Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 WTF Spørgsmål til alle

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




WTF Spørgsmål til alle  Empty
IndlægEmne: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 10:09 am

Okay, jeg lidt overtræt lige nu plus at jeg har emne som fik mig til og tænke over en ting og lad være med og misforstår det for meget for det lyder måske lidt underligt men kan vampyrer overhoved komme? Eller er det overhoved muligt som død, ja spøger bare for jeg kom til og tænke på det og skal ikke spøger om hvor det kom fra okay!

Det sådan set alt jeg gerne vil vide lige nu og tag emne seriøst tak!

Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

WTF Spørgsmål til alle  Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 10:10 am

Det kan de godt ja.. xD!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




WTF Spørgsmål til alle  Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 10:11 am

Okay, det bare fordi der bøger hvor de ikke kan og så jeg lidt sådan, jamen WTF ind i mellem xD

Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

WTF Spørgsmål til alle  Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 10:12 am

Haha Very Happy Jamen bare rolig det kan de godt her.. Også selv om de får den i røven (;
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




WTF Spørgsmål til alle  Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 10:15 am

tak xD ville bare hører hvad folk tænker om emnet..

Jeg føleler mig utrolig pervers i aften xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




WTF Spørgsmål til alle  Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 10:17 am

Det skifter meget for hvilke historie man befinder sig i. Kender en side hvor de ikke kan og egentligt burde de ikke kunne, men ofte er vampyrer de mest sexglade væsner, så ofte/normalt kan de ... i følge min viden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




WTF Spørgsmål til alle  Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 10:18 am

Haha xD elsker at jeg har gjort dig underlig xD

Og elsker Ozzie's kommentar :p

Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

WTF Spørgsmål til alle  Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 10:19 am

Helt seriøst en vampyr der ikke kan komme? Åh stakkel.. åh stakkel xD Hvad fanden gør de så.. så er sex nærmest ligegyldigt.. !
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




WTF Spørgsmål til alle  Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 10:20 am

Step: Sådan synes jeg os tit at det er men der os nogle der siger at de ikke kan fordi de kun optager blod og derfor har de heller ikke mulighed for det o...o

Ozzie: Jeg siger det samme, sex må være ret træls uden og kunne komme

Men som jeg høre her så kan de altså godt her på forum
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




WTF Spørgsmål til alle  Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 10:21 am

Men de kan ikke få børn, ikke at det er så aktuelt lige hér * ler*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




WTF Spørgsmål til alle  Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 10:23 am

NOOOOOO! Bored sex then D:
No me gusta!

Det trist for James så D:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




WTF Spørgsmål til alle  Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 10:26 am

Knock yourself out Jamsie....jeg tror at vampyrer kan gøre det igen og igen og igen og igen
XD..... Så frem med badelagenerne, hvis noget ryger ved siden af * griner*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




WTF Spørgsmål til alle  Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 10:28 am

Nop jeg skal sgu heller ikke være far xD haha
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




WTF Spørgsmål til alle  Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 10:29 am

Men kan de så os få boner på?

Sorry tanken kom os lige frem sammen med emnet xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




WTF Spørgsmål til alle  Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 10:31 am

Ja, det kan de da !! De kan det hele, bare ikke få børn( det med børn står i reglerne)
Der er vel sædafgang, men ingen levende celler i?

Og Andy, skat.....jeg er ked af at sige det, men James ville nok ikke kunne føde et barn, regardless.... ; )
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




WTF Spørgsmål til alle  Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 10:34 am

hey hey d: .. du ved da ikke om James, i virkeligheden er en kvinde.. som klæder sig som en mand :O
skal stadig ingen børn have x'D haha
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




WTF Spørgsmål til alle  Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 10:35 am

Hey hey...du ved da ikke om jeg har været i bukserne på James??
* griner*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




WTF Spørgsmål til alle  Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 10:35 am

*banker hoved ned i tastaturet mens jeg dør langsomt*

ihh altså, jeg gå ikke indfor MPREG det sygt underligt efter mig smag selv om jeg har læst om det før i tiden. Så det er set før dog bare ikke her xD
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

WTF Spørgsmål til alle  Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 10:36 am

Seriøst.. xD?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




WTF Spørgsmål til alle  Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 10:37 am

I rest my case XD

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




WTF Spørgsmål til alle  Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 10:38 am

Ozzie: Har du aldrig hørt om MPREG?
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

WTF Spørgsmål til alle  Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 10:38 am

Tror vampyere kan blive ved i en uendelighed, de bliver jo ikke lige forpustet, eller trætte eller noget.. xD Vampyere.. omg altså.
Men hvorfor få børn? Når man kan have sex!

Hvad nej hvad er det?..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




WTF Spørgsmål til alle  Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 10:39 am

MPREG er når det en mand der er gravid bare så du ved det o....o

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




WTF Spørgsmål til alle  Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 10:40 am

Male pregnancy..... Når en mand bærer et barn....vulgært efter min mening.

oz, bebser er da dejlige CD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




WTF Spørgsmål til alle  Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 10:40 am

Millicent: Nop det tror jeg ikke du har, han er min Very Happy eller noget.. han er min skab vampyr ^^

James: Det bliver du nød til, du skal åbenbart have mine børn d: haha
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





WTF Spørgsmål til alle  Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
WTF Spørgsmål til alle
Tilbage til toppen 
Side 1 af 9Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Spørgsmål til Admin.
» Et spørgsmål mere
» Spørgsmål til Admin- blodbånd.
» Hyggesnak i spørgsmål og ideer
» spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Sjov og hygge-
Gå til: