Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))

Go down 
+8
Jayden
Elias
Ceit
Tinsley
Matthew
Anna Rose
Fredrick
Jack
12 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 18 ... 27  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 12:56 am

Nej, det har jeg ikke....jeg holder mig til alkohol , det andet er slet ikke mit game.

Hvad skal der til før du forelsker sig?
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 1:00 am

Hmm.. altså nu har jeg aldrig været forelsket så jeg ved ikke helt.. hvordan man bliver det.. men jeg falder nu bare for.. en blid stemme, og en gnist, en der kan få mig til at grine.. og gøre mig åndeløs! Stjæle mig hjerte? Smile Kan rigtig godt lide romantik.. og så skal det ikke være en eller anden idiot der knepper med halvdelen af byen også.. jeg gider ikke one night stands ! Det skal være ægte! Very Happy

Hvad falder du for ved en fyr/pige.. hvis du ikke må realtere til udsende?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 1:14 am

En blandning af noget hårdt og blødt, tror jeg.
En der er anderledes end mig selv, facinerer mig....og så skal der være nærhed og andet end end fysisk tiltrækning.....
Jeg ved det ik, det er svært at beskrive.Men jeg skal kunne mærke ' ægtheden' ?

Meget enig i dit svar...men en fyr må gernenhave en fortid, det generer mig ikke at han har nedlagt en halv verden, hvis fortiden er....fortid.


Afslut sætningen: Hvad skal man med kærlighed...
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 1:32 am

Eh O.o
Hvad skal man med kærlighed når man har.. en hund.. >.< aj jeg ved det ikke, andre ville nok sige venner eller familie.. eller nok bare sex.. men nu når jeg hverken har venner eller familie.. eller er typen der bare har sex hele tiden uden følelser.. såå ja.. jeg elsker min hun Orion over at på jorden, det er min bedste ven Smile

Og ja det har du ret i.. hvis han så bare er faldet til ro og klar til at elske mig, så gør det ikke noget med fortiden nej Smile


Mest romantiske øjeblik? :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 1:48 am

Første gang jeg var sammen med en ...på et flyvende tæppe..

Har du tit gæster?

Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 2:12 am

Ok.

Nej, desværre..


Sover du om natten eller om dagen?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 6:32 am

jeg sover ikke xD

stjerner eller solen?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 6:46 am

Solen. For den bringer energi.

Har du sex på den første date?
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 6:49 am

Måske, det kommer an på, hvem jeg er sammen med, hvordan vores kemi er og sådan

er du afhængig af noget?
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 6:52 am

Det tror jeg ikke.. ikke som sådan nej Smile Tager hverken stoffer eller drikker elle ryger.. såå nej x3

Er du til sm?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 6:55 am

Det øh...har jeg nu ikke lige prøvet..
Det hele er så..nyt endnu.

Kan du lide det ?

Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 7:03 am

Det ved jeg ikke.. kunne godt tænke mig at prøve det, men er også lidt.. "ny" inden for sex.. så tror det kræver en trofast partner en man kan stole på og har været sammen med noget tid..

Aj hvad er det dog jeg siger.. fuck ja om jeg er til sm! Det tænder mig, jov helst sikkert.. (Bare ingen bid, og blod drikkelse tak!)

Har du haft sex mange gange? Hvor mange gange, hvis du ved deT?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 7:46 am

Hvis jeg ved det ? * smiler*
Det ved jeg godt, for det er ikke mange gange.
Kan du tælle til to ?


Kan du lide at dyrke sport?
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 7:59 am

Kan du tælle til en? (;

Nej O.o det ville være dumt.. så slår jeg mig bare xD

Kan du?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 8:01 am

Ja...

En ? Okay...øhvor mange har du kysset ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 8:02 am

Flere end jeg kan huske xD

yndlings bog?
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 8:07 am

svare også lige på den.. Millicent.. - to, jeg har kysset med hmm.. 4 x3 tror jeg x3

Det ved jeg ikke.. stadig.. jeg kan ikke læse x3 men højtlæsning var det brøderne løve hjerte da jeg var lille Smile

Hmm, hvad er din ynglings årstid?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 8:11 am

Le petit Prince, er en favorit bog.

Er du bange for et hajangreb, hvis du bader i havet ?
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 8:18 am

Jeg bader ikke i havet, jeg er bange for vand x3

Har du forbi for noget?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 5:24 pm

Ja. Hospitaler, læger.

Hvad har du i lommerne?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 5:28 pm

Lomme? jeg har ikke nogen lommer på mig lige nu?

Hvis du kunne være en ting i 24 timer hvad skulle det så være?
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 6:19 pm

Eh.. en ting? Det ved jeg ikke, hvis et træ gælder.. så det x3

Ynglings film?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 7:39 pm

The Exorcist ....gys.

Går du med smykker? Hvis ja...hvilke?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 7:57 pm

Nope.

Hvilke bog er din yndlings?
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 8:00 pm

Igen.. stadig kan jeg ikke læse.. men højtlæsning da jeg var lille, kunne jeg godt lide Brøderne løvehjerte Smile

Ynglings citat?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))   spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) - Page 9 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))
Tilbage til toppen 
Side 9 af 27Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 18 ... 27  Næste
 Lignende emner
-
» spørg og svar legen :3
» SVAR TIL ALLE JER DER HAR PROBLEMMER MED AT INDSÆTTE MUSIK!! :D
» Et spørgsmål mere
» WTF Spørgsmål til alle
» Spørgsmål til Admin.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Sjov og hygge-
Gå til: