Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Why dont you buy a drink? //Jayce//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 42
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 8:46 am

Elona græd stille in til Jayce og trak hum under tæppet til sig, og begyndte lige så stille at blive færdig med at græde, hun så op på ham og rystede "Hvor er... Hvor er Clarie" Elona var stadigvæk bange og holdte sig ind til Jayce, lagde lidt mærke til hun havde fået en silke kjole på.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 8:48 am

han så på hende lidt bedrøvet "hun er her ikke mere. jeg dræbte hende" han sagde det med sorg i stemmen men han var blevet enig med sig selv i at han ville have gjort det igen hvis det ville gøre det bedre for Elona.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 42
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 8:50 am

Elona rystede lidt da Jayce sagde han havde dræbt hende, men nussede sig ind til Jayce og holdte om ham ".. Tak.. fordi du reddet mig..." hun holde om ham tæt indtil hendes mave pluselig knurret.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 8:53 am

han så ned på hende "er du sulten. jeg kan sende Jacob ud for at hente noget mad til os" han smilede til hende og lagde en hånd på hendes ansigt og det gik op for ham at han ikke ville have andre end hende. han så på hende med et smil og kyssede hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 42
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 8:54 am

Elona nikkede stille og kyssed ham igen men stoppede så "Jayce... da jeg stoppede dig før... det bare... jeg vil ikke sove med dig bare fordi du er min chef" hun så ned og rødmede kraftigt "... jeg kan... virkelig godt lide dig"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 8:59 am

han så på hende med et lille smil "det er ok. jeg kan virkelig også godt lide dig" han smilede til hende og kyssede hende igen "jeg går lige lidt og så kommer jeg tilbage ok" han smilede til hende og rejste sig og gav hende et sidste kys og gik ned af trappen. Jacob stod i baren "Jacob tag ud og hent nogle burgere, hun er lige vågnet og er lidt sulten" Jacob lyste op over de gode nyheder "ja min Lord" han smilede og løb ud af døren næsten uden at få penge med. han gik ovenpå igen og ind af hendes dør og låste den "jeg vil ikke have nogen forstyrre os i dag" han gik hen til hende og kravlede ind under lagnerne.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 42
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 9:02 am

Elona havde brugt den tid Jayce var væk på at drikke noget vand dra glasset ved hendes nat bord og kigge på aret ved hendes arm, hun sukkede stille og blev meget glad da Jayce kom igen og rakte ud efter ham, tog ham ind i sine arme "Men hvordan vil vi så få mad?" Hun så spørgerne på ham.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 9:05 am

han smilede og prikkede på sit hoved "jacob er en smart fyr, han forstår godt at banke på" han smilede og kyssede hende og lod en hånd glide ned over hendes krop men undgik de steder hvor hun havde ar.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 42
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 9:07 am

Elona slappede af under Jayce's berøring og lagde sig tilbage i sengen og lukkede øjne, hun fik sig selv beroliget med han bevægelser, lige hvad hun havde brug for, hun åbnede stille øjne og strøg Jayce's hår.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 9:10 am

han så på hendes kjole "jeg syntes du så så køn ud i den her. men jeg tror godt vi kan tage den af ikke " han smilede til hende og så blidt på hende og lod en hånd glide ned på hendes lår og kyssede hende
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 42
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 9:13 am

Elona rødmede kraftigt og så på Jayce "Sure... men Jayce, jeg har alser ikke så meget energi" hun så ned men tog stille kjolen af sig, Elona var ikke flow over sin krop, normalt dækkede hun kun sit bryst.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 9:15 am

han så blidt på det og hjalp hende af kjolen "jeg ved det, lad mig om arbejdet" han lagde sig mellem hendes ben og så op på hende "så smuk" han smilede til hende før han begyndte at kysse hendes inderlår
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 42
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 9:17 am

Elona rødmede kraftigt "Jayce hvad laver du der nede?" Elona var forvirret over hvad Jayce havde gang i, men dogbankede hendes hjerte hurtigt, det var som om hendes krop vidste noget hun ikke gjorder.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 9:20 am

han satte sig lidt "vent, er du en jomfru" han smilede lidt til hende "så bare vent" han smilede før han lod sin tunge glide op af hendes åbning. han smilede lidt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 42
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 9:22 am

Elona rødmede kraftigt og nikkede "Jayce hva- AH" Elona nået ikke at sige mere før Jayce tunge ramte hende mellem bene, hun gav et støn fra sig og gispede overasket.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 9:27 am

han smilede og lod hans tunge glide længere ind og snurre rundt. han smilede til sig selv og slikkede alt af hendes safter og rettede sig lidt op.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 42
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 9:28 am

Elona stønnede og bøjede i ryggen, Jayc's tunge føltes så godt der nede, hun træk vejert hurtigt og så på han da han rettede sig op.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 9:35 am

han smilede til hende og kyssede hendes åbning. han smilede til hende og rettede sig lidt op før han trak sine bukser ned og så på hende "er du klar" han ventede til hun svarede før han ville sætte sit lem ind i hende.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 42
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 9:36 am

"NEJ" Elona satte sig op og rykkede væk fra ham og rødmede kraftigt "Jayce jeg kan ikke!" hun rystede og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 9:40 am

han satte sig foran hende "hvorfor dog ikke, er du flov" han smilede til hende og lod en finger glide op af hendes åbning. han smilede til hende lidt drillende
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 42
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 9:42 am

"JAYCE STOP DET" Elona skuppede Jayce væk fra sig "Jeg sagde nej!" Elona kunne godt lide Jayce, men begyndt at føle sig skubbet og der gjorder hende vred
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 9:46 am

han så lidt ømt på hende "El, det jeg ked af" han lagde sig ned ved siden af hende og kyssede hendes pande da der var en banken på døren. han gik op og så en pose med burgere ved døren. han tog den og låste døren igen "lidt mere overflade mad til dig" han smilede og gav hende en burger "du tager bare en bid af den sådan her" han tog sin egen og bed af den ene ende.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 42
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 9:49 am

Elona dækkede sig selv til med tæppet og rødmede meget, hun var ikke klar til at gøre sådan her noget med Jayce, især ikke når hun havde det som om hun kunne besvime vært øjeblik.
Elona så op da Jayce kom ind med mad og gjorder som han sagde, hun smagte ikke rigtigt burgeren, i det den ramte hendes tunge kunne hun mærke hvor sulten hun var og hun spiste bare.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 10:00 am

han smilede da hun bare proppede burgeren ind i sig og kunne ikke lade være med at grine "jeg kan godt forstå du er sulten" han smilede til hende "hør jeg er ked af jeg gik lidt hurtigt frem. når du er klar til det, så sig til" han tog en bid af sin burger og der efter gav hende resten. han var ikke rigtig sulten.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 42
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 17, 2014 10:01 am

Elona spiste glad den anden burger og lænede sig ind til Jayson, gispede lidt "... når jeg... er helt rask igen... "hun rødmede kraftigt "Kan vi... godt prøve"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Why dont you buy a drink? //Jayce//   Why dont you buy a drink? //Jayce// - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Why dont you buy a drink? //Jayce//
Tilbage til toppen 
Side 3 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Need a drink? ~
» Dont ask!! //Lyon//
» Out for a drink - Zach
» You dont have too //Jaiden
» A drink, or two never hurted anyone - Niko

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: