Sv: Do you belive? I dont. //Constantine   Do you belive? I dont. //Constantine Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Do you belive? I dont. //Constantine
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Dont ask!! //Lyon//
» You dont have too //Jaiden
» Dont ask!! Part 2 //Lyon//
» Dont panic. - Alias
» Why dont you buy a drink? //Jayce//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Kirken-
Gå til: