Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Hård dag - Thyra

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Jayden

Jayden

Race : Dæmon
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Hård dag - Thyra Empty
IndlægEmne: Hård dag - Thyra   Hård dag - Thyra Icon_minitimeTirs Dec 31, 2013 2:12 pm

Tid: 04:00
Sted: Thyras hytte
Vejr: køligt, mørkt¨
Omgivelser: mørk skov

Jayden var udmattet da han endelig stod foran Thyras hytte. Træt, kold og hovedpine efter.. ja. Han lukkede sig ind så lydløst som muligt og gik direkte imod sofaen. Han lod sig dumpe ned i sofaen med en tung bevægelse og lukkede øjnene. Han havde mest af alt lyst til at sove, men lige nu frygtede han at det ikke var en mulighed.
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra

Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

Hård dag - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Hård dag - Thyra   Hård dag - Thyra Icon_minitimeTirs Dec 31, 2013 2:17 pm

Thyra gik ind i sin hytte, hunn havde været ude og samle urter, der var nogen man bedst fandt i månens lys, og så kunne hun godt lide skoven om natten. Da hun trådte ind tændte hun for en lampe, som afgav et svagt lillat lys. Hun fik øje på Jayden i sofaen, og blev en smule overraskede, hun havde ikke regnede med at han ville komme hjem, han så heller ikke for godt ud. "Hey, er alt ok?" spurgte hun og dumpede ned i sofaen ved siden af ham.
Jayden

Jayden

Hård dag - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Hård dag - Thyra   Hård dag - Thyra Icon_minitimeTirs Dec 31, 2013 2:19 pm

Jayden så lidt overrasket på Thyra da hun kom ind. Han sendte hende et træt smil og rystede lidt på hovedet "nej.. ikke helt"
Thyra

Thyra

Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.

Hård dag - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Hård dag - Thyra   Hård dag - Thyra Icon_minitimeTirs Dec 31, 2013 2:20 pm

Hun besvarede hans smil, "hvorfor ikke?"
Jayden

Jayden

Hård dag - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Hård dag - Thyra   Hård dag - Thyra Icon_minitimeTirs Dec 31, 2013 2:21 pm

Jayden sukkede og vidste ikke helt hvor han skulle begynde. "Så.. jeg var henne og besøge Anna Rose idag" sagde han og tog sig til hovedet "og hun fortalt mig at hende og jeg havde været forlovet før jeg mistede hukommelsen"
Thyra

Thyra

Hård dag - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Hård dag - Thyra   Hård dag - Thyra Icon_minitimeTirs Dec 31, 2013 2:24 pm

Thyra så overraskede på ham og fløjtede lavt, "wow, forlovet ..." hun nikkede, "ja det lyder lidt som en underlig oplevelse ... Tror du det var hende den der menneske pige snakkede om, den utro?" spurgte hun nysgerrigt.
Jayden

Jayden

Hård dag - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Hård dag - Thyra   Hård dag - Thyra Icon_minitimeTirs Dec 31, 2013 2:26 pm

"Måske.." Jayden så usikker ud "hun viste mig nogle minder om min fortid, godt nok mest gode nogle.. sådan da" han sukkede "det var så underligt.. at se sig selv.. gøre og sige ting man ikke kan huske"
Thyra

Thyra

Hård dag - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Hård dag - Thyra   Hård dag - Thyra Icon_minitimeTirs Dec 31, 2013 2:28 pm

Thyra nikkede, "ja ... Det lyder underligt" hun betragtede ham lidt, "så, hvad har du tænkt dig at gøre med hende nu, og er du nedtrykt fordi hun er din forlovede?"
Jayden

Jayden

Hård dag - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Hård dag - Thyra   Hård dag - Thyra Icon_minitimeTirs Dec 31, 2013 2:29 pm

"Altså.. hun var helt ødelagt.. græd og var ulykkelig" sagde Jayden og skyggede for sine øjne med bagsiden af sin hånd "vi virkede glade.."
Thyra

Thyra

Hård dag - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Hård dag - Thyra   Hård dag - Thyra Icon_minitimeTirs Dec 31, 2013 2:32 pm

Thyra fnøs, "ja selvfølgelig i de klip hun viste dig, så du dengang i blev uvenner over fødselsdags planer? Eller dengang, hvis det altså var hende, hvor du fandt ud af hun var dig utro? Eller dengang i havde akavet sex?, jeg havde da også bare vist alle de gode ting"
Jayden

Jayden

Hård dag - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Hård dag - Thyra   Hård dag - Thyra Icon_minitimeTirs Dec 31, 2013 2:33 pm

Jayden så over på Thyra.. han nikkede lidt og tøvede "det er selvfølgelig rigtigt.. og alligevel spurgte jeg om hun ville gifte sig med mig?" han så lidt frem for sig "tror du at det var før jeg opdagede hun var mig utro?"
Thyra

Thyra

Hård dag - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Hård dag - Thyra   Hård dag - Thyra Icon_minitimeTirs Dec 31, 2013 2:36 pm

Thyra overvejede det, så nikkede hun, "jep, helt klart" sagde hun og smilte opmuntrende til ham, "og i havde sikkert masser af skænderrier" fortsatte hun med et svagt grin, "hvis det kan hjælpe, kan jeg da prøve at opføre dem og måske vores gode øjeblikke, så har du noget at sammenligne med" sagde hun med et grin
Jayden

Jayden

Hård dag - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Hård dag - Thyra   Hård dag - Thyra Icon_minitimeTirs Dec 31, 2013 2:38 pm

"Oh? Du kan også vise minder?" spurgte Jayden lidt overrasket og nikkede "ja.. ok?"
Thyra

Thyra

Hård dag - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Hård dag - Thyra   Hård dag - Thyra Icon_minitimeTirs Dec 31, 2013 2:39 pm

Thyra sendte ham et grin, "på en måde, hvad vil du have først?"
Jayden

Jayden

Hård dag - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Hård dag - Thyra   Hård dag - Thyra Icon_minitimeTirs Dec 31, 2013 2:40 pm

"Jeg.. øh du vælger bare" sagde Jayden tvivlene
Thyra

Thyra

Hård dag - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Hård dag - Thyra   Hård dag - Thyra Icon_minitimeTirs Dec 31, 2013 2:46 pm

"Ok" Thyra rejste sig, "jeg præsenterer et skænderi der med en hvis sandsynlighed er foregået mellem Jayden og hans ekskæreste" begyndte hun og bukkede svagt, så trådte hun til den ene side og gjorde sin stemme mørk, "skat, vil du komme til min fødselsdag?" hun gjorde så sin stemme lyssere og trådte til den anden side, "nej! Det vil jeg ikke, du ved godt jeg ikke gør den slags!", mørkere igen "men det ville betyde virkelig meget for mig, men hvis du ikke vil tager jeg bare afsted med min smukke elver veninde i stedet for" thyra trødte til side og stak næsen i sky, "hmf!", så trådte hun til den anden side, "hrmpf!" så trådte hun frem og bukkede, "tadaa"
Jayden

Jayden

Hård dag - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Hård dag - Thyra   Hård dag - Thyra Icon_minitimeTirs Dec 31, 2013 2:48 pm

Jayden kunne ikke lade være med at grine lidt "min smukke elverveninde.. jeg tror måske jeg ved hvorfor hun var mig utro" han smilede skævt "vi to havde ikke.. du ved, vel?"
Thyra

Thyra

Hård dag - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Hård dag - Thyra   Hård dag - Thyra Icon_minitimeTirs Dec 31, 2013 2:50 pm

Thyra lo og rystede på hovdet "nej, du ville ikke" hun grinte, "og jeg brugte endda magi og alt muligt". "Hm .. Det kan blive næste nummer?"
Jayden

Jayden

Hård dag - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Hård dag - Thyra   Hård dag - Thyra Icon_minitimeTirs Dec 31, 2013 2:50 pm

Jayden grinede lidt og nikkede "aha? ok?"
Thyra

Thyra

Hård dag - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Hård dag - Thyra   Hård dag - Thyra Icon_minitimeTirs Dec 31, 2013 2:58 pm

Thyra indtog sin tidligere start position, "prøv og gæt min magi" så gik hun over på Jaydens plads, "ok ... Du kan gøre folk syge og heale dem, og så kan du andre seje ting det ikke er mig muligt at gætte" plads skifte, "aha! Det kunne du ikke gætte, men så vil jeg fortælle det, jeg kan forføre folk!", "uh, forfør, forfør ham der", thyra pejer ud i luften og skfiter til en fortæller stemme, "og det gjorde Thyra med stor succes, og Jayden var meget imponeret", så skiftede hun tilbage til Jaydens plads, "uh! Prøv om du kan gøre det på mig, men ikke noget med at udnytte det, for jeg har en kæreste", "ok, hvis du er sikker" thyra sukker, "ja", fortæller stemme, "og det gjorde Thyra så", "uh hvor er din magi imponerende og fantastisk, og hvor er du utrolig smuk, lad mig kysse dig!å, "nej Jayden husk nu din kæreste" "når ja ..." fortæller stemme, "og Thyra fjernede fortryllelsen". Thyre bukkede.
Jayden

Jayden

Hård dag - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Hård dag - Thyra   Hård dag - Thyra Icon_minitimeTirs Dec 31, 2013 2:59 pm

Jayden klappede og smilede skævt "det virker som om du har reddet mig fra at være en syndig mand"
Thyra

Thyra

Hård dag - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Hård dag - Thyra   Hård dag - Thyra Icon_minitimeTirs Dec 31, 2013 3:02 pm

Hun nikkede og grinte, "ej, det er måske og tage list for meget af æren, du var ret standhaftig" fortsatte hun, "så, er der andre ting du ønsker at se?"
Jayden

Jayden

Hård dag - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Hård dag - Thyra   Hård dag - Thyra Icon_minitimeTirs Dec 31, 2013 3:02 pm

"Alt.." Jayden tænkte lidt "jeg ved ikke.. noget betydningsfuldt?"
Thyra

Thyra

Hård dag - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Hård dag - Thyra   Hård dag - Thyra Icon_minitimeTirs Dec 31, 2013 3:08 pm

Thyra overvejede det lidt, "ok ... Der var dengang vi var ude og flyve i skoven, eller den aften du fortalte mig at du var sortelver dronningens lejemorder?"
Jayden

Jayden

Hård dag - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Hård dag - Thyra   Hård dag - Thyra Icon_minitimeTirs Dec 31, 2013 3:09 pm

Jayden nikkede alvorligt "det med sortelverdronningen"
Sponsoreret inhold

Hård dag - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Hård dag - Thyra   Hård dag - Thyra Icon_minitime

Hård dag - Thyra
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Ude efter urter //Thyra//