Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Hello Christian // Christian

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hello Christian // Christian Empty
IndlægEmne: Hello Christian // Christian   Hello Christian // Christian Icon_minitimeTors Aug 30, 2012 7:30 am

Dato: 29. august 2012
Tid: 20:17
Årstid: Sommer
Vejr: Vindstille og lunt
Sted: Centrum
-----------------------------------------------------------------

Emmely gik rundt i gå gaden og så på vinduer. Der var så meget som hun ikke havde råd til, men på en eller anden måde skulle hun vel have mad på, og her inde i byen var der mennesker med fede penge punge, så mon ikke at hun kunne hjælpe sig selv lidt, ved at 'tilfældigvis' bumpe ind i en anden. Hun så en gruppe af mennesker som stod foran en butik, der var helt fyldt op, der må ha' været et eller andet tildbud eller lignende. Hun gik roligt hen til flokken og stilte sig nær gruppen. Hun fik øje på en pung i en taske, den virkede tung, men det var ingenting, nu hvor hun bare kunne bruge hendes telenenise. Langsomt svævede pungen ned i hendes egen taske og roligt listede hun videre, og forhåbelig så ingen hende.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Hello Christian // Christian Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Christian // Christian   Hello Christian // Christian Icon_minitimeTors Aug 30, 2012 7:43 am

Christian var på patrulje, dagpatrulje i dag, det var om muligt endnu mere dødsygt end natpatrulje. Had vide om det var en straf for at have taget ud efter den halskæde selv? Han sukkede og så sig omkring, mens han bugte sin sanse magi, til at opfange magiske signaler, ikke overraskende havde der ikke været noget endnu. Han fortsatte hen ad gaden, fordybet i sine egne tanker, han havde fået en hel del at tænke over. Pludselig blev han dog revet ud af sine tanker og stoppede brat op, da han fornemmede magi i brug. Han drejede hovedet efter følelsen og fik øje på en rødhåret pige, det var hende der havde givet andledning til fornemmelsen. Han skiftede kurs og gik i mod hende, hun havde ikke afsløret sig selv endnu, men at bruge magi på åben gade var altid risikabelt, så måske han burde give hende en advarsel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Christian // Christian Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Christian // Christian   Hello Christian // Christian Icon_minitimeTors Aug 30, 2012 7:57 am

Emmely fortsat med at gå væk fra gruppen uden at virke mistænkelig. Det var ikke godt at stjæle, det vidste hun godt, men hun ville også overleve. og fra den del af verden hun kom fra, havde hun ikke så meget at byde på når det galt arbejde. Hun tog sin iPod op fra hendes lomme og satte musikken i ørene og skruede op for musikken. Hun burde ikke have skyldsfølelse, hun hjalp bare sig selv og når de har så mange penge ville de vel ikke engang finde ud af at de var væk. Hun fik et smil på læben og gik roligt videre, intet anende om at der måske var nogen som havde set hende.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Hello Christian // Christian Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Christian // Christian   Hello Christian // Christian Icon_minitimeTors Aug 30, 2012 8:02 am

Han fulgte efter hende hen ad gaden og ventede på hun kom langt nok væk fra mængden til at han kunne standse hende. Han var også nysgerrig efter at se, om hun ville bruge mere magi. Da han var tilfreds med afstanden til menneskemængden satte han farten op og kom op på siden af hende. Han lagde en hånd på hendes skulder og sagde, "undskyld mig, må jeg veksle et par ord med dig?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Christian // Christian Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Christian // Christian   Hello Christian // Christian Icon_minitimeTors Aug 30, 2012 8:25 am

Emmely fik det støreste chok, da hun overhovedet ikke havde ventet at nogen ville rører hende og som en ren refleks slog hun ud efter personen og tabte musikken ud af ørene, så man svagt kunne hører musikken derfra. Emmely havde ikke hørt manden da hun hørte musik, og følsen af en fremmed hånd på hendes skuldre, var ikke noget hun havde været forberedt på. "Hvad fanden laver du?!" spurgte hun nervøst og lidt højt. Hun var blevet vildt forskrækket.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Hello Christian // Christian Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Christian // Christian   Hello Christian // Christian Icon_minitimeTors Aug 30, 2012 10:07 pm

Han trådte forskrækket et skridt tilbage, men blev alligevel ramt da hun slog efter ham. Han forsøgte sig med et undskyldende smil, mens han indvendigt forbandede sig selv, han var klart ikke egnet til arbejde med mennesker. "undskyld, jeg ville bare høre, om jeg ikke måtte veksle et par ord med dig? måske et lidt mindre befærdet sted end her?" spurgte han igen og kiggede sig om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Christian // Christian Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Christian // Christian   Hello Christian // Christian Icon_minitimeFre Aug 31, 2012 12:56 am

Hun så forskrækket på ham og hold den ene hånd over munden. Hun havde ingen dårlig samvittighed over at ha' ramt ham, han kunne bare lade være med at liste sådan op på hende, hun burde give ham en omgang lungebetændelse som takkegave! Hm. Hun sank en klump i halsen. Hun tog i mod hans undskyldning, sådan nogenlunde og trak på skuldrene. "Du vil tale med mig? Kan ikke se hvorfor vi skulle det" svarede hun flabet tilbage og vendte rundt på hælen og gik den anden vej, men denne gang uden musik i ørerne, tænk hvis han rørte hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Hello Christian // Christian Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Christian // Christian   Hello Christian // Christian Icon_minitimeMan Sep 03, 2012 7:07 pm

Han sukkede tungt og gik efter hende, hvorfor var det han var blevet politi? "fordi du opføre dig uforsigtigt, og det er mig der står med skraldet, hvis nogen opdager dig, især nu, da jeg har set dig" sagde han dæmpet, men forhåbentligt højt nok til at hun kunne høre det. "Jeg håber du er blevet informeret af din lærer eller en anden om konsekvenserne af at blive opdaget?" spurgte han, "for ellers er det også min pligt at oplyse dig om det".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Christian // Christian Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Christian // Christian   Hello Christian // Christian Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 7:55 am

Emmely stoppede brat op og vendte sig om, og lyttede til resten han havde at sige. "undskyld mig? Hvad taler vi lige om?" svarede hun imens hun løj. Hun var nu opmærksom på, at hun var blevet opdaget, men hun ville ikke lade sig bukke sig nemt. Hun gik et skridt tilbage frem ham. "hvad har du tænkt dig at gøre?" spurgte hun alvorligt og også nysgerrigt. Hun ville gerne vide helt hvad dette indebrændte så hun kunne ligge en mindre slagplan om hvad hendes næste trick var. Hun fugtede sine læber og lade hovedet på skrå imens hun så halv irriteret på ham.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Hello Christian // Christian Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Christian // Christian   Hello Christian // Christian Icon_minitimeTors Sep 06, 2012 6:15 am

Han sukkede svagt, i det mindste prøvede hun at skjule det, "Jeg er glad for at du forsøger at skjule det" sagde han og sendte hende et lille opmuntrende mil, "jeg ville også bare sikre mig, at du var klar over at det er en nødvendighed og at det kan have konsekvenser, hvis du ikke gør det" forklarede han og skruede samtidigt op for sin beroligende aura. "Jeg har ikke tænkt mig at gøre noget, det er ikke min afdeling".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Christian // Christian Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Christian // Christian   Hello Christian // Christian Icon_minitimeFre Sep 07, 2012 4:51 am

Emmely lagde hovedet på skrå og løftede det ene øjenbryn. "..men.. hvis du ikke har tænkt dig at gøre noget.. hvorfor standser du mig så?" spurgte hun og kunne ikke finde logikken hvorfor hun skulle stoppes af en eller anden underlig mand og så skulle hun ikke engang følge med ham eller sige undskyld, eller bare et eller andet? "Jamen så vil jeg smutte" sagde hun og vendte om på hælen igen og traskede videre, og hvis hun tog fat i hende igen, så ville hun skrige så højt og få det til at ligne at han ville hende ond og så var hun sikker på at den befolkede vej ville være på hendes side, men helt ærligt hvor var han dog irriterende.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Hello Christian // Christian Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Christian // Christian   Hello Christian // Christian Icon_minitimeFre Sep 07, 2012 7:37 am

"Jeg standser dig for at gøre dig opmærksom på faren ved, at ... gøre hvad du gjorde offentligt" sagde han med et lille suk, "så længe ingen opdager dig er det godt, men skulle det ske, kan du komme i store problemer, det var bare det.." sagde han og gik lidt efter hende, "hvis du har forstået er du fri til at gå".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Christian // Christian Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Christian // Christian   Hello Christian // Christian Icon_minitimeSøn Sep 09, 2012 1:17 am

Emmely grinte højt og var pisseligeglad, altså inden i. Det hvad han kunne se var en pige som bare smilte og nikkede. "what ever" svarede hun ham og havde skam forstået det hele, men ville ikke svare ja til noget, som han ikke selv kunne bevise, hun vidste godt at det var ulovligt det hun gjorde, og hun ville komme til at gøre det igen, og igen og igen. Sådan var det bare. Man kan ikke ændre en dæmon. Desuden var hun den søde af slagsen, og selvfølgelig kom folk efter hende hun havde lavet en lille fejl, ikke dem der dræber i offentligheden og er.. ellers mega onde. Hun så på ham og hævede øjenbrynene. "Forstået" svarede hun og vendte ryggen til ham og forsat sin vej væk.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Hello Christian // Christian Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Christian // Christian   Hello Christian // Christian Icon_minitimeSøn Sep 09, 2012 9:15 am

Han sukkede, "godt ... nu har jeg advaret dig, så er det i det mindste ikke mig der for problemer, hvis du laver ulykker" sagde han små irriteret og så lidt efter hende. "Hav en fortsat god dag" halvt råbte han efter hende, da hun var kommet lidt væk. Han havde gjort sit job nu, og hvis hun ikke rettede sig efter hans advarsel så var det hendes egen hovedpine.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Christian // Christian Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Christian // Christian   Hello Christian // Christian Icon_minitimeSøn Sep 09, 2012 8:46 pm

Emmely rullede sine øjne. Fortsat god dag? Hun havde alt dels ikke haft nogen god dag! Så 'fortsat' var ikke det rigtige ord at bruge, det hed 'ha' en god dag'. Han kunne jo ikke vide om hun måske havde været til begravelse? Så var det det jo nok ikke FORTSAT vel? Hun sukkede og forsøgte at holde sin vrede inde. Hun havde lyst til at slå et eller anden ihjel. Ja. Hun ville tage en kurs mod skoven og finde et uheldigt dyr, var lige det uheldige sted idag. Hun satte farten op for at komme hurtigere væk. Hun havde så meget lyst til bare at flashe hendes lange fingre efter ham, men lod vær. Det kunne jo være at han ville snakke med hende igen. Suk! Hun bed tænderne sammen og knyttede sine hænder og begyndte tilsidst at løbe.

// hun kan ikke li' dig xD //
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Hello Christian // Christian Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Christian // Christian   Hello Christian // Christian Icon_minitimeOns Sep 12, 2012 6:03 am

Han så efter hende og sukkede, han burde få sig et nyt job, eller holde fast på at han ikke ville tage flere dagvagter. Hvad skulle han ellers have gjort? at udføre magi på åben gade var risikabelt, og hvis hun kom i problemer senere, ville han stå med lidt af et forklaringsproblem. //havde jeg gættet xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Christian // Christian Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Christian // Christian   Hello Christian // Christian Icon_minitimeTors Sep 27, 2012 10:28 pm

// ved ikke hvad jeg skal svare længere xD //
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Hello Christian // Christian Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Christian // Christian   Hello Christian // Christian Icon_minitimeTors Okt 11, 2012 6:16 am

//tror vi er færdige xD jeg har btw lavet ny karakter, lyst til et nyt emne? xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Christian // Christian Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Christian // Christian   Hello Christian // Christian Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 5:08 am

// jaa Very Happy Arbejder bare rigtig meget for tiden, så for ikke passet mine emner så godt x/ //
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Hello Christian // Christian Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Christian // Christian   Hello Christian // Christian Icon_minitimeTors Nov 01, 2012 4:13 am

//fair nok ^^ skal jeg lave? og hvor henne? og plot? xD //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hello Christian // Christian Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Christian // Christian   Hello Christian // Christian Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hello Christian // Christian
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Blæsten kan man ikke få at se.. //Christian//
» Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//
» have the Christian lost all hope? //Hope//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: