Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Empty
IndlægEmne: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 9:15 am

Tid: 11:06
Sted: Jaydens lejlighed
Omgivelser: normal 3 værelseslejlighed


Jayden sad i sin sofa og så tv. Han gabte svagt og tog en slurk af den cola han havde stående på bordet. Anna var ikke på besøg i dag.. så han havde ikke så meget at tage sig til.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 9:21 am

Christian kiggede på lejligheden, det var den rigtige adresse. Han kiggede sig omkring, der var vist ingen mennesker på gaden. Han gik ind i opgangen og gik op ad trapperne til han nåede 2. etage. Først tog han forsigtigt i håndtaget, døren var låst. Han fandt en lille kniv frem med et meget smalt blad, han fik lirkede bladet ind mellem døren og dørkarmen og begyndte at skære låsen over. Det tog noget tid, men det lykkedes ham til sidst. Han åbnede stille døren og trådte forsigtigt ind i lejligheden.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 9:22 am

"..?" Jayden tøvede og slukkede for tvet. Han lyttede.. havde der været nogen ved døren? Han rejste sig..
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 9:24 am

Han stoppede op inde i entraen og kiggede sig omkring, var der nogle spor efter halskæden? Han lyttede, men kunne ikke umiddelbart høre noget, han havde vist gættet rigtigt, der var ingen hjemme. Han smilede tilfredst, og de sagde han ikke skulle komme alene, hah!
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 9:25 am

"..." Jayden blev ved med at lytte.. men der var stille. Han trak på skuldrene og satte sig igen i sofaen..
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 9:27 am

Han fortsatte videre ind i et andet rum, stuen og stivnede, der sad nogen i sofaen. Han tog langsomt ey skridt tilbage og sendte en stille bøn til gud om at den anden ikke ville høre ham.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 9:29 am

"..." Jayden så på en ung fyr der trådte ind i hans stue. Han blinkede kort.. imens fyren begyndte at bakke bagud. Han rømmede sig kort "kan jeg hjælpe dig?"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 9:30 am

Han sukkede og opgav si forsøg på at komme uset ud, istedet påkaldte an sin rolige aura, "er det her din lejlighed?" spurgte han og forsøgte at lyde så myndig han kunne.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 9:31 am

"Ja, det er min lejlighed.." sagde han og rejste sig roligt
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 8:48 pm

Han målte ham med øjnene, "har du en stjålen halskæde i din besidelse?" spurgte han godt klar over, hvor dumt det lød. Damn det var jo ikke meningen at han skulle være hjemme!
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 7:53 am

"Nej selvfølgelig ikke, jeg kunne aldrig finde på at stjæle" løj Jayden og smilede sødt.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 7:58 am

"øh ... " han tøvede, hvad skulle han sige til det? "jeg ved den befinder sig i huset" sagde han og så mistroisk på ham.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 7:59 am

"Nej, det kan umuligt passe.." Jayden så ud som om han tænkte "altså.. jeg har måske et armbånd liggende et sted, kunne det være det??"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 8:01 am

Han rystede frustreret på hovedet, "nej, det er ikke en mulighed at de har taget fejl, den befinder sig her" sagde han stædigt.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 8:09 am

"Ja.. ja.." han tænkte lidt "ok, lad mig se hvad han har" sagde han og gik ind i sit soveværelse.. han kom tilbage kort efter med en tynd halskæde af sølv med et lille hjerte i "det var en gave til min kæreste.. meeeeeeeen hvis du synes den er så magisk kan du vel få den.. er du nede fra butikken?"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 8:13 am

Han så irriteret på ham, "du ved godt det ikke er den" sagde han anklagende, "giv mig nu bare den rigtige, så går jeg igen og du kan fortsætte med din dag"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 8:14 am

"Er det ikke den rigtige?!" Jayden så ned på halskæden "har I snydt mig?!?!... den er sikkert ikke engang ægte sølv er den??"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 8:17 am

Han sukkede, "hvis du nu bare samarbejder kommer det til at gå meget nemmere for os begge" sagde han og begyndte samtidig at forme et magisk skjold omkring sig.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 8:18 am

Jayden nikkede "ok du har ret.." sagde han og så på halskæden "hvis du bytter den til en ægte vil jeg ikke sagsøge"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 8:20 am

Han rullede irriteret med øjnene, "den der er ikke den stjålne halskæde"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 8:21 am

"Jeg har jo sagt den ikke er stjålet! Jeg har betalt for den" sagde Jayden og lød nu også irriteret "arbejder du overhoved nede i 'Smykkeskrinet' hm? Må jeg se noget ID?"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 8:23 am

Han målte ham med øjnene og med sine magiske sanser, jo han var helt bestemt magisk, og han var sikker, eller næsten sikker, på at det var den rigtige adresse, "hør nu her, vi ved begge to godt, at jeg ikke arbejder for smykkeskrinet og at du er i besiddelse af halskæden, så hvis du bare giver mig den, skal jeg nok lade vær med at melde dig, du undgår ballade og jeg får gjort mit job, lyder det ikke som den bedste løsning?"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 8:25 am

"..." Jayden så tøvende på ham "jo.. jo du har ret.." sagde han opgivende "jeg ved ikke hvad jeg tænkte på.. lad mig hente den" sukkede han og gik ind i soveværelset.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 8:26 am

Han så mistroisk efter ham, kunne det virkelig være så let?
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 8:26 am

Jayden kom tilbage med en pistol i hånden og pegede på Christian "nå.. nu synes jeg du skal gå.."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//   Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//
» Hvad er det her dog for en by? //Anthony//
» Hello Christian // Christian
» Blæsten kan man ikke få at se.. //Christian//
» Hvad laver du her? Thyra

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: