Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Et møde om natten - Sally

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 7 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 7:50 am

Da Sally kom tilbage til deres bår, kiggede Gino lykkeligt op. "Velkommen tilbage" sagde Gino venligt og undlod, trods fristelsen, at nævne sin lille vittighed.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 7 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 7:53 am

Sally nikkede sitte og satte sig ned, så mere bleg ud end normalt og begyndte at spise raste af sin mad og drikke kaffen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 7 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 8:01 am

"Nå. Hvad så nu?"
Han så spørgende på Sally, han vidste ikke helt hvad man gjorde når man blev forfulgt.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 7 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 8:02 am

Sally så på ham "Tja, det nok best vi går tilbage til hotellet, du skal holde dig lavt indtil vi har fundet af af alt det her" sagde hun, samlede sit bestik og drak kaffen op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 7 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 8:10 am

"Okay." sagde han og rejste sig op. Han begyndte at gå ud af caféen og tilbage til hotellet.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 7 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 8:12 am

Sally gik efter ham med tasken på ryggen. Hun havde bare brug for at slappe af, koncentrere sin magi og så ville hun være okay igen.
... håbede hun...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 7 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 8:26 am

//Jeg går ud fra at vi går tilbage til hotellet.? ^^//
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 7 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 8:27 am

//Jep og ind på værelset for at finde ud af hvad vi gør nu//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 7 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 8:40 am

Gino gik ind af hovedindgangen, op af de gamle trapper og hen imod værelset og ventede på Sally for det var hende der havde nøglen.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 7 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 8:41 am

Sally gik stille ind, låste deres dør op og gik ud på badeværelset, så sig i spejlet igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 7 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 8:50 am

Gino gik ind på værelset og satte sig i sin seng. Han spekulerede om hvad han skulle gøre. Han kunne ikke blive hjemme hos Anna Rose, for der var James også, men han kunne heller ikke tage hjem til sine forældre, for hans mester ville helt klart leder dér først. Men til gengæld kunne han ikke blive her for evigt. *Hvad skal jeg dog gøre?*
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 7 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 8:52 am

Sally gik ud og satte sig på sen seng i metestation stilling og lukkede øjne, begyndte at koncentrere sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 7 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 8:54 am

Gino så hende gøre det, me undrede sig samtidigt over hvorfor. Han sagde ikke noget, for ikke at forstyrre.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 7 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 8:58 am

Sally åbnede øjne som lyste rødt og hun spredte sine vinger ud, men denne gang var det ikke ravne vinger, de var blevet forandret til sommer fugle vinger.
Et møde om natten - Sally - Page 7 Konachan.com%20-%20132047%20accel_world%20black_hair%20butterfly%20cleavage%20dress%20kuro_yuki_hime%20red_eyes%20tomosuke%20wings
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 7 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 9:05 am

Gino blev en smulle forbavset over at se Sallys sommerfuglevinger. Det måtte han da indrømme at den havde han ikke set komme. Men han prøvede trods alt at holde sin mund så Sally kunne koncentrere sig.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 7 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 9:10 am

Små lys kom rundt om Sally, blev til små sommefugle og satte sig på hendes hud hvor den var bar, og forsvandt ind i huden. Sally åndede ud og rørte sit ansigt og smilte, ravnerne var væk, hendes krop var blevet healet. Hun så over på Gino.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 7 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 9:16 am

Gino sad bare og stirrede på Sally da hun lavede sin magi. "Whoah." var det eneste der undslap hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 7 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 9:17 am

Sally rødmede og så ud af vinduet "Hvad siger du whoah til?" hun krammede sine bene og hendes vinger bevæget sig lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 7 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 9:33 am

"Dine vinger, Sally. Jeg troede du altid havde ravnevinger.Og bare det med sommerfuglene og alt det der." sagde han i mangel på bedre, mere velformulerede ord. "Men hvad så nu?"
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 7 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 9:36 am

Sallys vinger forsvandt i et lys glimt og hun så på ham "Jeg har mange forskællige vinger" sagde hun stille og lagde sig ned "Jeg overvejer at gå ud of tjene penge"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 7 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 9:38 am

"Har du et arbejde?" sagde han forbavset. Eller var det nu hendes måde at sige at hun stjal? Gino var ikke helt sikker på med de dæmoner dér.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 7 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 9:39 am

"NEj ikke et fast arbejde, men jeg kan synge og de fleste steder betaler godt hvis man kan synge" sagde hun stille og så på ham "Og kan lidt til vært sted"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 7 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 9:42 am

"Tjene penge til hvad helt præcist?" spurgte han og kiggede på Sally.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 7 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 9:45 am

"Jeg jeg ikke behøver sove på andres sofa og så jeg kan betale for min egen mad" sagde hun og rejste sig, gik ud på badeværelset og skiftede til noget mere vinter tøj så hun virkede mere normal.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 7 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 9:49 am

Gino sad videre på sofaen. "Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre" sagde han højt nok til at hun ville kunne høre ham fra badeværelset. Han rejste sig fra sengen og gik hen til badeværelsesdøren. "Jeg kan ikke tage hjem til Anna Rose, og jeg kan ikke tage hjem til mig selv. Men jeg kan ikke blive ved med at gemme mig."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et møde om natten - Sally - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et møde om natten - Sally
Tilbage til toppen 
Side 7 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Aftenjagt - Sally
» HUh... - Sally
» lys om natten - Kyle
» Ude og gå om natten - Marco
» old memories //Sally//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: