Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))

Go down 
+8
Jayden
Elias
Ceit
Tinsley
Matthew
Anna Rose
Fredrick
Jack
12 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 27  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Icon_minitimeTors Sep 27, 2012 8:26 am

Musik


Vil du beskrive dig selv som... Ærlig?
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Icon_minitimeTors Sep 27, 2012 8:29 am

Nej, uærlighed er en del af mit job.

Yndlingsfarve?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Icon_minitimeTors Sep 27, 2012 8:34 am

Sort.....og hvid


Falder det dig naturligt at elske?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Icon_minitimeTors Sep 27, 2012 8:38 am

Elske en person eller elske som i seksueltsammenvær?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Icon_minitimeTors Sep 27, 2012 8:57 am

Lol...
Det første ! ( mænd!)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Icon_minitimeTors Sep 27, 2012 11:39 pm

At leve i det skjulte eller leve i det frie og åbne gader?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Icon_minitimeTors Sep 27, 2012 11:43 pm

I det skjulte bag en lukket dør til sit hjem Smile


Hvad er dit mål med dit liv?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Icon_minitimeFre Okt 05, 2012 8:19 pm

Det lyder lidt trist, men tror ikke rigtig jeg har noget. Har jeg?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Icon_minitimeFre Okt 05, 2012 8:54 pm

Det ved du bedst selv da.

Stoler du på dine venner?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Icon_minitimeFre Okt 05, 2012 9:02 pm

Det ved jeg ikke rigtig længere.
Gør du det?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Icon_minitimeFre Okt 05, 2012 9:08 pm

Ja ... Øh ... Jeg vil i hvert fald gerne.

Har du plumber i tænderne ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Icon_minitimeFre Okt 05, 2012 9:12 pm

plumber?? hvad det? har aldrig hørt dette ord før!? og hellere ej kender det
*Smiler med skarpe hvide tænder*

du står overfor din aller mest hadefulde person som du hader af hele dit hjerte, og har nu kniven i hånden, men for at du selv kan overleve betyder det at du skal lade ham leve, vil du lade ham leve og vise din værste fjende nåde? eller tag livet fra ham/hende for at få hævn over det Han/Hun har udsat dig for?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Icon_minitimeFre Okt 05, 2012 10:16 pm

Nej jeg prioritere mit ejet liv højre end selv min værste fjændes død. Jeg kan altid få ram på ham, eller hende ved en senere lejlighed når oddsne er bedre i min favør.

Ville du helst sulte eller spidse noget klamt, eller fordærvet mad?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Icon_minitimeLør Okt 06, 2012 4:19 am

.. Mad er mad, ikke? Ej, er det ulækkert at sige sådan? Men jeg kan jo ikke rigtigt forestille mig situationen, jeg er ret god til at finde okay mad..
Det er du vel også, ikke?
Kan vampyrer godt drikke fordærvet blod? Findes det overhovedet?

.. Som i.. Er du god til at finde mad? For, altså de fleste kan finde vej til køledisken.. Så det er du nok, ja..
Men.. Har du en livret, hvis vi bliver i madsegmentet?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Icon_minitimeLør Okt 06, 2012 9:46 am

tja... jagt er en del af min daglig dag, og det menneskelige kød er noget jeg sætter pris på, så jagten og kødet samt det smagfulde blod i kødet er noget jeg fortrækker, pluds man får kraniet og menneskets knogler som en bonus når du er færdig med dit bytte. . . så menneskets kød og saft er noget jeg bestemt sætter høj pris på inden for mad kategorien.

Hvad skulle være deres livret?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Icon_minitimeLør Okt 06, 2012 9:50 am

.. Ej puha.. Menneskekød? Jeg troede kun, det var noget, de sagde, man gjorde hos dronningen.. Virkelig, spiser I virkelig det? Jeg ville så have sagt chokoladeboller..

Nyt emne, så meget nyt emne. Hvor ønsker du dig hen, når du ønsker dig væk?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Icon_minitimeSøn Okt 07, 2012 12:59 am

Før jeg svare, ja blod kan goidt blive fordærvet, men ikke hvis man drikker fra levende mennesker, hvilket jeg næsten altid gør. Der er nogle der tror de kan spise os af med blod fra blodbanken, selvom det vil være det samme som hvis i mennesker kun fik serveret toskerogn. Og så kalder de os der ikke benytter os af den for onde stygge væsner, det er uhørt og en skandale, arbejder heldigvis på at sætte en stopper for den slags.

Når jeg ønsker mig væk, ønsker jeg mig tilbage til Berlin i krigstiden, hvor der var arbejde til specialtrænede vampyrer som mig, der er ikke nogle der kan måle sig med os i kamp, når vi først er trænet. Både under Berlins belejring, hvor man hele tide var på tæerne og hvor der altid skete noget. Men der var også i murens tid, hvor mennesker og ting heletiden skulle smugles over.

Har du et ønske om at lede?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Icon_minitimeSøn Okt 07, 2012 5:28 am

Lede? Efter hvad?

Men.. Wow, det lyder sejt! Hvor mange vampyrer var I så? .. Ej, stiller jeg for mange spørgsmål?

Har du besøgt svømmehallen i Aterswell, egentlig?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Icon_minitimeSøn Okt 07, 2012 7:51 am

Lede en gruppe for eksempel, at være leder

Vi var temmelig mange vampyrer fra min klan

Svømmehallen har som regel lukket om natten, så jeg bader normalt i havet, hvis det endelig er.

Har du en uddannelse?
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Icon_minitimeLør Okt 20, 2012 10:00 pm

Nej det.. har jeg ikke haft mulighed for. Men jeg er 'uddannet' i brug af både magi og kamp.


Hvem mente du startede elver/sortelver krigen?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Icon_minitimeSøn Okt 21, 2012 11:10 am

Jeg mener at begge er lige gode om det, men at der skal meget drastiske midler til at afslutte den igen.

Har du børn? hvis ja: hvor mange; hvis nej: Hvorfor og vil du ha nogle på et tidspunkt?
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Icon_minitimeMan Okt 22, 2012 7:04 pm

Nej det har jeg bestemt ikke, og det skal jeg heller ikke. Hvorfor har jeg ikke børn? De små bæster passer ikke ligefrem ind i min hverdag hvis jeg skal sige det mildt..

Hvad er din yndlings is?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Icon_minitimeMan Okt 22, 2012 10:14 pm

Vanillie


hvad giver dit liv værdi?

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Icon_minitimeMan Okt 22, 2012 10:19 pm

De personer jeg møder.
Kan du lide at spille skak?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Icon_minitimeMan Okt 22, 2012 10:44 pm

Ja da.

Hvornår har du sidst slået på nogen ( hvis du har det ) ?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 21 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))
Tilbage til toppen 
Side 21 af 27Gå til side : Forrige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 27  Næste
 Lignende emner
-
» spørg og svar legen :3
» SVAR TIL ALLE JER DER HAR PROBLEMMER MED AT INDSÆTTE MUSIK!! :D
» Et spørgsmål mere
» WTF Spørgsmål til alle
» Spørgsmål til Admin.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Sjov og hygge-
Gå til: