Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Why dont you buy a drink? //Jayce//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

Why dont you buy a drink? //Jayce// Empty
IndlægEmne: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 8:26 pm

T: Send aftem
S: Jayce's bar
O: Massere af forratnings folk
V: Skyet og koldt

Elona var begyndt at føle sig til rette hos Jayce på hans bar, hun var kommet ind i rutinen om at synge om aften, sove om morgnen og være ude i byen om eftermiddagen.
Elona havde også været hjemme og hente nogen flere ting til at få hende til at føle sig tilpads, og lige som Jayce havde lovet, da hun kom op på land jorden om aften, kom han og hentede hende.
Åh Jayce, man ville aldrig blive van til hans charme.
Jayce og Elona havde ikke været alene i hendes lejlighed siden den aften, det tætteste på alene de havde været var i Jayce's bil, og selv der var der en chaffur der kiggede på dem vær gang han kunne.
Elona vidste ikke om dette var en god eller dårlig ting, vær gang hun var tæt på Jayce kunne hun mærke hendes hjerte hurtiger, et faktum hun var sikker på vampyren udemærke vidste, og nok også brugte, for vær gang han rørte ved hende havde hendes hjerte slået hurtiger og bragt en rød glød til hendes kinder, og han havde begyndt at røre hende mere og mere hen over weekenden, et strøg på skulderen, en hånd på ryggen, en finger i hendes hår.
Elona vidste ikke om vampyren legede med hende, men hun havde ikke lukket ham ind i hendes lejlighed, prøvet ikke at vise vampyren hvordan hun havde det, men hun kunne ikke skjule sin hjerte banken.

Elona sukkede, hun var lige gået ned af scenen efter en sang og drak af den flaske hun havde taget med hjem fra havet og så ud på forratnings folkene gennem gardinet, Jayce havde udtrykt hvor vigtig denne aften var, en masse folk med en masse penge, men det så ikke ud til at gå godt.
Problemet med forratnings folk var at når de dagdrømte drak de ikke mere, de snakkede, tænkte på penge, og når de endelig drak var det nok dyre drikke, men de ville havde så lidt af det.
Elona rystede på hovedet, det her var ikke godt.


Sidst rettet af Elona Tors Okt 16, 2014 9:03 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

Why dont you buy a drink? //Jayce// Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 8:45 pm

Jayce havde varmet Elona op ved at drille hende så tit han kunne. de havde ikke haft en stille stund i noget tid nu men han blev ved alligevel. han smilede til hende fra baren da hun endelig gik på. hans øjne gik fra hende til forretnings folkene til Claire der tog i mod bestillinger til Jacob som stod og gjode glas rene. han havde snakket med jacob og de var begge enige om at Claire var ved at blive jalous igen. han snakkede ikke med hende i øje blikket for det ville ikke hjælpe. han rettede lidt på sin ring med en rød rubin i. han så på døren og på Jack som stod ved døren.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

Why dont you buy a drink? //Jayce// Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 8:52 pm

Elona sad ude bagved og tænkte, strøg stille hendes hals, hun kunne få nogen af dem til at drikke mere med hendes amulet, men hun vidste ikke om det var nok, og det var alligevel ikke hendes job, hendes job var at synge, Jayce ville nok finde ud af noget.
Hun drak stille noget mere vand og så på sig selv i spejlet, hvornår var hendes øjne begyndt at skinne med sådan en ild?
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

Why dont you buy a drink? //Jayce// Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 9:00 pm

Jayce så at det ikke var nok til at få mere gang i forretningen. han smilede og gik om bag scenen "du var for rygende" han lagde en hånd på hendes ryg "men jeg er bange for at vi skal bruge lidt mere saft, kan du gøre det for mig" han smilede venligt til hende og lagde en hånd under hendes hage i stedet "og så skal jeg nok sørge for at du får det godt bag efter" han smilede til hende og gav slip på hende "jeg regner med dig" han smilede til hende og gik om i baren igen.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

Why dont you buy a drink? //Jayce// Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 9:07 pm

Elona så Jayce komme i bag spejlet og følte hans hånd mod sin ryg og rødmede, hun sikke til at sige tak da han bede hende om at skrue en tand op og tog hånden under hendes hage.
"Jayce jeg har fortalt dig, hvis jeg skrue mere op falder de i søvn, min sang får dem ikke til at drikke, jeg kan ikke..." Men Elona stoppede sig selv og tænkte "Jeg kunne... nej" hun vendte ryggen til ham "Det ville være for meget" Elona tog stille hånden og strøg mod sin hals, hun havde en ting hun kunne prøve, hun havde gjordt det en gang før, men ville det virke, desuden var Jayce nok ikke så desparat.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

Why dont you buy a drink? //Jayce// Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 9:13 pm

han så på hende med et smil "hvad er det du tænker, jeg kunne godt bruge et mirakel" han smilede til hende og gav hende et lille kys på panden "jeg stoler på at du kan klare det" han smilede til hende og satte sig på en stol "hvad er det du tænker på min kære" han smilede til hende
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

Why dont you buy a drink? //Jayce// Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 9:18 pm

Elona rødmede og så på Jayce "...Jeg har et trick, det er svært og hvis jeg gør det kan jeg ikke synge rasten af aften, og i skal være klar på alt kan ske" hun gik stille hen til trappen "Jeg skal lige hente nogen ting, giv mig 5 minutter... og sørg for i alle er beskyttet mod lyd magi" hun løb op af trappen og fik fat i sin taske.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

Why dont you buy a drink? //Jayce// Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 9:32 pm

han smilede og så ud på publikum og trådte op på scenen og fik øjn kontakt med alle hans arbejder og pegede på sine øre. de nikkede alle sammen og sørgede for at de var beskyttede. han smilede til dem alle tre og trådte ned fra scenen igen og ud bag ved og så på Elona "pas nu på dig selv" han lagde en hånd på hendes skulder og kyssede hendes pande "vi skulle jo nødigt have der skete noget med dig" han smilede og gik hen af den lille gang og op på hans kontor for at hente nogle parpire og der efter ned i baren.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

Why dont you buy a drink? //Jayce// Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// Icon_minitimeTors Okt 16, 2014 9:46 pm

Elona tog stille sin musik afspiller og amulet, ville hun virkelig gøre det her...
Hun sukkede og tog sin muslinge halskæde på, den magiske, satte sig hår og kjole og gik stille nede under og ud på scenen, der var tydelighvis en ny aura omkring hende, hendes blik var løkkene, hendes smil varmt, og der var noget andet man ikke kunne sætte fingeren på.

Elona startede stille musikken og begyndte at synge:

https://www.youtube.com/watch?v=3rDv7q6JG7k

Elona havde skruet op for hendes sang styrke, man kunne nærmest se bølgerne af hendes magi som bølgerne på vand der skyllede ud over baren og fik alle i trangce.
Men det var ikke en trance som at man sad og stirret ud i luften, alle øjne var klisteret til Elona, ingen snakkede, ingen bestilte drikke, de røg bare dybere og dybere i trance, hang til vært ord Elona sagde.

Men Elona var ikke færdig, dette var kun første face, det her var hårdt, men hun kunne sagtens gøre det igen, det var det næste hun ville gøre der nok ville så hende ud.

Elona tog stille sin amulet og satte på sin halskæde med et click, og hviskede så stille i mikrofonen "Er det bare mig der er... tørstig.. efter noget... specielt.. og dyrt..."

Hendes stemme kunne høres af alle, og blev hvisket i alles øre, den dybe førførene stemme lige efter den sang og mens alle var i trance, det virkede bedre end Elona kunne håbe.

det var som om alle vågnede af trance, og alle var pluselig utrolig tørstige og de ville drikke det bedste af det bedste, mænde havde det varmt og så efter Elona mens hun gik om bag scenen, alle bestilte dyre drinks, og massere af det, og de ville havde dem nu.

Elona vaklede, problemet med den teknik var, hun havde lige hvisket til omkring 100 personer på samme tid, og hendes stemme var fuldstændig ødelagdt af det, hendes magi var kraftfuld, men den trak fra hendes stemme.

Elona vaklede ovenpå og lagde sig i sofaen, gispede efter vejert.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

Why dont you buy a drink? //Jayce// Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 12:51 am

Jayce så hende vakle op af trapperne og blev lidt bekymret. han gik efter hende og gik ind på hendes værelse og låste døren efter sig. han satte sig på sofaen og lagde hendes hoved på hans lår. han smilede til hende beroligende og fik hende til at drikke lidt vand "du gjorde det godt søde, bare rolig jeg skal nok aflyse dine optrædner indtil du har det bedre" han lod hende stil hvile sig lidt mens han aede hendes hår
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

Why dont you buy a drink? //Jayce// Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 2:20 am

Elona så svagt op på Jayce da han kom ind og prøvede at satte sig op, hendes hals gjorder ondt vær gang hun træk vejret og det svimlede lidt for hende, men før hun fik sat sig op havde Jayce sat sig ved hende og lagdt hendes hovedet på hans skød.
Hun ville have prodosteret, men hun havde ingen stemme og da hun så op på ham smilte han.
Hun drak forsigtigt det vand han gav hende og nød at aet, hun nikkede stille til han ville aflyse hendes optræden og tog en hånd til halsen.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

Why dont you buy a drink? //Jayce// Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 2:40 am

han manglede entligt ord. han var lam slået af hendes smukke sang, han havde ikke vidst hvordan han skulle reagere. han smilede til hende og kyssede hende på hovedet "du gjorde det godt. forrygende. du er den bedste entertainer jeg har haft" han smilede til hende og lod en hånd gribe om hendes "ved du hvad, når det bliver morgen sender jeg Jacob ud efter noget is til dig. det er en herlig mad, fra overfladen, det er lavet af fløde og alt lige fra frugt til cacao" han smilede til hende "jeg tror du ville kunne lide det, det er godt for en øm hals" lænede sig ind over hende med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

Why dont you buy a drink? //Jayce// Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 2:43 am

Elona rødmede meget da Jayce kyssede hendes pande og hendes hjerte bankede hurtiger, hun så op på ham og nikkede, is, det lød dejligt, bare det ikke var ligesom vinter is.
Elona hold dog op med at tænke på det da Jayce lænede sig tættere på, hendes øjne blev store, hun rødmede meget og glemte at trække vejret.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

Why dont you buy a drink? //Jayce// Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 2:50 am

han smilte til hende da han kom tættere på, hendes duft, så udsøgt, som en havbrise. han selv måtte lugte af alkohol og metal han smilede og dog lid tøvende kyssede han hende på læberne.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

Why dont you buy a drink? //Jayce// Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 2:53 am

Elona begyndte at trække vejret igen da han kom endnu tættere på og rødmede meget, men velkom hans læber mod hendes, han lugtede lige som baren, og havde en smag af den også, og noget hun tækte kun kunne være meneske blod, men ellers, mhm, den smag.
Elona tog stille armene om hans hals og strøg hans hår, kyssede ham mens hendes hjerte bankede væk.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

Why dont you buy a drink? //Jayce// Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 3:02 am

han var sikker på at hvis han havde haft et funktionelt hjerte ville det hamre lige nu. hendes læber smagte som noget han aldrig havde smagt før. han havde været med mange kvinder, og ingen havde denne smag. han nød hendes kys og lod sine hænder glide ned over hende. han smilede til hende da han trak sig lidt tilbage igen "wow. jeg tror rigtig jeg ramte jackpot med dig" han smilede og grinte lidt til hende før han gav hende et kys mere, og et til.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

Why dont you buy a drink? //Jayce// Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 3:06 am

Elona nød kyssene, det gjorder hun virkelig, og han ord gjorder hende virkelig varm, men hun havde brug for at trække vejret, hun skubbede blidt til ham og gispede efter vejret, men for at vise hun ikke var støt strøg hun hans kind mens hendes anden hånd gik til halsen der stadigvæk gjorder ondt.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

Why dont you buy a drink? //Jayce// Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 3:16 am

han smilede til hende "jeg forstår" han lod en hånd glide hen over hendes kind og han smilede til hende "jeg bliver nød til at gå nu, der er ikke lang tid til sol opgang, få noget søvn og så for jeg Jacob til at hente lidt is til dig i morgen" han smilede til hende og lagde hendes hoved ned på sofaen igen da hun prøvede at komme op lagde han bare en hånd på hendes skulder og holdt hende nede mens han gav hende et sidste kys "nej nej, hvil dig nu, hvis du har det bedre i morgen kan vi fortsætte" han smilede til hende og gik hen til døren. da han åbnede den stod Claire udenfor "tag hjem Claire, det er ved at være tid til at solen står op" han så på hende og alt humor havde forladt hans stemme. han var sikker på hun planlagde noget og han kunne ikke lide det. han gik ned af trappen efter Claire som da de nåede foden gik ud af døren og han gik hen til Jacob. han gav ham 10 dollar i hånden "i morgen så tag lidt is med op til Elona, hun har fået ondt i halsen efter den sideste optræden, og inden du spørg så ja du må også godt købe noget til dig selv, på den betingelse Jack også for noget" Jacob lyste op som en stjerne og gjorde ærefuld honør "JAVEL LORD LANDON" han nynnede da Jayce gik ned i sin seng og faldt i søvn.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

Why dont you buy a drink? //Jayce// Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 3:21 am

Elona prøvede at komme op da Jayce ville gå, men blev liggene da han skubbede hende ned igen, hun så længelsfuldt efter ham og ventede til han havde lukket døren til at gå hen og låse den, hun tog stille tøjet af og gik ind på sit værelse og lagde sig i sengen, hun tog sin taske og drak indholdet af en af hendes muslinger og faldt så i søvn, drømte om Jayce og hans kys.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

Why dont you buy a drink? //Jayce// Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 3:40 am

Jayce vågnede lige efter solen var gået ned. han smilede, i dag var der ingen optræden for Elona, han havde aflyst alle hendes optrædelser i ugen ud da hun var skidt tilpads. det passede og det var hvad der stod på ugens program plan. dagen i dag var en rolig aften for folk der kunne komme og drikke med sine venner. Jayce brød sig ikke om klub scenen, der var alt for meget uorganisk støj, han nød når hans egen bar var fuld af liv med mennesker frem for maskin lyde og dårlig musik. han smilede da han trådte ud af kælderen og så på Jacob "Lord Landon, god aften" to mænd i baren spottede ham og smilede stort "Lanny boy, kom og drik med os" Jayce hold en hånd op "beklager de herre, jeg skal tjekke til min sanger, hun har det ikke for godt i denne tid" de smilede og fortsatte med at drikke. han vendte sig og tog æsken med chokolade som han havde sendt bud efter og gik op mod Elonas værelse. han stillede sig foran døren og bankede på.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

Why dont you buy a drink? //Jayce// Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 3:47 am

Elona sad stille på sin seng og spiste af isen hun havde fået, Jacob havde kommet med is og noget der hed te, teen smagte ikke godt, men den hjælp på hendes hals, det gjorder isen også og den smagte godt.
Elona havde kun en nat kjole på, hun havde ikke lyst til at havde andet på så hun havde ikke taget det på, hun sad og spiste af isen da der blev banket på døren, og kunne også høre den gik op, Jacob havde ikke låst den efter han var gået siden Elona havde mistet stemmen og ikke rigtig kunne kalde hvis der skete noget.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

Why dont you buy a drink? //Jayce// Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 3:59 am

Jayce gik ind i hendes sove værelse med et smil og gik hen til hendes seng "har du det lidt bedre" han smilede til hende og lænede sig ind til hende og gav hende et kys. smagen fra i går var blandet med den søde smag af is. han så på isen og op på hende igen "kan du lide det" han smilede lidt, hun så ud til at have is over alt omkring hendes mund "der er mange ting som oververden har gjort godt" han tog et lommetørklæde og gjorde vådt med sin tunge og tørrede hende om munden.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

Why dont you buy a drink? //Jayce// Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 4:05 am

Elona rødmede og nikkede da han spurgte om hun havde det bedre, og blev overasket over kysset men lod ham gøre det, hun holde om isen og nikkede bare igen da han spurgte hende om hun kunne lide det, men stoppede ham da han tog et lommertørklæde, tog en serviet og tørrede sig selv, Elona ville ikke behandles som et barn.
Elona tog sin te og drikkede en smugle og så så spørgerne på Jayce.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

Why dont you buy a drink? //Jayce// Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 4:30 am

han smilede da hun så på ham med et spørgende blik "jeg har lidt til dig, tag det som min officielle undskyldning for at presse dig så hårdt i går" han smilede til hende og gav hende æsken med chokolade "det er lige som chokolade is. bare med mindre fløde og så er der fyld med forskellige bær" han gav hende et stykke "her prøv en" han smilede til hende og lod en hånd kærtegne hendes kind.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

Why dont you buy a drink? //Jayce// Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 4:33 am

Elona så på chokoladen forvirret, hun havde set æske som dem på skibe men havde aldrig forstået dem, hun åbnede stille munden og to chokoladen fra hans fingre og spiste det, stønne overasket og tog en hånd op til munden, det smagte godt! "mmm" Elona tyggede glad og så på Jayce der kærtegnede hendes kind og gav ham et varmt sødt smil mens hendes øjne strålede.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Why dont you buy a drink? //Jayce// Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Why dont you buy a drink? //Jayce//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 9Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Need a drink? ~
» Out for a drink - Zach
» You dont have too //Jaiden
» Dont ask!! //Lyon//
» Dont panic. - Alias

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: