Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 8 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 6:35 pm

Dante tog en tår tår af sin te, og smilede
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 8 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 7:14 pm

"Hvorfor vil du være Phykolog eller lave forskning om det" Spurgte hun stille og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 8 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 7:23 pm

''f.eks. vold kan skyldes at man føler sig svag og vil bevise for sig selv om det modsatte, det er om at sætte sig ind i hovedet på kriminelle, og det hjælper en psykologisk lederuddannelse med'' Siger Dante og drikker det sidste af teen
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 8 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 7:55 pm

Anna Rose nikkede stille og så påham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 8 Icon_minitimeOns Sep 05, 2012 6:49 pm

''hvordan mødte du din lære i magi'' spurte Dante
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 8 Icon_minitimeOns Sep 05, 2012 10:01 pm

Anna Rose gnid sine hænder og så ned "Jeg fandt ikke hende, hun fandt mig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 8 Icon_minitimeOns Sep 05, 2012 10:58 pm

Dante grinede stille og løftede højre øjenbryn
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 8 Icon_minitimeTors Sep 06, 2012 12:41 am

Anna Rose så ned "Jeg var ude i en Snestorm alene og hun opdaget min magiske kraft og fandt mig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 8 Icon_minitimeTors Sep 06, 2012 2:32 am

''hvad lavede hun ude i en snestorm og mere vigtigt, hvad lavede du ude i en snestorm?'' spurte Dante
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 8 Icon_minitimeTors Sep 06, 2012 3:23 am

Anna Rose så ned og så ud som om hun ikke ville taler om det "Hun var ude i snestomen for at handle ind, hun bryder sig ikke om andre så en snestorm betyd ingen på gaden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 8 Icon_minitimeTors Sep 06, 2012 3:45 am

Dante så på hende og smilede venligt ''det er ok, der er også sket forfætrelige ting i mit liv, jeg levede med en voldelig far i 10 år indtil min mor og jeg flyttede ind hos mine bedsteforældre''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 8 Icon_minitimeTors Sep 06, 2012 4:17 am

"...." Anna Rose så ned og gnid sin arm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 8 Icon_minitimeTors Sep 06, 2012 4:46 am

Dante grinede ''jeg ved at det er forfærdeligste, men jeg bruger den frygt jeg havde den gang, når jeg bruger min magi og jeg føler at det har gjort mig stærkere''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 8 Icon_minitimeTors Sep 06, 2012 4:56 am

Anna Rose så bare ned men nikkede lidt "okay" hviskede hun og drak af sin te, hun ville ikke tænke over sin egen barndom.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 8 Icon_minitimeLør Sep 08, 2012 4:28 am

Dante så på sit ur ''er den allerede blevet så sent, jeg tror jeg bliver nød til at gå, jeg takker for teen'' siger Dante pludselig og rejser sig
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 8 Icon_minitimeLør Sep 08, 2012 4:30 am

Anna Rose rejste sig og smilte "Tak for at hjælpe mig med poserne" hun gik ned og åbnede døren for ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 8 Icon_minitimeLør Sep 08, 2012 6:35 am

Dante gik ud ''jeg er ked af at jeg ikke kan blive lengere, men jeg skal igang med en skole report'' sagde han undskyldene
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 8 Icon_minitimeLør Sep 08, 2012 6:35 am

Anna Rose smilte og nikkede forståligt "Kom endelig igen hvis det er"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 8 Icon_minitimeLør Sep 08, 2012 6:52 am

''ses nok på et tidspunkt'' sagde Dante og begyndte at gå
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 8 Icon_minitimeLør Sep 08, 2012 6:59 am

Anna Rose vinkede og lukkede døren.

//Out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 8 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)
Tilbage til toppen 
Side 8 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 Lignende emner
-
» Welcome Anna Rose
» av...//anna rose/7
» is - anna rose
» Are you friend or foe? - Anna Rose
» Kommer du mon? - Anna Rose

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: