Race : Varulv Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende. Tilmeldings dato : 22/07/12 Antal indlæg : 946
Emne: Sv: Strong death wish, baby? - Ozzie Fre Okt 18, 2013 4:46 am
Sean fik puttet tøjet i vaskemaskinen, sorteret og gjort ved til det hele var fint, inden han gik ind i stuen igen hvor Ozzie lå på ryggen. Han smilede lidt til ham og lagde hovedet på skrå "Hvad laver du?" mumlede han nysgerrigt og gik hen til ham og satte sig på sofakanten og så på tallerkenen hvor der næsten var spist op. Resten kunne han smide ud, me der stod mere ude i køkkenet som han kunne stille i køleskabet til dagen efter. "Hvad ligger du og gør dig til for?" drillede han og kravlede ind over ham og rettede sig op så han sad over hans mave og smilede lidt ned til ham. Han satte sig ikke på ham på grund af at han nok vejede betydeligt mere end Ozzie, ikke at Sean var tyk eller noget, men han var en del højere, og sådan.. han ville i hvertfald ikke mase ham. Nej. "Hvad er der sket?" mumlede han og lagde hovedet på skrå og smilede lidt.
Matthew
Race : Varulv Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil) Offgame Alder : 29 Tilmeldings dato : 01/08/12 Antal indlæg : 1280
Emne: Sv: Strong death wish, baby? - Ozzie Fre Okt 18, 2013 5:19 am
Ozzie gik tilbage til sofaen og lod sig dumpe ned.. åh det var godt, nu ordnede det hele sig nok, han havde sin Sean og nu havde han et arbejde, og så kunne han købe nye møbler til Sean! Og en rejse.. eller noget.. og noget syltetøj! Ja! "Hva?" sagde han og smilede "Jeg laver ikke noget.. hvad skal vi lave?" sagde han stille og kiggede ud af vinduet, det var allerede ved at blive mørkt igen.. trist.. øv efterår var træls! Åh det minede ham om at han snart skulle ud til søen! Argh.. koldt.. han gad ikke.. øv. "Jeg gør mig da ikke til.. nå!" sagde han og rakte tunge af ham.. ihh! "Jeg ahr bare fået arbejde!" sagde han glad og lagde hovedet lidt på skrå, "Se her jeg har øvet mig" sagde han stille og holdte sin hånd frem og smilede kort, da en rose voksede frem fra hans hånd, ud af ingen ting, en smuk rød rose. "En rose for min Sean" sagde han glad og gav ham den, "Hov pas på den har tårne.." sagde han drillende, "Ligesom dig, smuk og farlig" sagde han og lagde hovedet lidt på skrå.
Dylan
Race : Varulv Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende. Tilmeldings dato : 22/07/12 Antal indlæg : 946
Sean smilede lidt af ham og fulgte ham med øjnene når han bevægede sig. "Jojo, ligger der og gør dig til.." mumlede han og smilede skævt til ham og lyttede. "Har du fået arbejde?" spurgte han nysgerrigt og hævede sine øjenbryn "Det lyder sjovt, fortæl noget mere?" sagde han og betragtede hans hånd hvor der voksede en rose ud af.. "Wow.." mumlede han overrasket og tog imod den "Den er flot! Sikke god du er blevet til det.." sagde han.. sidst de havde boet sammen var planterne døde efter den tid der var gået hvor de havde været fra hinanden sidst.. hm. Han smilede lidt bittert til ham "Du har ret.." mumlede han stille og rejste sig og kyssede ham blidt på kinden "Du er sød.. jeg sætter lige denne her i noget vand" mumlede han og gik hen og hældte noget vand i en vase og satte rosen i.
Matthew
Race : Varulv Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil) Offgame Alder : 29 Tilmeldings dato : 01/08/12 Antal indlæg : 1280
Emne: Sv: Strong death wish, baby? - Ozzie Søn Okt 20, 2013 10:15 am
Ozzie smilede og kort, "Nej du kan selv gøre dig til kan du" brummede han og kiggede lidt genert ind i Seans øjne.. eller altså.. ja der hvor han vidste Seans øjne var, der kiggede han hen.. mhmm. "Ja jeg har så!" sagde han glad og så ned igen.. hmm. "Eh det er bare i den her blomsterbutik, og der var en flink gammel dame og hendes barnebarn, og så syntes de at.. ja.." sagde han roligt, "Jeg må godt hjælpe til hvis jeg vil sagde de.." sagde han glad.. det var virkelig dejligt.. han skulle nok gøre sig fortjent til det, han ville sørge for at alle blomsterne altid så smukke ud! "Hæh.. tak.." mumlede han "Jeg har også øvet mig en hel del.. jeg har let at kontrollere.. ting.." sagde han stille og lagde hovedet på skrå, "du ved at elver er meget.. med naturen.. så.. man får tildelt en af de fire evner.. vand, ild, jord luft.. og jeg fik tildelt jord.. men imens jeg har været væk, har min far lært mig, at man også kan.. optræne sig til de andre evner.. hvis man er stærk nok, og er fuldblods, og kommer fra en god familie og alt sådan noget.. " sagde han stille, "Vent.." sagde han stille og tog rosen fra ham igen, og smilede "Se her.." sagde han roligt og lukkede øjnene, og med et gik rosen op i ild og blev til støv i Ozzies hånd.. Han smilede stort, og rakte hen og lod støvet glide ned i vasen, hver efter en buket roser voksede op og blev til en rigtig flot buket. "Jeg har lært at kontrollere ild.." sagde han så og smilede forsigtigt. "Den der stød ting jeg kunne.. det var ikke stød.. det var min evne for ild.. der var igang med at udvikle sig.." sagde han og grinede lidt fjollet.
Dylan
Emne: Sv: Strong death wish, baby? - Ozzie Ons Nov 06, 2013 7:46 am
Sean smilede stort til ham "Tillykke" sagde han glad, det var da dejligt for ham at han havde fået et arbejde. Han smilede kærligt til ham og lænede sig tilbage og betragtede ham lidt.. han var rigtig glad på hans vejne, det ville betyde at de Ozzie fik chancen for at komme ud og lære nye mennesker at kende, lære nye ting.. bare han ikke skiftede Sean ud så var han egentlig ganske godt tilfreds med det. "Aha?" sagde han nysgerrigt og lod ham få rosen igen og fulgte ham med øjnene da han brændte den og hævede et øjenbryn "Wow.. sikke du kan" sagde han imponeret og så på roserne der stod som var de blevet hentet ude i haven.. som Sean naturligvis ikke havde. Han sukkede tungt "Så jeg må finde mig i at blive brændemærket fra nu af?" sagde han med påtaget ynkelighed og smilede skævt til ham inden han gik helt hen til ham og trak ham ind til sig, fast.. så han ikke kunne slippe væk lige umiddelbart. "Ozzie.." brummede han stille og trykkede et langsomt, og blidt kys mod hans kæbe.. og trak hans duft helt ned i lungerne "Jeg er glad på dine vejne.." sagde han så og slap ham lidt igen og lod en finger følge hans kæbelinje og smilede.
Matthew
Emne: Sv: Strong death wish, baby? - Ozzie Ons Nov 06, 2013 9:49 am
Ozzie smilede kort "Tak" mumlede han stille og kiggede kort på ham.. hmm.. stadig intet.. hvad skulle der dog til.. han havde troet det ville komme tilbage.. nu.. omkring nu.. men det kom vel, når han mindst vendtede det, ik? Han hadet bare at være blind, og han elskede Sean, så det havde været en utrolig dejlig bonus at få, men han kunne godt uden, bare han havde Sean så var alt helt godt. han grinede stille, "Måske lærer jeg de andre elementer også.. men det ville betyde jeg skal rejse en gang imellem.. " mumlede han stille, "Måske kan du komme med mig.." hviskede han og lagde hovedet på skrå.. men elver folket lukkede ikke andre ind i deres gemte landsby end elverne.. så han var ikke så sikker på at Sean ville have en særlig god chance.. men måske.. måske hvis han plagede nok, han ville hade at rejse fra ham.. helt ærligt, han ville bare gerne være så meget sammen med ham som muligt. "Nej jeg har det under kontrol" mumlede han stille og smilede kort "Men i starten satte jeg ild til alt.. og alle.." sagde han og rødmede lidt, det havde været noget af et cirkus. "Ja?" sagde han stille og lod sig trække ind til ham, det havde han ikke noget imod, han lagde sine arme om hans nakke og trykkede sig tættere ind til ham, og brummede stille, "Jeg er glad.. når jeg er sammen med dig" hviskede han til svar og fandt hans læber.. det her var hans lykkelige slutning.. og han skulle eddermame nok smadre dem der prøvede at fucke det her op for ham!
Dylan
Emne: Sv: Strong death wish, baby? - Ozzie Tors Nov 07, 2013 8:06 am
Sean nikkede stille "Det er også iorden.. med mig altså" drillede han og smilede til den lille elver. Selvfølgelig var det iorden at Ozzie ville afsted, også alene.. men Sean ville gerne med.. engang imellem hvis han ville have ham med. Han hævede sine øjenbryn i en skeptisk grimasse og rystede på hovedet "Jeg ville nødig være i deres sko.." indrømmede han så, der var ikke mange der havde lyst til at blive brændt af.. bogstaveligt talt. "Nå men jeg er glad for at du kan styre det, jeg ville nok være lidt ked af at blive grillet.." mumlede han og nappede ham blidt i underlæben og kærtegnede hans kind inden han slap ham blidt igen. "Har du lyst til et eller andet? Noget te måske?" mumlede han og betragtede hans sølvagtige øjne der så blindt på hans.. Hans syn var åbenbart ikke kommet tilbage.. Hm.. han undlod dog at spørge til det, det kunne være det var en lidt.. øm sag. Men Sean kunne godt passe på ham selvom han var blind, og Ozzie var god til at håndtere blindheden, han kunne rimelig meget på trods af at han manglede synet.
Matthew
Emne: Sv: Strong death wish, baby? - Ozzie Fre Nov 08, 2013 9:41 am
Ozzie smilede kort, "Ja.." mumlede han stille, selv om han ikke var helt overbevidst.. han havde på fornemmelsen at Sean ikke så godt brød sig om hans familie.. men det var nok også mest fordi at hans mor sådan set havde stjålet Ozzie fra ham.. men hvis han bare havde fået lov til at tage Sean med jo.. altså.. men det måtte han ikke, og han havde valgt forkert.. og egentlig så var det også hans mor, der havde hjulpet ham med at pakke, og sendt ham afsted igen med et "smut så ud og find ham".. yearh.. hun var også ret romantisk anlagt, og hun kunne ikke klare at se ham så ulykkelig.. som mødre ikke kan.. næh.. nej. "Mhmm" mumlede han stille og tog en dyb indånding, han var lidt.. væk.. og alligevel.. ja. "Kan jeg ikke gøre et eller andet for dig.. jeg føler jeg har brug for at gøre noget.. hvad som helst.. bare sæt mig til et eller andet?" sagde han stille og smilede kort og rystede så på hovedet "Nej nej.. hvad har du lyst til?" sagde han stille og rykkede ind til Sean og lagde sine arme om hans nakke, "Hvad som helst?" sagde han stille.
Dylan
Emne: Sv: Strong death wish, baby? - Ozzie Lør Nov 09, 2013 12:03 pm
Sean betragtede ham lidt, han virkede lidt langt væk... Han rakte ud efter sine smøger som lå på bordet og lagde en på sin underlæbe og tændte den med lighteren som havde ligget på æsken, og tog et langt sug og vendte blikket mod Ozzie da han svarede og smilede stille til ham, og rystede på hovedet "Kom.." mumlede han og lagde smøgen bedre til rette i mundvigen og rejste sig og gjorde et lille kast med hovedet "Ja, du kan komme med, kom.." sagde han bare og kyssede ham kort på næsen og passede på med ikke at brænde ham med smøgen og fik ham op og stå "I tøjet med dig.." mumlede han, og hjalp ham med at finde tøj frem og sko og den slags og fik selv det manglende tøj på og sin jakke, for derefter at tage sine sko på "Kom, vi er gået.." sagde han og greb hans hånd og trak ham med udenfor. Han tog kort en dyb indånding, det havde ikke været så godt de sidste par gange han havde været ude.. faktisk var det aldrig særlig godt når han gik ud, der var altid nogen der døde.. Hm. Men nu skulle han altså have Ozzie med ud, ud og gøre noget! Han låste døren bag dem og guidede Ozzie ned af trapperne og ud på fortovet og over vejen... De gik et stykke.. faktisk ret langt "Hvis det blive rfor hårdt må du sige til, så skal jeg nok bære dig" mumlede han og askede. De var fremme efter.. måske en halv time.. Han ventede på at Ozzie fandt ud af hvor de var.. han sagde ikke noget.. lyttede kun til den stigende lyd af vand, vand og måger.. Der var mørkt, så det var ikke fordi han selv kunne se så meget, men solnedgangen kunne stadig svagt ses som en mørke lilla skygge ude over horisonten over vandet.
Matthew
Emne: Sv: Strong death wish, baby? - Ozzie Lør Nov 09, 2013 12:17 pm
Ozzie smilede forsigtigt, "Hvad skal vi?" mumlede han stille og sukkede lidt opgivende.. hvorfor skulle han altid være så hemmelighedsfuld! Ihh Sean, ligesom den gang med tivoli.. det var ikke i orden var det ikke.. det var tarveligt. Han kom i tøjet, i Seans tøj, hvor det eneste han kunne passe var et par kedelig trænings bukser, hans eget tøj var jo til vask.. det var ærgeligt, han syntes han så fjollet ud, han tog jakke og sko på, som heldigvis var hans eget og fulgte så med, hånd i hånd med Sean, men det gjorde ikke noget, det fik ham til at føle sig lidt varm om hjertet, som om de først var rigtige kærester når de holdte i hånden. "Jeg kan bære dig hvis det er?" sagde han bare og smilede kort, han ville bare gerne gøre et eller andet.. hvad som helst, men Sean havde åbenbart ikke tænkt sig at lade det ske.. ih, hvis han så bare kunne lave mad til ham, men Sean spiste ikke.. og Ozzie var ret dårlig til at finde på.. mad ting.. det blev altid bare suppe eller sådan noget.. kedeligt noget. Men han havde tænkt sig at købe en ny sofa til Sean.. det havde han tænkt sig, nu havde han også et job! Det hele skulle nok gå godt nu! En ny sofa til Sean.. og de andre ting han havde ødelagt også.. for det var Ozzies skyld.. og så en ny lejlighed til Ozzie.. ja. "hvor er vi?" mumlede han da Sean stoppede op.. uf det var koldt, han trådte et skridt tættere på Sean og lagde sit hoved mod hans arm.. hmm, her duftede af fisk.. og saltvand.. og hmm.. lyden af.. vand? Der brusede, det fik ham til at fare sammen, og klynke kort, han fik gåsehud over det hele.. nejnejnej! Han skulle bestemt ikke ud og svømme hvis det var det Sean havde tænkt sig, aldrig i livet.. argh! "Vi er ved stranden er vi ikke?" hviskede han stille og trak vejret dybt, "Så bliver du nok nød til at holde lidt om mig.." mumlede han og kyssede Sean på skulderen.. det var sødt.. det var en sød tanke.. han ville ikke ødelægge det for Sean.. som nok bare havde glemt Ozzies forbi for vand.. han var sød.. det gjorde ikke noget.. de kunne side på stranden og snakke, og holde om hinanden, og Sean kunne bade hvis han fik lyst, selv om det var måske en anelse for koldt til den slags.. men ja.. ja det var sødt tænkt.
Dylan
Emne: Sv: Strong death wish, baby? - Ozzie Lør Nov 09, 2013 1:33 pm
Sean skævede til ham, og grinede lidt "Ja klart.. hvor høj er det du er igen?" brummede han drillende, godt nok havde Sean tabt sig under sit emo forløb her.. det sidste års tid, men der var no way at Ozzie kunne løfte ham. Han var for høj, og vejede dermed også mere end ham, fysics. Han så overrasket ned på ham da de var stoppet op og han klynkede og var på vej ind under Seans jakke. "Hvad laver du?" mumlede han undrende, og så kort ud på vandet da det kom tilbage til ham. Ups.. "Jo.." sagde han blidt, og trak ham tættere ind til sig "Men det er langt væk" skyndte han sig så at sige, de stod en godt stykke fra vandet. "Sorry.." mumlede han og lænede sig ned og kyssede ham blidt i håret.. den lille trold. "Kom, vi går herned af.." sagde han så og tog hans hånd, de kunne gå ned igennem sandklitterne.. væk fra vandet, men stadig kunne lugte det og sådan.. jep. Det var heller ikke fordi han havde haft planer om at de skulle noget specielt, egentlig ville han bare gerne gå en tur, lige.. få noget frisk luft og en smøg. Han fandt en ny smøg da han smed den anden fra sig, og drejede hovedet mod ham "Hvad har du egentlig lavet..? Du ved.. hjemme.." mumlede han stille og så ham i øjnene.. de kunne vel godt snakke om tiden der var gået, eller.. han så helst at det kun var Ozzie der snakkede, han havde ligesom.. lavet nogen ikke så hyggelige ting i mellemtiden. Han gav hans hånd et lille klem, og lyttede mens han tog et sug.
Matthew
Emne: Sv: Strong death wish, baby? - Ozzie Lør Nov 09, 2013 2:00 pm
Ozzie smilede kort "Høj nok!" sagde han bare og grinede lidt uskyldigt, ih, han kunne da sagtens bære Sean, så tung kunne han vel heller ikke være.. hmm.. måske var det også bare en dårlig ide.. Ozzie var lidt.. for positiv sommetider.. argh, tag dig nu sammen. "Putter mig" mumlede han stille og smilede kort, "Du skal ikke undskylde.. det var en sød tanke" sagde han stille og kyssede ham på kinden, og det var jo tanken der talte ikke? "Mhmm okay" mumlede han og fandt Seans hånd igen og smilede forsigtigt.. hmm. Han stoppede lidt op efter noget tid, "Kan vi side her?" mumlede han stille, kunne stadig mærke sand under sine fødder, men han havde brug for at side lidt.. og.. snakke.. og holde i hånden, og nyde den klare luft.. hvis dog bare han kunne.. hmm. "Er der stjerneklar?" hviskede han stille.. åh han ville give alt for ti sekunders stjernehimmel.. øv. Han vendte sig ansigt mod Sean, og satte sig langsomt ned, "Nå.. tjaa.. ikke så meget" mumlede han stille, "Har bare du ved.. været hos min magiker.. og lært mine evner bedre og kende.. snakket med mine søskende.. og mine forældre.. været sammen med alle dem som ikke har snakket til mig i.. mange år.. fordi de ikke måtte.." sagde han stille og smilede forvirret, "Det var rart.. det meste af det.." sagde han stille, "Men mine forældre prøvede at sætte mig op med den her.. virkelig søde pige.. " hviskede han stille, "og så blev jeg nød til at indrømme overfor dem alle sammen at jeg var bøsse.. det var virkelig pinligt.. man må slet ikke være bøsse når man er elver.. man skal viderføre generne du ved.. og de blev virkelig sure.. og.. så gik det lidt ned af bakke.." mumlede han stille.
Dylan
Emne: Sv: Strong death wish, baby? - Ozzie Lør Nov 09, 2013 2:25 pm
"Jaa-a.. men at give dig dårlige nerver er ikke så sødt endda.." brummede han og grinede stille og nød kysset på kinden. Han var sød det lille myr. Sean stoppede da Ozzie gjorde og så sig om "Det kan vi godt.." sagde han så og lod ham sætte sig ned og fulgte selv med, og askede kort sin cigaret i sandet, før han vendte blikket mod ham.. holdt stadig hans hånd og trak ham tættere på. Han vendte blikket mod himlen "Ja.. der er kun meget få skyer.." mumlede han så og lagde hovedet på skrå og forsøgte at identificere de mystiske formationer.. han havde aldrig lært nogen af stjernetegnene.. så han kunne ikke forklare Ozzie hvad det var som de sad og så på. Han nikkede stille, bevidst om at Ozzie ikke kunne se det, men han tilføjede så også "Det lyder rart.. det var godt de passede på dig" sagde han så og så kort ned i sandet og tog et sug mere før han vendte blikket mod Ozzies ansigt og betragtede ham stille nogen sekunder... "En pige? En elverpige? Hm.. lyder ikke som om det var alt for vellykket.." sagde han, med omtanke i stemmen.. han syntedes det var synd for Ozzie, det var trodsalt hans liv, der var ting som han burde kunne opfylde i forhold til sin race og racens normer.. Ikke at Sean brød sig om normerne, han ville helst have Ozzie som han var. Og ikke anderledes.. Men han vidste jo også godt at inderst inde hørte Ozzie hjemme hos sin familie og i elvertraditionerne.. Sean skulle være født som elver, så havde de kun haft et problem.. homoseksualiteten. Han så det jo ikke som et problem.. men der var jo også forskel på kultur. Han gav Ozzies hånd et lille klem.
Matthew
Emne: Sv: Strong death wish, baby? - Ozzie Lør Nov 09, 2013 2:51 pm
Ozzie smilede kort "Det er lige meget, vandet bliver hvor det er.. så længe vi ikke skal ud i det.. og du passer på mig.. så kan jeg meget godt lide det" sagde han stille og smilede kort, "Okay" mumlede han og satte sig lidt tættere på Sean da han satte sig ned også, han lagde sit ansigt mod hans arm og snusede ind, den duft blev han aldrig træt af, "du dufter.. fantastisk.." hviskede han stille, "Pas på jeg ikke spiser dig" grinede han og rødmede lidt.. ih! "Wow.." mumlede han stille og vendte sit ansigt op ad.. men uden held, "Kan du se månen?" hviskede han stille, og smilede så kort, gad vide hvilken form den havde idag.. måske var den hel, eller halv.. eller aftagende, eller tiltagende, han var ikke sikker, men han var dog sikker på at han vidste hvor de fleste stjerne billeder var, han havde været ret vild med det siden han var lille.. han havde endda opkaldt sin hund efter et, og katten.. eller det var efter en gudinde.. men hende er der også et stjernebilled af.. åh. "Mhmm.. jeg længdes bare.. efter dig.." hviskede han stille, "Det var aldrig det samme.. " sagde han stille, "Jeg troede jeg kunne komme over dig.. at det var et spørgsmål om tid.. men jeg kunne slet ikke.. aldrig.. og så sendte min mor mig tilbage her til.." sagde han stille og smilede kort, "Ja hun var sød og forstående.. måske den eneste der ikke flippede ud over min homoseksualitet.. hun var den eneste der gad tale med mig om det.. ud over min mor altså.. men man gider jo aldrig tale med sin mor om sådan noget.. og min far var bare sur og skuffet" mumlede han stille. "Men det er lige meget.. jeg har dig, og du er den eneste jeg vil have, nogen sinde" hviskede han stille og lagde sin hånd mod Seans kind og vendte hans ansigt mod sit, og lænede sig frem og kyssede ham blidt på læberne.
Dylan
Emne: Sv: Strong death wish, baby? - Ozzie Lør Nov 09, 2013 3:22 pm
Sean grinede lidt "Iorden.." mumlede han og lod ham sætte sig tættere på og brummede lidt "Du kan da prøve? Men jeg svarer ikke for følgerne.." mumlede han og smilede lidt djævelsk.. Han så op og fik øje på den halvrunde skive i mørket "Jep.. månen er hm.. skråt til højre for dig" brummede han, og vendte blikket mod den lille elver og smilede lidt.. og trykkede ham så lidt tættere ind til sig. Han sad bare og lyttede lidt til det, og strøg ham så over håret.. lille trold. Hm. "Du har det ikke så nemt.." mumlede han så og lod ham guide hans ansigt med hånden og gengældte det blide kys.. mm.. han krydrede det lidt ved at gøre det lidt vådere, ikke så meget! De skulle jo ikke have sex på stranden, det var for koldt.. Ozzie lignede ikke en der var klar på at smide tøjet under månen.. nej. Han slap blidt hans læber og rejste sig så og rakte ned og løftede ham "Kom.. vi går hjem igen.. så kan vi se fil og have sex resten af natten, what do you say?" grinede han og betragtede hans ansigt lidt i månelyset.. det fik ham til at se ret magisk ud, som sådan en rigtig elver, med nærmest gennemsigtig hud, sølvøjne og kulsort hår... fascinerende!
Matthew
Emne: Sv: Strong death wish, baby? - Ozzie Lør Nov 09, 2013 3:43 pm
Ozzie grinede lidt "Hvææææ!" grinede han og lavede nogen underlige lyde som et monster, eller som han troede et monster lød.. agrh, han var ikke et særlig godt monster øv! "Mhmm" hviskede han, "Og der er Orion" mumlede han bare og pegede op på himlen, han vidste altid hvor Orion var, altid. "Jeg har det helt fantastisk Sean.. jeg er oven ud lykkelig.. og jeg er sammen med den eneste person i hele verden som jeg virkelig virkelig elsker" sagde han højt og smilede lidt og kyssede Sean igen, åh.. han lagde dog godt mærke til at Sean vendte det blide kys til noget lidt mere.. vådt.. mhmm.. her? "Eh" hviskede han stille, og så eksploderede han ellers i rødmen, "Sådan noget må d ikek sige" hviskede han stille, og lod sig løfte op, "Jeg kan selv gå.." mumlede han stille men puttede sig alligevel ind til Seans hals.. der var nu meget rart, lige der.. han ville ikke have nogen anden, han ville kun havde Sean, for altid, "Jeg elsker dig så meget" hviskede han og kyssede ham blidt på halsen.