Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))

Go down 
+8
Jayden
Elias
Ceit
Tinsley
Matthew
Anna Rose
Fredrick
Jack
12 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 27  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Icon_minitimeMan Okt 22, 2012 10:57 pm

Kan ikke huske jeg har slået andre.
Har du slået nogle?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Icon_minitimeMan Okt 22, 2012 11:01 pm

Hmmm...William tror jeg måske jeg kom til, og så har jeg stukket en magisk angrebsdukke ned ( af Thomas' ) hvis det tæller?


En ting du ikke bryder dig om ved dig selv?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Icon_minitimeMan Okt 22, 2012 11:17 pm

Det skal da også lige tilføjes du har slået mig to gange!
Der er mange ting, men man skal jo ikke tro jeg har dårligt selvværd, så dem kan du få en anden god gang Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Icon_minitimeMan Okt 22, 2012 11:39 pm

Shyy Stephen.... Stille , nu lyder jeg så voldelig xD

Hmm.... Du har til i morgen men så skal du tilstå to ting du ille bryder dig om ved dig selv : p

- undskyld... Jeg fangede ikke lige spørgsmålet ? Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Icon_minitimeMan Okt 22, 2012 11:48 pm

Ti stille kvinde, hvorfor ikke til i næste uge?!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Icon_minitimeMan Okt 22, 2012 11:58 pm

Fordi det ikke er noget du bestemmer : )

Hmm.... Hvordan gøres en snakkende mand tavs? ( ik en joke )
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Icon_minitimeTirs Okt 23, 2012 12:02 am

Man skal slet ikke forsøge det! Hvorfor tænker du overhoved i de baner?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Icon_minitimeTirs Okt 23, 2012 12:51 am

Personlig interesse, min kæreste snakker meget xD


Utroskab.....ud af døren eller tilgivelse?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Icon_minitimeTors Okt 25, 2012 10:41 am

Ud af døren ..

Kedelig salat eller fed omgang Mcdonals mad ?

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Icon_minitimeTors Okt 25, 2012 7:48 pm

Gulerødder og chokolade!


Hvilke kriterier har du for din mad? ( hvis du er vampyr, menneske eller anden race?)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Icon_minitimeTors Okt 25, 2012 8:27 pm

Det skal smage godt og skal gerne være lavet ordenligt, men til tider interessere det mig ikke.

Hvad er vigtigst for dig? Glæden for mad (at du kan lide den) eller at den er lavet etisk korrekt?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Icon_minitimeTors Okt 25, 2012 8:42 pm

Smagen er vel vigtigst, jeg ville ikke spise noget der var økologisk og så videre , hvis jeg ik kunne lide det.
Omvendt skal man have dyrevælfærd for øje, og kan jeg undgå det køber jeg ikke f.eks burhøns æg....,ellers tænker jeg ik så meget over det.


Bør man altid holde hvad man har lovet ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Icon_minitimeTors Okt 25, 2012 9:00 pm

Ja, med mindre der er en grund til man ikke kan fuldføre det.

Hvad mener du om stummebogstaver?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Icon_minitimeTors Okt 25, 2012 9:13 pm

At jeg burde have flere i mit ordforråd, og sætte dem i samme ord, så talte jeg måske mindre??

Tror du på skæbnen?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Icon_minitimeTors Okt 25, 2012 9:21 pm

skæbnen er blot en ilussion som binder mennesket til deres ilusioner, livet er noget vi skal nyde, om det er en de af vores så kaldte skæbne eller bånd til livet er intet som interessere mig, lige nu betyder det at vi er i live, intet mere eller mindre.

Hvis du skulle vælge en betroelse af din værste fjende, ville du så gøre det for at opnå større position eller dræbe din fjende der efter sammarbejdet at lavet?
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Icon_minitimeFre Nov 02, 2012 8:55 am

jeg er en smule forvirret over spørgsmålet? kan man ikke vælge ikke at dræbe ham eller ikke at lave noget samarbejde? jeg tror, eller håber nok nærmere, ikke at jeg ville gøre nogen af tingene ^^
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Icon_minitimeFre Nov 02, 2012 10:20 am

Tsk, tsk tsk.. Fredrick, Fredrick, Fredrick.. du har jo ikke stillet noget nyt spørgsmål? *se skuffet på dig* jeg må hellere ofre mig og smide et spørgsmål i legen så vi ikke går i stå.


Hvem var din første kærlighed?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Icon_minitimeFre Nov 02, 2012 10:22 pm

det var en kvinde som lå på mit tortur bord, skreg efter at blive befriet, hendes hår var gyldent, og en kniv fra min dronnings lærling drabte hende mens jeg så på, intet kunne jeg gøre for at stoppe dette. . . .

Hvad er din holdning til magi?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Icon_minitimeFre Nov 02, 2012 11:37 pm

Den kan være det smukkeste og det mest horrible, alt efter hvordan den anvendes.

Hvad opnår man ved at tilføre andre smerte ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Icon_minitimeLør Nov 03, 2012 1:28 am

Ofte opnår man det korrekte svar, ellers dør den anden før men når så langt Smile

Kan du lide at tilføre andre smerte? eller er du imod det? skriv gerne hvorfor
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Icon_minitimeLør Nov 03, 2012 1:34 am

det er jo det samme spørgsmål om jeg kan li at spise chokolade?! eller skulle forklare hvorfor jeg skulle være imod det!? o.o

elsker at tilføre andre smerte, der er intet bedre, hvorfor tror du ik at jeg tog jobbet som royal tortur mester Wink


Hvis du skulle interessere dig for at beskytte en person, ville du så gøre det hemmeligt? eller offenligt hvor at offenligt ville personen vide det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Icon_minitimeLør Nov 03, 2012 1:41 am

Hvem skulle jeg ville beskytte? Og jeg ville klart gøre det hemmeligt.. Selv om det nok ikke ville gøre så meget om personen vidste det, snarere om resten af verden vidste det. Jeg kan bedst lide diskretion i det hele taget.

Hvilken relation til denne person?

Hvem er den farligste fjende, du har udfordret frivilligt? O-o
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Icon_minitimeLør Nov 03, 2012 1:48 am

Min hukommelse ( mig selv ) og William


Er man ikke svag hvis man behøver tryne andre for at selvat se bedre ud?
Og kommer det med at tilfører andre smerte ikke ind under her??



Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Icon_minitimeLør Nov 03, 2012 2:18 am

Man kunne vel godt betegnes som 'svag' hvis man skulle tryne andre for selv at se bedre ud. Så igen, det er svært at bevise du er noget værd i kamp hvis du aldrig deltajer i en. Og nej Millicent.. der kan være langt mere.. underholdende grunde til at påføre andre smerte, end at få sig selv til at fremstå bedre Wink


Hvilken magi ville du allerhelst kunne udøve?.. og kan du?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Icon_minitimeLør Nov 03, 2012 2:41 am

Sort selvfølgelig, mørkets magter er dem jeg har opvokset med, smerten, døden og livets ur gammel kundskaber ligge inde for skyggerne, det er kun ganske få som finder interesse i at bruge mørkets magier og magt andvendelse som muligt. ^^

Hvis du skulle vælge at bruge din magi til at ned slagte modstanderen som er ved at myrde din ven, eller bruge magien til at heale din falden ven og muligheden for og rede ham er minimal på begge fronter.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 22 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))
Tilbage til toppen 
Side 22 af 27Gå til side : Forrige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 27  Næste
 Lignende emner
-
» spørg og svar legen :3
» SVAR TIL ALLE JER DER HAR PROBLEMMER MED AT INDSÆTTE MUSIK!! :D
» WTF Spørgsmål til alle
» Spørgsmål til Admin.
» Et spørgsmål mere

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Sjov og hygge-
Gå til: