Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Hvad laver du her? Thyra

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hvad laver du her? Thyra Empty
IndlægEmne: Hvad laver du her? Thyra   Hvad laver du her? Thyra Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 11:17 am

Det er sent på eftermiddagen og folk har travlt med at komme hjem, det truende gråvejr gør dem ikke mere venlige, mange er stresset og skubber sig forbi på den overfylde gågade. Heldigvis for Safre er gågaden ikke langt fra hendes trykke hjem.

Safre selv er på vej hjem, hun går rundt i sine egne tanker om de rettelser der skal udføres på den brudekjole hun viste tidligere til klienten. Hun prøver at undgå så hvidt muligt at gå i vejen, og undskylder kort når hun gør. *det går galt idag! jeg ved det bare!* tænker hun
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Hvad laver du her? Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver du her? Thyra   Hvad laver du her? Thyra Icon_minitimeSøn Jun 24, 2012 10:47 am

Thyra gik fornøjet gennem gaden, det så ud til at det snart blev regn. Selvom regn gjorde det svært at flyve holdt hun faktisk meget af det. Hun kiggede sig omkring, både på butikkerne men også på folkene. Hun fik øje på en rødhåret pige som bevægede sig gennem gaden med en ikke helt menneskelig ynde, hun så ud til at være opslugt af sine egne tanker. Thyra satte nysgerrigt efter hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad laver du her? Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver du her? Thyra   Hvad laver du her? Thyra Icon_minitimeMan Jun 25, 2012 11:10 am

Safre mærker folks blikke, hun ryster kort på hovedet og gik videre. *Bare noget du bilder dig ind*
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Hvad laver du her? Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver du her? Thyra   Hvad laver du her? Thyra Icon_minitimeTirs Jun 26, 2012 8:27 am

Thyra fortsatte med at følge efter pigen for at se, hvor hun skulle hen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad laver du her? Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver du her? Thyra   Hvad laver du her? Thyra Icon_minitimeTirs Jul 10, 2012 9:54 am

*det bliver værre og værre er det en demon? Det kan da umuligt være en sortelver?!* Tænker Safre og stopper helt op for at mærke om den mystiske aura kommer tættere på. Hun er en anelse nervøs og ligger forsigtigt sin ene hånd på sin saks.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Hvad laver du her? Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver du her? Thyra   Hvad laver du her? Thyra Icon_minitimeFre Jul 27, 2012 7:29 am

Thyra så at pigen var stoppet op, og fortsatte mod hende, da hun var et par meter fra hende løftede hun hånden i et vink.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad laver du her? Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver du her? Thyra   Hvad laver du her? Thyra Icon_minitimeTirs Aug 21, 2012 11:52 pm

Safre får øje på Thyra og stivner. *For smuk til at være menneske, for gammel til at være ung og uviden, ved de mon det? er det en eldre der er kommet for at dræbe mig fordi jeg er sammen med en sortelver?!* Safre stod helt paf og viste ikke hvad hun skulle gøre. Hun lukkede hårdt øjnene i og ønskede inderligt at blive usynlig.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Hvad laver du her? Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver du her? Thyra   Hvad laver du her? Thyra Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 7:20 am

Hun lagde hovedet let på skrå, hvorfor den reaktion? hun kiggede ned ad sig selv, var hun forkert påklædt eller noget andet i den stil? Hun trak svagt på skuldrene og gik lidt nærmere, "hejsa!" sagde hun med et stort smil, "jeg håber ikke jeg forstyrre?" fortsatte hun spørgende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad laver du her? Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver du her? Thyra   Hvad laver du her? Thyra Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 7:28 am

"Overhovdet ikke, jeg havde bare ikke regnet med at se en så smuk person i denne by." Sagde Safre men en venlig rystende stemme. *Hvorfor er hun så venlig, kan det være hun slet ikke ved hvem jeg er? Ved hun da ikke at jeg er den mest hadet elver, fordi jeg dræbte mine med-studerende efter de havede mobbet mig i 100 år? Er hun mon fra en anden stamme?*
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Hvad laver du her? Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver du her? Thyra   Hvad laver du her? Thyra Icon_minitimeFre Aug 24, 2012 5:56 am

Thyra kiggede nysgerrigt på den anden elver, "Mange tak" sagde hun med et grin, "du selv ser nu heller ikke værst ud" fortsatte hun med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad laver du her? Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver du her? Thyra   Hvad laver du her? Thyra Icon_minitimeFre Aug 31, 2012 8:23 pm

//nu hvor du har skiftet karakter vi du så emne Christian? O://
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Hvad laver du her? Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver du her? Thyra   Hvad laver du her? Thyra Icon_minitimeMan Sep 03, 2012 6:50 pm

//vil jeg gerne Smile hvem laver? ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvad laver du her? Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver du her? Thyra   Hvad laver du her? Thyra Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad laver du her? Thyra
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hvad laver jeg dog her? ~ Jake
» you are what //Thyra//
» Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra
» Et møde med en frammed ven //James,Thyra//
» Togtur til Aterswell - Thyra

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: