Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Et spørgsmål mere

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Et spørgsmål mere Empty
IndlægEmne: Et spørgsmål mere   Et spørgsmål mere Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 4:37 am

Hey!
Kan en engel blive til en vampyr? O-o
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

Et spørgsmål mere Empty
IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål mere   Et spørgsmål mere Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 8:05 am

nej det står tydeligt i race beskrivelsen at kun mennesker kan blive vampyr eller varulv (man kan også blive født som varulv)
Anna Rose

Anna Rose

Race : Meneske
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Et spørgsmål mere Empty
IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål mere   Et spørgsmål mere Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 8:16 am

Men en engel er et meneske føldt med kraftig hvid magi og vinger Razz
Gæst
Gæst

Et spørgsmål mere Empty
IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål mere   Et spørgsmål mere Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 8:56 am

det er nettop magien som stopper forvanlingen
Anna Rose

Anna Rose

Race : Meneske
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Et spørgsmål mere Empty
IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål mere   Et spørgsmål mere Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 9:00 am

Hvem siger giften ikke stopper magien? Jeg kan godt blive vampyr selvom jeg kan magi
Admin
Admin
Admin

Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Et spørgsmål mere Empty
IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål mere   Et spørgsmål mere Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 11:26 am

Det er blevet diskuteret og her er hvad vi er kommet frem til ^^

Dæmoner og engle er født med magisk sjæl. Bliver de bidt af vampyrer vil de ligesom mennesker falde om i enorme smerter og forvandlingen vil få i gang. Derefter vil en kamp imellem sjælen og giften finde sted og der er 50/50 sandsynlighed for begge udfald. Enten vil giften overfinde sjælen (I det tilfælde vil forvandlingen tage omkring 2 uger i stedet for kun en) og englen/dæmon mister både magi og vinger. Ellers vil sjælen overvinde giften og englen/dæmonen er hermed blevet immun overfor sygdommen. En gang smittet og overvundet, altid overvundet.. ligesom skoldkopper xD

Mennesker der kan magi har aldrig denne her mulighed, giften vil altid vinde. Grunden er at engles og dæmoners sjæle er kraftigere end menneskers. Ligesom de lever længere og menneskelige magikere ikke gør det ^^

- Admin

https://aterswell.danskforum.net
Gæst
Gæst

Et spørgsmål mere Empty
IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål mere   Et spørgsmål mere Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 4:59 am

Aah, super, tak for svaret Smile
Sponsoreret inhold

Et spørgsmål mere Empty
IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål mere   Et spørgsmål mere Icon_minitime

Et spørgsmål mere
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Spørgsmål til Admin- blodbånd.