Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Life sucks(Azreal)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Life sucks(Azreal) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Life sucks(Azreal)   Life sucks(Azreal) - Page 4 Icon_minitimeMan Jan 28, 2013 9:19 am

Azreal så ned på hende "hvordan har du det i kroppen?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Life sucks(Azreal) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Life sucks(Azreal)   Life sucks(Azreal) - Page 4 Icon_minitimeMan Jan 28, 2013 9:22 am

Hun skulede ondt til ham, "ja hvordan tror du jeg har det du har fucking lige lammet hele min krop, jeg kan kun vende mit hoved og tale" det lød lidt lespende da følelsen i tungen ikke var helt tilbage
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Life sucks(Azreal) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Life sucks(Azreal)   Life sucks(Azreal) - Page 4 Icon_minitimeMan Jan 28, 2013 9:25 am

"Fint, kan du beskrive det i lidt flere detaljer?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Life sucks(Azreal) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Life sucks(Azreal)   Life sucks(Azreal) - Page 4 Icon_minitimeMan Jan 28, 2013 9:29 am

Fint...? Hun kiggede undrende på ham skulle hun nu beskrive det i detaljer... Ej det kunne han godt klemme, for det første var der intet at beskrive og så var hun ogs skide sur... Hun valgte at ignorre ham og vende bare hovedet væk fra ham
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Life sucks(Azreal) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Life sucks(Azreal)   Life sucks(Azreal) - Page 4 Icon_minitimeMan Jan 28, 2013 9:20 pm

Azreal smilede "menneskebørn.. så min pige, nu fortæller du mig hvordan det føltes frabegyndelsen. Hvor ondt gjorde det, hvor hurtigt virkede det, var der noget der føltes underligt?" spurgt han "ellers må jeg jo prøve igen og selv kigge lidt bedre efter"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Life sucks(Azreal) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Life sucks(Azreal)   Life sucks(Azreal) - Page 4 Icon_minitimeMan Jan 28, 2013 9:23 pm

Hvor ondt det gjorde, var der noget der føltes underligt... Han kunne da selv svare på disse spørgsmål... Ville han måske synes det var behageligt at få stød igennem sig... Han fik selv lov til at svare, Lynie var stædig og gav ikke op så let, hans trussel virkede ikke på hende, hun sad blot helt tavst og kiggede væk fra ham
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Life sucks(Azreal) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Life sucks(Azreal)   Life sucks(Azreal) - Page 4 Icon_minitimeMan Jan 28, 2013 9:36 pm

Azreal sukkede og fandt en blok frem. Så sætte han strømpistolen til hendes arm..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Life sucks(Azreal) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Life sucks(Azreal)   Life sucks(Azreal) - Page 4 Icon_minitimeMan Jan 28, 2013 9:40 pm

Da hun fik følelsen tilbage i sin arm mærkede hun strømpistolen mod den, hun rykkede hurtigt væk fra ham da hun fik følelse i benene ogs og kiggede på ham, "du rør mig ikke" sagde hun hårdt men med et forsigtigt og bange blik i øjne
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Life sucks(Azreal) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Life sucks(Azreal)   Life sucks(Azreal) - Page 4 Icon_minitimeMan Jan 28, 2013 9:44 pm

"..." Azreal så undersøgende på hende "ellers hvad?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Life sucks(Azreal) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Life sucks(Azreal)   Life sucks(Azreal) - Page 4 Icon_minitimeMan Jan 28, 2013 9:47 pm

Ellers hvad... Altså hun havde intet at true ham med... Han skullle bare ikke røre hende, "det er ikke fair at bare fordi jeg ingen familie har at jeg skam udsættes for det her" sagde hun og kiggede på ham med et såret blik, bare fordi ingen kunne lide hende eller hold af hende var det ikke ens betydning med at hun skulle pines
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Life sucks(Azreal) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Life sucks(Azreal)   Life sucks(Azreal) - Page 4 Icon_minitimeMan Jan 28, 2013 9:49 pm

"Det er jo ikke en straf for ikke at have familie" svarede Azreal "det er blot fordi det vil give mig mindst problemer hvis ingen leder efter dig. Hvis jeg skulle vælge ud fra hvem jeg helst ville pine blev det nok en forkælet rigmandsdreng, men dem vil der hurtigt blive søgt overalt efter og så bliver jeg nok dræbt" sagde han "eller fængslet"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Life sucks(Azreal) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Life sucks(Azreal)   Life sucks(Azreal) - Page 4 Icon_minitimeMan Jan 28, 2013 10:37 pm

Hun kunne på en måde godt forstå ham men så ikke, for hun ville jo ikke pines, det ville hun virkelig ikke... "men hvorfor på et menneske... Hvorfor ikke på et dyr den ville nok tage mindst lige så meget skade" hvorfor lige et menneske... Det var jo ikke noget særligt han ville få ud af et menneske, for sikkert alle ville reagere lige som hende og ikke tale til ham så han kunne lige så godt bruge et dyr... Det gav da flere lyde fra sig end hende
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Life sucks(Azreal) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Life sucks(Azreal)   Life sucks(Azreal) - Page 4 Icon_minitimeLør Feb 02, 2013 8:31 am

Han så på hende "nå, det må være nok for i dag" sagde han og så lidt på strømpistolen. Han var ikke sikker på han havde været tilfreds med resultatet.. "så du bor på gaden. Har du ingen at bo hos ellers? Ingen venner?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Life sucks(Azreal) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Life sucks(Azreal)   Life sucks(Azreal) - Page 4 Icon_minitimeLør Feb 02, 2013 8:34 am

Hun kiggede på strømpistolen i hans hånd da han sagde at det var nok for i dag smilede hun... indvendigt, hun ånede lettet ud og kiggede op par ham og hævede et bryn af hans spørgsmål.... Øh.. "Ja jeg bor på gaden... men jeg kommer nogle gange hos en... en af mine venner... eller bekendte, han tog mig til sig" hun sukkede og kiggede lidt ned, "nej jeg har ingen venner"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Life sucks(Azreal) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Life sucks(Azreal)   Life sucks(Azreal) - Page 4 Icon_minitimeLør Feb 02, 2013 8:39 am

"Det lyder som en ven" sagde han og rettede noget ved pistolen "medmindre selvfølgelig at han lader dig være i hans hus af andre grunde"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Life sucks(Azreal) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Life sucks(Azreal)   Life sucks(Azreal) - Page 4 Icon_minitimeLør Feb 02, 2013 8:41 am

"gør det..." Hun vidste altså ikke så meget om ham Lukas... Eller Luke som man bare kunne kalde ham, jo hun vidste lidt om hans liv... men ikke meget mere... jo så lige hans arbejde... "Andre grunde! hvad hentyder du til....?"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Life sucks(Azreal) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Life sucks(Azreal)   Life sucks(Azreal) - Page 4 Icon_minitimeMan Feb 04, 2013 10:16 am

"Du kender mænd" Azreal sendte hende et smil "eller gør du? Jeg ville passe på med at sove hjemme hos mænd der ikke er dine venner. På den anden side er vennerne måske dem man skal holde mest øje med. Tag du dig i agt for menneskemænd helt generelt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Life sucks(Azreal) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Life sucks(Azreal)   Life sucks(Azreal) - Page 4 Icon_minitimeMan Feb 04, 2013 10:23 am

Mænd... Mæn... Ahva... Hentød han til det hun troede han gjorde... Nej sådan var det slet ikke mellem hende og luke... Nej aldrig, så godt kendte de slet ikke hinanden, "hm... Jeg oasser vidst ikke helt på så.... Jeg sover hos dig..." hun smilede svagt til ham, "menneskemænd?... De er vidst ikke de mest farlige... Der er mange andre der skal holdes øje med... De mest falige er vidst ikke menneskemænd" hun kiggede hen på ham som en hentydning til at han var en af dem som var farligere end menneskemænd
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Life sucks(Azreal) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Life sucks(Azreal)   Life sucks(Azreal) - Page 4 Icon_minitimeMan Feb 04, 2013 10:34 am

"Det er korrekt. Men jeg er farlig af helt andre grunde" sagde han og hentede en skruetrækker. Han fandt nogle andre dimser og satte sig så på plads "jo lige præcis menneskemænd er de mest farlige på det punkt. Jeg ved ikke hvorfor, men igennem historien er det vidst den race hvor man har set flest.. af den slags episoder. Selvfølgelig skal du holde øje med os andre.. og hvem ved, måske er der en anden race der finder på at bruge dig til andre slags eksperimenter" han sendte hende et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Life sucks(Azreal) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Life sucks(Azreal)   Life sucks(Azreal) - Page 4 Icon_minitimeLør Maj 25, 2013 1:57 am

Hun kiggede spørgende på ham, "og hvad er det så for nogle grunde om jeg må spørger" sagde hun noget spørgende. Hun kiggede efter ham da han begyndte at hente nogen forskellige ting, bl.a. en skruetrækker, ville han.. Ville han bore i hende... Hun kiggede tøvende op på ham. Rykkede lidt på sig. "Er du nu sikker på det" spurgte hun drillende, men med stadig et fokuseret blik på denne skruetrækker. "Hvad skal du med den" spurgte hun og nikkede mod skruetrækkeren, tøvende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Life sucks(Azreal) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Life sucks(Azreal)   Life sucks(Azreal) - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Life sucks(Azreal)
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» .... - Azreal
» Shopping ^^ //Azreal//
» Life on the Road - Millicent
» "Life was never a thing for a person like me... Will you understand that?"
» Life can be so simple.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: