Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 8:29 am

Han puttede lidt mere kraft i skjoldet, nok til at det burde kunne holde ham sikker, samtidig skruede han op for sin aura. Han kunne mærke, hvordan magien trak på hans energi, han ville have brug for søvn når det her engang var forbi. "Lad os tale om det?" foreslog han, "så vigtig ka den halskæde heller ikke være, tro mig, vi er ikke nogen du ønsker at komme i problemer med" sagde han og gjorde ikke mine til at gå.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 8:30 am

"Ah ja.. det magiske politi.." Jayden så tænksom ud og satte sig på sofaryggen uden at fjerne sigtet på Christian "Ok da, lad os snakke om det.. hvad vil du snakke om?"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 8:32 am

"giv mig halskæden så undgår du problemer?" sagde han en anelse usikkert, det var begyndt at gå op for ham, at han ikke besad nogen form for angrebsmagi, kun forsvar.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 8:33 am

Jayden tænkte lidt "hvad med lad være med at tage den tilbage og du undgår problemer?"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 8:35 am

Han rystede på hovedet, "jeg er ikke sikker på, at det er en mulighed" sagde han. Han så undersøgende på ham, "hvorfor er det egentligt dig der har halskæden?" spurgte han en anelse forvirret, så vidt han havde forstået var det en sortelver troldmand ved navn Cevohyil Longshade, som havde haft interesse i den og ikke et menneske.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 8:37 am

"Jeg burde nok ikke fortælle dig den slags" Jayden trak på skuldrene "men ellers bliver det hurtigt en kedelig samtale.. jeg er ude og hente den for min mester"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 8:39 am

Han så mere indgående på ham, "din mester?" spurgte han tænktsomt, "hvor gammel er du?"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 8:40 am

"25, dine spørgsmål er ved at blive mere interessante nu" han så på ham "hvad med dig?"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 8:42 am

"19" sagde han uden helt at tænke over det, 25 .. og det var, hvad 24 eller sådan noget år siden, "sig mig, hvor længe har du arbejdet for en sortelver?" spurgte han, mens han forsøgte at regne sig frem til, hvornår familien var blevet dræbt.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 8:43 am

Jayden så lidt undrene på ham "prøver du at få mig til at skifte side?" sagde han og lagde hovedet på skrå.. det var måske ikke en dum plan, han var jo ikke sortelver og ung endnu "jeg vokset op der nede" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 8:44 am

Han nikkede, "kendte du dine forældre?" spurgte han og stirrede nu indgående på hans ansigt, var det ikke lidt samme hage som hans far havde?
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 8:45 am

Jayden hævede et øjenbryn "hm er du ude på noget?" han rejste sig og så mistroisk på ham "nej, de blev dræbt da jeg var spæd"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 8:46 am

Han kneb tænktsomt øjnene sammen, "ved du hvad de hed?" spurgte han, det kunne jo være et tilfælde.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 8:46 am

Jayden smilede skævt "selvfølgelig.. jeg husker tydeligt at de fortalte mig, nej vent.. min hukommelse er desværre lidt sløret fra den gang.." han lagde hovedet på skrå "nej"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 8:48 am

"en skam" mumlede han, "men de var mennesker, ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 8:48 am

"Så vidt jeg har hørt" Jayden trak på skuldrene
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 5:55 pm

Han nikkede, "så ... må jeg få en smule af dit blod eller et hår eller sådan noget?"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 30, 2012 6:45 am

"Hvad?" Jayden rynkede brynene "måske høre du ikke afslag for forbrydere så tit men.. jeg ville foretrække mit dna ikke kom i besiddelse af det hemmelige politi?"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 30, 2012 6:46 am

an smilede undskyldende, "nej, det burde jeg selvfølgelig have sagt, det har ikke noget med politiet at gøre" forsikrede han.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 30, 2012 6:46 am

"Sikkert, og jeg har ikke halskæden" han smilede svagt "jeg vil svare på spørgsmål, du får ikke dna"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 30, 2012 6:59 am

"hvis jeg nu giver dig mit ord på, at det ikke er til politiet?" foreslog han håbefuldt.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 30, 2012 7:01 am

"Nej" sagde han "men jeg er frisk på flere spørgsmål? Måske ved jeg hvad det er du ville finde ud af med mit hår.. men jeg tvivler"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 30, 2012 7:05 am

Han sukkede, "er du helt sikker? jeg kunne give dig et eller andet som forsikring?"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 30, 2012 7:15 am

"..." Jayden så på ham "du kunne gå og lade mig beholde halskæden?"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 30, 2012 7:33 am

Han tænkte lidt over det, "får jeg så noget af dit DNA med?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//
» Hvad er det her dog for en by? //Anthony//
» Hello Christian // Christian
» Blæsten kan man ikke få at se.. //Christian//
» Hvad er det her?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: