Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Et møde om natten - Sally

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 5:58 am

"En kop kaffe og winnerbrød" sagde hun stille "Og en pasta på siden" hun kaldte tjerneren hen og bestilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 6:02 am

Gino aflagde sin ordre og så så på Sally da tjeneren var gået. "Hvad ville du snakke med mig om?"
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 6:03 am

"Hvem var din mester?" spurgte hun og så på ham, "fik du et navn"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 6:07 am

Gino så ned sorgmodigt i bordet og rystede på hovedet. "Aldrig...men jeg ved at han var dronningens torturmester."
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 6:09 am

"okay" sagde hun stille og ventede på maden "du behøver ikke tale om det"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 6:34 am

Gino så op. "Jo. Alt der bringer mig tættere på min mesters død er jeg nødt til at give en chance" sagde han bestemt, men ikke vredt.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 6:35 am

"ønsker du din mester død?" spurgte hun og så på ham med glødene røde øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 6:38 am

"Ja. Selvfølgelig gør jeg det. Han gjorde forfærdelige ting ved mig. Ting der ikke kan beskrives med ord" sagde Gino med tårer i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 6:39 am

Sally så overasket på ham, hun fik det sært af at se ham med tåre i øjne og blev lidt nervøs, følte det sært i brystet igen og så til siden "Hvis jeg får et billedt eller navn kan jeg måske gøre noget ved det".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 6:44 am

"Jamen jeg siger det jo. Jeg fik det aldrig at vide. Og han var meget påpasselig med at jeg aldrig overhørte det heller."
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 6:46 am

"Jeg sagde ikke du hørte det, men James ved jo nok hvad han hedder eller noget, endelig er det ikke mit problem, det burde ikke få mig intresseret... vil du være sød at tøre dine øjne det meget distraherene du sidder og er ved at græde" sagde hun mens hun så væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 6:50 am

Gino kiggede vredt på Sally. Hvordan kunne hun være så strid? *Ok. Hun er sikkert mentalt forstyrret, hun kan sikkert ikke gøre for det.*
Han tog en dyb indånding og tørrede øjnene.
"Tror du virkelig James kender ham?"
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 6:51 am

"..." Sally nikkede bare stille og ventede på maden, sad med armene kryset og så til siden, hun havde det pluselig meget dårligt, men hun kunne ikke finde ud af hvorfor.
*Jeg er nok bare sulten* tænkte hun stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 7:02 am

"Hey, jeg stillede dig et spørgsmål." sagde Gino bestemt, men dog ikke irriteret.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 7:03 am

"Og jeg nikkede, er det ikke svar nok" sagde hun og så på ham med sorte øjne, så deres tjener kom med deres mad og begyndte at drikke sin kaffe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 7:08 am

"Hm. Jeg så ikke du nikkede." sasgde Gino og spiste sin mad.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 7:09 am

Sally åbnede øjne der nu hvor en lilla farve og tog sig til hovedt "Jeg... hader virkelig nye kroppe" sagde hun og drak noget mer, spiste lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 7:24 am

"Øhh...det...kan jeg godt forestille mig" sagde Gino med et forvirret blik.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 7:26 am

Hun sukkede "Det værste er følelser, menesket har år at lære at kontrollere sine følser og vokse på med dem, jeg bliver midt ind i en krop uden at kende noget ordenligt til dem, det gør mig så irreterret" hun tog albuerne på borden og lagde hovedt i sine hænder "Hvorfor fortæller jeg dig det her, du kan jo være ligeglad"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 7:29 am

"Det ved jeg ikke hvorfor du gør, måske fordi du kan lide mig." sagde Gino drillende og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 7:31 am

Sally så på på ham med glødene røde øjne og en skrammene aura kom omkring hende et sekund, så slog hun hånden ned i bordet og rejste sig op "Jeg skal ud på det lille hus" sagde hun og gik derfra.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 7:35 am

Han kiggede efter hende som hun gik ud på toilettet.
"Det var bare for sjov!" råbte han og håbede på at hun ville komme tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 7:38 am

Sally så sig selv i spejlet ude på badeværelset, sprøgtede vand i hovedt og så så i sit spejlbilledt igen og rystede "Du har hovedtpine fordi din krop af ny, du nød til at slappe af ell-" hun stoppede midt i sin sætning, vendte hovedt og så på sin kæbe var der var begyndt at komme sorte sprækker, hun rystede og vaklede tilbage "Nej... det kan bare ikke ske... nej" hun rystede og tog en hånd over det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 7:42 am

I den tid Sally var på badeværelset nåede sultne Gino at spise sin mad færdig, han stillede sit bestik samlet på tallekenen for at vise at han var færdig. Han sad ellers bare og ventede på at Sally kom tilbage fra toilettet.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 7:43 am

Sally sukkede, lod sit hår falde ned så det skjulte sprækkerne og falds om skygger om hende og gik tilbage til Gino.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et møde om natten - Sally - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et møde om natten - Sally
Tilbage til toppen 
Side 6 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Aftenjagt - Sally
» HUh... - Sally
» lys om natten - Kyle
» Ude og gå om natten - Marco
» old memories //Sally//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: