Race : Menneske Bosted : Downtown Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 24/03/12 Antal indlæg : 4811
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Lør Nov 03, 2012 2:45 am
Jeg ville dræbe ham der var ved at myrde min ven. Det kan jo ikke ligne noget at gå i gang med at helbrede hvis fyren så stikker en kniv i brystet på ham?
Hvad er den værste magi du har været udsat for?
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Lør Nov 03, 2012 4:56 am
uha.. der mange... hmmm hvor skal jeg begynde... Flëmarus, Mörsüs. . . . har glemt at tælle af hvor mange redselsfulde min lære mester har udsat mig for når jeg spurgte ham om forbandelser ^^ men den værste må vist nok være Mörsüs, som i menneske tunge ville blive kaldt smerte, og dermed er effekte grussomt og ulidelig smerte, da troldommen tag din værste frygt og lader dig i mørket alene og sætter dig foran den ansigt til ansigt med frygt, angst og en ulidelig smerte.
Hvad er din ynglings ret?
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Lør Nov 03, 2012 5:04 am
Bøf stroganoff... hvad tror du selv? *Ruller med øjnene, på en meget sigende sarkastisk måde*
Hvordan ville du bryde ud af et fængsel, hvis alle dine egendele var blevet fjernet, og du kun havde de remedjer man har i en fængselscelle?
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Lør Nov 03, 2012 5:15 am
magi selvfølgelig? kan dog kun bruge Mörsüs men det tag meget af min energi uden alfepulver jeg bruger, tvinge nøgle vagten til at give mig nøglerne og bryde ud den vej ^^
uden magi siger du?! tja.... tror jeg ville tag et kig på fængsel ser hvordan den er indretted, tjekke om der muligheder for en svag væg hvor efter jeg ville gå hen for at tjekke om der er nogle former for rust på stål døren, stille lade en snyde knude ligge den om halsen, 'hænge' mig selv og lade vagten finde min 'døde' krop hvor efter jeg ville svinge benene omkring hans hals og med hænderne knække hans nakke, hvor efter jeg løser rebet og tag hans tøj mens jeg lader hans døde krop under sengen ((hvis vi altså tag fængsels indrettede rum som er med et senge lagn etc. )) og vandre stille og roligt ud med håret der dækker over ørene og sætte det om så jeg har mulighed for at sikre ingen havde opdaget nogle gå ind eller ud, og sådan flygter du ud af fængslet.
Hvis du skulle torturere nogle, hvad ville du så bruge? 9 halet pisk eller lang halet sølv pisk ? ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Lør Nov 03, 2012 5:30 am
Tja. Jeg ville nok vælge den sølvpisken, især hvis det var en varulv der skulle pines, metalspidserne, vil gøre det ulideligt pinefuldt, men jeg ville nok ikke bruge en pisk, jeg ville finde på noget mere eksotisk, noget vi har brugt i min klan gennem århundrede. Grumme knive, salt, frygt og en god potion tålmodighed.
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Lør Nov 03, 2012 11:36 am
Glem nu ikke salt syren og nålene i fingernejlene, og finger af klipning. og det der
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Lør Nov 03, 2012 11:48 am
Jeg er Squ da ikke Nazist, og jeg glemte et spørgsmål.
Hvordan er Aterswell om dagen?
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Lør Nov 03, 2012 10:14 pm
tja... stille og roligt, jeg plejer dog for det meste komme ud om natten, men masser af mennesker, med masser af kød klumper som bevæger sig rundt... det sedvanlige mennesker er bundet til deres egne slaverier af et arbejde og køre rundt som robotter, så ellers så er der solen som skinder engang i mellem. . . ikke det meste spændene. . . o.o
Hvis du skulle vælge mellem et helt års forbrug af kvinder/Mænd((alt efter hvilket køn du best fortrækker)) eller et helt års forbrug af mad hvad ville du så vælge?
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Lør Nov 03, 2012 10:18 pm
Forbrug af...mænd?? Øh... Altsår.... * ser lidt forlegen ud* Altså man skal jo have mad, sååå
Hvad ser du gerne sker?
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Lør Nov 03, 2012 10:39 pm
Åhh der er mange ting, altså en af dem er at Thomas falder ned fra et højt sted og dør, men så er der også det med at føre krig mod sortelverne, men en helt anden ting er at jeg får en hær af varulve.
Ups, vent jeg tror alle tingene faktisk er mere end nemme at opnå. Jeg burde sætte højere krav til mig selv for den eneste svære er den med Thomas.. Medmindre man giver ham et skub.
Nå hvad er worst case scenario for dig? (altså det værste der kan ske)
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Lør Nov 03, 2012 10:52 pm
Oh Hadrian, jeg er så komplet almindelig. ... Dem jeg elsker må ikke dø....så simpelt.
Og så ville det være meget hårdt hvis jeg havde taget livet af mine forældre, når hukommelsen vender tilbage- eller Thomas og jeg finder vores svar.
Jeg er modstander af krig- al slags krig , Hadrian!
Hvem er det du så gerne vil bekæmpe, og hvorfor er det nødvendigt?
Ps..Thomas er hands off , så har vi det på det rene
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Lør Nov 03, 2012 10:58 pm
Nåå altså det med hvem jeg vil bekæmpe så må det være sortelverene. Jeg har flere grunde til det, en er blandt andet at de bruger magi så de er ikke mine kunder, en anden er at de nok teknisk set er den største magt i byen. Mest af alt så vil jeg smadre dem fordi jeg kan! Det er en ren styrkeprøve og jeg vil vinde for det giver prestige, samt at jeg erobrer en masse artefakter.
Angående krig og Thomas så må jeg bare sige: " Prøv bare at stoppe mig "
Men hvad er det værste der er sket for dig?
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Lør Nov 03, 2012 11:08 pm
At jeg vågnede op....mit hus var brændt ned, mine forældre døde. De sidste 7 år af min hukommelse er slettet - og politiet mistænker mig for at simulerer amnesia og have gjort det hele selv. det er lidt af en mundfuld når man er 18 og pludselig kan se aura!
Inblik i ' jeres verden' var lidt af et ckok, men jeg adopterede hurtigt ind i den. De mest farlige jeg har mødt der, har været Alias of William....af mange årsager.
Har du været forelsket?
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Lør Nov 03, 2012 11:35 pm
Jeg tør ikke sige nej xD
Hvad skal du lave i den kommende uge?
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Lør Nov 03, 2012 11:41 pm
Møde mine svigerforældre og til en eller anden bal spise ting, med min kæreste, sjovt nok xD
Kan man slås for fred ?
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Lør Nov 03, 2012 11:48 pm
Ja, man kan godt, men vil du?
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Lør Nov 03, 2012 11:50 pm
Vil hvad søde Stephen ?
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Lør Nov 03, 2012 11:51 pm
Slås for fred?
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Lør Nov 03, 2012 11:52 pm
Sådan i det store hele ja, hvis landet blev besat ville jeg med garanti være friheds kæmper.
En person du ser op til ?
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Søn Nov 04, 2012 3:49 am
Jeg har faktisk mange idoler, men de fleste af dem kender I ikke. Min mor betød meget for mig, og jeg så virkelig op til hende. Hun er stadig mit forbillede, den hårdtarbejdende, stædige amerikanske kvinde, der kæmpede for at se sin drøm gå i opfyldelse. At det var en tragedie gør ikke kampen mindre ærefuld. Jeg ville ønske, jeg kunne opfylde hendes ønsker for mig. Men se hvor jeg er endt, er det ikke tåbeligt? *Griner*
Det mest deprimerende er, at hvis hun ikke havde fået mig, så var hun nok blevet lykkelig.
Hvem ser DU så op til?
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Søn Nov 04, 2012 12:15 pm
Jeg holdt op med at se op til folk for mange år siden, men før det så jeg op til mine mentorer og mine elders, fra min klan.
Hvad skal der til for at vampyrer bliver tolereret?
Og Hadrian, hvad er egentlig dit problem med mig? Hvad er det der gør at du hader mig, frem for at arbejde sammen med mig. Det kan vel næppe være fordi jeg truer din maskulinitet, så hvad er dit problem med mig?
Jayden
Race : Dæmon Bosted : Uptown, strandhus Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 28/03/12 Antal indlæg : 9858
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Søn Nov 04, 2012 12:36 pm
Tja.. hvis nu de lod være med at spise mennesker og overholdt de menneskelige love tror jeg ikke der ville være nogle problemer med vampyrer.
Hvad er din yndlingsbog?
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Søn Nov 04, 2012 2:08 pm
Det er nok nogle af de gamle skrifter om magiske ting
Vi spidser ikke mennesker, vi drikker lidt af deres blod en gang i mellem. Vi kan ikke overholde de menneskelige love hvis vi skal holde os skjult, som du udemærket ved
Hvad syns du om vores statsøkonomi her i Aterswell?
Natsu
Race : Menneske Bosted : Downtown Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 24/03/12 Antal indlæg : 4811
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Søn Nov 04, 2012 2:12 pm
Den virker ikke ringe, så igen.. jeg kan ikke ligefrem påstå jeg har sat mig ned og sat mig grundigt ind i det.
Hvilke menneskelige regler kunne vampyrer ikke overholde hvis de skulle følge loven?
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Man Nov 05, 2012 12:20 am
Mennesker har regler om ikke at overfalde hindanden og drikke deres ofres blod. Den regel kan jeg fx ikke overholde, for hvis jeg skal leve af bloodpacks, eller dyr svare det til at du skulle leve af rådden salat, og hengemt fisk, det er ikke sundt og det smager af L***. Jeg kan ikke overholde reglen om ikke at slå mennesker ihjel, for hvis ikke jeg gør det, kan mennesker der har set ting de ikke måtte se, kan fortælle hvad de har set til andre mennesker, og det er farligt for os. Desuden er jeg nødt til at dræbe de religiøse fanatikere der jager os uden grund, for at beskytte mine artsfæller da det ikke er dem alle der kan forsvare sig selv. Tro mig når jeg siger at jeg går langt for at beskytte mennesker for alt fra gadebander til naturkatastrofer, helt til andre overnaturlige væsner. Jeg gør det ikke for jeres skyld, men for ikke at se min føde kilde udtørre... lyder det ikke fair? Desuden kan en vampyr ikke tage sin staf og gå i fængsel, for det ville være alt for svært at skjule sig der, man bliver desuden tvunget udenfor om DAGEN, og det er umuligt at feede uden at nogen ser det.
Dette var bare den korte version af hvorfor vi ikke kan leve som jer og følge jeres love, vi har vores egne, men det er ikke alle der vælger at følge dem, og de kan være svære at forfølge og "Overtale"... *Host* Alice *Host*
Hvad mener i som Aterswells Miljøsituation, når det kommer til natur og forurening?