Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Aura vision... we need more //Hadrian og Millicent//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Aura vision... we need more //Hadrian og Millicent// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Aura vision... we need more //Hadrian og Millicent//   Aura vision... we need more //Hadrian og Millicent// - Page 4 Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 2:26 am

Thomas lod sig glide ned fra træet "Det tror jeg virker meget godt, men lad os vente til hvis de opdager os. Lad os skubbe bilen op af indkørslen, så de ikke høre motoren, og hvis de kommer ud og spørger hvad vi laver, så bare tag en snak med dem, så gemmer jeg mig imens. Hvis du får problemer, så skal jeg nok tage mig af dem... på en ikke dødelig måde selvfølgelig." Sagde Thomas tænksomt. "Bare gå tilbage til bilen igen, set den i frigear og styr imens jeg skubber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aura vision... we need more //Hadrian og Millicent// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Aura vision... we need more //Hadrian og Millicent//   Aura vision... we need more //Hadrian og Millicent// - Page 4 Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 8:12 am

" Okay...det lyder fint....og Thomas..Tak" sagde hun varm om hjertet.
Han hjalp og brugte meget tid på hende, bare for at være en god ven...eller ja...Thomas så hun som en betroet mentor, hun vidste ikke helt hvilke andre kasser hun kunne putte ham i, så derfor havde hun opfundet denne.
Men hun vidste godt at han nok gjore nogen ting lidt anderledes, for hendes skyld...som nu med ' ingen døde politifolk'....så hendes tak, dækkede lidt af det hele.
Hun vimsede ind i bilen igen " ..fri gear...frigear...hmmm...hvad helvede er frigear...det her?" Mumlede hun for sg selv og flåede lidt i gearstangen og menge at de var set to go?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aura vision... we need more //Hadrian og Millicent// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Aura vision... we need more //Hadrian og Millicent//   Aura vision... we need more //Hadrian og Millicent// - Page 4 Icon_minitimeMan Dec 24, 2012 10:45 am

"Du skal sætte gearstangen i midten! Der hvor fjederen gerne vil ha den til at stå." Hvislede Thomas og forsøgte at skubbe til bilen. Hans stemme var meget tydelig, selvom den var lav, for at forhindre politivognen i at høre dem. Han forsøgte at skubbe til bilen, og den gav sig lidt, men Millicent havde ikke sat den rigtig, så motoren var stadig koblet til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aura vision... we need more //Hadrian og Millicent// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Aura vision... we need more //Hadrian og Millicent//   Aura vision... we need more //Hadrian og Millicent// - Page 4 Icon_minitimeFre Jan 18, 2013 2:01 am

" oh....guuud...so sorry, jeg har helt undladt at spørge fjederen vrissede hun af Thomas , forsøgte med endnu et ryk imens hun med galoperende sarkasme i stemme lod det dryppe sødt fra hendes mund.." hey...fjeeeeder.....hvor vil du gene have stangen placeret ?...nåååå ved du det ikke.? Der kan man bare se" hun flåede igen i den, da hun var ved at blive utålmodig.." Fjederen er skideligeglad Thomas, er der en møtrek jeg kan spørge istedet?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aura vision... we need more //Hadrian og Millicent// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Aura vision... we need more //Hadrian og Millicent//   Aura vision... we need more //Hadrian og Millicent// - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 19, 2013 11:44 am

Thomas rullede med øjnene, det kunne Millicent selvfølgelig ikke se, fordi Thomas stod bag ved bilen, og hun sad inde i den. "Bare tryk på koblingen, hiv gearstangen ud af det gear den står i, og slip pinden." Vislede han ud mellem tænderne. Han lagde kræfterne i, og bilen rullede uden modstand op af bakken, hun måtte tilfældigvis ha' sat den i fri gear da hun rev i gearstangen som et galt næsehorn. Dette gjorde hans formaning betydningsløs, og det irriterede ham. "Mind mig om ikke at lade dig bruge udstyr, der ikke kan holde til det, som fx. en cement blok." Sagde han næsvist, mens han skubbede bilen videre op mod huset, forudsat at Millicent styrede ligeud.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Aura vision... we need more //Hadrian og Millicent// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Aura vision... we need more //Hadrian og Millicent//   Aura vision... we need more //Hadrian og Millicent// - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Aura vision... we need more //Hadrian og Millicent//
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» going for a hunt //Hadrian//
» Maybe we aren't so different Hadrian...
» En sur bestilling Hadrian
» Forretninger //Hadrian//
» På et hotel ~ Hadrian

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Parken-
Gå til: