Race : Drage Bosted : Centrum Tilmeldings dato : 20/06/12 Antal indlæg : 1545
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Lør Nov 10, 2012 11:56 am
tegne
headsæt eller høretelefoner?
Natsu
Race : Menneske Bosted : Downtown Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 24/03/12 Antal indlæg : 4811
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Lør Nov 10, 2012 11:59 am
Headsæt.
Hvad er mest romantisk.. ude og spise og en god film? Eller strandtur ved solnedgangen.
Jack
Race : varulv Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown Offgame Alder : 37 Tilmeldings dato : 25/03/12 Antal indlæg : 2410
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Lør Nov 10, 2012 12:02 pm
strand tur helt sikkert
te eller kaffe
Natsu
Race : Menneske Bosted : Downtown Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 24/03/12 Antal indlæg : 4811
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Lør Nov 10, 2012 12:07 pm
Kaffe
Hvilket kæledyr ville du foretrække at have?
Aniya
Race : Drage Bosted : Centrum Tilmeldings dato : 20/06/12 Antal indlæg : 1545
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Lør Nov 10, 2012 12:08 pm
hmm en kat tro jeg
favorit citat?
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Lør Nov 10, 2012 12:37 pm
“it's just business nothing personal...” - Mario Puzo The Godfather
Værste oplevelse?
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Søn Nov 11, 2012 3:22 am
At komme hjem i lejligheden efter mors begravelse, men jeg taler sjældent om det.
Største øjeblik?
Anna Rose
Race : Meneske Bosted : På stranden i et hus. Offgame Alder : 29 Tilmeldings dato : 01/05/12 Antal indlæg : 8880
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Søn Nov 11, 2012 3:29 am
Da Jayden sagde han elskede mig :3
Hvor mange fjender har du
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Søn Nov 11, 2012 3:38 am
Jeg skulle have mange fingre for at tælle dem, haha. Nej, jeg har faktisk ikke så mange, for selv om der er flere, der gerne vil af med mig, så kender de færreste mig heldigvis.
Hvad med dig? Har du mange fjender?
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Søn Nov 11, 2012 9:05 am
Ikke så mange, jeg kender.
Har du så mange venner?
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Man Nov 12, 2012 3:51 am
Nej jeg har ikke fået så mange venner Hvem er din bedste ven
Jack
Race : varulv Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown Offgame Alder : 37 Tilmeldings dato : 25/03/12 Antal indlæg : 2410
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Ons Nov 14, 2012 7:55 am
hmm alle mine venner er vil mine bedste venner?
parfume eller natrual`?
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Ons Nov 14, 2012 1:06 pm
Siden jeg er opdraget til at være en engelsk gentleman kan jeg godt kende den dyre slags fra den billige men en fjende ville for nemt kunne opdage en hvis man lugtede langt væk af roser og lavendel... dette gælder selvfølgelig også at være renvasket så man ikke lugter . Så derfor undgår jeg også stærkt parfumerede sæbe produkter, men nok om det.
Hvorfor frastøder det mennesket at vi drikker blod, hvad er egentlig grunden til at lige nettop dette er frastødende, når de selv spidser kødet fra dyr?
Jack
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Ons Nov 14, 2012 11:20 pm
fordi ingen kan lide at være byttet men alle kan lide at være jægeren
med eller imod homoselsuale giftesakv i kirken`?
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Ons Nov 14, 2012 11:33 pm
med, da en hver sjæl er individuel, og det er kun retfærdigt at lade sin sjæl, sit liv, og sin lyster på den man elsker, jeg ser det kun som et acceptablet at ligge gifte metoder for at 2 sjæle kan forbinde sig til hinnanden og via religion.
Hvis du skulle vælge at lære et nordisk sprog(udover det lokale sprog vi snakker nu) hvad skulle det så være inde for disse valgmuligheder:
Svensk
Norsk
Finsk
Islansk
færøsk
Jack
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Ons Nov 14, 2012 11:46 pm
norks
bil eller MC
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Tors Nov 15, 2012 1:43 am
Kommer an på, hvad du skal. En motorcykel ville være fucking sej, undskyld mit sprog, men den er også genkendelig og man er meget udsat. Samtidig er den ikke særlig brugbar hvis du skal fragte noget større. Der er en bil bedre. Også når det regner. Men jeg har ingen af delene lige i øjeblikket.
Offentlig transport eller ej?
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Tors Nov 15, 2012 3:50 am
Som regel bevæger jeg mig rundt til fods, da jeg af gode grunde ikke kan køre bil. Jeg benytter mig af min høje løbehastighed når jeg kan. Jeg tager nogengange toget forskællige steder hen, man vil jo ikke stå ud i mængten, for det er jo det vi forsøger at undgå.
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Fre Nov 16, 2012 9:45 am
Og husk et spørgsmål..
Har du nogensinde ønsket at kunne være en anden?
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Fre Nov 16, 2012 11:54 am
Nope, jeg er bedre som vampyr end som noget som helst andet. Hvis jeg så ældre ud, ville jeg heller ikke se så harmløs ud... vel. Jeg er lidt ked af at jeg ikke kan magi, men man kan jo ikke få alt i denne verden.
Ville du drikke vores blod, for midlertidigt at få noget af vores styrke. Også selvom det kom med en frygtelig pris i form af kropslig nedbrydning, og uafhængighed?
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Fre Nov 16, 2012 7:29 pm
nej, her ser jeg bare på sandsyneligheden for at det indeholder sygdomme, fra alle de mennesker i her drukket blod fra, er nok til at få mig til at holde mig fra det stads
er der nogen du bare har lyst til at sparke til der ikke er noget tilbage, hvis ja hvem?
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Lør Nov 17, 2012 2:42 am
Ja, jeg vil gerne personligt myrte enhver vampyrjæger i verden, så vi alle kan leve en fredelig tilværelse.
Jeg er nu ret sikker på at Vampyr giften neutralisere, vira og andre infektioner i blodet... jeg må slå det op i et medicinsk leksikon.
Hvad er det mærkeligste improviserede våben du nogen sinde har brugt mod en modstander, i en trang situation?
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Lør Nov 17, 2012 3:04 am
en fjer, en af mine egne fjer for at være mere korrekt, den var forvanlet til stål og der efter plukkede jeg den ud ag en af mine vinger og brugte den, som en kniv
hvad er den letteste måde for dig at tjene penge, som ikke er ulovlig
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Lør Nov 17, 2012 4:34 am
Jeg troede du havde dæmon vinger?
Det eneste jeg kan er internet handel, hvis det skal være lovligt, men den menneskelige lov applier ikke til mig, kun vampyrernes egne regler, som der ikke er så mange af.
Hvordan bor du?
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar)) Lør Nov 17, 2012 4:52 am
tja, det kommer an på hvor, hvis det er i en menneske lejlighed skal der jo være en hvis standard, men kommer de ind til mit private bolig oplever du mange forskellige, ehm.. døde folk omkring, som at lade sin gammel mad flyde ud over sit gulv...
Hvis du skulle vælge et uddødeligt liv, eller et kort sigtet liv, hvad ville du så vælge?