Race : Varulv Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende. Tilmeldings dato : 22/07/12 Antal indlæg : 946
Emne: Sv: Strong death wish, baby? - Ozzie Søn Okt 06, 2013 1:58 am
Sean rystede stille på hovedet "Det ved jeg ikke.." hviskede han stille, hvorfor? Fordi.. fordi han ikke hang sammen, fordi han ikke kunne tænke, fordi han havde brug for at glemme? Han sukkede tungt og rystede på hovedet "Nej,jeg gør ikke.." hviskede han stille og rakte ud og kærtegnede forsigtigt hans skulder, inden han lagde sig helt ned. Han trak vejret dybt "Nej Ozzie, sådan hænger det ikke sammen.." hviskede han så og rakte ud og vendte ham mod sig og så på ham "Det kan du ikke bare sige.. det kan godt være du har gjort nogen ting, men det har jeg også.. men det gør dig ikke mindre fortjent til kærlighed, det er noget fjollet noget at sige" mumlede han så, og så ham i øjnene.. han kunne godt se han ikke var specielt vild med ideen.. og han havde nok taget det meget tungt. "Men jeg synes vi skal tale om det imorgen? Hvor vi ikke er.. hvor vi er lidt mere udhvilede?" tilbød han så.. Det var ikke nemt, men det var en start.
Matthew
Race : Varulv Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil) Offgame Alder : 29 Tilmeldings dato : 01/08/12 Antal indlæg : 1280
Emne: Sv: Strong death wish, baby? - Ozzie Søn Okt 06, 2013 3:13 am
Ozzie sukkede og lukkede øjnene, kunne han ikke bare svare ordenligt.. Ozzie kunne ikke læse tanker.. omg altså. "Nå.." mumlede han så bare.. men var egentlig glad for det.. på en måde.. og han fik det lidt skidt over at være glad for det.. Sean burde da være kommet videre.. der var gået et år, hvorfor havde han ikke fundet nogen? Han grinede bare og rystede på hovedet "Nej.. nej det er det ikke.." sagde han bare og sukkede højlydt, han kunne godt mærke Seans skarpe blik, "Du ved godt jeg er blind ikke.. du kan ikke bare kigge på mig og få mig til at skifte mening.." mumlede han surt og rev sig løs fra Seans.. fangearme.. ih. "Ja godnat Sean.. " mumlede han bare og tog en dyb indånding, "Så snakker vi imorgen" mumlede han, hvis han stadig var der til den tid.. han kunne sgu ikke sove nu.. nej.
Dylan
Race : Varulv Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende. Tilmeldings dato : 22/07/12 Antal indlæg : 946
Emne: Sv: Strong death wish, baby? - Ozzie Søn Okt 06, 2013 5:21 am
Sean trak sine hænder til sig og trak sin dyne på "Godnat.." mumlede han og vendte sig om så han lå med ryggen til. Han faldt først i søvn efter et godt stykke tid, og vågnede tideligt næste morgen. Ozzie var der stadig... han så lidt ned af sig selv, inden han rejste sig og trak i noget tøj. Det var ufamiliært for ham at være vågen så tidligt, og være sig selv. Hvis det havde været en hvilken som helst anden dag, så var han blevet liggende. Han gik ud i køkkenet og gøs lidt.. der var småkoldt.. han måtte se om han ikke kunne betale nogen regninger og tage sig lidt sammen. Han sukkede, det var ikke specielt tillokkende, ligegyldighed var en overvældende følelse der nemt overtog en. Specielt hvis man havde en mørk side. Han satte noget kaffe over.. og noget vand til te, hvis Ozzie havde lyst til det. Han havde ikke noget mad, og marmeladen var muggen, så den røg i skraldespanden. Han gav sig til at gøre rent og gøre det lidt pænere og mere indbydende, der lå jo skrald og ødelagte ting og brugt tøj og et tykt lag støv som skulle fjernes. Han fandt sine smøger og satte en i mundvigen mens han tørrede af, da han endelig var færdig, og der så ud som om man kunne bo der, satte han sig i sofaen og satte sit askebæger på maven og så lidt ud i rummet... Der virkede tomt.. men han havde også ødelagt meget når han havde skiftet mellem personlighederne.. enten som den ene, den anden eller den tredje, og som regel i fuldskab og frustration. Hvor lavt kunne man synke? Åbenbart så lavt. Han lyttede efter Ozzie.. regnede faktisk ikke med at han blev der.. Han sukkede stille... og skævede til det pilleglas han havde sat på bordet... han havde ikke taget en endnu, var der egentlig også grund til det? Han gned sig i tindingen og prøvede at lade være med at være så sortsynet..
Matthew
Race : Varulv Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil) Offgame Alder : 29 Tilmeldings dato : 01/08/12 Antal indlæg : 1280
Emne: Sv: Strong death wish, baby? - Ozzie Søn Okt 06, 2013 12:21 pm
Ozzie falte ikke rigtig i søvn, og de gange han lod søvnen tage over vågnede han hurtigt igen af mareridt.. som han havde gjort alle de andre nætter.. siden.. han havde ikke sovet rigtig.. siden.. aldrig. Han åbnede søvnigt sine øjne da Sean stod ud af sengen, men lukkede dem hurtigt igen, lod som om han sov, hørte ham forlade værelset og skramle rundt.. han blev liggende.. rettede lidt på sit tøj og på sine øjne.. han havde det varmt.. og var svedig og ulækker.. han trængte til et bad.. han sukkede og faldt lidt hen igen.. han vågnede dog hurtigt igen af en mareridt.. og gav et hyl fra sig.. satte sig op i sengen og begyndte at tude.. som et lille barn.. den havde været i hus hvis han havde kaldt på Sean, som en der kaldte på sin mor.. hm. Han åbnede øjnene og gned dem.. han var så.. så træt.. så uendelig træt.. men han måtte vente.. han havde et glas med sovepiller der hjemme.. han kunne tage to når han kom hjem, og sove et par timer.. så kunne han klare sig lidt igen. Han kravlede ud af sengen og gik forsigtig ud af værelset.. en mur af røg mødte hans næse og han nys overrasket. Han klørede sig lidt i håret, "Hvor er du henne?" hviskede han stille og snøftede og tørrede sine øjne. "Har du tilgivet mig endnu.." hviskede han så helt stille.. bange for at svaret var nej.. men Sean skulle jo have tid.. men han blev nød til at spørge.. han blev nød til at vide noget! Han kunne ikke kæmpe.. hvis der ikke var nogen chance.. nej.. det gik jo ikke. "Jeg vil jo bare.. have en chance.. en mere.." sagde han lidt højere end hvisken denne gang.
Dylan
Emne: Sv: Strong death wish, baby? - Ozzie Søn Okt 06, 2013 10:37 pm
Sean gav et lille ryk fra sig da han hørte skriget fra værelset og havde nær væltet sit askebæger og alt andet ned af sig selv og rundt i sofaen. Han nåede dog at gribe det inden det skete og rejste sig forsigtigt fra sofaen og gik langsomt hen til gangen hvor han fik øje på Ozzie der havde tårer i hele hovedet.. hvad var der sket? Han blev stående.. Ozzie kunne jo ikke se ham, og nok heller ikke høre ham, men han lyttede blot til de ord der kom ud af hans mund. Han sank lidt i sine skuldre og gik så helt hen til ham så han kunne fornemme han var der "Jeg har tilgivet dig.. spørgsmålet er om du har tilgivet mig?" hviskede han så stille og rakte ud og strøg ham over håret, og tørrede så forsigtigt tårerne væk, de af dem der hang på hans kinder og hage i hvertfald. Han ville gerne give ham en chance mere.. men de skulle jo lære at stole på hinanden igen, de skulle bygge det hele op fra sårede følelser og misforståelser? Hvordan gjorde man det? Med kærlighed? Kærlighed til man blev kvalt i den? Sean vidste ikke hvordan det skulle foregå... nej. Han betragtede elverens trætte ansigt, der var strimet af tårer.. han kunne godt se det krøllede tøj.. han ville nok gerne have et bad.. hm. Han trak ham ind til sig uden at overveje om Ozzie ville det eller ej "Selvfølgelig er jeg klar til at give dig en chance mere..." hviskede han så i hans øre, nu var det vidst Seans tur til at passe lidt på ham. Han løftede ham blidt og tog ham med ud på badeværelset hvor han satte ham ned på klinkerne og tændte for vandet inden han trak så sit tøj af og derefter Ozzies. Han løftede ham og tog ham med ind under bruseren og satte sig ned. Han stoppede afløbet til med en prop så vandet forblev i karret og satte sig så ned med ham. Han ville gerne vise ham at han ikke gjorde ham noget.. han ville gerne vise ham at han kunne være tryg. Han nussede ham blidt langs hans skuldre og sukkede ham blidt i øret.
Matthew
Emne: Sv: Strong death wish, baby? - Ozzie Man Okt 07, 2013 6:31 am
Ozzie snøftede igen og trak vejret dybt ned i lungerne.. åh.. han kunne fornemme ham.. lige der.. foran sig.. han tvang et smil frem da han strøg ham over kinden.. fjernede hans tåre. "Hva?" hviskede han forvirret og rystede på hovedet af ham, "For hvad dog?" mumlede han, hvad skulle Sean tilgives for, han havde jo ikke gjort noget? Hm. Han gav et lavt gisp fra sig ved omfavenlsen, det havde han ikke lige forventet, men tøvende lagde han armene om Sean og puttede sig ved ham. "Er du?" hviskede han stille, han begyndte bare at tude endnu mere.. mest af lykke.. han forstod det ikke.. bare sådan? Åh.. han skulle nok gøre det hele godt igen, han ville gøre alt! Han skulle nok.. gøre alting godt igen.. og så skulle de være sammen for altid. Han snøftede og nikkede "Tak.." mumlede han så.. han vidste ikke hvad han mere skulle sige.. han ville købe hele verden til ham, hvis han havde råd til det.. altså.. han ville bare gerne gøre et eller andet.. tage ham med ud.. til noget.. der måske ikke kostede en million.. mhm. Han gispede igen da han blev løftede op og lagde sine ben tæt omkring Sean og holdte fast om hans nakke. Han smilede forsigtig da han blev sat ned og hørte lyden af brugseren, "Kan du læse tanker?" mumlede han stille. Han blev dog hurtigt nervøs da Sean begyndte at klæde ham af, "Hey.. luk øjnene.. så du sød.." hviskede han stille og rødmede i hele ansigtet.. men altså.. det var bare ikke helt fair vel.. han kunne jo ikke se noget! Og er du sindsyg hvor han savnede at se.. lige netop det der.. mhmm.. Sean. Han lod sig trække ind under brugseren og ned og side, oven på Sean.. problemet var bare at han kunne mærke.. alt for meget.. hvorfor var det lige de skulle i bad.. sammen? EEK! "Luk øjnene.." mumlede han bare igen og sukkede, og lagde sine hænder over sit skidt.. i tilfælde af Sean ikke havde tænkt sig at lukke sine øjne.. og da han allerede var tændt.. så.. skulle det lige.. gemmes lidt.. væk.. han var jo bare.. han havde jo bare.. altså ikke haft sex.. længe.. han kunne ikke gøre for det! Han sukkede stille og lænede sig ind til ham og gemte sig ansigt ved hans hals.. hm.
Dylan
Emne: Sv: Strong death wish, baby? - Ozzie Man Okt 07, 2013 7:21 am
Sean sukkede stille.. fordi han havde været sammen med andre, og ikke havde fortalt ham om det. "Jeg er ked af at jeg ikke fortalte om at jeg havde været sammen med andre til at starte med.." hviskede han, og rystede så på hovedet "Ikke takke.." mumlede han blidt. Han smilede blidt til ham "Nej, men du så ud som om du kunne trænge til det.." mumlede han, og hævede sine øjenbryn da Ozzie bad ham lukke øjnene, og betragtede hans rødmen og himlede lidt med øjnene "Jaja, de er lukkede..." sagde han så, og vendte blikket lidt væk mens han hjalp ham at sætte sig ordentligt til rette og alt det. Han skævede kort til ham og smilede lidt af hans rødmen og gemmen sig væk og gav ham et lille håndklæde som han kunne tage med ned i badet... som godt måtte blive vådt. Han rakte ud efter shampooen og trykkede lidt ud i sin hånd og lagde et håndklæde over sit skridt så Ozzie ikke sad lige op af det og kunne mærke alting... hm. Han kyssede ham i nakken og gned det så ind i Ozzies hår.. det behøvede jo ikke nødvendigvis være seksuelt.. lige nu var det bare for hyggens og kærlighedens skyld.. mmhm, bare at skabe en tillid og et bånd til hinanden igen. Han nussede ham i håret, mens han masserede shampooen ind. "Er du træt?" spurgte han stille og hev bruseren ned "Hovedet tilbage" sagde han blidt og fik skyllet hans hår rent for sæbebobler.
Matthew
Emne: Sv: Strong death wish, baby? - Ozzie Man Okt 07, 2013 8:30 am
Ozzie smilede forsigtig og rystede på hovedet "det er allerede glemt.." mumlede han, selv om det ikke var helt rigtig men han skulle nok komme over det.. det var alligevel ingen ting i forhold til det han bad Sean tilgive for.. nej, så kunne han vidst godt tilgive ham det, han havde jo aldrig været utro. "Tak" sagde han stille, han var glad for han gad.. lukke øjnene.. nok havde han lyst til ham.. men det føltes bare ikke som det rigtige tidspunkt endnu.. sex.. ødelagde alting.. han ville gerne vente lidt. "Mhmm.. er det så tydeligt?" mumlede han og smilede lidt, "Jeg har haft nogen problemer med.. søvn på.. det seneste.. jeg har nogen sove piller derhjemme.." sagde han stille og lagde sine hænder mod Seans overkrop og mærkede bare varme.. mellem dem.. og sukkede stille.. det var rart.. Han lagde hovede tilbage som han fik af vide og sukkede stille, "du er alt for sød ved mig.. " hviskede han, "Du har slet ikke råbt af mig endnu.." mumlede han "Hvornår har du tænkt dig det.. bare så jeg kan forberede mig lidt?" sagde han stille.. han blev vel nød til at komme ud med det på et eller andet tidspunkt.. han kunne ikke gå og holde det inde for evigt.. så ville de aldrig komme videre.. og Sean ville aldrig komme helt over det.. nej det var bedst at han kom ud med det hele nu.. alt hvad han følte.. så kunne de starte.. på en ny.
Dylan
Emne: Sv: Strong death wish, baby? - Ozzie Man Okt 07, 2013 9:18 am
Sean smilede blidt, og ruskede ham kærligt i håret som svar på.. mange ting. "Måske... du virker træt.." svarede han så, og lyttede, mens han fulgte vandstanden med øjnene som langsomt steg i badekarret.. mm.. Det var meget rart med lidt varme. "Sovepiller?.. skal du ikke bare have en lur?" tilbød han og rystede på hovedet "Nej, det har du vidst fortjent ovenpå igår.." brummede han og nussede ham lidt i nakken. Han grinede stille da Ozzie nævnte han ikke havde råbt af ham og rystede på hovedet "Jeg har råbt af dig.. du var her bare ikke mens jeg gjorde det.." forklarede han. Han havde ødelagt ting, og råbt af Ozzie uden at han var til stede.. meget destruktivt og målløst. "Jeg ser ingen grund til at råbe af dig lige nu.." svarede han så.. Han havde sagt så mange grimme ting, været så frygtelig.. klandret Ozzie for ting han ikke engang vidste noget om.. f.eks. Iris. Han sukkede stille og lænede sig lidt tilbage og lyttede.. nej, et skrigeanfald ville ikke passe godt ind i stemningen lige nu.. desuden kunne det være farligt, Sean havde været foruden sine piller et stykke tid, at hidse ham op ville sætte Ozzie i en farlig situation.. Han skiftede nemlig nemmere ved vrede end ved så meget andet. "Vil du da gerne have jeg råber af dig?" mumlede han og hævede spørgende et øjenbryn, og nussede ham tankefuldt i nakken, og på skulderen.
Matthew
Emne: Sv: Strong death wish, baby? - Ozzie Man Okt 07, 2013 10:29 am
Ozzie smilede forsigtig, "nej det hjælper ikke rigtig.." mumlede han stille og sukkede "Mhmm jeg har.. tit mareridt.." hviskede han stille, "Så jeg bliver nød til at være lidt.. væk på.. noget.. for at kan sove igennem dem.." mumlede han stille.. han vågnede hele tiden ellers, og så blev han bare stresset og fik angst.. og så blev han endnu mere træt og udkørt.. og så hjalp det slet ikke at sove, det gjorde det værre, så nogen gange holdte han sig bare oppe.. så længe han kunne.. ind til han havde fået pillerne det havde lidt været hans redning. "Nåe.." mumlede han stille og kyssede ham blidt på halsen, hvor han havde gemt sit ansigt.. mhmm der var rart lige der.. han var så varm.. han lod sine hænder forlade hans brystkasse og kørte dem op omkring nakken på ham. "Nej.. altså.." mumlede han, "Det er måske ikke så godt her.. et eneste du kan kaste med er vand.. og der er ikke nogen døre at smække med.." sagde han stille og smilede lidt.. "Men jeg mener bare at det måske ville være godt.. at komme ud med sine frustationer.. så vi kan.. starte forfra.. og bygge noget op igen.. og ligge det her bag os.. men det kan vi jo ikke hvis der er noget der.. stadig.. driller.." sagde han stille, "så hvis du har noget.. du vil sige.. noget du føler.. eller.. hvad som helst, så sig det endelig.. jeg vil gerne vide det.. " sagde han stille og kørte sine fingre rundt i Seans nakke og tegnede små figurere. Jov han havde bestemt undret sig over hvor hans kat var henne, men han havde lidt på fornemmelsen at det var et ømt punkt lige nu, bestemt hvis den var død.
Dylan
Emne: Sv: Strong death wish, baby? - Ozzie Tirs Okt 08, 2013 7:09 am
Sean brummede lidt og kærtegnede ham i nakken, lille pus da.. Han sukkede stille og trak ham ind til sig og holdt blidt om ham mens han lyttede "Det er jeg da ked af.. det med.. mareridtende.." mumlede han, hvad gjorde man ved den slags..? Han lukkede sine øjne lidt mens han nød fornemmelsen af Ozzies læber på sin hals og vandets trommen mod sit hår og skuldre.. vandet var begyndt at gå til lige under deres knæ.. heldigvis var karret ret dybt og gik til skuldrende så det kunne sagtens fyldes temmelig langt op. "Jeg kan ikke kaste med flere ting.." mumlede han så "Der er ikke mere.. andet end sofaen og jeg tvivler på jeg kan løfte den.." brummede han, og skævede lidt til ham. Han sukkede tungt og trak ham tættere ind til sig "Jeg vil bare ikke skændes mere lige nu.." hviskede han så, og kyssede ham i håret.. lige nu ville han gerne bare holde fred.. så kunne de skændes på et andet tidspunkt, der skulle nok komme, et forhold kunne vidst ikke bare gå stille og fredeligt afsted, der ville altid være noget de kunne være uenige om. "Er der noget du vil råbe lidt af?" mumlede han så og trak sit ansigt lidt væk fra hans og betragtede ham og så ham ind i de grønne øjne og smilede lidt "Du skal være velkommen" mumlede han så og lænede sig lidt tilbage og så afventende på ham, med et lettere drillende glimt i øjet..
Matthew
Emne: Sv: Strong death wish, baby? - Ozzie Ons Okt 09, 2013 10:32 am
Ozzie lagde hovedet lidt på skrå, "Nå ja.. det går vel væk igen.." mumlede han træt.. han kunne side der for evigt, og putte hos Sean.. og bare.. ja.. han var så sød og dejlig.. og blød lige der.. og Ozzie var tændt og det var pinligt, "Du er alt for nøgen" mumlede han stille og rettede lidt på sig, så Sean ikke nødvendigvis kunne mærke det.. hm. "Nåe.. så må vi jo i IKEA" mumlede han bare og grinede lidt, selv om det nok ikke lige var det han havde allermest råd til.. men altså nå ja. Han smilede lidt, "Jeg tror jeg er ren nu.. ellers går jeg måske i opløsning.. hvor har du håndklæderne henne?" mumlede han stille og nussede Sean kærligt i nakken.. mhmm det her blev svært.. sex.. argh. "Nej.." hviskede han stille og rystede lidt på hovedet.. der var intet han havde havde lyst til at råbe op om.. han var kun lidt såret.. over Sean havde været sammen med en anden.. men.. det kunne han jo ikke rigtig.. være sur over.. Sean troede jo det var forbi for altid.. mhm. "Kun en smule sur over.. du var sammen med en anden.. men det kan jeg ikke tillade mig.. du vidste jo ikke.. at.. ja.." mumlede han stille og sukkede.. "jeg kan ikke finde ud af om du er kommet over mig.. for hvis du er.. så skal du sige det.. hvis du ikke har lyst til at være sammen med mig.. du skal ikke følge dig tvunget eller noget.." mumlede han stille og sukkede.. det var svært at sige.. men altså. ja.
Dylan
Emne: Sv: Strong death wish, baby? - Ozzie Tors Okt 10, 2013 3:47 am
Sean betragtede hans trætte ansigt.. det var forståeligt, han havde jo også sagt at han sov dårligt. Han sukkede stille, og så kort ned af sig selv og smilede så en smule, men skjulte smilet lidt under sin hånd. "Mmhm.. jeg tror det ville være trist at ødelægge så meget bare for ødelæggelsens skyld" mumlede han. Han tog blidt fat om Ozzies hænder om sin nakke.. selvom det var rart så var det vidst også på tide at komme ud af vandet. Han rejste sig og hev nogen håndklæder til sig fra et skab ved siden af badekarret. Han hjalp Ozzie op og rakte ham et håndlæde og slukkede vandet, og hev proppen ud. Han steg ud og viklede håndklædet om sin hofte og vendte sig mod Ozzie og lyttede. Han pustede stille ud og nikkede så "Du må godt være sur over det.. jeg var nok heller ikke blevet glad hvis det havde været omvendt.." mumlede han så, og så ham ind i de grønne øjne "Jeg er ikke kommet over dig Ozzie.. jeg.. jeg ved ikke, det er som om.. du bare er i alt hvad jeg laver, alt hvad jeg gør minder mig om dig, i starten hadede jeg det, der blev jeg vred.. her på det sidste har det ligesom blot været et stikkende jag indimellem.. men så dukkede du jo op her og det er.. det er så absurd, det føles som hvis jeg drømte.." mumlede han og kørte en hånd gennem sit røde hår "Og jeg har ikke lyst til at vågne igen.." hviskede han så.. Ozzie var kommet tilbage.. med ham var der kommet andre ting.. som produktivitet og energi.. og vilje til at forsøge at leve lidt igen. Hvis han vidste hvor meget han betød..
Matthew
Emne: Sv: Strong death wish, baby? - Ozzie Tors Okt 10, 2013 7:33 am
Ozzie nikkede bare.. "Ja" mumlede han bare stille, han ville gerne købe nogen nye møbler til ham.. han måtte vidst heller begyndte at spare op, og måske få et job mere.. han ville jo egentlig også gerne have sin egen lejlighed.. jov han måtte hellere se at komme i sving. Han smilede kort og nikkede og kom op og stå, og tog imod sit håndklæde og viklede det hele vejen rundt om sig selv, så han kunne gemme sig i det.. mhmm.. dejligt. Han hadet altid at komme op af badet for det var så koldt øv. Han trådte ud af badet og smilede forsigtig "Hvor er mit tøj.. henne?" hviskede han stille, som om han egentlig ikke gad havde det ulækre tøj på igen, men nu havde han jo ikke lige taget skifte tøj med.. han måtte skifte når han kom hjem.. yearh. "Nej men altså.." mumlede han stille og sukkede "jeg er ikke sur Sean" sagde han stille og sendte ham et rigtigt smil.. det var han ikke.. ikke mere.. nej. Han stod helt stille imens han lyttede.. åh.. åh Sean.. han tog et skridt frem og lagde sine armen rundt om ham og trykkede sig ind til sig "Åh" hviskede han stille og kyssede ham hårdt på munden, længselsfuldt.. han ville have ham! Argh! "Jeg er så ked af det.. men jeg er lige her, og jeg bliver her så længe du vil have det.. det lover jeg, jeg elsker dig" hviskede han blidt og fortsatte kysset.. mhmm.. ligeglad med at håndklædet var faldet af, han havde ikke bundet det fast eller noget.. han var ligeglad han ville bare kramme og kysse.
Dylan
Emne: Sv: Strong death wish, baby? - Ozzie Tors Okt 10, 2013 8:02 am
Sean nikkede ud mod gangen "Det ligger derude.." sagde han så "Men vil du ikke have det vasket? Du har jo sovet i det?" tilbød han blidt og nikkede ud mod det "Og eventuelt låne noget af mit? Vi kan bare smøge buksebenene lidt op og give dig bælte på.." mumlede han lidt for sig selv, godt nok var Sean smal over hofterne, men Ozzie var stadig mindre og derfor smallere.. hm. Han blev lidt overrumplet af Ozzies hårde kys og gengældte det så "Mm.." begyndte han, men blev afbrudt af kysset igen... åh gud.. og så røg der også et håndklæde! Han skævede kort ned af ham.. åh gud nej, nej.. Han trykkede ham dog alligevel ind til sig... lod sine hænder glide ned over hans sider og stoppede ham så en smule "Mm.. jeg elsker også dig.." hviskede han så, og smilede kort inden han trykkede sine læber mod hans i et krævende kys, og trykkede ham tæt ind til sig. Han måtte dog beherske sig en smule for det var ikke kun kyssene der blev krævene, der var også andre ting der blev krævene! Han slap ham blidt "Mm.. så.." mumlede han og samlede hans håndklæde op og pakkede ham hurtigt ind så han ikke blev fristet over evne.. og smilede til ham. "Kom.." mumlede han så og trak ham med ud, og ind i værelset. "Vil du låne noget tøj?" spurgte han så, og puffede ham blidt ned og sidde på sengen.
Matthew
Emne: Sv: Strong death wish, baby? - Ozzie Tors Okt 10, 2013 9:20 am
Ozzie bed sig hård i læben.. mhm det var så svært at lade være.. han havde jo forhelved ikke.. i et helt år! Der var vel ingen der kunne.. sige noget imod det.. han kunne jo ikke... argh! "Mhmm jov det ville nok være rart.." mumlede han stille og smilede forsigtig til ham, og trak sig lidt tilbage.. argh.. det var svært.. han var bare glad for at Sean ikke.. kastede sig ud i det.. for så havde han ikke kunne skubbe ham væk.. nej. "Ja" hviskede han stille og trak håndklædet omkring sig og lod sig trække med ind i værelset, og satte sig.. "Mhmm ja okay.. men jeg vil selv vælge så.." sagde han stille og rejste sig og gik hen til Seans skab og åbnede det og lod hånden glide over Seans tøj, og fandt den t-shirt det var mest blød.. mhmm og trak den ud, "Den her.." sagde han stille, og fandt nogen underbukser han nok godt kunne passe, der var elastik i. Han hev dem ud, "og dem.. hvis det er okay" mumlede han og vendte sig om og smilede og lukkede døren, "Og måske et tæppe.. så har jeg det fint.." sagde han stille og lagde hovedet lidt på skrå, imens han fik trukket i tøjet, han vendte sig mod Sean. "Åh.." mumlede han stille og sprang nærmest i armene på ham, "Jeg slipper dig aldrig igen" hviskede han stille og krammede sig ind til ham.
Dylan
Emne: Sv: Strong death wish, baby? - Ozzie Tors Okt 10, 2013 9:47 am
Sean betragtede ham med blide øjne, da han gav sig i kast med hans klædeskab og smilede lidt. "Jaja, du tager bare..." mumlede han og hev selv et par boksershorts til sig mens Ozzie kiggede de forskellige beklædningsgenstande igennem. Han nikkede "Ja du tager bare.." sagde han roligt. Det meste af tøjet var jo jeans og t-shirts, og det meste lignede hinanden.. aj, der hang vidst også et par skjorter og en habitjakke et sted... hvor det så end var, det vidste han ikke noget om. Men Ozzie havde jo lånt trøjer af ham før... på trods af de måske var lidt lange på grund af Seans højde.. men alligevel! "Et tæppe?" mumlede han undrende, og så hoppede den lille elver op i favnen på ham, så han fik armene fuld af Ozzie.. Han smilede lidt til ham og holdt ham oppe "Mm... lyder hyggeligt.. så kan folk spørge hvad det er for en bule jeg har groet mig" mumlede han drillende og trykkede ham kærligt ind til sig.. "Min troldeunge.." mumlede han og kyssede ham i håret.. det var skønt at have ham der.. ærligt.
Matthew
Emne: Sv: Strong death wish, baby? - Ozzie Tors Okt 10, 2013 11:03 am
Ozzie grinede lidt "Mhmm.. hvilken bule.." hviskede han stille og kiggede ned.. altså.. på Seans underliv.. der var da en bule lige der! Men ikke helt så stor som den kunne blive.. hæh.. åh.. nejnejnej.. ih! Stop så. "Mhmm bare så jeg ikke går og fryser.. og sådan.." mumlede han stille.. de kunne dele et tæppe.. eller bare en af Seans dyner. "Jeg har en ide.." sagde han stille og kravlede ned fra Sean, "Mhmm og du.. min skyts dæmon.." hviskede han og kyssede ham blidt på kinden, "Du skal vente her.." sagde han roligt og tog en af dynerne fra sengen og gik ud af værelset og lukkede døren lidt til så Sean ikke kunne snyde.. han gik hen til sofaen og lagde dynene hen over den, rettede på tingende, lagde Seans cigaretter og askebærger frem på sofa bordet, han fandt endda nogen stearin lys som han tændte med Seans lighter, og gik hen og bryggede kaffe til ham også, som han satte ind på sofa bordet, så fandt han sig frem til musikafspilleren og tændte den på en radio kanal. Han gik tilbage til værelset, "Kom kom!" sagde han glad og tog Seans hånd og førte ham hen til sofaen og skubbede ham ned og ligge.. sådan halvt side halvt ligge.. og skubbede dynene over ham, "Se jeg har lavet hygge til dig" sagde han glad og satte sig ned på gulvet.. hm.
Dylan
Emne: Sv: Strong death wish, baby? - Ozzie Fre Okt 11, 2013 12:15 am
Sean grinede og rystede på hovedet "Frækkert.. ikke den bule.." mumlede han og strøg ham blidt over håret, og nikkede så, det gav også fin mening at han ikke skulle fryse. Han satte ham ned igen da han gav sig til at kravle rundt for at komme ned, og smilede bare lidt af kysset på kinden, jaja.. så sagde de det. Han så spørgende på ham da han bad ham vente, og så efter ham da han forsvandt ind i stuen. Nå... han gav sig til at tage lidt tøj på, og nåede underbukser og bukser før Ozzie kom tilbage og hentede ham og tog ham med ind i stuen. Han nåede lige at gribe en t-shirt på vejen før de Han så sig lidt om og smilede så "Hvor er det fint.." mumlede han så og smilede lidt til ham og lod sig skubbe ned og sidde og sendte ham et lidt undrende blik "Du kan da ikke sidde dernede.." sagde han så, og flyttede sig lidt og fik ham hevet op i sofaen og trak så sin t-shirt på før han bredte noget af dynen ud over Ozzie "Se.. sådan.." sagde han så, og rakte ud efter de piller han havde haft stående på bordet, som Ozzie ikke havde fjernet, og tog en sammen med kaffen... og sukkede så. "Tak.." sagde han så og så lidt rundt i rummet, inden han smilede til Ozzie som sad der... og så sød og glad ud. Det havde været sødt af ham at gøre lidt ud af den ellers temmelig tomme stue.. Det gjorde den også lidt hyggeligere "Skal du noget her senere?" spurgte han så stille og lagde hovedet på skrå og betragtede ham lidt.
Matthew
Emne: Sv: Strong death wish, baby? - Ozzie Fre Okt 11, 2013 12:35 am
Ozzie grinede lidt "Jaja" mumlede han så, selv om han også meget godt kunne lide den bule.. der.. argh.. kunne de ikke bare godt have sex nu.. han længdes jo sådan. "Jamen det er jo til dig, og jeg sidder fint her?" sagde han stille og lod sig dog alligevel trække op til ham, "Det er ikke fair.." hviskede han stille og puttede sig ind til Sean.. mhmm hvorfor var han så dejlig.. pis også altså! "Mhmm.. det går slet ikke jo.." hviskede han og sendte ham et fortvivlet blik og trykkede så sine læber mod hans.. hans kunne mærke hans varme krop.. lige der.. mod sin egen.. han kunne jo slet ikke, det gik jo ikke forhelved! "Sean.." pev han og kørte sine fingre op under hans trøje, "Ingen ting.. bare være her.." hviskede han og hev hans t-shirt over hovedet på ham, det var han egen skyld! Han kunne bare have ladet Ozzie side på gulvet.. i stedet for at ligge under dynene så tæt.. det gik jo slet ikke! EEk!
Dylan
Emne: Sv: Strong death wish, baby? - Ozzie Fre Okt 11, 2013 2:11 am
Sean rystede på hovedet "Jeg kan godt dele.." mumlede han drillende og blinkede til ham, og lænede sig lidt tilbage og slappede lidt af... det var faktisk rigtig rart at sidde der.. og høre musik.. og lysene, og vide at Ozzie var der. Afskåret fra verden udenfor.. Han lagde en arm omkring ham da han puttede sig ind til ham "Hm?" brummede han spørgende og skævede lidt til ham og fik tilsendt det mest fortvivlede blik han længe havde set.. og han så eller en del af den slags blikke, folk var jo ikke helt villige til at blive spist. Han gengældte kysset og fornemmede hans fingre søge op under hans trøje.. mm? Halløj! Han så efter sin t-shirt og hævede sine øjenbryn.. "Det lyder jo meget godt.." mumlede han så og kørte kort en hånd gennem hans hår og trak blidt hans ansigt nærmere sit da hans hånd nåede hans nakke og trykkede sine læber mod hans i et dybere kys.. mm.. ozzie havde måske også lidt ubevidst lagt op til lidt mere end bare hygge.. med stearinlys og hyggelig musik.. jep. Han kørte sin hånd ud af hans hår og væk fra hans nakke, ned af hans ryg og nussede ham hele vejen til han kunne lade sine fingre finde ind på Ozzies bare ryg, og kørte hans t-shirt op.
Matthew
Emne: Sv: Strong death wish, baby? - Ozzie Fre Okt 11, 2013 8:58 am
Ozzie gav et lille klynk fra sig og gemte sig ved Seans hals, han havde ikke ligesom lyst til at sige at han ikke kunne.. håndtere.. det.. at han var så tændt at han ikke kunne ligge under den samme dynene som Sean og ikke.. og.. lade være med at.. argh! "Måske.." mumlede han stille og gav et lavt støn fra sig.. åh gud altså! Han lod ham hive trøjen af.. igen.. mhm.. han havde jo næsten ingen tøj på! Satans. "Undsyld.." hviskede han stille.. han ville jo ikke ligge op til noget.. hvis Sean ikke havde lyst til.. at de.. jo.. og.. argh.. "Jeg vil så gerne.. men jeg ved ikke om jeg kan.." hviskede han forvirret og stirrede ud i mørket med fortvivlen malet i hovedet.. måske en smule angst.. og nervøsitet også.. selvfølgelig.. men han var jo også spændt.. og forventningsfuld.. og skide liderlig.. og han ville jo bare.. have Sean.. have ham så tæt på han kunne.. og røre ved ham over alt! "Jeg vil.. åh.. " mumlede han stille og trykkede sine læber mod hans igen imens hans fingrer krøb op over Seans nøgne bryst.. mhmmmm!! åh!
Dylan
Emne: Sv: Strong death wish, baby? - Ozzie Fre Okt 11, 2013 9:18 am
Sean smilede lidt ved hans klynken og nussede ham langsomt ned af ryggen efter at have smidt hans trøje ud i rummet et sted.. eller.. det var jo hans egen, så det gjorde ikke så meget! Han hørte godt stønnet, det vækkede nok noget i ham.. det var vel også svært at se bort fra når det var noget tid siden, og det var sammen med en som man elskede trods.. en masse ting der var sket mellem dem. Han rystede på hovedet "Ikke undskylde" sagde han blidt og trak ham blidt tættere på og kyssede ham i tindingen. Han betragtede det fortvivlede ansigt og smilede så lidt til ham.. lille Ozzie, og så lænede han sig lidt frem til hans øre "Jeg ved at du kan.." hviskede han så. Han gengældte kysset, og tog så udfordringen op og udviklede kysset til noget langt mere intenst og lod sin tunge glide kort hen over hans underlæbe inden han lod den glide ind mellem hans læber. Han sneg en arm omkring hans liv og vendte så op og ned på arrangementet så Ozzie endte nederst og fanget mellem ham og sofaen... han kunne jo gøre det nemt og ikke give elveren et valg? Uden at det skulle være noget ondt. Han lod et par små våde kys glide nedover hans hage og hans, og bevægede sine hænder nedover hans overkrop, ned til hans buksekant og åbnede dem så med en lavmældt brummen..mm..
Matthew
Emne: Sv: Strong death wish, baby? - Ozzie Fre Okt 11, 2013 10:16 am
Ozzie sukkede stille.. nej det var slet ikke nemt.. og alligevel kunne han ikke få sig selv til at.. give sig hen.. han kunne ligesom bare ikke helt.. argh.. "Jamen.." mumlede han stille og smilede forsigtig.. "Mhmm okay.. forfør mig.." hviskede han og rødmede lidt, Sean skulle bare.. og så.. ja.. så kunne han jo slå tankerne fra! Han ville bare.. ha ham.. mhmm.. lækre Sean.. mere af det! Uden tøj på! Hvorfor havde han så meget tøj på, det var åndsvagt.. tsk altså. Han gav et lille gisp fra sig da Sean vendte dem om, og han ligesom blev låst fast der.. han klynkede let og folede sine arme omkring Seans nakke, "Mhm" mumlede han og lod sig rive med af kysset.. satans.. nå ja.. mhmm.. virkeligheden kunne vel godt lige vente lidt.. det her.. det var virkelig.. mhmm.. ja. "Kys mig noget mere" mumlede han bare og fik sine fngre ned mellem dem og lukkede Seans bukser op og trak dem lidt ned.. han ville have mere af ham.. mhmm.. af med alt det tøj, det var kun i vejen jo!
Dylan
Emne: Sv: Strong death wish, baby? - Ozzie Fre Okt 11, 2013 10:28 am
Sean smilede da han hørte hans ordvalg.. kært "Mm.. skal gøre hvad jeg kan.." hviskede han drillende tilbage og betragtede den røde farve der bredte sig over elverens søde ansigt.. Han fjernede hvad end der nu lige var af beklædningsgenstande på Ozzies underkrop i et snuptag. Mm.. lille nøgne mus! Sean lod Ozzies fingre gøre som de nu lige fandt passende og trak vejret dybt ved hans halsrunding da han hørte hans bøn og løftede hovedet og smilede skævt til ham og lænede sig ned og nappede ham langsomt i underlæben "Mm.. om lidt.." hviskede han og trykkede et lille kys mod hans læber, og forsvandt så ned til hans brystkasse og plantede et par blide kys der.. så startede de blidt ud, så kunne han altid steppe det lidt op! Han slikkede ham langsomt henover den ene nipple og lyttede til de lyde der kom ovenfra dynen og lukkede sine læber om den et øjeblik mens han lod sin tunge lege lidt videre. Det gik fra slik, og kys til små nap og et par enkelte sugemærker, inden han bevægede sig længere ned af hans mave.. Det føltedes helt rigtigt! den krop.. de lyde.. den elver. Sean smilede kort ved den bløde hud over Ozzies navle.. det var svært ikke at elske ham.. meget svært. Så fortsatte han ned sydpå, til han nåede hans lem, og smilede så lidt djævelsk og lod sin tunge glide op langs det halverigerede lem.