Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Why dont you buy a drink? //Jayce//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 10:14 am

han smilede "det er en aftale så, men regn ikke med at jeg går min vej med mindre at du er på toilettet. jeg mener hvad jeg siger. jeg vil ikke lade noget ondt ske for dig" han smilede til hende og støg hendes kind. han så ned af hende "du er smuk, ved du godt det" han smilede lidt og lænede sig ind og kyssede hende på munden.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 42
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 4:49 pm

Elona lænede sig ind til ham, hun var træt med kunne ikke rigtig sove, måske var træt ikke det rigtige ord, hun var udmattet. Hun rødmede da Jayce sagde hun var smuk og så op på ham "Det du også" sagde hun før hans læber tog hendes og hun lukkede øjne og kyssede igen.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 10:09 pm

hans tunge gled langsomt mod hendes læber og skilte dem ad og han begyndte at massere hendes tunge med hans egen. han lagde hende ned i sengen med ham ved hendes side og lagde hans arme om hende "du kan bare sove, jeg går ingen steder" han gav hende et kys mere.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 42
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 10:44 pm

Elona lød kysset, tog armene stille op og tog dem rundt om hans hals, strøg hans hår, kørte sin tunge om hans. Hun brummede sur da han stoppede kysset og lagde dem ned "Jeg har ikke lyst til at sove... jeg kan ikke sove" hun holdte sig ind til ham og så op på ham, strøg ham stille under øjne ".. Hvad med dig?"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 18, 2014 2:05 am

han smilede sødt til hende "jeg sover ikke" han smilede til hende og kyssede hende "men du har brug for søvn kære" han smilede til hende og kyssede hendes hals. han lagde sine arme om hende og uden selv at tænke over det lukkede han øjnene og sov.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 42
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 18, 2014 2:15 am

Elona kunne ikke sove, vær gang hun prøvede kunne hun kun høre Claires stemme og vågnede på med en gispen, så hun besluttet sig for at læse.
Uden at rykke sig for meget fik hun fat i sin bog, lod Jayce sove ind til sig og strøg stille hans hår mens hun satte sig op og læste, lov Jayce's hoved hvile mod hendes mave.
Hun fik brugt rasten af sit vand til at låse døren op og fik kaldt på Jacob og spurgt om noget mere mad.

Elona lod Jayce sove ind, hun havde spurgt Jack om de ikke kunne flytte ham ned på hans værelse og Elona kunne gå med Jack havde set helt forkert ud i hovedet og Elona havde ladet det gå.
Hun sad og spiste pomfritter, Jacob havde fået fat i et tv og havde sat en film på Elona lå og så mens hun stadigvæk strøg Jayce's hår, Jack havde fortalt at Jayce ikke havde sovet så godt siden Elona besvimede og hun sukkede, dumme vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 18, 2014 2:46 am

han smilede da han vågnede. han lagde armene om hende og så på hende "god morgen" han smilede til hende og så på hende. han gav hende et kys og lod sine tunge lege med hende. han blev først klar over hvor meget han havde haft brug for søvn. han havde godt lagt mærke til hvad der var forgået omkring ham men han lod som om han ikke gjorde.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 42
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 18, 2014 2:50 am

Elona smilte ned til Jayce "Godmorgen" hun strøg stille hans hår og kyssede hans pande, han fik hende der og kyssede hende dybt og hun rødmede meget, og gispede lidt da han endelig lod hende gå.
Hun strøg stille hans kind og smilte "Er du tørstig" hun strøg hans læber "Har du noget blod på lager eller skal du finde et menneske?"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 18, 2014 2:53 am

han smilede "ikke rigtigt ikke lige nu" hun var perfekt. han smilede til hende og lagde hende ned i sengen og kyssede hende dybt på munden "har du fået det beder min skat" han smilede til hende og strøg hendes kind.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 42
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 18, 2014 2:55 am

Elona rødmede meget og gispede overasket da Jayce hiv hende ned i sengen, men kyssede med og tog armene om ham, strøg hans hår og ryg, træk vejeret og rødmede stadigvæk da han strøg hendes kind, hun lagde sin hånd på hans "Ja, men ikke nok... " hun rødmede og så væk, begyndte at overveje om alle vampyre var så liderlige.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 18, 2014 3:08 am

han smilede til hende drillende før han gav hende et dybt kys og rejste sig "jeg tager afsted i noget tid, få dig noget søvn" han smilede til hende og rejste sig fra sengen "jeg har noget arbejde så jeg sidder lige på den anden side af gangen hvis der er noget" han gik ud af værelset og ind på sit kontor. han åbnede sin computer og begyndte at søge efter piger som kunne blive "donore" han smilede til sig selv mens han lavede en ordre efter mere alkohol. selv uden Elona der sang havde hun gevet baren et bedre ry og der var kommet mange flere kunder.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 42
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 18, 2014 3:14 am

Elona så stille efter ham og surmulede lidt, arbejde... tja han havde været meget sammen med hende mens han sov så den kunne jo være god nok.
Elona stoppede filmen og kom svagt på bene og gik ud på badeværelset for at tage et bad, det var måske et lille badekar, men Elona måtte jo få dybbet sig på en eller anden måde.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 18, 2014 3:37 am

han smilede lidt da han var færdig. han sendte bud efter Jacob med en sms "jeg vil have dig til at hente de her piger og tappe dem så jeg har nok blod i noget tid" han havde et ritual med hvor han tømte dem selv ved at bruge det bord som Elona var blevet bundet til. han rejste sig op i sin stol og gjorde hans regnskab færdigt før han gik tilbage ind på Elonas værelse.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 42
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 18, 2014 3:40 am

Elona fulgte badekaret op med vand og tog stille sit tøj af, så sig selv i spejlet og sukkede, de ar ville ikke forsvinde let.
Hun lagde sig i badekaret da det var klar, enden af hendes hale hang ud over badekaret.
Hun hørte Jayce komme ind og besluttede det nok var bedst at lade ham se hvor hun var "Jayce her inde!" kaldte hun.
Hun rødmede da hun kom i tanke om, Jayce nok aldrig havde set hendes havfrue form.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 18, 2014 3:46 am

han gik ind på badeværelset og smilede lidt da han så hende i bade karret "noget siger mig at jeg skulle have købt et større badekar" han smilede til hende og satte sig på en stol "du ser stadig smuk ud" han smilede til hende og gik ud af bade værelset "jeg venter her til du er færdig min kære" han smilede og lukkede døren efter sig.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 42
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 18, 2014 3:50 am

Elona surmulede da Jayce begyndte at gå og løftede stille hånden og pegede på ham, vandet i badekaret fløj hurtigt op og rundt om Jayce i ringe så hvis han prøvede at blive våd "mmm kan du ikke blive lidt for min skyld" spurgte hun uskyldigt og så på ham med bedene øjne "Eller løj du om jeg stadigvæk er smuk, kan du ikke klare at se på min fiske hale?" hun viftede stille med sin hale og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 18, 2014 3:53 am

han så rundt på hende og gik hen til hendes side "selvfølgelig er du smuk, men det var nu mere for din privatheds skyld" han smilede lidt til hende og kyssede hende og satte sig ved siden af hende "du ser ud til at få det bedre og bedre, jeg tror en uge vil være fin tid til du kan optræde igen" han smilede og kyssede hende inden hun kunne nå at protestere.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 42
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 18, 2014 3:56 am

Elona smilte glad og vandet gik tilbage i badekaret og hun kyssede glad igen da han læber ramte hendes, mmm, ville hun nogen sinde blive van til denne smag.
Elona træk stille I Jayce tøj "hvis jeg havde et støre badekar, kunne vi jo bade sammen" hun smilte glad.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 18, 2014 3:59 am

han smilede til hende drillende "nå det kunne du tænke dig" han smilede til hende og kyssede hende igen. han var lige glad med at blive våd, han lod en hånd hvile på det ene af hendes bryster mens "jeg kan godt se besværet i det her" han smilede til hende og kyssede hende igen denne gang med tungen.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 42
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 18, 2014 4:03 am

Elona kyssede ham glad igen, men rødmede kraftigt da hans hånd lige pludselig fandt hendes bryst, hun gispede lidt og tog så imod kyssene igen, kørte denne gang sin tunge ind i hans mund, strøg forsigtigt hans tænder med sin tunge.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 18, 2014 4:05 am

han smilede til hende og gav hendes bryst et lille klem. han smilede til hende og kyssede hendes hals "du er den smukkeste kvinde jeg kender" han smilede og kyssede hendes pande.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 42
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 18, 2014 4:08 am

Elona gav et overasket støn fra sig da han klemte hendes bryst og hendes hale sitrede let, hun lagde hovedet tilbage så Jayce kunne kysse hende bedre og slikkede sin læber, hendes tunge havde følt hans tænder, og hun rødmede kraftigt mens hendes hjerte galluperede afsted.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 18, 2014 4:11 am

han så hende læne sig tilbage før han kyssede hende og brugte sin tunge til at lege med hendes. alt i mens hans hænder begyndte at massere hendes bryster.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 42
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 18, 2014 4:14 am

Elona troet de var færdige og at hun havde tid til at trække vejret.
Men hun nået dårlig nok at tage en indåning før Jayce læber var mod hendes og hans tunge igen i hendes mund, hun ville gerne kysse igen, men hun kunne ikke og stønnede fra hans hænder, hele hendes krop sirtede stille og hun slog en gang med halen.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 18, 2014 4:16 am

han satte sig tilbage i stolen og så på hende og holdt hendes hånd "lad os tage en lille pause, du er stadig ikke ved hægterne " han smilede roligt til hende og satte sig tættere ved hendes hoved.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Why dont you buy a drink? //Jayce//
Tilbage til toppen 
Side 4 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Need a drink? ~
» Dont ask!! //Lyon//
» Out for a drink - Zach
» You dont have too //Jaiden
» A drink, or two never hurted anyone - Niko

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: