|
| Salg //Shawn// | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Salg //Shawn// Man Okt 29, 2012 1:55 am | |
| "Denne." Sagde Thomas "Denne er den bedste af dem, til det formål, den der får huden til at rådne virker ikke ret godt på vampyrer, fordi vampyrgiften forhindre vores døde kød i at rådne i forvejen, men den virker fint på alt andet. Denne er nok bedere for dig, for de sorte flammer er ikke så lette at slukke, og dem kan hverken vampyrer eller nogen andre lide." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Salg //Shawn// Man Okt 29, 2012 2:05 am | |
| Shawn var igang med at tænde sin smøg, og da han hørte prisen, var han ved at sluge smøgen, han hostede og kiggede med vantro på den lille dreng"Du må være gal bro, laver du sjov med mig? Du kan få $2.5 millioner, og et kilo af det bedste shit fra Marokko! kid" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Salg //Shawn// Man Okt 29, 2012 2:21 am | |
| "Ha, det er dig der er gal. Dette er et artefakt, det er mere end 1600 år gammelt, og det er ikke nemt at få fat i den slags. Men prøv at tænke på hvor frygtet du vil kunne blive blandt Aterswells magiske underverden, med det der. Jeg beklager men det er prisen. Desuden vil jeg ikke spidses af med narko og den slags, det er ikke min business og det vil jeg ikke blandes ind i, jeg har nok at gøre med mit ejet rivaleri, i denne brance. Men hvis det ikke er prisen så har jeg to mere vi kan kigge på. "Denne er ikke en kukri, men snare en afrikansk sværd, selvom det ligner meget." Han hev endnu en klinge op af tasken den klinge bøjede fremad oppe for enden, men den var afrundet. for enden. Der fulgte ikke en skede med til dette sværd, og det var kun besat med elfenben, men det besad alligevel sin egen skønhed "Denne forsager forfrysninger hos dem det rammen, det er meget effektivt mod de fleste fjender, men ikke helt så meget overfor vampyrer, hvis du vil ha noget der virker godt mod os, skal du ha et helligt våben, og dem finder du nok ikke mange af her i byen, jeg vil i hvert fald ikke sælge dig et forstår du nok. Men dette sværd har en værdig på $2 millioner så det er mere dit budget, tror jeg. Det minder også mere om det du originalt ville ha, ikke sandt?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Salg //Shawn// Man Okt 29, 2012 2:25 am | |
| Shawn stod og tænkte, han virkede ret urokkelig denne unge fyr. Han vidste hvad han dealede. Men han gav ikke op. "$4 millioner. Jeg kan have pengene her i løbet af få minutter. Deal?" Shawn tog et stort væs af smøgen og pustede røgen hurtigt ud. Han forholdte sig rolig og cool. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Salg //Shawn// Man Okt 29, 2012 2:33 am | |
| Thomas smilede. Han tænkte nok at Shawn ikke var manden der tålte at få noget draget i tvivl og det så var hans rigdom, hans magt eller hans manddom. Det var et godt tilbud og den ekstra halve million havde mest været så han havde noget at handle med. "Deal, kom med pengene så har vi en aftale." Sagde Thomas. Han lagde det afrikanske sværd tilbage i tasken. Og så afventende på Shawn. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Salg //Shawn// Man Okt 29, 2012 2:42 am | |
| Shawn fandt en gammel telefon frem, der så mindst 5 år gammel ud. Han kiggede strengt på Thomas "Min anden phone gik i stykker main, så jeg må bruge det her crap til jeg får købt en ny" han taste nogle numre ind og telefonen ringede "Kom med pengene" så lagde Shawn på igen og afventede.
Der gik kun 5 minutter, så kom der en stor sort Audi A8 kørende og bagagerummet gik op. Der lå en masse store sorte sportstasker. Chaufføren steg ud og Shawn og ham tog i alt 8 tasker, og smed dem hen foran Thomas' fødder
"Der er en halv million dollars i hver. Jeg håber Kukrien er så god som du siger, fordi nok har jeg mange penge, og gav måske udtryk for noget andet, men det her, er det største køb jeg har gjort, de sidste 15 år!" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Salg //Shawn// Man Okt 29, 2012 2:53 am | |
| Har du vækslet dem i mønter siden der er så mange? spurte Thomas Han tog en af taskerne og åbnede den for at confirme at der faktisk var pengesædler i, han holdt også et par stykker op for en gadelampe for at sikre sig at de var ægte. Hvis de var rakte Thomas ham kukrien og tog alle taskerne op, for at gå hen til garage porten. "Så lad os tage os af resten, du skulle jo gerne have dit stuff tilbage. Han smed taskerne ved siden af indgangen til åbnede garagedøren. inden han smed taskerne indenfor og ind i et hjørne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Salg //Shawn// Man Okt 29, 2012 2:59 am | |
| Shawn trak kukrien ud ad skeden og betragtede den glimtede mod lyset. Et ondskabsfuldt smil formede sig atter på hans læber. Han stak kukrien tilbage, og fæstnede den i hans bælte, indeunder hans jakke. Han tog en lidt mindre sportstaske fra bilen, og bad chaufføren vente i bilen.
Shawn gik med ind, og hentede sine fire kasser med fisk, der hver især indeholdte en flot værdi af små 300.000 dollars. En efter en, lagde han kasserne ud bag i audien.
Han kiggede hen på Thomas "Hvad er dit nummer knægt? Jeg er sikker på vi to kan få en fremtid sammen" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Salg //Shawn// Man Okt 29, 2012 3:12 am | |
| Thomas rakte ned i sin lomme og trak et sort kort med rød skrift op af lommen. "Her, det er mit nummer." Sagde Thomas. "Det var en fornøjelse at handle med dig, det er altid rart at kende en mere i dem magiske underverden." Sagde Thomas. På kortet stod der inten andet end et telefon nummer. "Har du også et nummer man kan ringe til, eller er jeg nødt til at vente på at du får en ny telefon?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Salg //Shawn// Man Okt 29, 2012 3:20 am | |
| "Jeg sender mit nummer til dig imorgen aften" Shawn gav Thomas et venneligt klap med flad hånd på skulderen, der var kraft i slaget, og derefter vente Shawn sig om, vinkede over skulderen og satte sig ind i bilen med kommentaren "Thanks for the deal kid!" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Salg //Shawn// Man Okt 29, 2012 3:35 am | |
| "Anytime." Sagde Thomas. Han kunne godt mærke at der var vægt bag slaget, men Thomas havde lidt at stå imod med, så han røg ikke ud af balance. Thomas samlede taskerne op, lukkede garagedøren ingen, og vente hjemad
//Out// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Salg //Shawn// Man Okt 29, 2012 3:39 am | |
| Den sorte Audi accelererede og svingede væk et par gader længere væk
//Out// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Salg //Shawn// | |
| |
| | | | Salg //Shawn// | |
|
Lignende emner | |
|