Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Et møde om natten - Sally

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 5 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 4:33 am

"Åh gud! Er du okay?" spurgte Gino forbavset. Han satte sig op og vendte sig om mod Sally.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 5 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 4:34 am

"ja, jeg har det fint" sagde hun, satte sig med ryggen til ham og begravet hansigtet i sine hænder "hvad er klokken?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 5 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 4:39 am

"Det ved jeg ikke." sagde Gino. "Jeg er selv lige vågnet. Og jeg har ikke noget ur."
Han havede lyst til at spørge hende om hvorfor hun hjalp ham, men hun havde sagt at han ikke skulle.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 5 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 4:44 am

"Tjek uret på senge bordet" sagde hun og rejste sig op, gik hen til badeværelset med en hånd på ansigtet og et andet til at støtte sig mod væggen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 5 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 4:54 am

*Klokken er 12:35. Er du sikker på at du er okay. Du ser ikke okay ud." Gino rejste sig op fra sengen.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 5 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 4:56 am

"Hvorfor er du intresseret?" spurgte hun og skiftede tøj på badeværelset, hun ville bare gerne havde noget at drikke så hun kunne slappe af, og helst noget med koffien i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 5 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 4:59 am

*Fordi....fordi jeg bekymrer mig for folk.* sagde han og fandt posen med tøj i, tog et par bukser, grå jeans, og tog dem på. Han mad rumlede. "Skal vi gå ned og se om der er noget frokost? Jeg tror vist vi er gået glip af morgenmaden."
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 5 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 5:00 am

"tja, klokken var 4 da vi gik i seng så tro vi har misset frokost, men jeg kender en cafe i nærheden" sagde hun og begyndte at gå, hun var i ført sorte bukser og en hvid pluse og håret havde hun sat lidt op, hendes øjne var sorte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 5 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 5:04 am

"Det lyder fint." sagde Gino. Hans mave rumlede igen. Han begyndte at gå mod døren. "Er vi klar?"
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 5 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 5:08 am

Hun tog tasken og tomte halvt, tog den over skulderen "Det gætter jeg vel på" sagde hun og åbnede døren, tog nøglen til værelset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 5 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 5:09 am

Gino åbnede døren og gik ud, drejede og gik ned af gangen hvor de var kommet op. Han var lidt bange for at Azariel ville finde ham.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 5 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 5:13 am

Sally lukkede døren efter dem og gik med ham "Ringer til Anna Rose senere og høre om alt er okay med Jayden nu"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 5 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 5:14 am

"Hvem er Jayden?" spurgte han mens han gik videre ned af trappen.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 5 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 5:16 am

Sally så på ham og sukkede "James, undskyld blander "altid" de navne sammen" sagde hun og gik ned af trappen og ud af hotellet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 5 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 5:18 am

"Nååh...jeg kan stadig ikke tro det." sagde Gino og gik ud af hotellet. "Hvilken vej?"
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 5 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 5:27 am

"At James arbejder for sortelver droningen eller at jeg hjælper dig?" spurgte hun stille og gik ned af gaden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 5 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 5:34 am

"Begge dele egentlig." sagde han og kiggede ned i jorden mens han fuilgte efter Sally.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 5 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 5:36 am

"Jeg ved ikke hvorfor jeg hjælper dig okay" sagde hun og gik hen mod en cafe "Men angåne James arbejdede han der før han mødte Anna Rose"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 5 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 5:38 am

"Ved Anna Rose godt at han arbejder for sortelverdronningen?" spurgte Gino.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 5 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 5:39 am

"Ja det gør hun" sagde hun og så på ham "Men jeg er sikker på hun ikke prøvet at lokke dig i en fælde"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 5 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 5:41 am

"Jeg stoler på dig." sagde Gino og gik ind på caféen. Han fandt et tomandsbord og satte sig ved det, tog menuen op og begyndte at læse.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 5 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 5:49 am

Sally stoppede ham, gik over til en tjener "En bås tak" sagde hun og betalte ham, han førte dem over til et lille lukket område og gav dem plads og menu kort.
Sally satte sig ned "Jeg gider ikke andre smuge lytter når jeg snakker"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 5 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 5:51 am

Gino nikkede og gik med over til båsen. Han satte sig ned og kiggede på menuen.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Et møde om natten - Sally - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 5 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 5:52 am

Sally kiggede ikke, vidste hvad hun skulle havde. hun lænte sig tilbage og masseget sin næse i steden for og tænkte over sine drømme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde om natten - Sally - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 5 Icon_minitimeLør Feb 23, 2013 5:54 am

Efter noget tid foldede Gino sin menu sammen og lagde den på bordet. "Jeg skal have en amerikansk brunch." sagde han. "Hvad skal du have?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et møde om natten - Sally - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde om natten - Sally   Et møde om natten - Sally - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et møde om natten - Sally
Tilbage til toppen 
Side 5 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Aftenjagt - Sally
» HUh... - Sally
» lys om natten - Kyle
» Ude og gå om natten - Marco
» old memories //Sally//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: