Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))

Go down 
+8
Jayden
Elias
Ceit
Tinsley
Matthew
Anna Rose
Fredrick
Jack
12 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20 ... 27  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 6:38 am

En tryg favn....

Favorit pige / fra Aterswell , evt din kæreste..hvem er det?

Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 6:45 am

natsu


bedste barndoms minde?
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 6:49 am

.... min første føldelsdag

Hvad har du opnået?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 6:54 am

Slet ikke noget af al det vigtige endnu..

Hvad har du fortrudt?
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 6:57 am

At jeg ikke passede bedre på min lille søster da jeg var lille..

Hvad med dig?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 7:02 am

Jeg fortryder intet, men jeg vil gerne være bedre til at passe på mig selv.


Bruger du mange penge på dig selv?
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 7:05 am

næ ikke rigtigt spare for det meste op...


det bedste en kæreste kunne gøre for dig er?
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 7:07 am

Eh.. det ved jeg ikke.. være mig tro, elske mig.. holde af mig, være der for mig.. sådan nogen ting :')

Største oplevelse nogen sinde?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 7:24 am

At opdage der er overnaturlige væsner.

Hvide løgne...er de ok?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 7:40 am

Selvfølgelig, hvad skulle man gøre uden? xD

hvornår er det ikke ok at lyve?
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 7:51 am

når man ikke er nød til det


beskriv dig selv med 3 ord
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 8:16 am

Egoistisk, selvbevidst og filosofisk

hvad er din største styrke?
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 8:18 am

Mine 4 andre sanser end synet Smile

Hvad er det vildeste du nogen sinde har oplevet?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 8:19 am

Måske at tage livet af mine forældre.....


Tror du på besættelse?
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 8:21 am

næ ikke rigtigt men jeg ser nye ting hver dag så det kommer måske?


sandheden eller en hurtig hvis løng for at komme ud af ballande
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 8:23 am

en hurtig løgn

kan du lide børn?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 8:24 am

Ja...

Kan du lide øgler?
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 8:33 am

Hahaha ja! xD

Kan du lide at få den i røven?xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 8:36 am

Det kan jeg ik se kan have nogen form for interesse for dig...


Kan du lide at overskride grænser?
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 8:44 am

Det er bare et helt almindeligt spørgsmål.. kan heller ikke se hvorfor det har nogen interesse for dig at vide om jeg kan lide Øgler eller ej.. lol.

Ja det kan jeg rigtig godt lide, jo flere jo bedre.. x3

Kan du godt lide at diskutere hele tiden?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 8:46 am

Det ene er random viden, det andet er vel meget personligt ?
Men mindre du forstod spørgsmålet om øglen seksuelt?

Nej.. Egenlig ikke.


Kender du ordet empati?
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 8:49 am

Hvad hvis jeg finder det meget personligt.. det med øglen, hvis min grænse går der..
Du kan også bare lade være med at svare for helved, du behøver ikke at gøre så meget ud af det, spørgsmålet var ikke engang møntet på dig..

Ja, og det har jeg masser af.. overfor dem som fortjener det.

Kender du ordet opmærksomheds krævende???..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 9:05 am

Gider i gemme jeres mundhuggeri til at dem der ikke har betalt billet for det kan slippe for at skulle læse det?

Ja, det gør jeg. At være opmærksomhedskrævende er hvad et menneske er, nogle mere end andre. Man vil have opmærksomhed fra folk. Nogle (de fleste) ser det som noget negativt, men personligt mener jeg det kan være en positiv egenskab, men ikke nødvendigvis er. Hvis man kan styre det og det er noget vigtigt man fortæller. Det modsatte føre ofte til selvmord og andet drabeligt stads.

Men for at vende vognen. Hvad er glæde kan vi alle svare på, men jeg vil hellere spørger hvordan føltes glæde?
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 9:17 am

Jeg bedte ikke om nogen forlæsning, jeg er ikke dum og ved godt hvad opmærksomhed er Stephen.

Det ved jeg virkelig ikke, godt? Glæde er når der sker noget.. som man bliver rigtig glad af, lykkelig måske? Fx. når man får en god om gang sex! ^^

Hvordan har du det med handikappet mennesker/væsner.. Altså et synligt handikap, et du kan se ved at kigge på en person.. ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 9:35 am

Det ved jeg godt, men der stod heller ikke du var frabedt det, så jeg tillod mig lige at gøre det. Der er ingen der siger vi skal give en-stavelses-besvarelser Smile

Hvis det indre har det fint, så har jeg intet problem med handicappet væsner. Jeg skal jo nok sige at det er det indre der tæller, selvom de fleste ikke kan gøre sig fri af at det ydre også tæller ... et eller andet sted.

Tidligt op og tidligt fri eller sent op og sent fri?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 14 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))
Tilbage til toppen 
Side 14 af 27Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20 ... 27  Næste
 Lignende emner
-
» spørg og svar legen :3
» SVAR TIL ALLE JER DER HAR PROBLEMMER MED AT INDSÆTTE MUSIK!! :D
» Et spørgsmål mere
» WTF Spørgsmål til alle
» Spørgsmål til Admin.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Sjov og hygge-
Gå til: