Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 17, 2012 5:41 am

''du ved at nogle dyr som katte, ugler og ørne har så skarpe øjne at de kan se auraerne fra levene væsner, det er derfor det er umuligt at kalde en kat til sig hvis man ønsker at skade den, jeg kan også se gennem illusioner''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 17, 2012 8:17 am

Anna Rose smilte "Det smart, jeg kan ikke selv se gennem dem"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 17, 2012 6:35 pm

''jeg kan også se om folk er overnaturlige, din tur'' siger Dante
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 17, 2012 10:30 pm

Anna Rose tænkte stille om hvad hun skulle gøre "Prøv at blive aggrasiv" hun så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 2:06 am

''man skal have en grund til at være aggrasiv, hvilket jeg ikke har'' siger Dante forivret
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 2:11 am

Hun træk på skuldrene "Jeg er ikke god til at forklare min magi
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 2:44 am

'du behøver ikke forklare magien bare effekten''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 3:02 am

Hun smilte "Jeg kan ændre folks følser"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 5:59 am

''det kan være farligt at lege med andres følser'' Dante blev pulselig alvorlig
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 6:00 am

Anna Rose nikkede "Men som læge er det vigtigt du kan berolige din patiant" hun så efter tjeneren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 6:49 am

da tråde en mand i en sort hætte trøje ind, han frem drog en springkniv og begyndte at true sig til penge ''undskyld mig'' sagde Dante og rejste sig gik hen til manden sparkede kniven ud af hånden på ham, der efter så han manden ind i øjnene, et sekund efter løb manden skrigene ud af restauranten.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 8:16 am

Anna Rose rystede da hun havde set kniven og hun brugte sin egen magi, hendes hud så pluselig sær ud og hendes hår bevæget sig unartuligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 7:23 am

Dante gik tilbage til bordet, med en mine som om han havde hendet et lommetørklæde, hvorefter tjeneren kommer løbbenene ud og siger at maden er gratis for Dante og Rose.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 8:06 am

Anna Rose rystede stadigvæk, og hendes hud så stadigvæk sær ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 10:25 pm

''er der noget galt manquez Rose?'' spurte Dante bekymret
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 10:45 pm

Hun strøg sit hår nervøs og så væk "Lad os bare sige jeg var ude for et indbryd for nogen dage siden" hun gned sit ben og rystede stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 11:28 pm

''jeg kan forstå at du ikke vil tale med en fremmede om den slags ting'' siger Dante forstående
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 27, 2012 12:37 am

Anna Rose nikkede og så på ham og smilte så stille "Nåh, så jeg gætter på du kan skræmme folk med dit blik"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 27, 2012 2:11 am

''det er ikke så meget skræmme, som det er at skabe frygt'' svarede Dante kryptisk
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 27, 2012 2:54 am

Anna Rose så på ham og smilte lidt skævt til ham "Sagde du ikke lige til mig det ikke var smart at lege med følser, frygt er en følse"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 27, 2012 3:10 am

Dante grinede og løftede højre øjenbryn ''to ting, for det første er frygt et overlevelsesindstinget, og for det andet denne magi er ikke for sjov, for at jeg kan bruge den skal jeg gennemleve alt frygten fra hele mit liv''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 27, 2012 6:26 am

Anna Rose så på ham "og du tro ikke jeg skal ofre noget for min magi" hun strækte sig og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 31, 2012 9:04 am

''men grunden til at jeg valgte at bruge netop den mag er et det er den mest praktiske måde at stoppe ham på uden at skade ham, det eneste der sker med ham er at han får mareridt et par netter'' siger Dante og tager en tår vand
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 31, 2012 9:06 am

"Jeg har en bedere måde at gøre et på" det sære omkring hendes hud forsvandt og hun drak lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 31, 2012 9:21 am

''lad mig høre dit forslag til hvad jeg skal gøre'' siger Dante og løfter venstre øjenbryn
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» av...//anna rose/7
» is - anna rose
» Welcome Anna Rose
» Are you friend or foe? - Anna Rose
» Kommer du mon? - Anna Rose

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: