Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))

Go down 
+8
Jayden
Elias
Ceit
Tinsley
Matthew
Anna Rose
Fredrick
Jack
12 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 21 ... 27  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Icon_minitimeTors Sep 20, 2012 5:09 pm

// sorry ' bout...before Stephen.

Mine jobs tillader...eller kræver lidt af hvert Smile

Drikker du dig fuld til fester eller...?

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 12:39 am

Nej det gør jeg som regel ikke. Alkohollen virker bedst når den er drukket gennem en beruset persons blod, men når man ikke er så stor er det en dårlig ide at drikke for meget.

Hvad kan du af sprog?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 12:45 am

Kun mit moders mål....vores skole gik mest ud på at lære at malke og kloppe et får.

Må man slå et dyr?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 12:57 am

Definer dyr, du må gerne slå på varulve, hvis de føre sig frem, men ellers har jeg ikke nogen speciel trang til at slå den slags. Du må også gerne slå dyr som elefanter, næsehorn og tigerer... hvis du tør.

Hvad mener du om vores stats økonomiske tilstand i øjeblikket?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 12:59 am

Slå på tigere og dyr....jamen Thomas Altsår?!

Giv mig et udskrift at den, så skal jeg svare dig.

Ville du forråde en ven, for den rigtige pris?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 1:13 am

Hvad...? Tigeren er fuldt ud i stand til at forsvare sig selv, det er en kanin ikke.

*Rækker Millicent en udsrkift af Aterswells økonomiske tilstand, som han tilfældigvis havde i sin lomme -__-**

En ven... muligvis. Et klan medlem... aldrig. Men husk at den rigtige pris kan være rigtig, rigtig høj.

Hvordan ville du reagere hvis fremmede mennesker sendte dig onde blikke?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 1:21 am

Sender gode blikke og bekæmper det onde, selvfølgelig.

Kan du lide regndråber? o.o'
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 1:24 am

* læser udskriftet igennem*
det bærer tydeligvis præg af et kvinde ikke har masterminded og haft kontrol med det!

I de fleste tilfælde, ville jeg nok være ligeglad....hvis blikket var vedvarende ville jeg konfronterer vedkommende der sendte det.

Kan man blive klanmedlem uden at være vampyr? Helt undtagelsesvis.

Ups...der kom Stephen..
" ja...hellere dråber end druknebyger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 1:43 am

Hmpf! Ja, her er jeg! *Fylder tråden ud*

Hvis man forklæder sig som en?
Vil det virker?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 1:52 am

Ja...måske, dog vil jeg personligt have svært ved at forstille mig en regnorm i din størrelse...
Såå hvem ville du ligne? Smile

Vågner du nogen gange og er i dårlighumør....helt uden grund?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 2:11 am

Jeg snakker ikke om regnorme men vampyrer xD

Nej, ikke noget jeg kan huske.

Hvordan har du det med bjørne?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 2:13 am

Sålænge de er i bur , er de søde.
Jeg vil helst undgå at møde dem i det fri!

Har et dyr bidt eller sparket dig før ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 3:45 am

Nææ, jeg holder mig fra de små gnavere.

Can you be the boss?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 3:46 am

* smiler* snusehane!

Periodevis....sagtens xD

Kan du?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 3:53 am

Selvfølgelig kan jeg det! Jeg er den fødte leder! *skyder brystet frem* I hvert fald af os to xD

Fortrækker du at være en spade eller en dør?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 3:58 am

Hahaha..

Jeg har aldrig prøvet at være nogle af dem, men en spade...som i guitar....den har en figur der er pæn Wink

Hvordan har du det med generthed ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 4:19 am

Der skulle stå kaldt ... spade Wink
Hmm, det kommer jo helt an på hvordan, hvornår og hvem.

Kan du lide løg?
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 4:42 am

løg....nej ad...

det sporg du ville ønske du kunne?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 8:38 am

Jeg ville ikke ha noget imod at blvie vedre til græsk, der er mange magiske genstande der virker på det sprog, men jeg har aldrig fået lært det. Ellers er der kinesisk og nepalesisk samme deal.

Der er aldrig nogle der er blevet indviet i denne klan, hvis nogle, uden at være vampyr. Dette skyldes at ordet klan i dette tilfælde betyder blodfamilie. Da alle klanmedlemmer deler det samme blod i form af at vores sire... vores chef... er den ældste i klanen, og samtidig den der har bidt de næst-ældste, som en slags stamtræ af bid. Vi deler blod og dermed også evner, dermed af samme klan. Hvis et menneske (eller en anden race) skulle optages i klanen uden at blive vampyr ville vores sire personligt optage dig... regner jeg med.

Går du ind for aktiv dødshjælp?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 8:41 am

Ja, under helt særlige forhold, bør det være et valg for den syge.


Står man under en form for beskyttelse, hvis man giver sin loyalitet og HVIS man blev optaget i en sådan klan?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 10:26 am

Man er med i et sammenhold med alle de fordele det indebære. Dette involvere også gensidig beskyttelse. Min sire bor i Arabien og kontakter mig sjældet, og aldrig direkte, altid gennem andre. Man kunne sikkert give sin loyalitet til klanen som en så kaldt "Retainer" Men det er en gammeldags metode der ikke bliver brugt mere. Det betyder at du tilgengæld for beskyttelse skal udføre klanens ordre selvom du ikke er medlem, hvis du derimod skulle blive vampyr ville du automatisk blive lavt rangerene klanmedlem, men kun hvis jeg eller et andet klanmedlem gav dig vampyr giften.

Ville du være interesseret i at blive vampyr?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 4:35 pm

Nej da. Overhovedet ikke.
JEg synes der er flere ulemper end fordele.

Ville du donere dine organer?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 6:26 pm

Du har to ulemper du kan ikke gå ud i solen, og du kan ikke bruge magi, men det kan varulve heller ikke. Der er selvfølgelig også den negative stemning men det er ikke så slemt.

Tror ikke mine organer er noget værd for modtageren.

Har du nogen allergier?
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 6:29 pm

Ikke af hvad jeg ved af :S

Hvornår er man "Ond"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 6:52 pm

Når man gør andre fortræd, helt bevidst og lader hånt om deres følelser...
Når man mishandler, voldtaget,dræber eller bare finder nydelse i andres smerte og elendighed ?

Hvornår er man god ?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 15 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))
Tilbage til toppen 
Side 15 af 27Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 21 ... 27  Næste
 Lignende emner
-
» spørg og svar legen :3
» SVAR TIL ALLE JER DER HAR PROBLEMMER MED AT INDSÆTTE MUSIK!! :D
» Et spørgsmål mere
» WTF Spørgsmål til alle
» Spørgsmål til Admin.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Sjov og hygge-
Gå til: