Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Et tilfældig møde (Hadrian)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Et tilfældig møde (Hadrian) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et tilfældig møde (Hadrian)   Et tilfældig møde (Hadrian) - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 16, 2012 2:15 am

Hadrian sætter sig også og studerer menukortet som tjeneren rækker til ham. Stedet ser fint nok ud men Hadrian ved ikke hvordan deres mad er. Hadrian siger til tjeneren " Jeg vil godt havde dagens ret " Hadrian har intet mod at få en stor portion da han er ved at være godt sulten..
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

Et tilfældig møde (Hadrian) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et tilfældig møde (Hadrian)   Et tilfældig møde (Hadrian) - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 17, 2012 7:08 am

"Hvad vi du hvad at drikke til?" spørg tjenere. Ulrik sider og finder noget frem for inderlommer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et tilfældig møde (Hadrian) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et tilfældig møde (Hadrian)   Et tilfældig møde (Hadrian) - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 18, 2012 1:33 am

" Jeg tager et glas vin, af hvad kokken anbefaler for et mærke " Sagde Hadrian, og kiggede over på manden som sad med hånden i hans inderlomme.
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

Et tilfældig møde (Hadrian) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et tilfældig møde (Hadrian)   Et tilfældig møde (Hadrian) - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 18, 2012 2:28 am

"så gerne", sagde tjenere og gik ind i cafen igen. Ulrik havde fra inder lomme fundet sin gammel pibe fra og så også noget pibetabuk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et tilfældig møde (Hadrian) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et tilfældig møde (Hadrian)   Et tilfældig møde (Hadrian) - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 18, 2012 4:19 am

" Pibe? det er der ikke mange der bruger nutildags " sagde Hadrian konstaterende men uden at ville fornærme manden. " Kommer du fra den her by ?" sagde Hadrian spørgende
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

Et tilfældig møde (Hadrian) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et tilfældig møde (Hadrian)   Et tilfældig møde (Hadrian) - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 18, 2012 6:27 pm

"Nej, men det er et af de eneste minder jeg har tilbage fra Danmark, hvor jeg kommer fra. Det har været min fars inden han døde." Ulrik fik stoppede piben og tænd den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et tilfældig møde (Hadrian) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et tilfældig møde (Hadrian)   Et tilfældig møde (Hadrian) - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 18, 2012 6:42 pm

" Nå jeg er åbenbart ikke den eneste der kommer fra Europa, jeg selv kommer fra Italien og jeg hedder i øvrigt Hadrian.. " Sagde Hadrian
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

Et tilfældig møde (Hadrian) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et tilfældig møde (Hadrian)   Et tilfældig møde (Hadrian) - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 18, 2012 7:32 pm

" Jeg hedder Ulrik. Har du nogen sinde været i Danmark?", Ulrik hvad et smil på læberne mens piben sad i munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et tilfældig møde (Hadrian) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et tilfældig møde (Hadrian)   Et tilfældig møde (Hadrian) - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 20, 2012 8:09 am

" Angående danmark så har jeg kun været der ganske kort, og jeg fik aldrig set landet sådan rigtigt da det var forretningsrejse " Sagde Hadrian mens han betragtede Ulrik.
Hadrians eneste besøg i landet var dengang han sejlede med skib fra Rusland tilbage mod Italien.
Der var mulighed for at gøre en god handel og derfor sejlede Hadrian i havn dengang han var ved Danmark men det var en del af en længere historie
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

Et tilfældig møde (Hadrian) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et tilfældig møde (Hadrian)   Et tilfældig møde (Hadrian) - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 25, 2012 6:54 pm

"Du brude tage der til og se nogle af alle de ting de har der". Ulrik tog et sug i piben. Tjener kom ud men en stor tallerken men lasagne og en flaske italiensk vin. Tjener havde også en tallerken med en stor rød bøf med brun sovs og hvide katfoler til, og så en store fad øl. Han sætter lasagne foran Hadrian sammen med vinene, og bøffen foran Ulrik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et tilfældig møde (Hadrian) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et tilfældig møde (Hadrian)   Et tilfældig møde (Hadrian) - Page 2 Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 1:13 am

" Ja men det er nu en lang tur herfra og forretningerne passer jo ikke sig selv " Sagde Hadrian mens han ventede på at tjeneren hældte vinen op. Hadrian var skam glad for at det var lasagne så forhåbentlig var den god som de lavede dem de steder Hadrian kendte i Italien.
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

Et tilfældig møde (Hadrian) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et tilfældig møde (Hadrian)   Et tilfældig møde (Hadrian) - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 8:26 am

Tjeneren hældet noget vin op i et glas. "Det kan du da havde ret i" sagde Ulrik. Ulrik tog en tå af den store fad øl.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et tilfældig møde (Hadrian) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et tilfældig møde (Hadrian)   Et tilfældig møde (Hadrian) - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 7:41 am

Hadrian tog også en tår af sin vin og gik igang med at spise. " Hvorfor befinder du dig så her nu? nogen speciel grund til at forlade danmark? "
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

Et tilfældig møde (Hadrian) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et tilfældig møde (Hadrian)   Et tilfældig møde (Hadrian) - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 7:27 pm

"Grunde til at jeg er her i USA er en længer historie, og ja det det var det ensten jeg kunne efter mine forælder døde". Ulrik tog en bid af bøffen og en tå af øllen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et tilfældig møde (Hadrian) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et tilfældig møde (Hadrian)   Et tilfældig møde (Hadrian) - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 8:55 am

Hadrian tog sig god tid til at spise og afventede om Ulrik uddybede eller om han afventede at Hadrian tog ordet, det plejede at hjælpe at man blot ventede lidt og så talte folk oftest alligevel og begyndte at uddybe.
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

Et tilfældig møde (Hadrian) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et tilfældig møde (Hadrian)   Et tilfældig møde (Hadrian) - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 6:07 am

"Det der med at enes forældre døre i en bilulykke og så stå man tilbage uden et enligt sted at kalde hjem." Ulrik tog det sidste stykke kød i munden.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et tilfældig møde (Hadrian) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et tilfældig møde (Hadrian)   Et tilfældig møde (Hadrian) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et tilfældig møde (Hadrian)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» En sur bestilling Hadrian
» På et hotel ~ Hadrian
» is i solskin - Hadrian
» Infomation //Hadrian//
» going for a hunt //Hadrian//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: