Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Et møde om natten - Sally

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally Empty
IndlægEmne: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally Icon_minitimeFre Feb 22, 2013 4:39 am

Klokken var halv fire om natten da Gino vågnede med en tør fornemmelse i munden, hans gane var som groft sandpapir. Forsigtigt tog han tæppet af sin halvnøgne krop og kløede sig lidt på ryggen. Han gik ud i køkken, tog et glas fra glasskabet og tændte for vandhanen. Han betragede Anna Rose der sov i stolen ved siden af ham og han besluttede sig for at det nok var bedst at lægge hende i seng. Han ruskede lidt til hende og hviskede hendes navn lavmælt indtil hun vågnede.

"Kom. Jeg lægger dig i seng." hviskede Gino hæst og løftede hende op fra stolen i brudestilling, gik ind på James værelse og lagde hende i sengen. Derefter gik Gino ind i stuen igen for at nyde sit glas vand.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally Icon_minitimeFre Feb 22, 2013 4:44 am

Sally fløj stille gennem natten og så endelig hvad hun søgte, Jaydens lejlighed, hun havde fået lov til at sove her i de timer hun blev trætte til hun fandt sit eget hjem, vinduet var ikke låst så hun åbnede det blidt og landede i stuen, lukkede vinduet efter sig.
Hun vendte sig om og blev overasket over at se en hvid håret mand komme ud fra Jaydens værelse, hun blev til en skygge på væggen og holdte øje med ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally Icon_minitimeFre Feb 22, 2013 4:52 am

Da gino trådte ud af James værelse fik han et pludseligt chock. Derefter blev helt sort for øjnene af ham i et par sekunder, og så holdt det op. Han holdt sig for hovedet som om han lige havde fået et bemærkelsesværdigt slag.
Han ømmede sig lidt som efter en pludselig dunkene hovedpine og gik derefter ind i stuen.

"Jeg får de her ting hele tiden, men hvad betyder de?" spurgte han sig selv med en fustreret tone.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally Icon_minitimeFre Feb 22, 2013 4:55 am

Sally holde øje med ham og bevæget sig som en skygge på vægen, hun gik lydløst hen til døren og tjekkede Anna Rose var okay, svævede så på vægen tilbage og så på Gino, hendes øjne selv i skyggen lyste rødt et øje blik *Hvem er den fyr og hvad laver han her?!* tænkte hun, bevæget sig tættere på, lignede en normal skygge igen på gulvet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally Icon_minitimeFre Feb 22, 2013 5:07 am

Gino satte sig tungt på en stol ved spisebordet. Han holdt sit hoved i sine hænder.
En dunkene hovedpine kom atter op et sort slør dækkede igen hans øjne.

"Hvad sker der med mig, Gud? Hvorfor giver du mig det her?"
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally Icon_minitimeFre Feb 22, 2013 5:08 am

Sally rejste sig som en skygge fra gulvet og stod nu bag ham, kiggede ned på ham for at prøve at finde ud af hvad han var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally Icon_minitimeFre Feb 22, 2013 5:14 am

Gino kiggede bare fortvivlet ned i spisebordet. Det burde ikke være svært at finde ud af hvad han var siden hans vinger stadig var ude, men foldet sammen.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally Icon_minitimeFre Feb 22, 2013 5:19 am

"En engel?!" kom Sally til at sige højt, forsvandt hurtigt under sofaen som en skygge og havde store øjne *Hvad laver en engel her!*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally Icon_minitimeFre Feb 22, 2013 5:28 am

"Hvad var det?!" sagde Gino, måske lidt for højt og vendte sig om i en fart. Da han så at der intet var lagde han sit hoved ned på bordet i fortvivlelse. "Hvad gør du ved mig?! Nu hører jeg også stemmer!"
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally Icon_minitimeFre Feb 22, 2013 5:30 am

Sally kom op bag sofaen igen og så på ham, sikke en mærkelig person, han virkede til at betvivle hvor rask han var i hovedt, måske var han ikke, der var ingen måde at vide det på.
Hendes øjne glødet røde selvom hun var en skygge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally Icon_minitimeFre Feb 22, 2013 5:33 am

Gino kiggede ud af vinduet, stadig med hovedet på bordet og han sukkede, dybt og langsomt.
"Jeg er sikker på at det er min mesters skyld. Al den..."
Han kunne ikke få sig selv til at udforme ordet 'tortur'. I stedet sukkede han bare igen.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally Icon_minitimeFre Feb 22, 2013 5:36 am

Sally så på ham, hun forstod ikke hvad det var der skete, hun kendte ikke denne person,vidste ikke hvad han lavet her, og dog følte hun det ville være... forkert at slå ham ned og udspørger ham.
"Hvem er du" spurgte hun uden at være helt klar over det, men denne gang gemte hun sig ikke, hun stod som en -d skygge med røde glødene øjne, øjne der normalt ville være skræmmene, men af en grund var de blide og varmene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally Icon_minitimeFre Feb 22, 2013 5:39 am

Gino, som bare troede at det var hans hjerne eller gud der spillede ham et puds, sad bare dér, med hovedet ned i bordet, mod vinduet, og tyssede på skyggen. "Shhhh" gentog han. "Der er ikke nogen." sagde han til sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally Icon_minitimeFre Feb 22, 2013 5:40 am

Nu blev Sally irreteret, hun hoppede op på sofaen, fik sin form igen og skuppede fyren ned p jorden og lagde en fod på ham, hun havde ikke sko på "Hey jeg stilte dig et spørgsmål, hvem er du"
http://hdwallpaper.ws/images/2012/09/-Women-Blue-Eyes-Long-Hair-Pantyhose-Flyable-Heart-Anime-Girls-Black-Hair-Shizuka-Itou-Noiji-Shirasagi-Mayuri-Fresh-New-Hd-Wallpaper--.jpg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally Icon_minitimeFre Feb 22, 2013 5:48 am

Det hele skete så hurtigt at Gino ikke nåede at reagere før han blev lagt på gulvet.
Han så en smuk pige foran ham og han følte pigens fod på ham. "Hv-hva- Jeg er-Gino. Hv-hv-hvem er du?" han var så chokeret at han fjumrede rundt i ordene.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally Icon_minitimeFre Feb 22, 2013 5:49 am

Sallys øjne blev røde igen, stadigvæk ikke skræmmene, men et tegn på hendes krafter.
"Jeg er Sally, hvad laver du i det her hjem, hvem inveteret dig ind"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally Icon_minitimeFre Feb 22, 2013 5:56 am

"Anna Rose sgu da! Og jeg er rimelig sikker på at James også synes det er okay jeg er her. Hvad med dig hva'!?" spurgte han vredt, også selvom han ikke var i den bedste situation til at stille spørgsmål.

"Og fjern så den fod. Man overfalder sgu da ikke bare folk, hvem end man så er!" sagde Gino og satte sig op for at tage fat i Sallys fod.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally Icon_minitimeFre Feb 22, 2013 6:00 am

Sally fjernede sin fod før han kunne røre den og sprang lidt tilbage, smilte skævt "Tja, hvad med mig, skal Jeg kalde Anna Rose min mor eller søster, jeg kalder hende nok bare min ven, og "james" har personligt ladet mig bo her i hans! lejlighed til jeg kan få min egen, så undskyld jeg bliver bekymret om en fremmed engel er i huset" sagde hun, så på sofaen og luftede øjenbrynet "især når det ligner du vil havde et langtvarrigt forhold her"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally Icon_minitimeFre Feb 22, 2013 6:06 am

"Det kunne du sgu da godt have sagt før du smed mig på gulvet." sagde Gino småirriteret som han rejste sig. "Og hvad mener du med 'langvarigt forhold'?"
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally Icon_minitimeFre Feb 22, 2013 6:11 am

"Jeg spurgte og du svaret ikke" sagde hun og så til siden "Det virker mærkelig når folk sikke svare når man siger noget så var usikker på dig" sagde hun og gik mod køkkenet "men det nok min skyld af du troet du hørte stemmer"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally Icon_minitimeFre Feb 22, 2013 6:20 am

Gino sukkede. han var egentlig for træt til det her. Men han kunne ikke bare gå i seng med den mystiske skyggepige i rummet.
"Vent." startede han konfust. "Hvor var du så? Jeg kunne ikke se dig."
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally Icon_minitimeFre Feb 22, 2013 6:22 am

Sally så på ham og smilte skævt "Det fordi du ikke holder øje med skyggerne, altid tæl skyggerne, det mit råd til dig, en dag vil det nok redde dit liv" hun gik ud i køkkenet og lavdede en kop kaffe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally Icon_minitimeFre Feb 22, 2013 6:29 am

Gino ruskede sit hår. Han hadede virkelig når folk talte sådan. Og de talte altid sådan. "Ugh. Ikke det pis. Det eneste der kunne ske var at min mester kom tilbage efter mig, og det finder jeg ikke sandsynligt. Jeg var efterhånden ved at blive et gammelt legetøj."
Han stod op og hentede den røde tank top Anna Rose havde lånt ham og begyndte at tage den på.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally Icon_minitimeFre Feb 22, 2013 6:32 am

Sally kom tilbage med sin kop "eller en dæmon springer ud for skyggen og dræber dig" hun sætte sig ned i stolen og slappede af, hendes øjne blev lilla og hun drak stille af sin kaffe. Hun så ud af vinduet på den forsvinde natte himmelt med et lidt trist ansigts udtryk men hun tænkte på hvad hun nu skulle gøre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally Icon_minitimeFre Feb 22, 2013 6:35 am

Efter at have taget sin tank top på satte han sig igen ved spisebordet. "Eller det."

"Hvorfor så trist?" spurgte han smilende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et møde om natten - Sally Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et møde om natten - Sally
Tilbage til toppen 
Side 1 af 9Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Hey kan vi snakke? - Sally
» HUh... - Sally
» old memories //Sally//
» lys om natten - Kyle
» I do //Jaiden, Sally

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: