Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))

Go down 
+8
Jayden
Elias
Ceit
Tinsley
Matthew
Anna Rose
Fredrick
Jack
12 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 14 ... 25, 26, 27  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Icon_minitimeLør Nov 17, 2012 11:33 am

Udødeligt, jeg har prøvet begge og jeg foretrækker helt klart det jeg har nu

Hvad frygter du mest?
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Icon_minitimeSøn Nov 18, 2012 2:16 am

at ikke kunne beskytte dem som står mig nær


skal fyren giv eller skal pigen gi eller skal man dele regning til en date?
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Icon_minitimeSøn Nov 18, 2012 2:53 am

Fyren burde vel gi, selvom jeg desværre ikke altid har råd til at være så galant.

hvad er dit største ønske?
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Icon_minitimeSøn Nov 18, 2012 4:52 am

mit største ønske? er nok at være "normal"...

dit?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Icon_minitimeSøn Nov 18, 2012 3:35 pm

VERDENSHERREDØMMET

Det skulle jo siges.

Farligste situation du har oplevet?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Icon_minitimeMan Nov 19, 2012 12:44 am

Ja den inkludere i hvert fald ikke dig Hadrian. Men der er et par stykker at vælge imellem. Der er episoderne i Berlin under bombardementet, man kan ikke rigtig gemme sig i en bunker når man har en krig at udkæmpe, så når det var dag, måtte man jo sørge for at klæde sig "Fornuftigt" på, og ellers håbe at den bygning man var i, ikke styrtede sammen om ørene på en. Der er også forskællige sammenstød med andre vampyrer, eller vampyrjægere. Dengang paladinen Acilla stadig var i live tog hun sin del af vampyrliv, inden mig og mit team gjorde det af med hende, men der er mange eksempler. Hvis ikke du var så bange for mig, kunne vi jo sætte os ned og jeg kunne fortælle dig hele historien.

Er der noget i går og mangler?
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Icon_minitimeMan Nov 19, 2012 4:38 am

nææ jeg har det fint for tiden


keder du dig or tiden?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Icon_minitimeTors Nov 29, 2012 7:14 am

Ja og nej. Det skifter fra dag til dag.. Og hvis jeg keder mig, så læser jeg eller begiver mig ud. Det er ikke så slemt. Det er værre at være ensom. Men nok om det.

Er du nogensinde ensom?
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Icon_minitimeTors Nov 29, 2012 7:55 pm

hmm jeg er lige kommet til byen så ja..tit..

burger eller pizza?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Icon_minitimeFre Nov 30, 2012 8:00 am

Pizza. Men endnu hellere noget mere eksotisk. Jeg er ikke så vild med store mængder kød på een gang.

Hvem er den mest eksotiske person, du har mødt?
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Icon_minitimeFre Nov 30, 2012 11:59 am

Hm.. altså min engelsklære i niende klasse havde en underlig accent.. og en af mine klassekamerater samlede på taranteller?


Hvordan vil du helst tilbringe en fredag aften?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Icon_minitimeSøn Dec 02, 2012 5:46 am

I hvert fald ikke alene. Eller måske er det for deprimerende et svar?

Hvilken bydel er bedst?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Icon_minitimeSøn Dec 02, 2012 6:48 am

ingen, jeg jager, jeg æder, og jeg vender tilbage til min kul sorte hule... det er som at spørge hvilket kød der skulle være det beste for en løve... den er sulten, den jager, og den æder og går i seng.. nothing more...


Hvad fortrækker du at lave i din fritid?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Icon_minitimeSøn Dec 02, 2012 9:13 am

Ingenting. Jeg kan godt lide at lave ingenting, faktisk, men det er mere.. Jeg har ikke nogen præferencer. Det kommer an på hvornår og med hvem og sådan noget. Hvis jeg bare er mig selv, så kan jeg godt lide at læse og se fjernsyn.. Og bare gå ud.

Er der nogen, du er bange for? Og hvis ja, hvem er du så mest bange for? ...
Og er der nogen, der er bange for dig?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Icon_minitimeSøn Dec 02, 2012 8:14 pm

frygt er et våben imod en selv, har man frygt har man svaghed, har man svaghed er man ubrugelig, og er man ubrugelig bliver man sendt i forreste række og bliver slagted inde i vores system, så der er ingen tid til svaghed i denne verden, kun styrke og viden og vores snughed kan over rumple sin modstander, men snakker vi mellem 2 personer kan jeg blot tilføje at min eneste svaghed er en person, som oven i købet af på fjendes linje.

og dem som er bange for mig, tja.. der er mange der burde, men hellere leve i skyggerne end at leve i sol lyset hvor mulighederne for at blive stukket ned i det åbne, så man kan sige jeg gør tingende i skyggerne, og folk får frygt for mit navn uden at vide med sikkerhed hvem det er.

Hvad skal være dit største interesse når vi snakker om genstande?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Icon_minitimeMan Dec 03, 2012 9:55 am

Måske er jeg lidt vanvittig, men jeg kan bare godt lide at anskaffe mig ting generelt. Det er lidt ligemeget hvad det er. Jeg elsker festtøj og plakater og bøger og alt muligt andet, men jeg ender alligevel med ikke at bruge det. Jeg har et loftrum, der er fyldt med ligegyldigheder og min lejlighed er hvid og nøgen, så sparsomt møbleret som nogen minimalisthybel nogensinde var, for når jeg kommer hjem med ting er det jo bare ting, ikke? Bare døde ting. Jeg må lyde som en meget trist person, men det er jeg måske også.
Lige nu er det eneste, jeg mangler, og som jeg ved, jeg kan bruge, en ny gun. Den skal ikke være ret stor, let og lækker, det ville være rart. Og så en sort, strikket sweater. Jeg har bare svært ved at komme hjem med det rigtige.

Har du da en særlig interesse når det kommer til genstande?
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Icon_minitimeMan Dec 10, 2012 10:07 pm

Jeg er glad for de fleste instrumenter? Guitaren især.


Hvad er dine planer for fremtiden?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Icon_minitimeMan Dec 10, 2012 10:47 pm

Som vampyr er fremtiden en altid tilstædeværene faktor, i modsetning til mennesker, og hvad der ligner. Man kan derfor ikke nøjes med en fremtidsplan, man er nødt til at ha flere, meget fleksible fremtidsplaner, til hvis ethvert tilfælde skulle opstå. Jeg planlægger at leve som jeg gør, indtil forholdene ændre sig. Det kan være at der kommer krig, hvor jeg vil skulle slås for min klan og for min races interesser. Jeg vil skulle ændre min levemåde, min jagt metode osv. Det kan også være at mennesket opdager vores tilstædeværesle, fordi et eller andet kvej har dummet sig og afsløret os. I et sådan tilfælde, må jeg indpasse mig efter hvad situationen kræver, og modarbejde alle tiltag imod os med dødelig kraft.

Hvordan har du det, med sne og koldt vejr?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Icon_minitimeTirs Dec 11, 2012 1:12 am

det er grunden til at jeg ejer en liglighed i syd-Frankrig

hvem er dit støste forbillede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Icon_minitimeTirs Dec 11, 2012 2:52 am

Min lære mestre Lodur som lærte mig alt hvad der er at vide om demoner og hvad blodets magter og magier indeholder *smiler skummelt*


Hvad skulle ligge din største interesse inde for disse to valg: Større Magt eller Større Kærlighed
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Icon_minitimeTors Dec 13, 2012 10:22 pm

Større Kærlighed <3

Hvad er dit største ønske?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Icon_minitimeTors Dec 13, 2012 10:39 pm

en udfordring som prasser mine evner til fulle

hvad frygter du mest døden eller glæmslen?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Icon_minitimeFre Dec 14, 2012 12:06 am

Jeg frygter nu ingen af nem som sådan, så det kan jeg ikke svære på


Hvad er din største frygt?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Icon_minitimeFre Dec 14, 2012 12:15 am

at leve en statisk tilværelse

hvor mange søskende har du?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Icon_minitimeFre Dec 14, 2012 12:18 am

Er enebarn, så ingen


Hvilken årstid kan du bedst lide?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 26 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))
Tilbage til toppen 
Side 26 af 27Gå til side : Forrige  1 ... 14 ... 25, 26, 27  Næste
 Lignende emner
-
» spørg og svar legen :3
» SVAR TIL ALLE JER DER HAR PROBLEMMER MED AT INDSÆTTE MUSIK!! :D
» Et spørgsmål mere
» WTF Spørgsmål til alle
» Spørgsmål til Admin.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Sjov og hygge-
Gå til: