Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 I have to be honest, and say I've missed you - Millicent

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




I have to be honest, and say I've missed you - Millicent  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I have to be honest, and say I've missed you - Millicent    I have to be honest, and say I've missed you - Millicent  - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 18, 2012 7:07 am

" Argh.. Helt ærligt William" ...hun daskede ud efter ham.
Hvor typisk ham at sole sig i de nysgerrige blikke.Han var bare typen der shinede i andres folk opmærksomhed, men William var også typen der ' krævede' den alene ved at være tilstede i et rum.Hvor komplet anderledes end Millicent der absolut ikke have nogle problemer med at være ude i perifærden hvor hun kunne være anonym, og iagttage de andre istedet.
Hans tilbud om at låne penge tog hun ikke alvorligt.Han var ikke ædru og William var igang med at lege med hende, havde hun fornemmelsen af.Var det ikke det han gjore? Snoede hende omkring hans lillefinger?.
" William...for det første vidste jeg jo ikke at du sad der, jeg gik ind...fordi..fordi jeg ville være sammen med dig, ok" der var ingen grund til at lyve, William ville alligevel se det, hvis han snusede rundt i hendes tanker.
" Men ..jeg ville gerne tale med dig om hvad du synes jeg skal gøre...låne penge i banken eller finde en partner måske....men ....hvis jeg kan lokke dig til at se papirene igennem senere og komme med dit bud, så vil jeg være meget glad" smilede hun til ham.

Øj, han var da vanvittig irriterende..." Neej, så vidt jeg ved æder du dine offre og dræber dem , imens du griner, så nej...det er ikke et tilbud du " himlede hun på, da han grinte..men hans hånd ned over hendes hals, var bare så uretfærdig.Hun stivnede i kroppen og så ind i hans øjne lige indtil han trak hånden væk, så blinkede hun langsomt.
Hun var nu helt sikker på han legede med hende, og et kys i hendes pande beviste det.
Han måtte da vide at hun reagerede på de ting, han burde jo ikke.... Altså!
Nå...men pizza var fint....harmløst...på alle måder, så hun lod sig trække med , glad for at artede sig ordenligt....sådan nogenlunde da, når man tænkte på hvordan William kunne være.
De nærmede sig ejendommen , hvor han boede og Millicent spurgte " Har du hvad vi skal bruge...eventuelt kaffe og stuff...eller skal jeg lige købe noget i døgneren...er der noget du vil have?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I have to be honest, and say I've missed you - Millicent  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I have to be honest, and say I've missed you - Millicent    I have to be honest, and say I've missed you - Millicent  - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 18, 2012 10:11 pm

// out ifølge aftale.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

I have to be honest, and say I've missed you - Millicent  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I have to be honest, and say I've missed you - Millicent    I have to be honest, and say I've missed you - Millicent  - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 19, 2012 4:52 am

// Vi har ingen aftaler.. men.. jov Off, fordi du ikke gider emne med mig.. hah ^^ Du behøver ikke lyve Millicent. //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I have to be honest, and say I've missed you - Millicent  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I have to be honest, and say I've missed you - Millicent    I have to be honest, and say I've missed you - Millicent  - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 19, 2012 4:54 am

// Hold nu op William, hvis du skal skælde mig ud....så brug pm, ik
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

I have to be honest, and say I've missed you - Millicent  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I have to be honest, and say I've missed you - Millicent    I have to be honest, and say I've missed you - Millicent  - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 19, 2012 5:07 am

// Hahha.. hahaha.. nej. OUUUUT. //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I have to be honest, and say I've missed you - Millicent  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I have to be honest, and say I've missed you - Millicent    I have to be honest, and say I've missed you - Millicent  - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I have to be honest, and say I've missed you - Millicent
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Here I Am ~ Millicent
» No one knows the day, nor the night. - Millicent.
» A night of fun (Millicent)
» Godevning - Millicent
» Utopia - Millicent (!)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: