Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 mere fravær fra min side

Go down 
ForfatterBesked
Dante

Dante


Race : Vampyr
Bosted : Dante bor fast i en villa ved stranden, indtil videre har det ikke været en nem opgave og bo i villaen eftersom at Dante har været udsat for både INDBRUD og andre vanskeligheder som der gør at han aldrig er blev færdig med villaen.
Tilmeldings dato : 08/03/13
Antal indlæg : 34

mere fravær fra min side Empty
IndlægEmne: mere fravær fra min side   mere fravær fra min side Icon_minitimeOns Jun 26, 2013 5:44 pm

Ja nu har jeg jo være ret off med mine emner på det sidste men det kommer altså til forsæt lidt i nu da jeg skal afsted til tyskland her i morgen, og jeg skal lige sige at jeg først kommer tilbage igen på mandag hvor jeg ikke regner med og være online da jeg først er hjemme ved 21-22 tiden, men altså jeg hopper afsted fra i morgen da jeg skal på Blackfield festivalen og jeg ved hellere ikke om der bliver den mest aktive side fra mig i aften da skal pak en stor del ting som jeg skal have med ned til tyskland, men hvis jeg ikke kommer på så ses vi igen på tirsdag eftermiddag eller aften for det der hvor jeg regner med i igen kan se mit dejlig ansigt c:

Vi ses snart igen Semiazas
Tilbage til toppen Go down
 
mere fravær fra min side
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Et spørgsmål mere
» Fravær
» Fravær uge 9
» Never alive rpg side
» Genki betyder inaktivhed fra min side

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Andet-
Gå til: