Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Empty
IndlægEmne: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 10:57 am

Tid: 00:04
Sted: Hospitalet
Omgivelser: en enkelt sygeplejerske skriver ned og forlader så lokalet.

Jayden åbnede langsomt øjnene og tog sig til hovedet. Han missede lidt med øjnene og så sig om i lokalet. Han havde slanger i armen og var iført hospitalsstøj. ”Hvad skete der..” mumlede han for sig selv, og prøvede at sætte sig op. Lokalet sejlede og han måtte opgive. Han lod sig synke ned i puderne og ømmede sig lidt.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 11:00 am

Anna Rose dukkede op i en stol ved hans side "Du var en idiot gætter jeg på" hun så koldt på ham og tog hånden op til hans hals og strøg den stille "Du gik efter ham gjorder du ikke"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 11:03 am

Det gav et spjæt i Jayden og han så overrasket på Anna "oh.. jeg så dig slet ikke" mumlede han lettet og smilede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 11:03 am

"Det gjorder lægen heler ikke, gad ikke ryge tilbage til mit rum med alle de betjente der rander rundt der" hun så træt ud og sukkede, strøg hans kind.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 11:07 am

Jayden hævede et øjenbryn "er du overhovedet kommet dig nok til at være væk fra din seng?"
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 11:09 am

Anna Rose strøg stille hans hår "Jayden, gik du efter ham" hun så ham i øjne og havde et meget trist blik, hvis han havde angrebet Seb og det var derfor han var blevet skadet vill3 hun aldrig tilgive sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 11:10 am

Det bankede på døren og ciara stod og ventede på nogen svarede
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 11:11 am

Jayden tøvede lidt, åbnede munden for at svare men blev afbrudt af en banken. Han så overrasket imod døren "kom ind?"
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 11:13 am

Anna Rose så op og blev usynlig, hun ville ikke havde nogen lagde mærke til hende og hun vidste ikke hvem det var, hun brugte sine illotioner til at gøre sig usynlig.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 11:15 am

Ciara åbende døren "hørte du var røget ind" sagde hun og kiggede på Jayden "nogen gange skal man vil være glad for at rygterne går så hurtigt i vampyrenes verden"sukkede hun og gik hen til Jayden " er du okay?"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 11:16 am

Jayden så forvirret efter Anna, og så noget overrasket da Ciara kom ind. "Ciara?" sagde han og rystede svagt på hovedet "vampyrverdenen er nok ikke min yndlings verden lige nu.. hvad bringer dig hid?"
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 11:17 am

Anna Rose stivnede da hun hørte om vampyr verden, hun sad stille og holde bare øje med den kvinde der kom ind, holde sig usynlig.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 11:20 am

"dig?" spurte Ciara og satte sig ved fod enden af sengen " du svarede ikke hvordan har du det? under disse unsteddighedere" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 11:22 am

"Hrm lidt svimmel" sagde Jayden undvigende og så lidt efter Anna. Han var ikke sikker på hvorfor hun var forsvundet og på om hun ikke ville have Ciara vidste hun var der.. så var hun vel kommet frem? "Så.... du fik slæbt dig ud af biblioteket? Og uden stok?" sagde han med et drillende smil, men han havde det tydeligvis ikke så godt.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 11:24 am

Anna Rose strøg Jaydens arm men lavet ikke en lyd og kunne stadigvæk ikke ses, hun var bekymret men ville Jayden tale med vampyren, hun lavet hjerter på hans arm med a og j
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 11:28 am

"såså nu skal man være sød" mumlede ciara og klappede ham meget blidt på bennet
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 11:31 am

Jayden skævede imod sin arm.. Anna var altså lige her. Så så han på Ciara igen "mh, jeg er da altid sød?" forsøgte han at joke "... men jeg kommer mig nok snart, så kom du helt her til bare for at høre om jeg havde det fint? Eller skulle du bare tjekke om jeg var død inden du gik ind i min lejlighed og erobrede dine bøger med tilbage?"
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 11:35 am

Anna Rose så stille på Vampyren og strøg Jaydens arm, overvejet om hun skulle komme tilbage til sin seng.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 11:36 am

ciara grinede svagt "haha begge to og lidt mere med havde regnet med dig kæreste også havde været her inde hos dig ville gerne havde mødt nu hvor du har talt så meget om hende" sagde ciara
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 11:38 am

Jayden så på Ciara og vidste ikke helt hvordan han skulle reagere. "Ja.. det ville være rart hvis du kunne se Anna" sagde han og prøvede lidt at lægge tonefaldet som at hun skulle komme frem.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 11:40 am

Anna Rose sukkede højtlyt og dukkede op og lå med overkroppen på sengen med hoved på Jaydens bryst "hvad har han sagdt om mig"
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 11:48 am

"ohh der er du"sagde ciara med et chok "hvor nyfoelsket i er osv" sagde hun med et smill
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 11:49 am

"Ja, det var vidst det.." Jayden smilede skævt og lukkede øjnene lidt. Lydende havde en underlig klang de ikke burde og han sukkede
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 11:50 am

Anna Rose sukkede og strøg Jaydens bryst, begynde at heale ham.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 11:51 am

"havde troede hun var ældre" sagde ciara og kiggede studerne på Anna
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//
» Sne? //Åben for alle//
» Being new. (Åben for alle.)
» I byen //åben for alle//
» Café De Oke' (åben for alle)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Hospitalet-
Gå til: