Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Forglem mig ej //Thomas

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forglem mig ej //Thomas   Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 9:07 am

"... Jeg har ikke rigtig slået mig ned da jeg ikke vidste om jeg ville flytte... men begynder nok at lede efter hus... måske ude i skoven eller sådan noget... hvor jeg kan være i fred" Hun nikkede stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forglem mig ej //Thomas   Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 9:09 am

"Det ville være godt, hvis du skal til at rehabilitere en person, hvis det ikke er for tæt på andre boliger." Sagde Thomas. "Og selvfølgelig også hvis du har brug for fred og ro, men husk at han måske er en risiko."
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forglem mig ej //Thomas   Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 9:10 am

"Hvad mender du med en risiko?" hun så stille op på ham og luftede øjenbrynet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forglem mig ej //Thomas   Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 9:15 am

"Jeg mener at nogen kunne ha' taget kontrol over ham, eller at nogen giver ham ordre." Sagde Thomas. "Der kan være mange grunde til hukommelses tab, alt fra et slag i hovedet til meget mørk magi. Vi kan ikke være sikre på at hukommelsestabet er det eneste der er sket med ham."
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forglem mig ej //Thomas   Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 9:16 am

Anna Rose nikkede stille og så ned "Jah... jeg er varsom..." hun lukkede stille øjne og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forglem mig ej //Thomas   Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 9:27 am

Thomas viste godt at han ikke var den mest terapeutiske person at snakke med når man havde det dårligt. "Godt, jeg tager ud og henter min server med det samme." Sagde Thomas, og rejste sig fra bordet. "Vil du køres hjem?"
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forglem mig ej //Thomas   Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 9:28 am

Anna Roe rystede på hovedt "Jeg går" hun rejste sig stille op og tog sin taske over skulderen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forglem mig ej //Thomas   Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 9:34 am

Thomas smilede. "Så ses vi. Send mig lige adressen så jeg kan finde dig, når jeg har den." Han åbnede døren og gik ud i selve resruranten.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forglem mig ej //Thomas   Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 9:35 am

Anna Rose nikkede og gik stille med, tørte de tåre der var væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forglem mig ej //Thomas   Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 9:42 am

Thomas satte sin hat på hovedet igen, efter lige at ha snuppet den på vejen ud. Han gik ud af hoveddøren og ventede på Anna, så han kunne sige ordenligt farvel.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forglem mig ej //Thomas   Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 9:43 am

Anna Rose gik stille ud af døren ved rasturangen, havde betalt i forvejen for vinen og pladsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forglem mig ej //Thomas   Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 9:47 am

"Vi ses, senere." Sagde Thomas, ventede på Annas svare og begyndte så at gå ned mod varevognen

//Skal vi forsætte emnet efter jeg har hentet maskinen, eller skal vi gøre det i et andet emne?//
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forglem mig ej //Thomas   Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 9:49 am

// et andet emne xD hvor lang tid ville det tag ham?

"Ja... ses" hun prøvet at smile men det blev kun et trist smil og hun gik stille igennem gaderene for at komme hjem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forglem mig ej //Thomas   Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 9:51 am

//Et par timer højst. Siden der ikke er nogen der tager med, sker der ikke noget rigtig dramatisk. Jeg går ud fra at du vil ha et emne med Jaydan eller er han ikke på mere?//
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forglem mig ej //Thomas   Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 9:53 am

// Han "Forsvandt" da han døde men er på nu igen, derfor genoplivning, så ja, vil gerne havde et emne med ham ham, men hvis det kun tager timer ville hun ikke havde kontaktet ham endnu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forglem mig ej //Thomas   Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 9:55 am

//Ok in that case, laver vi bare et nyt emne, skal vi gøre det med det samme?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forglem mig ej //Thomas   Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 9:56 am

//vent lidt, der kan også gå et par dage, så jeg kan nå at kigge mit hardrive igennem mine noter om at få hukommelse tilbage, så har vi mere at emne om//
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forglem mig ej //Thomas   Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 9:58 am

//Okay ^^ men så kan vi ikke lave det nu siden jeg så godt vil tale med Jayden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forglem mig ej //Thomas   Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 10:01 am

//Cool, vi taler om det i morgen eller på lørdag. ^^//
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forglem mig ej //Thomas   Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 10:03 am

// Oke doki ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forglem mig ej //Thomas   Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 10:04 am

//then I will say... Out//
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forglem mig ej //Thomas   Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 10:07 am

//Out
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forglem mig ej //Thomas   Forglem mig ej //Thomas - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Forglem mig ej //Thomas
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Til Thomas
» Come inside sir (Thomas)
» On a night like this~ Thomas
» tilbage i byen (Thomas)
» So.. we meet agein //Thomas//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Chinatown-
Gå til: