Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Et møde med en frammed ven //James,Thyra//

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Empty
IndlægEmne: Et møde med en frammed ven //James,Thyra//   Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Icon_minitimeSøn Nov 03, 2013 9:54 am

T: Eftermiddag
V: Solskin
S: Godt Hotal I centrum
O: En godt hotalværelse med stue toilet og soveværelse med børger mange stede

Anna Rose havde en rød kjole på og ingen sko mens hun stille flyttede så mange børger ind på værelset som muligt, det var jo ikke sådan der ikke allerade var tonsvis af børger der inde, hun var nervøst og sørget hele tiden for at holde sig selv rolig, en Jayden med hukomelses tab var på vej her over med en af hans venner, kunne det blive mere akavet, ja hvis hans ven var en bestemt pige men det var hun rart sikker på det ikke var.
Anna Rose havde allerade givet besked nede i lobbyen om at hun ventede gæster og de bare skulle sende dem op, hun tjekkede igen om hun havde alt som Jayden ejet på boret mens hun ventede på gæsterne.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en frammed ven //James,Thyra//   Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Icon_minitimeSøn Nov 03, 2013 9:58 am

Jayden gik sammen med Thyra på vej hen til det hotel som Anna havde smset ham adressen til. Han smilede til Thyra "ja, jeg kender hende jo ikke så godt.. sjovt nok" han smilede lidt "vi har mødt hinanden en gang og så har jeg smset lidt frem og tilbage med hende. Jeg ved ikke helt hvor vi kender hinanden fra, men mit bud er at det er lidt længe siden vi sidst var sammen.. hun var i hvert fald ikke sikker på at jeg den jeg er, og hun troede også at jeg var død.. jeg må have været væk i noget tid for at give folk det indtryk, tror du hun kendte til mit job?"
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra


Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en frammed ven //James,Thyra//   Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Icon_minitimeSøn Nov 03, 2013 10:06 am

Thyra grinte, "måske et tidligere forhold?" foreslog hun, "eller en kollega" tilføjede hun med et grin, "ej, det er nok ikke så sandsynligt". Hun tænkte lidt over Jaydens spørgsmål, "nok ikke, det er næppe noget du har fortalt alle, så igen" hun smilte svagt, "du fortalte mig det, så der er en sandsynlighed for det, især nu nå hun kender dit rigtige navn".
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en frammed ven //James,Thyra//   Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Icon_minitimeSøn Nov 03, 2013 10:10 am

Anna Rose gik ind og lavede teen og sørget for bordet var dækket til det, en sidste gang før de kom gik hun ud til køleskabet og åbnede en lille sort boks der lå i fryseren og kiggede ind i den og sukkede, lagde den tilbage og lukkede fryseren.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en frammed ven //James,Thyra//   Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Icon_minitimeSøn Nov 03, 2013 10:11 am

"Jeg lyder som verdens dårligste lejemorder..." sukkede Jayden og stoppede op ved hotellet "hm, det må være her?" sagde han og gik ind.
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra


Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en frammed ven //James,Thyra//   Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Icon_minitimeSøn Nov 03, 2013 10:22 am

Thyra grinte svagt, "åh jeg ved nu ikke, du er da ikke død endnu". Thyra fulgte efter ham ind.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en frammed ven //James,Thyra//   Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Icon_minitimeSøn Nov 03, 2013 10:24 am

Anna Rose satte sig stille på Sofaen og prøvet at slappe af, hun gned sine hænder og havde ikke følt sig så nervøs i lang tid, hun havde faktisk ikke følt noget i langt tid overhoved.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en frammed ven //James,Thyra//   Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Icon_minitimeSøn Nov 03, 2013 10:26 am

Jayden kom hen til lobbyen "vi skal besøge en Anna Rose?" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra


Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en frammed ven //James,Thyra//   Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Icon_minitimeSøn Nov 03, 2013 10:33 am

lobbyisten nikkede, kiggede i en liste over gæster, "ja, hun har nævnt noget om gæster, hun burde være på sit værelse" lobbyisten gav dem værelsesnummeret og smilte til dem. Thyra besvarede smilet og begyndte at gå hen mod elevatoren sammen med Jayden, de kørte op og kom ude foran Annaroses værelse, Thyra bankede på.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en frammed ven //James,Thyra//   Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Icon_minitimeSøn Nov 03, 2013 10:35 am

Anna Rose hørte der bliv banket på, tog en dyb indåning, gik over til døren og åbnede stille, blev lidt chokeret af at se kvinden foran sin dør men så så Jayden "Åh Hej, bare kom ind"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en frammed ven //James,Thyra//   Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Icon_minitimeSøn Nov 03, 2013 10:38 am

"Hey" sagde Jayden og sendte hende et stort smil inden han trådte ind på værelset. Han så sig lidt nysgerrigt omkring.
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra


Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en frammed ven //James,Thyra//   Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Icon_minitimeSøn Nov 03, 2013 10:43 am

Thyra fulgte efter Jayden ind og sendte Anna Rose et smil, "hej, hyggeligt at møde dig, jeg hedder Thyra" hun rakte sin hånd frem, "og er en gammel ven af Jayden".
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en frammed ven //James,Thyra//   Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Icon_minitimeSøn Nov 03, 2013 10:46 am

Anna Rose tog stille hendes hånd "Jeg er Anna Rose, Jaydens-" Hun stivnede stoppede sig selv og hostede "Jeg er en af Jaydens venner" hun slap hurtigt hånden og fulgte dem hen til bordet hvor te settet stod klar.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en frammed ven //James,Thyra//   Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Icon_minitimeSøn Nov 03, 2013 10:50 am

Jayden så på Anna og derefter på Thyra. Han satte sig ved bordet og så nysgerrigt på de ting der lå.
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra


Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en frammed ven //James,Thyra//   Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Icon_minitimeSøn Nov 03, 2013 11:09 am

Thyra hævede det ene øjenbryn og grinte svagt, så gik hun med Anna Rose hen til bordet og satte sig ve siden af Jayden.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en frammed ven //James,Thyra//   Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Icon_minitimeSøn Nov 03, 2013 11:10 am

Anna Rose skænkede stille teen "Det mest det tøj der blev efterladt"

// Alser nok det meste af hvad du havde i lejligheden xD alt der ikke er magisk eller våben siden hun ikke mender det sikkert at give tilbage
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en frammed ven //James,Thyra//   Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Icon_minitimeSøn Nov 03, 2013 11:11 am

"Oh, cool" sagde Jayden overrasket og så på de forskellige skjorter og bukser.
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra


Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en frammed ven //James,Thyra//   Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Icon_minitimeSøn Nov 03, 2013 11:16 am

Thyra kiggede nysgerrigt på bunken.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en frammed ven //James,Thyra//   Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Icon_minitimeSøn Nov 03, 2013 11:16 am

Anna Rose satte sig i en af stolene og så ed i sin te med et tomt blik.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en frammed ven //James,Thyra//   Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Icon_minitimeSøn Nov 03, 2013 11:18 am

"Huh, så sådan noget plejede jeg at gå i" sagde han og så det forskellige tøj igennem. Han så nysgerrigt på bunken med dvder "oh?" han begyndte at rode den igennem for at få et blik af hvad han egentlig havde kunne lide ".. der er meget med superhelte"
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra


Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en frammed ven //James,Thyra//   Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Icon_minitimeSøn Nov 03, 2013 11:22 am

Thyra grinte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en frammed ven //James,Thyra//   Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Icon_minitimeSøn Nov 03, 2013 11:22 am

"ja, det var dig der lærte mig alt jeg ved omkring superhelte" hun så på ham stille med et lille smilt og et glimt i øjet, men så hurtigt ned på sin te igen.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en frammed ven //James,Thyra//   Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Icon_minitimeSøn Nov 03, 2013 11:24 am

"Huh.. jeg er måske lidt af en nørd?" spurgte Jayden og smilede halvhjertet. Han så lidt på nogle andre af sine ting.
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra


Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en frammed ven //James,Thyra//   Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Icon_minitimeSøn Nov 03, 2013 11:27 am

Thyra grinte igen og kiggede nysgerrigt på filmene.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en frammed ven //James,Thyra//   Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Icon_minitimeSøn Nov 03, 2013 11:28 am

Anna Rose træk på skulrene "Jeg ville ikke gå så langt som at kalde dig nørd" hun drak stille.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en frammed ven //James,Thyra//   Et møde med en frammed ven //James,Thyra// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et møde med en frammed ven //James,Thyra//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Juleudstilling - Charles, Fredrick, Elias, Thyra, James Smith, Richard og Natsu
» Hvad laver du her? Thyra
» Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra
» Hård dag - Thyra
» Togtur til Aterswell - Thyra

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: