Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))

Go down 
+8
Jayden
Elias
Ceit
Tinsley
Matthew
Anna Rose
Fredrick
Jack
12 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 21 ... 27  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 7:27 pm

Det er umuligt at definere det gode som sådan. Alle mener de er gode, men flertallet mener ofte at det er når man f.eks ikke gør nogle af de ting der er nævnt ovenover. Man hjælper andre, følger reglerne og alt det andet stads.

Hvvad er et boxplot?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 7:30 pm

En sammen sværgelse om at krybe mænds boxer shorts, så de fejlagtig tror de har taget på i vægt ?

Hvad er romantik ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 7:38 pm

Nej, det er matematisk Wink
Skal jeg virkelig fortælle dig det? Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 7:44 pm

Næææ tjoooo joooo Sad

Kan du huske jokes ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 9:16 pm

Ja hvis du fortæller den nok gange.

Hvordan har du det med koldt vand?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 9:43 pm

Hmmm....så længe det er afslutningen på et dejligt varmt bad,kan jeg leve med et fem sekunders koldt brus til sidst XD

Kan vampyrer føle kulde??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 9:49 pm

Det kan de sikkert nok godt, jeg aner det ikke og er også ligeglad.
Hvordan har du det med enhjørninge på lyserøde skyer?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 9:52 pm

Jeg har det sådan at jeg ville overveje om det ikke havde været klogt at lade det sidste glas rødvin stå !

Føler du at det forpligter til noget...hvis man er en race ,udover menesker?

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 10:01 pm

Næ ... er man da det?
Hvad er din favorit musiker lige for tiden?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Icon_minitimeLør Sep 22, 2012 12:06 am

Lana og Depeche Mode.


Favorit beskæftigelse...( ikke musik ) Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Icon_minitimeLør Sep 22, 2012 12:13 am

Dig!

Roman eller novelle?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Icon_minitimeLør Sep 22, 2012 12:21 am

Stephen ! _* smiler_* troede det var mad XD

Romaner, når noget er godt skal det være lææænge.


Krimi eller gys?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Icon_minitimeLør Sep 22, 2012 12:41 am

Det er da ikke mig, jeg har aldrig spist brun sovs og kartofler, det gør vi ikke i USA Wink

Krimi, min lille englsjæl kan slet ikke det med farligere uhyrer *laver nervøse grislingelyde*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Icon_minitimeLør Sep 22, 2012 12:48 am

Stakkels pus....du ville ikke kunne holde til éen aften ude i selvskab med vampyrer og dæmoner Smile

Ser du din familie? Hvis nej...hvorfor ?
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Icon_minitimeLør Sep 22, 2012 12:51 am

Nej, fordi jeg flyttede hjemme fra for lang tid siden

Kat eller hund og hvorfor
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Icon_minitimeLør Sep 22, 2012 1:00 am

Åh, glemte spørgsmålet ... igen! *Grammes*

Hund, de siger mig bare mest, men helst vil jeg gerne slippe for de kræ. Dyr er ikke lige mig.

Nu, spørgsmåsmålet Hmmm ... Fprtrækker du et æble eller Apple?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Icon_minitimeLør Sep 22, 2012 1:09 am

Æble... bryder mig ikke om Apples forretnings model og selvom jeg ikke spidser æbler kan er de da nogenlunde pæne

Burde undeads være ulovlige at skabe og bruge, og hvorfor?

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Icon_minitimeLør Sep 22, 2012 1:13 am

Fordi de døde skal hvile i fred.

Hvilke film vil du allerhelst spille en rolle i?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Icon_minitimeLør Sep 22, 2012 1:21 am

Så du mener ikke man kan låne en tom krop til at udføre hårdt arbjede? Kan sjælen ikke hvile selv?

Og jeg ville helst spille med i grease, pretty woman eller titanic så jeg kunne myrte hver eneste anden skuespiller så vi ikke ha sådan nået @#¤% til at forurene vores TV skærme.

Hvordan bør man behandle en varulv under fuldmåne, hvis man ikke er interesseret i at skade den?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Icon_minitimeLør Sep 22, 2012 1:31 am

Selvom man siger at det er det man gør og siger, der bliver husket når man forlader kroppen, så kan kroppen også bruges til langt bedre ting end at klare ens beskidte arbejde. Andre kunne muligvis bruge ens organer.

Man kunne eventuel gå væk fra den og lade den gøre hvad den nu ville. Der er ingen grund til at tirre den. Den er lige så vel et levende væsen som os andre .... bortset fra at vampyrer er døde, men ser man nu væk fra det Razz

Hvorfor er en historie bedst med en god slutning eller er den overhoved god der?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Icon_minitimeLør Sep 22, 2012 1:50 am

Det er ikke slutningen der afgør om en historie har været god, det er hele indeholdet tilsammen.

Folk der allerede er begravet eller i hvert fald smidt væk har allerede doneret deres organer, eller også har de ikke tænkt sig at gøre det, det ene udelukker ikke det andet.

En Varulv der er bersærk under en fuldmåne vil andgribe dig og det er ikke altid man kan slippe væk, hvad gør man så.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Icon_minitimeLør Sep 22, 2012 2:10 am

Jeg personlig kan forsvare mig og berolige den, men ellers vil jeg sige, hvvis den fanger dig, hold den for munden rundt om det så den får svære ved at bide.

Hvad er din mening om de forskællige racer i denne verden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Icon_minitimeLør Sep 22, 2012 2:21 am

Hvis alt var ens, ville det hele være kedeligt og hvis der kun skulle være en race tilbage skulle det absolut være englene! Very Happy

Hvilke sprog vil du helst lærer?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Icon_minitimeLør Sep 22, 2012 2:56 am

Kærlighedens...

Hvor mange sprog kan du egenlig ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Icon_minitimeLør Sep 22, 2012 4:06 am

To, amerikansk og musikkens Wink

Piller eller sprøjte?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 16 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))
Tilbage til toppen 
Side 16 af 27Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 21 ... 27  Næste
 Lignende emner
-
» spørg og svar legen :3
» SVAR TIL ALLE JER DER HAR PROBLEMMER MED AT INDSÆTTE MUSIK!! :D
» Et spørgsmål mere
» WTF Spørgsmål til alle
» Spørgsmål til Admin.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Sjov og hygge-
Gå til: