Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Hvad er det her?

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hvad er det her? Empty
IndlægEmne: Hvad er det her?   Hvad er det her? Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 6:21 am

Jeg har lagt mærke til at der er en del der har det her stående i profilen, men hvorfor? skal jeg også ha det? Og det der low, medium, good, medium, Extraordinary som folk har skrevet... Hvader det i forhold til? Mennesker, elvere, vampyrer, varulve?


Strength:
Dexterity:
Stamina:
Intelligence:
Wits:
Perception:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad er det her? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det her?   Hvad er det her? Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 6:32 am

jeg tror bare det er hvad folk bruger til at beskrive sig selv det har ingen egentlig betydning og jeg tror du er nød til at spørge den enkelte for at høre hvad det er i forhold til
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad er det her? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det her?   Hvad er det her? Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 6:35 am

Jeg ser det som en liste der beskriver styrker, udviklingspunkter og jævne evner Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad er det her? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det her?   Hvad er det her? Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 7:57 am

nå okay. jeg tænkte på om det var et levn fra 'gamle dage' eller sådan noget, siden kun nogle har det. at man havde aftalt at tilføje det alle sammen, og så var det gået i sig selv igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad er det her? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det her?   Hvad er det her? Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 7:59 am

Jeg har skrevet det fordi det for nogle bedst beskriver en karakters styrker og drawbacks i kamp. Det har ikke nogen egentlig betydning.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad er det her? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det her?   Hvad er det her? Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 8:35 am

Well jeg var en af de første der oprettede mig på siden og jeg har aldrig brugt det så det er ikke et levn fra 'gamle dage'.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad er det her? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det her?   Hvad er det her? Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 8:43 am

Det var noget jeg fandt på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad er det her? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det her?   Hvad er det her? Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 2:20 am

* finder min mentor særdeles klog * Meget maskulint .
Smile

Hvad kan du så finde på til os piger? Noget lidt mere ....feminint ?

* driller*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad er det her? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det her?   Hvad er det her? Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 2:28 am

Du kan bruge stats hvis du har lyst Millicent, ingen tvang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad er det her? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det her?   Hvad er det her? Icon_minitimeSøn Aug 26, 2012 7:54 am

Ingen tvang ? Nuuuu ikke så kedelig Thomas * driller*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad er det her? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det her?   Hvad er det her? Icon_minitimeSøn Aug 26, 2012 7:57 am

Fint Millicent, så tvinger jeg dig... så et det ordenet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad er det her? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det her?   Hvad er det her? Icon_minitimeSøn Aug 26, 2012 8:00 am

Men jeg er såååååå dårlig til at adlyde, og responderer meget dårligt på tvang .Det har flere måtte sande .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad er det her? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det her?   Hvad er det her? Icon_minitimeSøn Aug 26, 2012 8:46 am

And that is why i did not force anyone to begin with
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad er det her? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det her?   Hvad er det her? Icon_minitimeSøn Aug 26, 2012 8:53 am

Quite the clever one are you Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad er det her? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det her?   Hvad er det her? Icon_minitimeSøn Aug 26, 2012 10:37 am

Oh god, get a room.. xD

Ked af at skuffe dig Thomas - du har altså ikke helt opfundet det. Måske her, men ellers ikke... :3

Måske burde jeg få sådan et skema - der er brug for mere forklaring i min profil... Men nej... Jeg kan ikke finde et godt svar... Chuck Norris er nok ikke et gyldigt svar...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad er det her? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det her?   Hvad er det her? Icon_minitimeSøn Aug 26, 2012 10:48 am

Det tænkte jeg nok, men jeg fik ikke inspiration fra andre lignende sider.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvad er det her? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det her?   Hvad er det her? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad er det her?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hvad er det her dog for en by? //Anthony//
» Hvad synes i?
» Hvad vil du købe? - Kristine
» Hvad laver du her? Thyra
» Så hvad er det her for et sted? - Markus

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Spørgsmål-
Gå til: