Race : varulv Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown Offgame Alder : 37 Tilmeldings dato : 25/03/12 Antal indlæg : 2410
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Man Nov 05, 2012 4:51 am
jeg har set byer som har det værrer
en god film eller en god film?
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Man Nov 05, 2012 5:04 am
film? hvad er en 'film' ? aaaah de mener en hjemme video om folk, som klæder sig ud og tror der noget magisk ved en ring og leger elver? hvor en underlig race som skulle være den onde, lad mig se, jeg tror i kalder den Ringenes herre? hvis dette er sådan en så kaldt ''film'' jeg interessere mig ikke i så kaldte 'film' mine interesser har været i magien da dette er meget mere interessant end at se andre menneske laver illusionen om at der findes en noget så grim en race som ''orker''.
Hvis de skulle vælge at lave et måltid til en: vampyr, elver & varulv, hvad ville du så lave som en fælles mad uden at skulle fornærme nogle parter?
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Man Nov 05, 2012 7:34 am
Indbagt bombe burde være effektiv imod dem alle. Jeg håber ikke du forventede det skulle være et måltid de kunne spise.
Hvad mener du om din egen race, i forhold til de øvrige?
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Man Nov 05, 2012 8:17 am
vi er stærkest, ofte ældst og klart dem jeg sætter højest.
er der nogen racer du ikke kan lide?
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Man Nov 05, 2012 9:05 am
Ja og rækkefølgen er meget tilfældig, og der er forskel på hvor meget jeg kan ikke kan lide dem, men dem der ikke er på listen er dem der er mine bedste kunder. Altså der er, elvere, sortelvere, vampyrer, varulve, vampyrer, havfolk, dæmoner, engle.
Jeg kan heller ikke lide mennesker der kan magi men det er jo ikke hele racen.
Hvem mener du er den svageste race, og hvorfor?
Tinsley
Race : Menneske Bosted : I Uptown Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 18/03/12 Antal indlæg : 4562
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Man Nov 05, 2012 9:09 am
mennesker, de har intet fysisk forsvar og kun de færreste kan magi
hvem er den stærkeste race?
Natsu
Race : Menneske Bosted : Downtown Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 24/03/12 Antal indlæg : 4811
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Man Nov 05, 2012 9:42 am
Jeg hælder nok til vampyrene.. desværre.
Har du nogle hobby? Hvis ja, hvilke?
Jack
Race : varulv Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown Offgame Alder : 37 Tilmeldings dato : 25/03/12 Antal indlæg : 2410
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Man Nov 05, 2012 7:59 pm
hmm massage er vil en hobby?
hvad kigger du efter på en person?
Natsu
Race : Menneske Bosted : Downtown Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 24/03/12 Antal indlæg : 4811
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Man Nov 05, 2012 8:04 pm
Våben! Du kan aldrig være for forsigtigt, det ligner muligvis at dem omkring dig ikke er bevæbnet.. men alle kan have en pistol i lommen eller en kniv i ærmet.. det gælder om at holde øjnene åbne.
Og så kan jeg godt lide halvlangt hår.
Hvor lang tid bruger du dagligt foran en computer?
Jack
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Man Nov 05, 2012 8:18 pm
dagligt? 15 min ca
hvad synes du er det hotteste ved den modsatte køn?
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Tirs Nov 06, 2012 10:57 am
Helt ærligt: Det ved jeg ikke. Jeg synes, det er svært at vælge netop den ene lille ting, der gør en fyr til mere end bare almindelig. Tit vil det være personlighed og intelligens, der gør forskellen, i hvert fald hos mig. At han har en pæn overkrop er da også fint, og ansigtet har da også et og andet at sige, men jeg synes.. Det er jo bare tiltrækning, og.. Ej, det kan da også være hot, det er bare sjældent det, der er hottest. Ej, jeg synes, det er svært at svare på.
Men noget, der er meget lettere at forholde sig til: Kan vampyrer, engle og dæmoner betragtes som en race ligestillet med elverracerne og menneskene?
Jeg mener, vampyrer, engle og dæmoner har jo sjældent andet end færdigheder til fælles. De er ikke arrangerede i samfund, lever i stedet som individer i andres samfund.. Og deres opståen er i øvrigt ret tilfældig. Jeg selv er dæmon, så jeg må lige forsvare mig imod at være dømmende.
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Tirs Nov 06, 2012 6:23 pm
tja. i mine øjne kan vampyre blive nogle lunde betraktes som ligeværdige med andre racer, da de har ladet deres krop indgå i en gift som lader dem ikke blive ældre, og dermed bevare deres krop, og jeg ser ikke helt kategorien vampyr som en race, blot individer som har modtaget en gift i deres krop, men om de er ligeværdige ville jeg mene i forhold til elver, demoner, engle og sortelvere samt hav væsner. engle og demoner har jeg set som en ligeværdige da de også er til knytted til det magiske i vores sjæl, og dermed acceptere jeg dem til fulde, selvom mit hjerte nok mest ligger min vægt og tillid til demoner, frem for engle.
angående elver racen er der nogle skeptiske blikke, men dette er sikkert på grund af krigen mellem vores to racer, som startede for mange mange år siden, hvilket jeg mener er noget så irrelevant, og at vores krig burde havde stoppet for mere end 1.400 år siden, men tja.. jeg kan jo ikke brokke mig da jeg blot er mand og dermed underklasse i forhold til min kære dronning som er kvinde og dermed i overklassen i forhold til mændene i dette rang system.
men nu til mennesket. jeg ser dem IKKE som ligeværdige med andre racer, da det blot er et dyr, en ape som har fået udviklet sig og formået at gå på to ben, dens race er dermed ikke accepterede som værene en civil race da de slår sig selv ihjel og ikke en anden race, dermed er dette ikke en civil race når de ikke engang kan holde styr på sin egen race, og aligevel har vi ladet dem styre jorden da vi andre racer(formoder jeg) ikke har noget henblik til at skulle eje enorme messige land åbenlys, men mit blik på mennesket er at det blot er et dyr, intet andet, at det kun vil være den ko som står på marken afventende på at blive malket, når den er færdig med at blive malket, vil den blive slagted og kødet bliver serveret for nogle af de magiske racer, og dermed mig, eller andre som finder menneskets kød og blod yderst delekat og en smags rigene oplevelse.
nå, men nok om det, tid til at jeg stiller jer et spørgsmål.
Hvad er den mest interesserende ret du nogle sinde har smagt?
Natsu
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Ons Nov 07, 2012 6:12 am
Tunfisk.
Nå, kan du lide mælk?
Jack
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Ons Nov 07, 2012 6:34 am
ja det smager godt
kaffe eller te eller varm kakoe?
Natsu
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Ons Nov 07, 2012 6:37 am
Mh, en god kop kaffe er nok at foretrække.. men det er alt sammen godt. Det kommer lidt an på hvilken situation man befinder sig i.
Hvad er den vigtigste egenskab du leder efter i en partner?
Jack
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Ons Nov 07, 2012 7:11 am
personlighed
mini eller let mælk
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Ons Nov 07, 2012 7:16 am
betyder det noget? det er mælk, intet mere, intet mindre ^^
nå.. ud af mad varene og ind i noget mere.. eksotisk....
Hvem er den mest interessante person du har mødt hid til?
Jack
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Ons Nov 07, 2012 7:51 am
hmm natsu tro jeg ...
obama eller romney?
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Ons Nov 07, 2012 8:22 am
obama! :-)
- det bedste board du nogensinde har været på?
Jack
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Ons Nov 07, 2012 10:03 am
mener du snowboard, skateboard osv? eller? XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Fre Nov 09, 2012 10:19 am
Nyt spørgsmål!
Har du nogensinde givet et falsk nummer til en påtrængende person?
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Fre Nov 09, 2012 10:39 am
jeps, når de bare ikke fatter at de skal gå væk!
hvis du skulle beskrive din stil IRL hvad skulle de så være - punk, emo, goth osv osv.??
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Lør Nov 10, 2012 9:38 am